tomi1140 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 (edytowane) Wiadomo że nie na temat...Ale morszczaki też używają...Szukam opinii na ww silniki Audi dokładnie A5 w rocznikach 2010-2012.Chodzi mi o awaryjnośc????? Edytowane 16 Lutego 2016 przez tomi1140 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon0409 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 Wiadomo że nie na temat...Ale morszczaki też używają...Szukam opinii na ww silniki Audi dokładnie A5 w rocznikach 2010-2012.Chodzi mi o awaryjnośc????? Witam Ja mam to nieszczęście mieć a6 z silikiem FSI 3.2 i powiem że to najbardziej awaryjne auto jakie miałem. Przy 190 tys przebiegu wymiana rozrządu (łańcuch koszt 8 tys) ale i tak miałem fart bo na forach czytałem że niektórzy przy 120 mieli pęknięcie i totalna kicha ( a niby to łańcuch). Ja mam rok 2006 i z tego co czytałem to taka wersja silnika była tylko 2 lata bo to totalna porażka (co prawda jest kupa mocy ale roziązania tech nie sprawdziły się) Nie wiem jak jest z TFSI ale po przebojach z moim to od Audi z daleka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi1140 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedź. Troszkę się boję tfsi 2.0. Chyba może diesla warto w tym modelu Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon0409 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedź. Troszkę się boję tfsi 2.0. Chyba może diesla warto w tym modelu Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Szwagier ma diesla w a4 2010 i powiem tak rozrząd na pasku, i zero problemów on sobie chwali w zasadzie nic po za jedną wymianą okresową rozrządu koszt chyba 800 pln (Jeżeli chodzi o silnik). Jedyna poważna awaria to skrzynia DSG koszt koło 4000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r_33 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 (edytowane) trochę odbiegnę od tematu przewodniego ale zatrzymam się w motoryzacji. wujaszek mój ma mercedesa klasy c (c180) takiego z lat 90 i nadal bez usterki chodzi... Kurde kiedyś to robili auta hehe O identycznego:) - blacha jak nowa:) kurcze ale te mietki są ładne Edytowane 16 Lutego 2016 przez r_33 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi1140 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 Racja kiedyś to były auta. Lecz awaryjność nie jeden koncern uratował Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r_33 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 Racja kiedyś to były auta. Lecz awaryjność nie jeden koncern uratował Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka A to też racja:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 16 Lutego 2016 Nowe tsi a stare tfsi/fsi to zupełnie inne silniki. Nowe tsi to udane silniki. Mało palą i w zasadzie ciągną w pełnym zakresie.Jeśli chodzi o używki to zależy kto tym jeździł. Jeśli boisz się awaryjności to kup sobie wolnossący najmniejsze prawdopodobieństwo skarbonki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi1140 Zgłoś Napisano 17 Lutego 2016 Dzięki za opinię . Te tfsi to normalnie są na turbinie także tam może być w razie awarii kosztowna naprawa Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi1140 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2016 A od którego roku poprawili to tfsi Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robbi2708 Zgłoś Napisano 22 Lutego 2016 TSI to takie g.. że szok.Moja żona jeździła scirocco i sypało się co tylko możliwe.Do przebiegu 90tys zepsuło się dwa razy sprzęgło kompresora a przy przebiegu 70tys łańcuch rozrządu rozciągnął się jak w starym rowerze.Dodatkowo wymiana dwóch wtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 23 Lutego 2016 U mnie mama najechała 1.4tsi równiutko najechane 100tys.km octavia i na razie nic się nie zepsuło o dziwo chodzi super. Elastyka i spalanie rewelacja z obciążeniem ok.400kg średnia na 100km pokazało 5,5litra tyle że skrzynia 6biegowa. Z tego co piszą nie są pozbawione wad ale jak widać auto autku nie równe albo inaczej użytkownik użytkownikowi nie równy. Po 2010 były pozbawione wcześniejszych wad tych wyprodukowanych w 2006-2008 w tym właśnie rozciągających się łańcuchów. Te VW scirroco właśnie z początków produkcji w tym te 160konne już mają opisane problemy na wielu motoryzacyjnych forum itd i faktycznie nie ma powodu do radości.Puściłbym to póki jeszcze jest chodliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi1140 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2016 Czytałem gdzieś że w audi a5 brać te od 2013r Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robbi2708 Zgłoś Napisano 23 Lutego 2016 U mnie mama najechała 1.4tsi równiutko najechane 100tys.km octavia i na razie nic się nie zepsuło o dziwo chodzi super. Elastyka i spalanie rewelacja z obciążeniem ok.400kg średnia na 100km pokazało 5,5litra tyle że skrzynia 6biegowa. Z tego co piszą nie są pozbawione wad ale jak widać auto autku nie równe albo inaczej użytkownik użytkownikowi nie równy. Po 2010 były pozbawione wcześniejszych wad tych wyprodukowanych w 2006-2008 w tym właśnie rozciągających się łańcuchów. Te VW scirroco właśnie z początków produkcji w tym te 160konne już mają opisane problemy na wielu motoryzacyjnych forum itd i faktycznie nie ma powodu do radości.Puściłbym to póki jeszcze jest chodliwe. Nasz był z 2012.Był to właśnie 160 konny silnik.Został sprzedany i spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) Tomi to ogólnie są dosyć delikatne auta, nie polecałbym ich raczej z drugiej ręki.Sportowe auto powinno być odporne na jazdę jaką sugeruje niby dynamiczna sylwetka.Do tego Auta pasuje jakaś V6, a turbo dobre do pod dźwignięcia niewydolnego silnika mowa o słabych motorach tego koncernu a nie jakiejś starej supry czy evo. Edytowane 24 Lutego 2016 przez Ben_sage (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m-babka Zgłoś Napisano 25 Lutego 2016 Tomek, mówiłem Tobie - lepiej iść w pojemność jak w turbinę a jeśli nie to przepraszaj sąsiada i wracaj do sprawdzonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach