Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pytanie mam odnośnie reklamowanego sprzętu ponieważ reklamowałem filtr na biopellety i mija w poniedziałek już 32 DNI ROBOCZYCH od wysyłki nie byłem informowany co się dzieje i jak długo jeszcze to potrwa. Proszę mi powiedzieć czy mogę żądać zwrotu pieniędzy?

Z góry Dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście.

Tylko czasu nie liczymy od wysyłki a od dnia doręczenia reklamowanego sprzętu do sprzedawcy...


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteście pewni? Jeśli minęło 14 dni a serwis się nie odzywa, to oznacza że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jeśli reklamujemy produkt 3 raz, możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteście pewni? Jeśli minęło 14 dni a serwis się nie odzywa, to oznacza że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jeśli reklamujemy produkt 3 raz, możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy.

nie ma czegoś takiego w polskim ustawodawstwie.

tak samo jak zwroty w normalnym sklepie. Tylko od sklepu zależy czy przyjmie towar czy nie...


5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogólnie towar był wadliwy i źle się kręciły pelletki więc towar był wadliwy i niby według prawa mogę zerwać umowę kupna/sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy. Z tym że chcę to potwierdzić 32 Dni są liczone już od dnia dostarczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegoś takiego w polskim ustawodawstwie.

tak samo jak zwroty w normalnym sklepie. Tylko od sklepu zależy czy przyjmie towar czy nie...

Czyli jesli produkt nie spelnia twoich oczekiwan lub jest nie zgodny z opisem to nadal sklep moze nie uwzglednic reklamacji ?


zbiornik 120x60x60 +sump . odpieniacz Sebastek czarna perla na Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040 , cyrkulacja wp-40 rw-15 , obieg Jebao9000 , oswietlenie Gieseman Matrix II 8x39w . 

8744f73183d58f0a59fb88f54dc034b6u1589a14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie należy mylić zwrotu z reklamacją. Niezgodność z opisem jest jeszcze inną kwestią. W Polsce zwroty tylko i wyłącznie w sklepach internetowych i to tylko w 14 dni od zakupu. Uznanie reklamacji bądź nie trwa 14 dni kalendarzowych. Czyli sklep powinien w ciągu 14 dni odpowiedzieć czy naprawi czy nie naprawi lub zastosuje jakiś upust. Jeśli tego nie zrobił reklamacja zostaje uznana na korzyść klienta. Moze domagać się wymiany na nowy lub zwrot gotówki jeśli nie posiadają takiego towaru.


początek 300 l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jesli produkt nie spelnia twoich oczekiwan lub jest nie zgodny z opisem to nadal sklep moze nie uwzglednic reklamacji ?

do 14 dni możesz zwrócić bez żadnego tłumaczenia.

po 14 dniach jeśli towar się zepsuł i jest na niego gwarancja to obowiązuje gwarancja.

ja pisałem, że nie ma czegoś takiego jak że jeśli 3 razy naprawialiśmy to sklep ma wymienić na nowe... i to dotyczy wszystkiego...

ja miał sytuację z fordem s-maxem - nówka nieśmigana, kupiona w salonie.

przebieg 4 tys km.

w czasie jazdy na drodze 50km/h (styczen, śnieg -3 lata temu) auto mi się zablokowało. Zgasło, zablokował się układ kierowniczy, hamulce - wszystko. Ledwie zjechałem na pobocze i jakimś cudem zahamowałem.

byłem potem holowany do najbliższego salonu.

okazało się, że JEDEN czujnik się zablokował i pociągnął za sobą resztę awarii - książka błędów liczyła 29 stron...

Pojechałem do salonu w którym go kupiłem - oddałem kluczyki i powiedziałem, że mają mi oddać pieniądze, bo mogłem się zabić.

Facet się tylko uśmiechnął i powiedział ze mogę przyjechać z prawnikiem i nic nie wskóram...

rok walczyłem o cokolwiek... straciłem kupę kasy... na prawników, itd... nie otrzymałem żadnej nawet gwarancji, że taka sytuacja nie powtórzy się więcej na drodze... tak niestety u nas to działa...

jeśli jest jakiś punkt w prawie - jest po prostu pusty...

wszystko tylko zależy od sklepu - czy zależy mu na klientach czy nie.

Chyba, że... kupowałeś przez internet - tu załatwia się sprawę zawsze na korzyść konsumenta. Nie sprzedawcy.

nawet jeśli zawinił sam konsument.


5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie. Skała zakupiona w sklepie internetowym, używana, ponieważ próbowałam ją kleic i Moczylam w rodi. Rozpuszcza się i sklep zgodził się ją przyjąć do reklamacji. Ale ja nie chcę czekać aż dystrybutor uzna reklamacji lub nie. Czy w związku z tym, że skała ma ślady kleju i była moczona przysługuje mi zwrot do 14 dni bez podania przyczyny, czy muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwon w poniedziałek do rzecznika praw konsumenta i tam dowiesz się wszystkiego

prawem sklepu przy reklamacji na pewno jest to, że odsyła towar do producenta i czeka na jego odpowiedź.


5629_5719.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że... kupowałeś przez internet - tu załatwia się sprawę zawsze na korzyść konsumenta. Nie sprzedawcy.

nawet jeśli zawinił sam konsument.

Można powiedzieć że był kupiony przez internet ponieważ zamówiłem go przez internet oraz zapłaciłem przelewem ale przy okazji jechałem do Krakowa i go sobie odebrałem osobiście na mieście. gdzie tylko go przerzuciłem zapakowanego w paczce z auta do auta. lecz był kupowany w lipcu 2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to był reaktor do pelletek czy filtr przepływowy ?O co chodzi z tym że źle się krecily?Tzn jak?


4803_4815.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to był reaktor do pelletek czy filtr przepływowy ?O co chodzi z tym że źle się krecily?Tzn jak?

był to reaktor do pelletek a problem był w tym że jak pompa byłą na pełną moc to kręciło jedna strona bardzo mocno a jedna prawie się nie kręciła a po tygodniu gdy pelletki się namoczyły i zrobiły się ciężkie to już z jednej strony stały a z drugiej się już kręciły tak jak powinny. W zasadzie można było by tak wymieniać wady że ciekło spod kopułki pomimo uszczelki, ciekło z zaworku itp itd. Ponoć producent zmieniał juz kilkukrotnie jego konstrukcję i znów jest zmieniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ktoś z forum ma taki sklep z takimi szajsungami?Napisz kto to ,żeby inni się nie nacielli.


4803_4815.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filterek pewnie od Sebastka, bo i ja mam z nim ten sam problem co kolega, co prawda nie ma przecieków, ale filtr po 3 dniach nie jest w stanie ruszyć 1,5 litra pellet. Za słaba pompa, albo jakiś błąd w konstrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawo w zakresie rękojmi, czyli tzw. niezgodności towaru z umową, zostało nieco zmienione w ubiegłym roku. Po drugiej naprawie z tytułu rękojmi przysługuje obecnie prawo zwrotu towaru. Po złożeniu reklamacji powołując się na niezgodność towaru z umową, sprzedawca ma udzielić odpowiedzi w ciągu 14tu dni, jeśli tego nie zrobi przyjmuje się że reklamacja została uznana. Pozostaje tylko pytanie jaką reklamację złożyłeś. Z tytułu właśnie niezgodności towaru z umową, czy też powołując się gwarancję producenta - bo to jest zupełnie inna inszość, udzielana z dobrej woli producenta i na jego warunkach - dotyczących też terminów rozpatrywania reklamacji.

Edytowane przez nanorafa (wyświetl historię edycji)

Kostka 100x100x50cm,

Oświetlenie: 12 x 39W, ATI Sunpower

Cyrkulacja: 2 x Tunze 6095, 1x Tunze 6055

Obieg: NewJet 4500

Reaktor Ca, DIY

Sól: Tropic Marine Pro Reef, RedSea.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawo w zakresie rękojmi, czyli tzw. niezgodności towaru z umową, zostało nieco zmienione w ubiegłym roku. Po drugiej naprawie z tytułu rękojmi przysługuje obecnie prawo zwrotu towaru. Po złożeniu reklamacji powołując się na niezgodność towaru z umową, sprzedawca ma udzielić odpowiedzi w ciągu 14tu dni, jeśli tego nie zrobi przyjmuje się że reklamacja została uznana. Pozostaje tylko pytanie jaką reklamację złożyłeś. Z tytułu właśnie niezgodności towaru z umową, czy też powołując się gwarancję producenta - bo to jest zupełnie inna inszość, udzielana z dobrej woli producenta i na jego warunkach - dotyczących też terminów rozpatrywania reklamacji.

Przeglądałem właśnie stronę producenta i nie ma żadnego regulaminu sklepu. Więc i również nie ma żadnych warunków reklamacji które zaakceptowałem wraz z zakupem sprzętu. Więc wydaje mi się że podlegam raczej ogólnym warunkom konsumenta ?

Od kogo kupiony to padło juz Imię osoby która to sprzedaje więc nie będę już wymieniać.

Edytowane przez Paulek (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem właśnie stronę producenta i nie ma żadnego regulaminu sklepu. Więc i również nie ma żadnych warunków reklamacji które zaakceptowałem wraz z zakupem sprzętu. Więc wydaje mi się że podlegam raczej ogólnym warunkom konsumenta ?

Od kogo kupiony to padła juz Imię osoby która to sprzedaje więc nie będę już wymieniać.

Dobrze trafiłem z myślami,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Pawle Pan nie przyjmuje już tego pseudo filierka tylko żąda zwrotu gotówki.


180x60x60 SPS PROJECT 26-04-2009 BioPelletes 08-03-2010

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dodam jeszcze, ze towar zamowiony przez internet mozna zwrocic, co bylo juz piowiedziane, w ciagu 14 dni... ale.... pod warunkiem, ze odbior nie byl osobisty w placowce.

Bo jezeli jest jakis sklep, siec sklepow, i zamowicie cos przez strone, z opcja dostawy do sklepu i odbiorem osobiscie w sklepie... to niestety prawo zwrotu przepada. Dotyczy ono tylko zakupow w calosci dokonanych zdalnie, rowniez telefonicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dodam jeszcze, ze towar zamowiony przez internet mozna zwrocic, co bylo juz piowiedziane, w ciagu 14 dni... ale.... pod warunkiem, ze odbior nie byl osobisty w placowce.

Bo jezeli jest jakis sklep, siec sklepow, i zamowicie cos przez strone, z opcja dostawy do sklepu i odbiorem osobiscie w sklepie... to niestety prawo zwrotu przepada. Dotyczy ono tylko zakupow w calosci dokonanych zdalnie, rowniez telefonicznie.

do 14 dni niestety filterek był zakupiony dokładnie w maju więc i tak to nie dotyczy. w sklepie nie był odbierany lecz przy okazji na mieście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego "GOŚcia "-przerabiałem 2-razy i powiem never ever.

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w piśmie reklamacyjnym trzeba zaznaczyć z jakiego rodzaju reklamacji korzystamy.


Kostka 100x100x50cm,

Oświetlenie: 12 x 39W, ATI Sunpower

Cyrkulacja: 2 x Tunze 6095, 1x Tunze 6055

Obieg: NewJet 4500

Reaktor Ca, DIY

Sól: Tropic Marine Pro Reef, RedSea.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.