Skocz do zawartości
Manticorepl

Maxspect Gyre XF-130 - moja niemiła przygoda.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Maxspect Gyre XF-130 - moja niemiła przygoda.

Postanowiłem opisać moją historię z tym produktem, po tym jak już zdecydowałem, że go nie chce i oddałem z powrotem do sklepu(szacun dla sklepu przyjęli na prawach rękojmi bez żadnego kłopotu). Teraz krótka historyjka….

Obserwowałem firmę Maxspect od samego początku, jak tylko powstały te pompy i z utęsknieniem czekałem na wersje 130 aż pojawi się w Polsce. No i stało się, zakupiłem nową zabawkę w sklepie koło warszawy : ) . Pierwsze wrażenie super, już za samo opakowanie dałbym 10 pkt na 10. Jakość wykonania samego produktu też raczej bardzo pozytywnie. Odpalenie w akwarium no i wszystko mega super. Niestety moje zadowolenie malało wraz z biegiem czasu … pompa, a dokładnie na przemian raz jeden, raz drugi wirnik potrafił się zatrzymać i trzeba było rozebrać i złożyć ponownie, by dalej działała.

Moja cierpliwość skończyła się po powrocie z urlopu, gdzie jeden wirnik oczywiście nie działał. Oddałem na gwarancji do sklepu. Minęło ustawowe 14 dni dostaje telefon, że pompa jest gotowa do odbioru no ok (dystrybutor wymienił gumki ), zadowolony jadę po odbiór, a tu nie mila niespodziana. Pompa przyszła w oryginalnym opakowaniu, które wyglądało jakby przejechał je TIR, no ok mówię sobie olać opakowanie.

Pompa odpalona w zbiorniku i znowu człowiek zadowolony (mały niesmak co do opakowania). Minęły 3 tygodnie, wracam z pracy pompa stoi w miejscu. No to już mały wkur…. Za telefon, dzwonię do sklepu i znowu oddaje ją na gwarancji. Minęło prawie 3 tygodnie dostaje telefon ze sklepu , że gwarancja nie została uznana przez dystrybutora. Pompa została uszkodzona ponieważ była brudna???? BZDURA jak mogła być brudna po 3 tygodniach????

Moje spostrzeżenia:

1. Jakość pracy polskiego dystrybutora -10;

2. Pompa na rynku jest w kliku wersjach (producent poprawia mocowanie wirników do silnika);

3. Jak za te pieniądze to nie polecam tej pompy;

4. Duża wada brak możliwości podłączenia zewnętrznego kontrolera, np. profiluxa);

Tak więc ostatecznie oddałem ją z powrotem do sklepu.

Generalnie szok w całej mojej historii z akwarium nigdy nie byłem tak potraktowany. Za co płaci się takie pieniądze? Bo ja za to by dostać super jakość.


Pozdrawiam

Manti

Uwaga: To co pisze na forum, jest moim prywatnym zdaniem, wynikającym z własnego doświadczenia. Czasem się mylę lub po prostu się z wami nie zgadzam. Przepraszam jak kogoś uraziłem.

"Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza, ze właśnie moja racja jest racja najmojsza"

www.invoi.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz... musisz mieć naprawdę spory syf w akwarium :) ... moja jest czyszczona okazjonalnie a nie staje :)

A poważnie (bez urazy za ten syf....) - dziwi mnie bardzo takie uszkodzenie. Pierwszy raz się z tym spotykam, mimo że jako "fan" tych pomp śledzę informacje na różnych forach. Jestem pewien że to był jakiś pojedyńczy przypadek.

A co do serwisu, to swego czasu miałem paletki. Wiadomo - grzałka jest niezbędna. Kupiłem wtedy najdroższą dostępną w sklepie. Grzałka Sery. W plastikowym koszyku. Wsadziłem do baniaka, po tygodniu padła. Poleciałem do sklepu wymienić - wiadomo - życie w baniaku, sprzęt niezbędny, za kilka stów, padł zaraz po zakupie.

Reklamacji mi nie uznali bo koszyczki były brudne....

Zmieniłem sklep.

ps. ciekaw jestem jak to uszkodzenie widzi przedstawiciel maxpecta w Polsce.


125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT,  Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem przygody z polskim dystrybutorem tego sprzętu. I też nie polecam tego pana. Na szczęście mój egzemplarz sam się naprawił, może uszczelki się ułożyły, może wszystko ze sobą się spasowało, nie wiem lecz na początku było gorąco i zostałem olany przez pana którego telefon widnieje w karcie gwarancyjnej ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 150, wcześniej jechałem na tunze... Jestem bardzo zadowolony. Działa w baniaku ponad 700l obieg

Ja też jestem zadowolony lecz modlę się aby się nie popsuła ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zadowolony lecz modlę się aby się nie popsuła ;)

Rafał przecież masz gwarancje . Nie ma co sie martwić -trzeba poprostu mnieć drugą sztukę w razie awarii pierwszej

:)

Edytowane przez rafik73 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał przecież masz gwarancje . Nie ma co sie martwić -trzeba poprostu mnieć drugą sztukę w razie awarii pierwszej

Chyba nie czytałeś mojego posta :) ja miałem gwarancje której nie uznano! Nie mam nic do pompy jako takiej(jak działała - była super), tylko jak sie trafił wadliwy egzemplarz powinien być wymieniony, mnie potraktowano jak "....." Jak kupuje AUDI to chce być traktowany jak kupiec Audi anie "poloneza".,

Kupujesz jesteś szczęśliwym posiadaczem, jak się coś zepsuje to wtedy widać jakość Firmy czyli ich serwis.


Pozdrawiam

Manti

Uwaga: To co pisze na forum, jest moim prywatnym zdaniem, wynikającym z własnego doświadczenia. Czasem się mylę lub po prostu się z wami nie zgadzam. Przepraszam jak kogoś uraziłem.

"Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza, ze właśnie moja racja jest racja najmojsza"

www.invoi.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie czytałeś mojego posta :) ja miałem gwarancje której nie uznano! Nie mam nic do pompy jako takiej(jak działała - była super), tylko jak sie trafił wadliwy egzemplarz powinien być wymieniony, mnie potraktowano jak "....." Jak kupuje AUDI to chce być traktowany jak kupiec Audi anie "poloneza".,

Kupujesz jesteś szczęśliwym posiadaczem, jak się coś zepsuje to wtedy widać jakość Firmy czyli ich serwis.

Czytałem w takich sytuacjach proponuję zacząć korzystrać z :

https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php

Kilka razy już korzystałem z doradztwa i zawsze na +

W każdym urzędzie miasta (starostwie) jest taki człowiek .

Edytowane przez rafik73 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem w takich sytuacjach proponuję zacząć korzystrać z :

https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php

Kilka razy już korzystałem z doradzwtwa i zawsze na +

W każdym urzędzie miasta (starostwie) jest taki człowiek .

Zgadzam się, miałem przyjemność z nimi na ul.Ordynackiej są. Dla nich takie sprawy to codzienność. Mi pomogli za free walczyć z upc, a tutaj Andrzej już oddał pompę do sklepu i już się tym nie martwi. A z tego co wiem to chyba sprawa tej pompy nie zakończy się polubownie bo sklepowi też opadły ręce podczas próby dogadania się z dystrybutorem.

Edytowane przez Panoramiks200 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, miałem przyjemność z nimi na ul.Oleandrów są. Dla nich takie sprawy to codzienność. Mi pomogli za free walczyć z upc, a tutaj Andrzej już oddał pompę do sklepu i już się tym nie martwi. A z tego co wiem to chyba sprawa tej pompy nie zakończy się polubownie bo sklepowi też opadły ręce podczas próby dogadania się z dystrybutorem.

Po prostu sklep zachował sie mega profesjonalnie, czego nie można powiedzieć o dystrybutorze, mnie nie stać na kupowanie super pompy co 3 tygodnie, miło mieć gwarancje, że to co kupie podziała min. 2 lata.

Edytowane przez Manticorepl (wyświetl historię edycji)

Pozdrawiam

Manti

Uwaga: To co pisze na forum, jest moim prywatnym zdaniem, wynikającym z własnego doświadczenia. Czasem się mylę lub po prostu się z wami nie zgadzam. Przepraszam jak kogoś uraziłem.

"Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza, ze właśnie moja racja jest racja najmojsza"

www.invoi.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... Z Salariasem rozmawiałem kilka razy. Co prawda nie miałem problemów z wadliwością produktów, chodziło mi bardziej o dopytanie o detale. I obraz jego jako sprzedawcy zupełnie nie przystaje do tego odmalowanego przez Was.

Gdzieś musi być pies pogrzebany.

ps. wiem że do Polski trafiło sporo (relatywnie) pomp sprowadzanych prywatnym importem. Wiem też że niektóre sklepy też tak robią.

Może tu jest problem?


125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT,  Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... Z Salariasem rozmawiałem kilka razy. Co prawda nie miałem problemów z wadliwością produktów, chodziło mi bardziej o dopytanie o detale. I obraz jego jako sprzedawcy zupełnie nie przystaje do tego odmalowanego przez Was.

Gdzieś musi być pies pogrzebany.

ps. wiem że do Polski trafiło sporo (relatywnie) pomp sprowadzanych prywatnym importem. Wiem też że niektóre sklepy też tak robią.

Może tu jest problem?

Dale z całym szacunkiem ale skoro mam na gwarancji nr do tego pana i on jest od tego by mi sprzęt naprawić i nie interesuje mnie czy on to struga w szopie czy wnosi do kraju na plecach. Miałem problem i zostałem olany, przez telefon Pan był miły do momentu gdy spytał gdzie kupiłem. Powiedział że musi konczyć i za chwilę oddzwoni i już nie oddzwonił i telefonów nie odbierał. Pompa następnego dnia po 10-cio krotnym rozłożeniu i złożeniu juz nie stawała dęba po 2 min pracy. Więc olałem sprawę ale zrobiło mi się bardziej przykro niż Tobie czytając ten odmalowany obraz. U mnie już okey i jak pisałem modlę się aby nie padła. Koledze współczuję

Edytowane przez Panoramiks200 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wierzyć się nie chce bo dystrybutor naprawdę dobre wrażenie sprawia robiłem w tej firmie kilka zakupów i zero problemów


Akwarium:150x80x70h sump:100x70x40h Lampa:hybryda TC 6xT5 + LED 120W,Odpieniacz TC 200,Jetcode 12000 ,XF150 Gyre,Refugium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wierzyć się nie chce bo dystrybutor naprawdę dobre wrażenie sprawia robiłem w tej firmie kilka zakupów i zero problemów

Ja też poznałem z do rej strony tego Pana, może dlatego tak mnie zdziwiła jego reakcja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wierzyć się nie chce bo dystrybutor naprawdę dobre wrażenie sprawia robiłem w tej firmie kilka zakupów i zero problemów

A cos sie zepsuło ?


Pozdrawiam

Manti

Uwaga: To co pisze na forum, jest moim prywatnym zdaniem, wynikającym z własnego doświadczenia. Czasem się mylę lub po prostu się z wami nie zgadzam. Przepraszam jak kogoś uraziłem.

"Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza, ze właśnie moja racja jest racja najmojsza"

www.invoi.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Maxspect Gyre XF-130 - moja niemiła przygoda.

dzien dobry

niestety z winy sklepu "wyszlo długo"

- dzieki temu mogl Pan skorzystac z prawa odstapienia od umowy (tu uklony dla sklepu)

uszkodzone opakowanie

W takiej formie przyszła do nas paczka - niezabezpieczona, bez oryginalnej formy wypełniacza

pomijając fakt czas dlugosci rozwiazania problemu przez sklep (sprzet Maxspect przyslany bezposrednio na serwis staramy sie utrzymać naszeg priotyt "do 3 dni roboczych naprawiony sprzet") stwierdzić uczciwie należy, że pompa Gyre XF 130 była użytkowana niezgodnie z instrukcją:

- pompa o duzym stopniu zabrudzenia

- awaria pompy spowodowana dostaniem sie do niej ciala obcego. System zabezpieczajacy silnik pompy przez spaleniem w momencie blokady urządzenia przez ciala obce uruchamial sie wielokrotnie co swiadczy o wielokrotnej blokadzie pompy przez cialo obce lub dlugotrwaly przewlekly czas reakcji uzytkownika na zaistniałą sytuację.

Rozwiązanie problemu:

wystarczyło nałożyć na Gyre gąbki ochronne (zmniejsza do minimum ryzyko dostania sie do klatek wirowych ciala obcego)

całość dokumentacji do wglądu zainteresowanych stron.

Dla czytających użytkowników Maxspect:

sprzęt Maxspect z naszej dystrybucji w ramach gwarancji mozna dostarczyc bezposrednio do naszego serwisu oraz za posrednictwem sklepu w ktorym zakupiono sprzet.

pozdrawiam

Mariusz Frej

Dystrybucja Maxspect na Europe Środkowo-Wschodnią

Ja też miałem przygody z polskim dystrybutorem tego sprzętu. I też nie polecam tego pana. Na szczęście mój egzemplarz sam się naprawił, może uszczelki się ułożyły, może wszystko ze sobą się spasowało, nie wiem lecz na początku było gorąco i zostałem olany przez pana którego telefon widnieje w karcie gwarancyjnej ;(

Staramy się każdemu zainteresowanemu poświęcić uwagę w rozwiązaniu problemu.

Na wszelkie pytania staramy się szeroko odpowiadać zarówno telefonicznie jak i emailowo.

Cieszę się, że mimo postawionego zarzutu jest Pan zadowolony z produktu Maxspect.


www.maxspect.pl  - Centrum Serwisowe FREY - Dystrybucja Maxspect 
www.salarias.pl - Internetowy Sklep Akwarystyczny Kraków 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzien dobry

niestety z winy sklepu "wyszlo długo"

- dzieki temu mogl Pan skorzystac z prawa odstapienia od umowy (tu uklony dla sklepu)

uszkodzone opakowanie

W takiej formie przyszła do nas paczka - niezabezpieczona, bez oryginalnej formy wypełniacza

pomijając fakt czas dlugosci rozwiazania problemu przez sklep (sprzet Maxspect przyslany bezposrednio na serwis staramy sie utrzymać naszeg priotyt "do 3 dni roboczych naprawiony sprzet") stwierdzić uczciwie należy, że pompa Gyre XF 130 była użytkowana niezgodnie z instrukcją:

- pompa o duzym stopniu zabrudzenia

- awaria pompy spowodowana dostaniem sie do niej ciala obcego. System zabezpieczajacy silnik pompy przez spaleniem w momencie blokady urządzenia przez ciala obce uruchamial sie wielokrotnie co swiadczy o wielokrotnej blokadzie pompy przez cialo obce lub dlugotrwaly przewlekly czas reakcji uzytkownika na zaistniałą sytuację.

Rozwiązanie problemu:

wystarczyło nałożyć na Gyre gąbki ochronne (zmniejsza do minimum ryzyko dostania sie do klatek wirowych ciala obcego)

całość dokumentacji do wglądu zainteresowanych stron.

Dla czytających użytkowników Maxspect:

sprzęt Maxspect z naszej dystrybucji w ramach gwarancji mozna dostarczyc bezposrednio do naszego serwisu oraz za posrednictwem sklepu w ktorym zakupiono sprzet.

pozdrawiam

Mariusz Frej

Dystrybucja Maxspect na Europe Środkowo-Wschodnią

Staramy się każdemu zainteresowanemu poświęcić uwagę w rozwiązaniu problemu.

Na wszelkie pytania staramy się szeroko odpowiadać zarówno telefonicznie jak i emailowo.

Cieszę się, że mimo postawionego zarzutu jest Pan zadowolony z produktu Maxspect.

Jestem zadowolony pewnie ale potrzebowałem wtedy Pańskiego wsparcia i o to mi tylko chodziło. Trudno ważne, że już hula. Chciałbym jeszcze wspomnieć to tych gąbkach ochronnych. Już dawno to zdjąłem bo co dwa dni trzeba było to czyścić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zadowolony pewnie ale potrzebowałem wtedy Pańskiego wsparcia i o to mi tylko chodziło. Trudno ważne, że już hula. Chciałbym jeszcze wspomnieć to tych gąbkach ochronnych. Już dawno to zdjąłem bo co dwa dni trzeba było to czyścić

dokładnie pamiętam rozmowę z Panem (na podstawie Pana opisu kojarzę).

Ze swojej strony pamiętam, że gdy zapytałem o dowód zakupu pompy odpowiedział Pan, że oddzwoni za chwilę. Jeśli źle zrozumiałem to przepraszam. Na przyszłość proszę się nie krępować i dzwonić - w biegu można zapomnieć o oddzwonieniu.

W akwariach, w których mnoga ilość drobnego życia warto używać gąbek ochronnych na Gyre, aby uniknąć ryzyka zatrzymania pompy, uszkodzenia łopatek klatki wirowej, zerwania gumek łącznika wirnika pompy z klatką wirnika.

pozdrawiam

Mariusz Frej


www.maxspect.pl  - Centrum Serwisowe FREY - Dystrybucja Maxspect 
www.salarias.pl - Internetowy Sklep Akwarystyczny Kraków 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie pamiętam rozmowę z Panem (na podstawie Pana opisu kojarzę).

Ze swojej strony pamiętam, że gdy zapytałem o dowód zakupu pompy odpowiedział Pan, że oddzwoni za chwilę. Jeśli źle zrozumiałem to przepraszam. Na przyszłość proszę się nie krępować i dzwonić - w biegu można zapomnieć o oddzwonieniu.

W akwariach, w których mnoga ilość drobnego życia warto używać gąbek ochronnych na Gyre, aby uniknąć ryzyka zatrzymania pompy, uszkodzenia łopatek klatki wirowej, zerwania gumek łącznika wirnika pompy z klatką wirnika.

pozdrawiam

Mariusz Frej

Ja powiedziałem, że kupiona w Markach a pan, że sąsiadka coś do pana wydzwania i żebym czekał na telefon. Nie istotne. Lecz z tymi gąbkami to nie wyobrażam sobie. To naprawdę się bardzo szybo brudzi, 1 dzień i heja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiedziałem, że kupiona w Markach a pan, że sąsiadka coś do pana wydzwania i żebym czekał na telefon. Nie istotne. Lecz z tymi gąbkami to nie wyobrażam sobie. To naprawdę się bardzo szybo brudzi, 1 dzień i heja

mam nadzieję, że do miesiąca czasu będziemy mogli zaproponować użytkownikom Maxspect zabezpieczenie Gyre w znacznie przystępniejszej formie (nie będzie to już gąbka).


www.maxspect.pl  - Centrum Serwisowe FREY - Dystrybucja Maxspect 
www.salarias.pl - Internetowy Sklep Akwarystyczny Kraków 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi również nie uznano gwarancji pękniętego wirnika - nawet bez oględzin - zwalając winę na ślimaka który dostał się do pompy, problem w tym że nie miałem wtedy ani jednego ślimaka w baniaku. Dodatkowo pierwsze wersje Gyre XF-130 miały wirniki dużo bardziej delikatne od obecnych montowanych, czyli wada fabryczna (wiem bo musiałem zakupić nowe wirniki) oraz były sprzedawane bez siatki zabezpieczającej (która i tak się dość szybko zatyka i pompa traci na wydajności i używanie jej jest męczące). Ostatni raz kupiłem coś od Pana Salariasa czy tam z jego dystrybucji. A w ogóle to powinny pisać na opakowaniu - nie używać w akwarium z życiem ze względu na możliwość dostania się ciała obcego ;)


300l, 3x39+100W LED, bez pienidła, od 2016, re-start 10.2018

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi również nie uznano gwarancji pękniętego wirnika - nawet bez oględzin - zwalając winę na ślimaka który dostał się do pompy, problem w tym że nie miałem wtedy ani jednego ślimaka w baniaku. Dodatkowo pierwsze wersje Gyre XF-130 miały wirniki dużo bardziej delikatne od obecnych montowanych, czyli wada fabryczna (wiem bo musiałem zakupić nowe wirniki) oraz były sprzedawane bez siatki zabezpieczającej (która i tak się dość szybko zatyka i pompa traci na wydajności i używanie jej jest męczące). Ostatni raz kupiłem coś od Pana Salariasa czy tam z jego dystrybucji. A w ogóle to powinny pisać na opakowaniu - nie używać w akwarium z życiem ze względu na możliwość dostania się ciała obcego ;)

przysłał Pan sprzęt na oględziny? Przez telefon ciężko jednoznacznie stwierdzić.

racja - gąbki ochronne nie były od początku ... niemalże od momentu wprowadzenia ich do sprzedaży dokładaliśmy je gratis, jeszcze zanim pojawiły się w wyposażeniu podstawowym zestawu Maxspect Gyre.

Nowe wirniki klatki wirowej jakie Pan zakupił (obstawiam, że cztero-łopatkowe) to wersja opcjonalna, bardziej wytrzymała, ale i troche mniej efektywna od podstawowej wersji, których ułożenie łopatek jest od początku takie samo, ba nawet w nowych wersjach się nie zmieni.

pozdrawiam

Mariusz Frej


www.maxspect.pl  - Centrum Serwisowe FREY - Dystrybucja Maxspect 
www.salarias.pl - Internetowy Sklep Akwarystyczny Kraków 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przysłał Pan sprzęt na oględziny? Przez telefon ciężko jednoznacznie stwierdzić.

racja - gąbki ochronne nie były od początku ... niemalże od momentu wprowadzenia ich do sprzedaży dokładaliśmy je gratis, jeszcze zanim pojawiły się w wyposażeniu podstawowym zestawu Maxspect Gyre.

Nowe wirniki klatki wirowej jakie Pan zakupił (obstawiam, że cztero-łopatkowe) to wersja opcjonalna, bardziej wytrzymała, ale i troche mniej efektywna od podstawowej wersji, których ułożenie łopatek jest od początku takie samo, ba nawet w nowych wersjach się nie zmieni.

pozdrawiam

Mariusz Frej

Cytuję Państwa odpowiedź:

...

Nie dostrzegamy tutaj podstaw reklamacji

Czy urządzenie samo z siebie uległo awarii? Łopatki ulegają uszkodzeniu w momencie, gdy ciało obce wpada do pompy

...

Więc po co marnować czas na wysyłkę, skoro już wcześniej wiecie, że to ciało obce połamało wirnik? Czy może badanie jest wykonywane w specjalistycznym laboratorium? Skoro dostałem pompę bez gąbki ochronnej to jak miałem ustrzec wirniki przed ciałem obcym?

https://reefbuilders...or-foam-guards/ - to piszą, że nowe cztero łopatkowe wirniki :

- są dużo mocniejsze od poprzednich

- mają niemalże identyczną głośność oraz wydajność jak poprzednie

- w przyszłości wszystkie Gyre 130 będą miały nowe wirniki w standardzie

Czyli rozumiem, że nowe Gyre 130 z oficjalnej Państwa dystrybucji w Polsce nadal są sprzedawane ze starymi słabymi jakościowo wirnikami i jak to komuś ciało obce zniszczy te wirniki to w należy zakupić sobie nowe mocniejsze ponieważ gwarancje i tak ich nie obejmuje?


300l, 3x39+100W LED, bez pienidła, od 2016, re-start 10.2018

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytuję Państwa odpowiedź:

Czyli rozumiem, że nowe Gyre 130 z oficjalnej Państwa dystrybucji w Polsce nadal są sprzedawane ze starymi słabymi jakościowo wirnikami i jak to komuś ciało obce zniszczy te wirniki to w należy zakupić sobie nowe mocniejsze ponieważ gwarancje i tak ich nie obejmuje?

cała linia XF 130, którą na bieżąco domawialiśmy od producenta była wyposażona w tradycyjne wielołopatkowe klatki wirowe.

Bardzo dziękuję za tą rozmowę, gdyż właśnie sprawdziłem i producent zdecydował, że w nowej wersji XF 230 zastosowano klatki czterołopatkowe, natomiast w wersji XF 250 i 280 będzie to wersja wielołopatkowa.

Klientów Maxspect staramy się wspomagać radami oraz poprzez sprawnie działający serwis. I proszę mi wierzyć, że wielu hobbystów otrzymało od nas części zamienne nieodpłatnie "na odległość" - którzy pozwolili w minimalny sposób zweryfikować swój zakup w obrębie naszej dystrybucji.

Maxspect to pionier, prekursor wielu rozwiązań w akwarystyce, zwłaszcza morskiej. Producent nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które mają rozwijać generator wirowy Gyre. Zastąpienie klatek wirowych innymi są wynikiem m.in. odpowiedzią na potrzeby rynku, opinii, które są przez producenta skrzętnie analizowane.

Hobbyści z niecierpliwością czekają, aż ogłosimy nowość w sprzedaży, czyli nowa linia Gyre "200", która posiada nowy rozbudowany kontroler. Nie oznacza to jednak, by poprzedni miał wadę jak próbuje się w tym temacie przedstawić wielołopatkowe klatki wirowe w wersji XF 130.

Z naszej strony staramy się robić wszystko w zakresie naszych kompetencji, aby klient był całościowo zadowolony. Ze swojej strony zapewnić mogę, że pod wpływem tego tematu przeanalizujemy nasz system komunikacji z użytkownikami produktów Maxspect, aby nie dochodziło żadnych negatywnych odczuć.

pozdrawiam

Mariusz Frej


www.maxspect.pl  - Centrum Serwisowe FREY - Dystrybucja Maxspect 
www.salarias.pl - Internetowy Sklep Akwarystyczny Kraków 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ale po co te napinki, już ustaliliście że dystrybutor ma klienta w nosie, zależy mu tylko na czesaniu kasy. Kupcie sobie zamiast jednego gyro dwie "jebałki" (jak inteligencja określa je na forum), będzie na zapas, chińczyk was poratuje, a nam, snobom, gadżeciażom i niewolnikom marketingu należy tylko współczuć. Musimy się męczyć z tymi awaryjnymi gyro.

Wiecie, miałem kontakt telefoniczny czy osobisty ze sporą grupą osób. Mariusz plasuje się w czołówce jeśli chodzi o podejście do klienta, dlatego osobiście nie upatruję by tutaj problem leżał wyłącznie po jego stronie.

Ale pewnie macie rację i gość niedługo zbankrutuje... Szkoda,,,


125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT,  Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.