Tylib Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Witam. Mam problem z połączeniem się z lampą Diuna. Przez dwa dni wszystko dobrze chodziło a dzisiaj wyświetla mi się taki komunikat Please check manufacturer website for latest firmware upgrades. Macie jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Creol Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 A masz najnowszy firmware? Dzwon jutro do serwisu PS, oni naprawde pomocni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tylib Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Mam ściągnięty. Jest to format bin ale nie mogę go odtworzyć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_szubert Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Ten komunikat pojawia się chyba zawsze, raczej w celu przypomnienia. A problem jest pewnie z bluetoothem. Miałem ten sam problem najpierw działało potem przestało wymieniłem jakiś element który dostałem od PS no i działa. W rezultacie lampa bezprzewodowa, z tym żeby coś w niej zmienić to musze laptopa kłaść na lampię. O dziwo dozownik działa bez problemu i łączę się z nim z odległości nawet 2 metrów. Cytuj 90x50x50 225l | 108l sump + 20l dolewka | RO+Di | PS Diuna 8x39w | Eco Runner 2700 | Tunze 7095 + 2 x 6055 | Vertex Omega 150 | jager 200 W | Fp 400-100 + DC Runner 1200 | PS Kore + Baling | Aqua Trend Evo Shark | Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_Mat Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Mi pojawiały się nastepujące komunikaty: Attempting to connect Pacific Sun lamp. Please wait... Please check manufacturer website for latest firmware upgrades. przy próbie aktualizacji: Firmware image choosed. CRC calculating Temporary memory preparing po wysłaniu lampy do serwisu PS okazało się że padł moduł moonlight, wymienili mi go i lampa działa bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin-JM Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 A ja mam problem z każdym sprzętem PS. Jedna lampa resetuje ustawienia po zaniku prądu a oba dozowniki źle zapisują dane. Niestety serwis PS nie odpowiada na moje maile a zadzwonić nigdy nie mam czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Witam Serwis odpisuje na wszystkie mejle - nasz system nie pozwala aby jakakolwiek nie została odpowiedziana w ciągu tego samego dnia roboczego lub najpóźniej drugiego jeśli otrzymaliśmy ją po godzinach pracy. Proszę wysłać z innego konta pocztowego - lub sprawdzić, bo być może odpowiedzi były wysłane(jeśli otrzymaliśmy mejl) tylko wiadomość trafiła do junk mail(na przykład). @tylib Odinstaluj lampę w komputerze, zrestartuj lampę i ponownie zainstaluj ją. Ten błąd może świadczyć o: - słabym sygnale pomiędzy lampą/komputerem - złym porcie COM wybranym w aplikacji/porcie zamkniętym/używanym Ogólnie jak napisałem - spróbuj zrestartować lampę i ponownie ją zainstalować. Komunikat o firmware to nie błąd - to raczej "przypomnienie" aby sprawdzać regularnie stronę z firmware/software(celem aktualizacji ;-) Pliku .bin się nie otwiera. Ten plik trzeba załadować do lampy za pomocą aplikacji(ostatnia zakładka - Firmware Update) Jeśli jakiekolwiek nasze urządzenie "źle zapisuje dane" znaczy to że (w 95%) używany jest moduł Bluetooth klasy 3 lub 4(bardzo mała moc - działa z myszką czy słuchawkami ale nie z uradzeniami do transmisji danych w określonych protokołach komunikacyjnych). Zazwyczaj takie moduły znajdują się w nowych laptopach z tego względu że są bardzo energooszczędne - niestety mają tragiczne parametry i zasięg. Proszę użyć jakiegokolwiek klasy 1(20dB mocy - 100m zasięgu) i problemy znikną. Moduły można także zamówić w naszym serwisie. Dozownik ma antenę zewnętrzną - więc nawet przy nieco słabszym sygnale pójdzie(co w lampie już nie koniecznie zadziała). W domu mam komputer z BT na USB - 100m zasięgu, łączę się przez ścianę bez problemu. Cytuj pozdrawiam Przemysław