Paulek Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Witam Pytanie mam odnośnie reklamowanego sprzętu ponieważ reklamowałem filtr na biopellety i mija w poniedziałek już 32 DNI ROBOCZYCH od wysyłki nie byłem informowany co się dzieje i jak długo jeszcze to potrwa. Proszę mi powiedzieć czy mogę żądać zwrotu pieniędzy? Z góry Dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
berklej Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 tak, mogłeś już po 14 dniach. Cytuj początek 300 l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Oczywiście. Tylko czasu nie liczymy od wysyłki a od dnia doręczenia reklamowanego sprzętu do sprzedawcy... Cytuj 730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
E mil Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Jesteście pewni? Jeśli minęło 14 dni a serwis się nie odzywa, to oznacza że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jeśli reklamujemy produkt 3 raz, możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MojeSumienie Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Jesteście pewni? Jeśli minęło 14 dni a serwis się nie odzywa, to oznacza że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jeśli reklamujemy produkt 3 raz, możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy. nie ma czegoś takiego w polskim ustawodawstwie. tak samo jak zwroty w normalnym sklepie. Tylko od sklepu zależy czy przyjmie towar czy nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulek Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 ogólnie towar był wadliwy i źle się kręciły pelletki więc towar był wadliwy i niby według prawa mogę zerwać umowę kupna/sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy. Z tym że chcę to potwierdzić 32 Dni są liczone już od dnia dostarczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 nie ma czegoś takiego w polskim ustawodawstwie. tak samo jak zwroty w normalnym sklepie. Tylko od sklepu zależy czy przyjmie towar czy nie... Czyli jesli produkt nie spelnia twoich oczekiwan lub jest nie zgodny z opisem to nadal sklep moze nie uwzglednic reklamacji ? Cytuj zbiornik 120x60x60 +sump . odpieniacz Sebastek czarna perla na Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040 , cyrkulacja wp-40 rw-15 , obieg Jebao9000 , oswietlenie Gieseman Matrix II 8x39w . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
berklej Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 nie należy mylić zwrotu z reklamacją. Niezgodność z opisem jest jeszcze inną kwestią. W Polsce zwroty tylko i wyłącznie w sklepach internetowych i to tylko w 14 dni od zakupu. Uznanie reklamacji bądź nie trwa 14 dni kalendarzowych. Czyli sklep powinien w ciągu 14 dni odpowiedzieć czy naprawi czy nie naprawi lub zastosuje jakiś upust. Jeśli tego nie zrobił reklamacja zostaje uznana na korzyść klienta. Moze domagać się wymiany na nowy lub zwrot gotówki jeśli nie posiadają takiego towaru. Cytuj początek 300 l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MojeSumienie Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Czyli jesli produkt nie spelnia twoich oczekiwan lub jest nie zgodny z opisem to nadal sklep moze nie uwzglednic reklamacji ? do 14 dni możesz zwrócić bez żadnego tłumaczenia. po 14 dniach jeśli towar się zepsuł i jest na niego gwarancja to obowiązuje gwarancja. ja pisałem, że nie ma czegoś takiego jak że jeśli 3 razy naprawialiśmy to sklep ma wymienić na nowe... i to dotyczy wszystkiego... ja miał sytuację z fordem s-maxem - nówka nieśmigana, kupiona w salonie. przebieg 4 tys km. w czasie jazdy na drodze 50km/h (styczen, śnieg -3 lata temu) auto mi się zablokowało. Zgasło, zablokował się układ kierowniczy, hamulce - wszystko. Ledwie zjechałem na pobocze i jakimś cudem zahamowałem. byłem potem holowany do najbliższego salonu. okazało się, że JEDEN czujnik się zablokował i pociągnął za sobą resztę awarii - książka błędów liczyła 29 stron... Pojechałem do salonu w którym go kupiłem - oddałem kluczyki i powiedziałem, że mają mi oddać pieniądze, bo mogłem się zabić. Facet się tylko uśmiechnął i powiedział ze mogę przyjechać z prawnikiem i nic nie wskóram... rok walczyłem o cokolwiek... straciłem kupę kasy... na prawników, itd... nie otrzymałem żadnej nawet gwarancji, że taka sytuacja nie powtórzy się więcej na drodze... tak niestety u nas to działa... jeśli jest jakiś punkt w prawie - jest po prostu pusty... wszystko tylko zależy od sklepu - czy zależy mu na klientach czy nie. Chyba, że... kupowałeś przez internet - tu załatwia się sprawę zawsze na korzyść konsumenta. Nie sprzedawcy. nawet jeśli zawinił sam konsument. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nik@ Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 To ja mam pytanie. Skała zakupiona w sklepie internetowym, używana, ponieważ próbowałam ją kleic i Moczylam w rodi. Rozpuszcza się i sklep zgodził się ją przyjąć do reklamacji. Ale ja nie chcę czekać aż dystrybutor uzna reklamacji lub nie. Czy w związku z tym, że skała ma ślady kleju i była moczona przysługuje mi zwrot do 14 dni bez podania przyczyny, czy muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MojeSumienie Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 zadzwon w poniedziałek do rzecznika praw konsumenta i tam dowiesz się wszystkiego prawem sklepu przy reklamacji na pewno jest to, że odsyła towar do producenta i czeka na jego odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulek Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Chyba, że... kupowałeś przez internet - tu załatwia się sprawę zawsze na korzyść konsumenta. Nie sprzedawcy. nawet jeśli zawinił sam konsument. Można powiedzieć że był kupiony przez internet ponieważ zamówiłem go przez internet oraz zapłaciłem przelewem ale przy okazji jechałem do Krakowa i go sobie odebrałem osobiście na mieście. gdzie tylko go przerzuciłem zapakowanego w paczce z auta do auta. lecz był kupowany w lipcu 2015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober6662 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 A to był reaktor do pelletek czy filtr przepływowy ?O co chodzi z tym że źle się krecily?Tzn jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulek Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 A to był reaktor do pelletek czy filtr przepływowy ?O co chodzi z tym że źle się krecily?Tzn jak? był to reaktor do pelletek a problem był w tym że jak pompa byłą na pełną moc to kręciło jedna strona bardzo mocno a jedna prawie się nie kręciła a po tygodniu gdy pelletki się namoczyły i zrobiły się ciężkie to już z jednej strony stały a z drugiej się już kręciły tak jak powinny. W zasadzie można było by tak wymieniać wady że ciekło spod kopułki pomimo uszczelki, ciekło z zaworku itp itd. Ponoć producent zmieniał juz kilkukrotnie jego konstrukcję i znów jest zmieniona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober6662 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 A to ktoś z forum ma taki sklep z takimi szajsungami?Napisz kto to ,żeby inni się nie nacielli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1982 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Filterek pewnie od Sebastka, bo i ja mam z nim ten sam problem co kolega, co prawda nie ma przecieków, ale filtr po 3 dniach nie jest w stanie ruszyć 1,5 litra pellet. Za słaba pompa, albo jakiś błąd w konstrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanorafa Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 (edytowane) Prawo w zakresie rękojmi, czyli tzw. niezgodności towaru z umową, zostało nieco zmienione w ubiegłym roku. Po drugiej naprawie z tytułu rękojmi przysługuje obecnie prawo zwrotu towaru. Po złożeniu reklamacji powołując się na niezgodność towaru z umową, sprzedawca ma udzielić odpowiedzi w ciągu 14tu dni, jeśli tego nie zrobi przyjmuje się że reklamacja została uznana. Pozostaje tylko pytanie jaką reklamację złożyłeś. Z tytułu właśnie niezgodności towaru z umową, czy też powołując się gwarancję producenta - bo to jest zupełnie inna inszość, udzielana z dobrej woli producenta i na jego warunkach - dotyczących też terminów rozpatrywania reklamacji. Edytowane 28 Lutego 2016 przez nanorafa (wyświetl historię edycji) Cytuj Kostka 100x100x50cm, Oświetlenie: 12 x 39W, ATI Sunpower Cyrkulacja: 2 x Tunze 6095, 1x Tunze 6055 Obieg: NewJet 4500 Reaktor Ca, DIY Sól: Tropic Marine Pro Reef, RedSea. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulek Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 (edytowane) Prawo w zakresie rękojmi, czyli tzw. niezgodności towaru z umową, zostało nieco zmienione w ubiegłym roku. Po drugiej naprawie z tytułu rękojmi przysługuje obecnie prawo zwrotu towaru. Po złożeniu reklamacji powołując się na niezgodność towaru z umową, sprzedawca ma udzielić odpowiedzi w ciągu 14tu dni, jeśli tego nie zrobi przyjmuje się że reklamacja została uznana. Pozostaje tylko pytanie jaką reklamację złożyłeś. Z tytułu właśnie niezgodności towaru z umową, czy też powołując się gwarancję producenta - bo to jest zupełnie inna inszość, udzielana z dobrej woli producenta i na jego warunkach - dotyczących też terminów rozpatrywania reklamacji. Przeglądałem właśnie stronę producenta i nie ma żadnego regulaminu sklepu. Więc i również nie ma żadnych warunków reklamacji które zaakceptowałem wraz z zakupem sprzętu. Więc wydaje mi się że podlegam raczej ogólnym warunkom konsumenta ? Od kogo kupiony to padło juz Imię osoby która to sprzedaje więc nie będę już wymieniać. Edytowane 28 Lutego 2016 przez Paulek (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Przeglądałem właśnie stronę producenta i nie ma żadnego regulaminu sklepu. Więc i również nie ma żadnych warunków reklamacji które zaakceptowałem wraz z zakupem sprzętu. Więc wydaje mi się że podlegam raczej ogólnym warunkom konsumenta ? Od kogo kupiony to padła juz Imię osoby która to sprzedaje więc nie będę już wymieniać. Dobrze trafiłem z myślami, Cytuj http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foo lszklo Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Panie Pawle Pan nie przyjmuje już tego pseudo filierka tylko żąda zwrotu gotówki. Cytuj 180x60x60 SPS PROJECT 26-04-2009 BioPelletes 08-03-2010 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnap86 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 A ja dodam jeszcze, ze towar zamowiony przez internet mozna zwrocic, co bylo juz piowiedziane, w ciagu 14 dni... ale.... pod warunkiem, ze odbior nie byl osobisty w placowce. Bo jezeli jest jakis sklep, siec sklepow, i zamowicie cos przez strone, z opcja dostawy do sklepu i odbiorem osobiscie w sklepie... to niestety prawo zwrotu przepada. Dotyczy ono tylko zakupow w calosci dokonanych zdalnie, rowniez telefonicznie. Cytuj http://nano-reef.pl/topic/79187-krakenowe-240l/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulek Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 A ja dodam jeszcze, ze towar zamowiony przez internet mozna zwrocic, co bylo juz piowiedziane, w ciagu 14 dni... ale.... pod warunkiem, ze odbior nie byl osobisty w placowce. Bo jezeli jest jakis sklep, siec sklepow, i zamowicie cos przez strone, z opcja dostawy do sklepu i odbiorem osobiscie w sklepie... to niestety prawo zwrotu przepada. Dotyczy ono tylko zakupow w calosci dokonanych zdalnie, rowniez telefonicznie. do 14 dni niestety filterek był zakupiony dokładnie w maju więc i tak to nie dotyczy. w sklepie nie był odbierany lecz przy okazji na mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob77 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2016 Tego "GOŚcia "-przerabiałem 2-razy i powiem never ever. Pozdrawiam i życzę powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanorafa Zgłoś Napisano 29 Lutego 2016 Niestety w piśmie reklamacyjnym trzeba zaznaczyć z jakiego rodzaju reklamacji korzystamy. Cytuj Kostka 100x100x50cm, Oświetlenie: 12 x 39W, ATI Sunpower Cyrkulacja: 2 x Tunze 6095, 1x Tunze 6055 Obieg: NewJet 4500 Reaktor Ca, DIY Sól: Tropic Marine Pro Reef, RedSea. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach