Skocz do zawartości
cop909

eRybka.pl - od nowa

Rekomendowane odpowiedzi

byłem wczoraj w erybce.

Część sklepu w której umieszczony jest sprzęt tj pompy, sól, testy, preparaty itp został po staremu.

Ale .... wchodzę na część gdzie znajduje się życie i normalnie w szoku jestem. Zmiana o 180" tj, wszystko praktycznie nowe, restart zbiorników, w baniakach czyściutko, zwierzaki wyglądają lepiej. Sumpy głównych baniaków odkryte co daje na + , widać sprzęt który je obsługuje, wkłady które są w sumpach itp.

Fajnie wygląda baniak 6 tyś l. w którym pływają sobie płaszczki i rekiny (szkoda że nie jest oświetlony ale mam nadzieję że jakiś promyk słońca tam padnie).

Ogólnie odmiana sklepu na ogromny +. tak trzymać, dbać o ryby i zwierzęta a na pewno to się odwdzięczy ze strony klientów.

Jak na razie mam jedną uwagę - aktualizacja zwierząt na necie....to co w sklepie nie zawsze jest na stroni i odwrotnie. Proszę pilnujcie tego. Nie zawsze chce się dzwonić i pytać co jest a czego nie ma....No i wprowadźcie produkty AF .... ludzie je sprawdzili JUŻ

POZDRO


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie Rafał, nie jestem. Lukałem tam o sprzęt ogólnie czasami a korzystałem głównie z korale.pl ale pewnie będę tam częściej zaglądał.

Ale jak jestem już w jakimś sklepie to się przyglądam, obserwuję i patrzę ... i jeszcze zajrzę do wRybki, tymbardziej że baniak na większy mam zamiar zmienić.,..


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zajzę chętnie, skoro kolega tak zachwala :thumbup:


Mała szklanka słonej wody, na dnie skały, w toni ryby i jakieś stwory. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez się tam niebawem wybieram, wkrótce będę tam odbierał zamówione szkło wraz z sumptem. Muszę powiedzieć ze jak do tej pory to bardzo rzetelna firma. Brawo tak trzymać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dziś się nie dostałam do erybki w Markach. Bylam o godzinie 18.20 i jakiś gościu z brodą wychyla sie z za drzwi i krzyczy że zamkniete. Ale jak to pytam. Przeciez na stronie ze do 19, na bramie ze do 19...

Gość na to, że od dzisiaj do 18 i ze zamkniete i ze informacja jest na stronie. Na stronie bylam przed chwila, sprawdzilam, nadal jest ze do godziny 19!! Dla niedowiarków zrobiłam zrzut.

Bardzo nieładnie, bardzo!!


pozdrawia Magda :)

100l niefoto -start styczen 2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bijemy się w pierś - rzeczywiście oddział w Markach jest od marca czynny w dni powszednie od 10 do 18, nie zadziałał skrypt który miał zaktualizować dane na stronie za co bardzo mocno przepraszamy.


1203002473.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i mi się uda dojechać osobiście, póki co robiłem zakupy przez neta i jedno mogę powiedzieć - pełna profeska!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć że do 18, byłem pewien że do 19 jak zazwyczaj, a tu taka niespodzianka. Zawsze jak jechałem to nie sprawdzałem godzin :)

Faktycznie w erybce mają bardzo ładnie, wszystko widać itp. itd. Mnie martwi tam tylko to że często przyglądając się rybkom pływa kilka ledwo żywych czy nawet martwych :/ Patrząc na nie człowiek zniechęca się do kupna niestety bo wszystko jest w jednym (?) obiegu, ale z drugiej strony cena robi swoje...


Było 30l >> 112l + 45l >> 375l >> 490l >>

Jest 637l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bijemy się w pierś - rzeczywiście oddział w Markach jest od marca czynny w dni powszednie od 10 do 18, nie zadziałał skrypt który miał zaktualizować dane na stronie za co bardzo mocno przepraszamy.

To napiszcie jeszcze raz ten skrypt, by być do końca konsekwentnym ;)

post-9178-0-14858100-1425907668_thumb.png


140x70x70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie żebym się czepiał, ale byłem na wycieczce w Warszawie pozwiedzać , to przy okazji podjechałem też do Marek wcześniej dzwoniłem żeby dopytać się czy mają to co chcę a tu odpowiedź że jest, pojechałem obszedłem wszystkie Akwaria i okazało się że nie ma tej Ryby, czyli ktoś walnął przez telefon nie sprawdzając wcześniej czy dany gatunek Fizycznie jest, ostatnio byłem tam 3 Lata temu, to Rekin pływał w Wannie a teraz pływa ich Para w dużym Akwarium i rzeczywiście ładnie teraz to wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon

Zakupiłem żywa skałe, zależało mi na jednym kawałku o co bardzo prosiłem nawet kosztem dopłaty, dostalem info ze paczka wyszła (zostałem postawiony przed faktem bez pytania czy zgadzam sie na taką czy inna dopłatę) i został mi wybrany super ładny kawałek skały jednak musiałem dopłacic ok, pierwsza sprawa skala przyszła tragicznie spakowana w za male pudełko bylo niedomkniete i obwiazane taśma ( rozumiem ze oszczedzamy na tekturze ale bez przesady), w srodku skała obwiazana w dwa worki foliowe i jedna gazete, niestety w kilku kawałkach i jest to właśnie wina pakowania poza tym mamy niskie temperatury przydalby sie styrobox chyba ze przesadzam, ale skała tania nie jest i chyba wypadalo by ją zabezpieczyć przed zmarznięciem, co dalej po rozczarowaniu z połamanej skały przyszla kolej na kolejne a mianowicie skala slaba jakościowo zero jakichkolwiek ognisk zycia, skala mocno stara i zupełnie nie wyglada jak na stronie erybki, powiem tak mam w akwarium 3kg juz rocznej wysuszonej skały razem z nią ta skałe od erybki i nie ma rożnicy....

Podsumowujac jestem niezadowolony i raczej nikomu nie polece tego sklepu, akwarium zalane od czwartku jakoś musze z tym życ że skała jest jaka jest z czasem zmienię aranżacje .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja dodam coś od siebie w temacie erybki...

Zazwyczaj korzystałem z ich oferty. Zacząłem jeszcze w 2006 roku, kontaktując się bezpośrednio z Tomkiem telefonicznie. Doradził, pomógł, wysłał towar, wszystko zgodnie z umową. Potem czasu miał mało, więc kilka razy odwiedziłem sklep w Zabrzu. Trafiałem na bardzo sympatyczną Panią (chyba mamę), też brak zastrzeżeń.

Niestety, jakieś 2 lata temu złożyłem ostatnie zamówienie. Zamawiałem głównie ślimaki i chyba jeszcze jakiś koral. Wysyłka przesyłką konduktorską. W domu rozpakowuję paczkę, a tam faktycznie ślimaki, tylko zupełnie inne. Był późny wieczór (po 22:00), więc zwierzęta wpuściłem do akwarium żeby nie zdechły. Na moje próby reklamacji oddzwoniła w końcu Pani, która stwierdziła, że "tamtych nie mieli, ale powinienem się cieszyć, bo wartość ślimków była wyższa, niż tych co zamawiałem". Co z tego, że takich ślimków nie potrzebowałem. Zamiast strombusów, dostałem np. porcelanki. W ten sposób, zamiast syfu z dna, ślimak zźarł mi całe briareum. Faktycznie, pownienem się cieszyć... Zero przepraszam, zero prób załatwienia sprawy, zero kontaktu przed wysyłką, że nie mają towaru.

Generalnie, od tej pory przerzuciłem się na korale.pl. Super kontakt, zawsze skorzy do pomocy nawet przez telefon.

A w erybce, jeśli zamówisz błazenka, a dostaniesz rekina, to ciesz się, bo jego wartość jest wyższa. Ja się bardzo zawiodłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zastrzeżeń nie mam,sporo kupiłem i pewnie jeszcze kupię,jedyne co mnie denerwuję to serwis który trwa bardzo długo bo wszystkie przedmioty wysłane do serwisu są odsyłane do producenta,i tak np na pompę Tunze musiałem czekać ponad 3 tyg dobrze że mam drugą w zapasie,a na wysłaną pompkę cyrkulacyjną BLAU muszę czekać min 2 tyg dobrze że mam drugą jebao ,trochę to dziwnę bo skoro pompka nie działa to powinna być wymieniona na inną działającą,a nie wysłana do producenta i tam reperowana.


4803_4815.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zastrzeżeń nie mam,sporo kupiłem i pewnie jeszcze kupię,jedyne co mnie denerwuję to serwis który trwa bardzo długo bo wszystkie przedmioty wysłane do serwisu są odsyłane do producenta,i tak np na pompę Tunze musiałem czekać ponad 3 tyg dobrze że mam drugą w zapasie,a na wysłaną pompkę cyrkulacyjną BLAU muszę czekać min 2 tyg dobrze że mam drugą jebao ,trochę to dziwnę bo skoro pompka nie działa to powinna być wymieniona na inną działającą,a nie wysłana do producenta i tam reperowana.

Będe lepszy ;). Ja na reklamacje tunze i blau czekałem 1,5 miesiąca. Jak dla mnie to czas oczekiwania mega długi.

Gdybym nie dostał pienidła na zastępstwo to pewnie akwa bym już nie miał po takim czasie.

Ostatecznie wszystko rozwiązane pozytywnie .

Edytowane przez rafik73 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blau przestał mi działać miesiąc przed końcem 2 letniej gwarancji,widocznie producent żle obliczył czas pracy o miesiąc...hehe

Ale serwis faktycznie kiszka,jak nie masz nic na zastępstwo to jesteś w ciemnej dupi... .

Zobaczymy kiedy odeślą cyrkulator.

Generalnie oduczyłem się kupować sprzęt niezbędny do funkcjonowania akwa w sklepach nie z Wrocławia.Właśnie zewzgdlędu na serwis.

Edytowane przez bober6662 (wyświetl historię edycji)

4803_4815.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest taki że Tomek zmienił prawie cały personel i faktycznie brakuje fachowej porady ale myślę że nie długo załoga się dotrze i wszystko wróci do normy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon

Faktycznie jeszcze tylko kilka lub kilkanaście osób zostanie potraktowanychjak ja i się dotrą normalnie tylko czekać z niecierpliwością :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem od siebie że ostatnio kolega był w Markach i pokazał jaką to super żywą skałę kupił. Oczywiscie mokra była ale żywą to bym jej nie nazwał. Suchą, ledwie wymoczoną w wodzie w skrzyni trudno nazwac żywą. Zero życia. Biala jak snieg. Kolega sie nie znal i nie mogl wiedziec.

mobilnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od momentu kiedy ponownie zawitała stara ekipa ( Marzena nie bierze słowa stara do siebie :) ) aż chce sie robić zakupy wiedza Marka jest jest na najwyższym poziomie....Tomek oby tak dalej.

Edytowane przez rekin (wyświetl historię edycji)

d4de0a021b7dcb2f19d2db8c778d364fu426a393.png

Wreszcie zdymisjonowana.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym serwisem to chyba wszędzie jest podobnie. Padła mi pompa w odpieniaczu po 5 miesiącach, zadzwoniłem do sklepu z pomorza gdzie kupiłem odpieniacz i zapytałem czy dostanę na czas reklamacji jakiś zastępczy, usłyszałem, że jak mi się zepsuje telewizor to też nikt mi zastępczego nie da. Porównanie jak dla mnie z d*py wzięte, przecież to chodzi o życie w baniaku, a nie o oglądanie seriali. Tu właśnie z pomocą przyszła erybka Zabrze, która całkowicie bezinteresownie pożyczyła mi odpieniacz.

Pozdrawiam Łukasz


375l z sumpem, Maxspect Gyre 150, 1x Jeba WP-25,Jebao DC 1200,Vertex Omega 180i,34kg skały, 6x 54W T5+ 60W Led multichipy, , auto dolewka, RO+DI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja dorzucę coś od siebie. Chciałęm zamówić korala i jako że do Zabrza mam bardzo daleko, przed złożeniem zamówienia zadzwoniłem żeby upewnić się że koral dojedzie cały. Pan telefonicznie zagwarantował, że na pewno tak i nie ma co się martwić bo pakują 'towar' bardzo dokładnie. Przy składaniu zamowienia dodatkowo w miejscu gdzie się wstawia adnotację wpisałem prośbę o bardzo dokładne zapakowanie korala bo przy takich temperaturach i odległości może nie dojechać cały. Mimo zapewnień z ich strony koral dojechał martwy... zapakowany był bardzo źle więc miał niewielkie szanse żeby po 24h w temperaturze bliskiej 0 dojechać żywy...

szkoda - więcej życia tam nie kupie, bo zostałem zwyczajnie oszukany.

nie wspomne, że czas realizacji ostantiego zamówienia to jakaś kpina - od momentu opłacenia do wysyłki mineło 1,5 tygodnia (sic!), mimo 3 krotnego ponaglania telefonicznego.

mimo pierwszego dobrego wrażenia, kolejne zamówienia w tym sklepie to w moim przypadku niestety klapa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej w takich temperaturach jakie występują teraz albo nie zamawiać , albo jechać samemu wtedy będziesz pewiem . Ja parę lat temu kupiłem na forum okazyjnie żywą skałę ok 20kg, i co po przysłaniu była martwa,trudno moja wina że kupiłem zimą i nie miałem problemów co do wysyłki. Przypadkiem wczoraj byłem w Markach i oczywiście zawitałem wiadomo gdzie , zakupy udane przypilnowałem przy pakowaniu i gitara wszystkie zakupy udane. Morał z tego taki : nie kupuj zimą korali itp za pośrednictwem wysyłki kuriera !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z Tobą, aczkolwiek tak jak napisałem przed zamówieniem dzwoniłem żeby się zapytać czy to wogole ma sens. Człowiek z erybki zagwarantowal że koral dojedzie bez problemu bo będzie super zapakowany, a okazało się że ani nie był dobrze zapakowany ani nie dojechal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawialem kiedys od kolegi z forum około 8 szczepek sps, niestety w nocy temperatura spadła do 0. Nic nie dało że kolega dorze zapakował w gazety, steroboks. Kiedy odebrałem juz przez pudełko czułem dziwny kwaśny zapach okazalo sie ze to martwe korale, przezyl 1... Nie ma mocnych na taką temperature - radzę nie zamawiać.

Gdzieś widziałem jak niektóre sklepy pakują do steroboksa taką torebke grzewczą, może to by coś dało.

Edytowane przez t2mek2 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.