Cybulskiwww.Pacific-Sun.eu Home for advanced technology Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_szubert Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 6 minut temu, Marcin-JM napisał: A ja mam problem z każdym sprzętem PS. Jedna lampa resetuje ustawienia po zaniku prądu a oba dozowniki źle zapisują dane. Niestety serwis PS nie odpowiada na moje maile a zadzwonić nigdy nie mam czasu. Marcin z serwisem w sumie kontaktowałem się dużo razy nawet bardzo, i nigdy nie było sytuacji żeby nie odpisali. Wracając do samych produktów, na tą chwilę mogę powiedzieć że są jednie ładne. Cytuj 90x50x50 225l | 108l sump + 20l dolewka | RO+Di | PS Diuna 8x39w | Eco Runner 2700 | Tunze 7095 + 2 x 6055 | Vertex Omega 150 | jager 200 W | Fp 400-100 + DC Runner 1200 | PS Kore + Baling | Aqua Trend Evo Shark | Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin-JM Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Witam Panie Przemku, dziękuje za odpowiedź. Maila wysłałem na service@pacific-sun.eu 30 stycznia o godz 3:42. Odpowiedź do dziś nie przyszła, ostatnio miałem też problem z uzyskaniem odpowiedzi z działu sprzedaży (mail 3 stycznia), dopiero po odczekaniu 5 dni i ponownym wysłaniu dziś otrzymałem odpowiedź o braku towaru. (chyba że brak odpowiedzi oznacza brak towaru - tego nie wiedziałem). Od lat korzystam z tego samego maila więc to nie wina serwera. Chyba nie do końca ten system działa tak jak powinien. Tak czy inaczej dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i faktycznie mój bluetooth jest słaby (do 15m). Zakupiłem class 1 i zobaczymy czy to pomoże (na dozowniki pewnie tak, ale na to że lampa gubi ustawienia po zaniku prądu to już pewnie nie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tylib Zgłoś Napisano 9 Lutego 2017 Od wczoraj lampa działa:) Usunąłem wszystko co możliwe i zainstalowałem ponownie. Problem jeszcze jest z zapisem ustawień faz księżyca.. Każdorazowo wszystko się zeruje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek Zgłoś Napisano 9 Lutego 2017 Witam Lampa posiada wewnątrz sterownika baterię podtrzymującą ustawienia. Standardowo starcza ona na ok. 3-4 lata użytkowania - w zależności od intensywności jej eksploatacji (na co nie mamy bezpośredniego wpływu). Jeśli lampa jest na gwarancji - proszę o kontakt z serwisem. Jeśli po gwarancji i ma 3-4 lata to należałoby ją wymienić(to także może zrobić serwis). Jeśli chodzi o odpowiedzi na mejle - nie wiem z jakiego adresu są wysyłane do nas, ale tak jak napisałem - zdarza się że w ciągu weekendu przyjdzie ok.150 mejli na oba działy(przy czym w serwisie pracuje tylko jedna osoba) - to i tak w poniedziałek niemal zawsze wysyłane są odpowiedzi - czasem nawet na te mejle które przyjdą po 16:00(a pracujemy do 16:30). Dlatego też napisałem że nie możliwe jest aby mejl został bez odpowiedzi, system "krzyczy" na czerwono w przypadku gdy do skrzynki(na serwis) przyjdzie mejl i miną więcej niż 24 godziny od jego dostarczenia. Jeśli chodzi o ustawienia faz księżyca - podejrzewam że błędnie ustawiona jest data ostatniej pełni(gdzieś pewnie na 2016 rok lub wcześniej) - i stąd ten błąd(proszę się upewnić czy właściwy firmware pracuje z odpowiednim software(czasem użytkownik aktualizuje aplikacje a nie robi updejtu firmware). pozdrawiam Cytuj pozdrawiam Przemysław Cybulskiwww.Pacific-Sun.eu Home for advanced technology Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdew Zgłoś Napisano 9 Lutego 2017 miałem dokładnie to samo póki korzystałem z BT w laptopie. Kupiłem na USB i teraz mam go wpiętego w kompa oddalonego o jakieś 4 m plus ściana od lampy i działa bezproblemowo. W kwestii moonlight'a gdy 'klikasz' na Read nie zaczytują ci się wcześniej wprowadzone ustawienia z lampy? Pzdr Cytuj BK 250, 4 x SOW-20, LED 800W, TEC III NG, Deltec PF 601, ZEOvit-Filter Easy Lift Magnetic M Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach