Skocz do zawartości
michu23

początkujący...

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanie będzie pewnie dla niektórych może śmieszne ale jestem początkujący i chyba nie mam wyboru...

Chcę "założyć" akwarium minimorksie, gdzieś tak ok 30-40 l maksymalnie. Nie jestem całkiem początkujący bo mam od kilku ładnych lat 2 akwaria słodkowodne z pielęgnicami. Jeśli jednak chodzi o akwarium morskie to szukam porad, co i jak, co polecacie. Docelowo chcę wydać tak myślę około 1000 zł. Mam na myśli możlwie jakieś schematy już sprawdzonych "systemów". Mówiąc krótko oczekuję pomocy :-) Mój mail: strefa@ufoinfo.pl

P.S1

Co myślicie o zestawie filtracyjnym Aqua Medic - Biostar Flotor?

P.S2

Szczególnie to bym prosił o pomoc - Przemka :-)


120x50x50.Odpieniacz EVO3000,RW8,Eheim StreamOn 4000plus,Pacific Sun Metis Hyperion S2 2x75W,Tunze 3163,3162.23kgLS,25kg skaly.LPSy i miekkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodziło o to, że chyba powinienem pytać o konkrety a nie tak ogólnikowo... a po za tym profesjonalistom to pytanie wyda się naprawdę śmieszne.


120x50x50.Odpieniacz EVO3000,RW8,Eheim StreamOn 4000plus,Pacific Sun Metis Hyperion S2 2x75W,Tunze 3163,3162.23kgLS,25kg skaly.LPSy i miekkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 1000zl sie nie zmiescisz chyba ze bedziesz mial dojscie do wody RO - sam filtr RO to min 300zl


test sygnaturki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akwarium 50 litrów z małym panelem filtracyjnym- ok 200 zł

odpieniacz na kostkę (np miniflotor) ok 100 zł

brzęczek ok 60 zł

oświetlenie - HQI 70 W (samoróbka) 300 zł

żywa skała 8kg - 400 zł

sól i parę innych pierdół - jeszcze jakieś 100 zł.

Może zaoszczędzisz trochę stosujac np świetlówki T8 zamiast HQI