Skocz do zawartości
Skrzydlica

System lojalnościowy w Skrzydlica.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, iż wprowadziliśmy dla Państwa program lojalnościowy!

Za każde zakupy, a także wyrażanie opinii na naszej stronie dotyczące produktów, zapisanie się do newslettera dostajecie Państwo punkty, za pierwszą rejestrację i zakupy również dostaje się dodatkowe punkty. Punkty wymieniane są na razie na stałe zniżki w sklepie natomiast docelowo, będą również różnego rodzaju nagrody.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w naszym programie bowiem, można uzyskać nawet 15% stały rabat na wszystkie nasze produkty.

Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości to prosimy o kontakt.

Na samym początku system może być nie do końca sprawny za co z góry przepraszamy ale ciągle nad nim pracujemy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam kilka spraw (niestety pozytywnej opinii nie)

1. Regulamin sklepu jest niezgodny z obowiązującą Ustawą, która weszła w życie 24 grudnia 2014

- nie ma zawartej informacji o tym, że Klient ma prawo do zwrotu towaru (wykluczając żywy towar) 14 dni.

- zgodnie z obowiązującą ustawą Klient może zwrócić ten towar bez podania przyczyn.

cyt: "W przypadku reklamowania wadliwego towaru Klient zobowiązany jest poinformować, drogą mailową, o tym fakcie Sklep oraz dostarczyć na własny koszt wadliwy produkt do siedziby Sklepu wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt Sklepu"

Ustawa mówi, że jeśli Klient zwraca produkt wadliwy - wówczas sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu całej kwoty zwracanego towaru wraz z przesyłką, ORAZ zwrotu kosztów wysyłki nadanej przez Klienta, w najniższym koszcie wysyłki jaki posiada w sklepie.

Ponad to, sklep Waszej firmy nie został zmieniony zgodnie z ustawą, która weszła w życie 24 grudnia 2014.

Guzik kończący zakupy MA w jasny i czytelny sposób określać, że Klient ma OPŁACIĆ zamówienie.

Winien brzmieć co najmniej tak "Zamawiam i płacę*"

Przy czym gwiazdka powinna być wytłumaczeniem "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty"

Bez względu na to, czy Klient odbiera zamówienie osobiście, czy za pobraniem, czy obojętnie jak...

Odnośnik w sprawie ciastek winien być odnośnikiem do polityki prywatności, a skoro sklep politykę zawarł w regulaminie - winien odnosić do punktu w regulaminie.

Nie ma również regulaminu regulującego przyznawanie punktów lojalnościowych.

Nigdzie w sklepie nie ma podanych cen przesyłek - a zgodnie z nową Ustawą jest to bezwzględnie obowiązkowe.

Nie wspomnę już o GIODO... bo przecież to nie to samo co CITES

:)

Edytowane przez MojeSumienie (wyświetl historię edycji)

5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde paragrafami rzucacie, weekend jest pogoda ładna

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


"Wszystko co słyszymy jest opinią, nie faktem. Wszystko co widzimy jest punktem widzenia, nie prawdą." Aureliusz

Nowe 730L

Stare 470L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde paragrafami rzucacie, weekend jest pogoda ładna

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Ja już 60km na rowerku dzisiaj zapodałem :)


5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis 20 i 5km biegania za koleją ;)


"Wszystko co słyszymy jest opinią, nie faktem. Wszystko co widzimy jest punktem widzenia, nie prawdą." Aureliusz

Nowe 730L

Stare 470L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam kilka spraw (niestety pozytywnej opinii nie)

1. Regulamin sklepu jest niezgodny z obowiązującą Ustawą, która weszła w życie 24 grudnia 2014

- nie ma zawartej informacji o tym, że Klient ma prawo do zwrotu towaru (wykluczając żywy towar) 14 dni.

- zgodnie z obowiązującą ustawą Klient może zwrócić ten towar bez podania przyczyn.

........

........

what ? "MojeSumienie" czy Ty nie masz problemów sam ze sobą ?

Pojawia się informacja o tym że będzie można otrzymywać stały rabat, a Ty jedziesz po tym sklepie że przycisk jest mało czytelny, że jeszcze regulaminu nie zaktualizowali bo przepis się zmienił...

?? :)

może i jesteś akwarystyczny guru, może cwaniak, a może po prostu się tu dowartościowujesz.

Ciesz sie że jest okazja dostać rabat, a jak Ci to nie odpowiada to nie kupuj.

Chyba nikt Cie nie przymusza do kupowania akurat w tym sklepie.

z niepoważaniem

Matt

Edytowane przez mat.mikrut@gmail.com (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może i jesteś akwarystyczny guru, może cwaniak, a może po prostu się tu dowartościowujesz.

qrde... jak byś mnie znał... nie może być... :)

a tak na poważnie...

Najlepiej połóż się pod drzwiami Skrzydlicy i rozedrzyj koszulę jak Skarga w obrazie Matejki :)

A tak jeszcze poważniej...

Zamierzam zgłosić te uchybienia jeszcze dalej... tylko że dziś sobota... i może do poniedziałku zdążą to poprawić.

Czy się dowartościowuję? Nie absolutnie....

- to mnie zarzucano w poście o POZYTYWNYCH opiniach o sklepie, że się nie znam, że ich sklep dokłada wszelkich starań, żeby Klient był zadowolony - A jak widać nie wszelkich jednak...

czy się mszczę? - ABSOLUTNIE NIE - wskazałem błędy w regulaminie (rażące) i byłem ciekawy co trzeba zrobić, żeby dostać stały rabat 15% - ale nigdzie tego nie doczytałem - w związku z tym przeczytałem cały regulamin, żeby to znaleźć.

A skoro nie znalazłem - opisałem to w poście

Czy kogoś uraziłem? Widać tak, bo to sklep Skrzydlica...

Jak napisałem na forum w temacie CORAL HAUSE - że muszą zmienić to i owo - najnormalniej w świecie gość się uśmiechnął, podziękował i zmienił

CZY UPRZEJMOŚĆ NA TYM FORUM BOLI? CZY BOLI POCHYLENIE GŁOWY?

jak widać tak... jeśli cokolwiek tyczy się tego sklepu

Edytowane przez MojeSumienie (wyświetl historię edycji)

5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czy jesteś za sklepem i jego ekipą czy nie nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli sklep prowadzi działalność w sieci wraz ze sklepem internetowym to zobowiązany jest przestrzegać prawa i ma obowiązek dostosowywać działalność, regulamin i wygląd strony do obecnie obowiązujących przepisów i w tym względzie nie ma lubię ich ,nie lubię albo ufam że mnie nie okantują. ...

Na szczęście dla klienteli nasza banda darmozjadów z wiejskiej postanowiła uregulować handel w sieci i czy się to komuś podoba czy nie należy się dostosować bo dzięki temu niezależnie gdzie kupujesz w pl masz te same mechanizmy ochrony twoich praw, chyba ze masz wielką ochotę się ich zrzec to droga wolna... jest masa sklepów w Chinach :)

A co do zasad przyznawania % to powinny być jasno określone.

Chłopaki ze skrzydlicy weźcie i poprawcie co trzeba bo szkoda by oglądać jak się za was służby biorą... nie ma w naszym kraju wielu miejsc zaopatrzenia w marszczeznę i po co dążyć przez proste i bzdurne zaniedbania do większego ograniczenia zasobów i konkurencji...

Edytowane przez krk_258 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

what ? "MojeSumienie" czy Ty nie masz problemów sam ze sobą ?

Panowie złota zasada - piszemy albo na temat albo wcale - prywatne wycieczki to droga w jednym kierunku i nie jest dobry kierunek ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze że ktoś wyłapuje błędy w regulaminach, bo ludzie którzy zaczynają dopiero przygodę będą mieli mniej problemów np. z reklamacją gdy sklep doradzi im jakiś sprzęt który w praktyce okaże się być bardzo kiepski.

Pochwalam świadomych praw i obowiązków...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo gorąco zachęcam do wzięcia udziału w naszej sondzie dotyczącej systemu lojalnościowego jaki wprowadzamy dla naszych klientów!

Zagłosować możecie na:

http://sklep.skrzydlica.pl/

w lewym panelu tuż nad oznaczeniem firma przyjazna internautom:)

Gorąco zachęcam!

Chcemy wybrać system z którego najbardziej zadowoleni będziecie Wy nasi Klienci!;)

Pozdrawiam

Bart

Skrzydlica.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qrde... jak byś mnie znał... nie może być... :)

A tak jeszcze poważniej...

Zamierzam zgłosić te uchybienia jeszcze dalej... tylko że dziś sobota... i może do poniedziałku zdążą to poprawić.

Ja to np. jak mam czas, spędzam go z bliskimi :) a Wy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ - inmar, nie musi być pozytywna ale liczą się tylko opinie dotyczące już zakupionych u nas produktów lub zwierząt, niestety inne nie będą się liczyć

@ - mojesumienie, niewątpliwie brakowało mi pewnych elementów dotyczących nowego wymogu dot. zwrotu, za tą uwagę dziękuję, już została skorygowana. Co do pozostałych uwag... nigdzie nie ma takich aktualnych wymagań prawnych.... czy się mylę? Nawet Allegro się nie stosuje do takich "wymagań"....

@ - MichałAsia, to że miałem błąd w regulaminie wynikający z jakiegoś tam gapiostwa nie zwalnia mnie z obowiązujących przepisów, tak więc na żadnym punkcie u nas nikt nie ucierpiał :) W praktyce robimy sporo ustępstw od regulaminu dla naszych klientów, często przyjmujemy z powrotem zwierzaki, zamówione zwierzaki przetrzymujemy dla niektórych klientów całymi tygodniami jeśli ich aktualny stan akwarium nie pozwala na ich wcześniejsze wpuszczenie etc. Regulamin to jedno a to jak podchodzi się do tego co się kocha to zupełnie inna kwestia:)

Edytowane przez Skrzydlica (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Allegro ma o to mozesz by spokojny :). Szczegolnie ze to jest platforma i na sklepie lezy obowiazek o jakich pisze @MojeSumienie.

Prowadzac biznes trzeba sie liczyc z tym ze trzeba sie stosowac. Warto poczytac co sie zmienilo:

http://www.uokik.gov...p?news_id=11397

Szczegolnie polecam ten element z brakiem informowania klientow o prawie do odstapienia.

Dodam tylko ze nie wiem jak sie to ma do zywych zwierzat za to wiem jak do towarow/uslug.

Pozdr

Edytowane przez dzym (wyświetl historię edycji)

Było 340 litrów: http://nano-reef.pl/...042#entry344042

Obecnie (zdjęć na forum nie ma): 600 litrów słonej wody. Skała: 20kg, Piasek: 10kg albo i mniej. Korale i ryby: kolorowe; Światło: ATI 8x54W T5; Odpieniacz: Vertex Alpha 250; Obieg: RD6500; Cyrkulacja: ciągle za mała ale markowa :); Sól: Red Sea (niebieska) + Balling z Trace Elements od FM i węgiel ale to dla właściciela :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy na Swojej stronie naprawicie wyświetlanie zdjęć ?

Na ogólnym przeglądzie widać zdjątka, po wejściu na ofertę zdjęć nie widać.

Ponadto opis, oraz element z ceną się rozjeżdża.


Akwarium morskie 902 litry. Skała 52kg żywa i 40kg sucha. . Sól Royal Nature Ion Balanced Natural Sea Salt.

Oświetlenie 4x145W LED Pacific Sun METIS. Pompa obiegowa Jebao DCT 12000. Odpienicz WhiteSkim 250 by Sebastek. Dozownik Kore 5TH.

Cyrkulacja Maxspect Gyre XF-150.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to post ten jest o systemie lojalnościowym w sklepie a nie o błędach w działaniu sklepu ,regulaminach itp.....

A tu jest właściwe miejsce na powyższe posty ...

http://nano-reef.pl/topic/54463-skrzydlicapl-bielsko-biala-opinie-o-sklepie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i się napisałem... i mi się klawisze omsknęły i wszystko się skasowało... :(

więc napisze w skrócie... bo pozwoliłem sobie zajrzeć do historii zmian.

- Nie trzeba przebudowywać całego koszyka - wystarczy edytować pliki tłumaczenia i słowo "zamawiam" po prostu zmienić

- jeśli nie ma dostępu do plików źródłowych - sklep jest w abonamencie - wystarczy napisać do home.pl i poprosić o przystosowanie sklepu do nowej Ustawy - choć mnie osobiście dziwi, że taki duży portal tego nie zrobił

- jeśli chodzi o regulaminy - niestety w naszym kraju wszystkie konkursy i programy lojalnościowe podlegają pod osobne ustawy

ponieważ program lojalnościowy jest loterią promocyjną... :) i niestety musi być na to regulamin.

- jesli chodzi o GIODO - jeśli sklep przechowuje dane Klientów i wysyła do nich newslettery - bezwzględnie musi to zgłosić do odpowiedniego Inspektora Ochrony Danych Osobowych :)

Za powyższe nie ma żadnych opłat - trzeba to po prostu zrobić.

Nie umniejszam Wam, że "kochacie" co robicie - ale niestety dobry Regulamin sklepu chroni nie tylko Klientów - ale i Was...

I niestety jest obowiązkowy... tak samo jak opisane ceny przesyłek i dostawców.

@jarek35

oczywiście może masz rację, że tam jest inny temat - ale niestety też nie da się tego tam wpisać, bo tam jest temat o pozytywnych opiniach :)


5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ mojesumienie

Panie Darku, nasz program lojalnościowy dopiero co się tworzy w powijakach - w pierwszym poście o tym wspomniałem:) szansa zbierania punktów już jest (system już działa w tym względzie)... natomiast zastanawiam się nad formą ich wykorzystania, mianowicie czy będzie to forma narastającego upustu cenowego czy też forma możliwości wymiany punktów na nagrody... jako, że dysponujemy takim narzędziem jak ankieta, wprost zapytałem o to moich klientów:) zobaczymy jaki będzie wynik. Propozycja regulaminu już jest jednakże będzie to jeden z dwóch wariantów w zależności co wybiorą moi klienci:) wtedy takowy regulamin zostanie na stronie AKTYWOWANY. Jeśli chodzi o same przyciski (moim zdaniem kolejny durny nic nie wnoszący przepis jakich u nas wiele), to w tej sprawie muszę skontaktować się z producentem clickshop bowiem nie mam nawet takich możliwości edytorskich o jakich Pan mówi:) Koszta przesyłek są na stronie:)

Natomiast co do cyt: "bo tam jest temat o pozytywnych opiniach %29.gif" - bardzo mi przykro, że aż tak Pana boli, że większość moich klientów jest zadowolona z naszych usług:) natomiast przy całych naszych ułomnościach wydaje mi się, że nie najgorzej wykonujemy swoją pracą... Zawsze stawiam klienta ponad wszystko natomiast nie potrafię zrozumieć dlaczego z aż tak ogromnym uporem maniaka stara się Pan zdyskredytować opinię innych:) Na prawdę nie jest Pan moim klientem i nigdy Pan nim nie chciał być, zaopatruje się Pan w sklepie w Katowicach i na prawdę chwała Panu za to... natomiast wytykanie mi i mojej firmie wszystkiego co się tylko znajdzie na prawdę jest pewną formą trollingu internetowego mówiąc delikatnie:) Wyraża Pan o mojej firmie i o mnie opinie nigdy w życiu nawet nie widząc mnie na oczy i ze mną nie rozmawiając osobiście... Wytyka mi Pan fakt, że kiedyś JA TEŻ SIĘ TEGO UCZYŁEM przytaczając posty sprzed 5 lat! Przy odrobinie chęci w 5 lat można spokojnie obronić magisterkę i zrobić doktorat :)) Na prawdę uważam iż moje wątki na forum nie są miejscem gdzie Pan może za każdym razem wyładowywać frustracje. Raz Pan coś zamówił, opisał swoje niezadowolenie w stosownym wątku i starczy... nigdy wcześniej ani później Pan nic u mnie nie kupował... Na prawdę nie żywię urazy jednak nalegam aby Pan skończył z tymi uszczypliwościami:)

Pozostaję z szacunkiem

Bartłomiej Sarecki

Edytowane przez Skrzydlica (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

W dniu dzisiejszym zakończyliśmy liczenie Państwa głosów w naszej ankiecie dotyczącej programu lojalnościowego.

Przeszło 2/3 Państwa głosów opowiedziała się za wprowadzeniem stałych rabatów w naszym sklepie, niespełna 1/3 z Państwa chciała mieć dostęp do wybranych przez siebie nagród. Jako, że nasz system nie pozwala na wprowadzenie dwóch opcji równolegle... Przystaliśmy na wybór większości z Państwa. Z dniem dzisiejszym na naszej stronie w zakładce program lojalnościowy wprowadziliśmy zasady przystąpienia do Programu:)

W razie pytań lub niejasności jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy serdecznie!

Bartłomiej Sarecki

Skrzydlica.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.