Skocz do zawartości
Tylib

Problem z konfiguracja Diuna t5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Mam problem z połączeniem się z lampą Diuna. Przez dwa dni wszystko dobrze chodziło a dzisiaj wyświetla mi się taki komunikat Please check manufacturer website for latest firmware upgrades. 

Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz najnowszy firmware? Dzwon jutro do serwisu PS, oni naprawde pomocni. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ściągnięty. Jest to format bin ale nie mogę go odtworzyć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten komunikat pojawia się chyba zawsze, raczej w celu przypomnienia. A problem jest pewnie z bluetoothem. Miałem ten sam problem najpierw działało potem przestało wymieniłem jakiś element który dostałem od PS no i działa. W rezultacie lampa bezprzewodowa, z tym żeby coś w niej zmienić to musze laptopa kłaść na lampię. O dziwo dozownik działa bez problemu i łączę się z nim z odległości nawet 2 metrów.

 


90x50x50 225l | 108l sump + 20l dolewka | RO+Di | PS Diuna 8x39w | Eco Runner 2700 | Tunze 7095 + 2 x 6055 |

Vertex Omega 150 | jager 200 W | Fp 400-100 + DC Runner 1200 | PS Kore + Baling | Aqua Trend Evo Shark |

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi pojawiały się nastepujące komunikaty:

Attempting to connect Pacific Sun lamp. Please wait...

Please check manufacturer website for latest firmware upgrades.

przy próbie aktualizacji:

Firmware image choosed. CRC calculating

Temporary memory preparing

po wysłaniu lampy do serwisu PS okazało się że padł moduł moonlight, wymienili mi go i lampa działa bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem z każdym sprzętem PS. Jedna lampa resetuje ustawienia po zaniku prądu a oba dozowniki źle zapisują dane. Niestety serwis PS nie odpowiada na moje maile a zadzwonić nigdy nie mam czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

Serwis odpisuje na wszystkie mejle - nasz system nie pozwala aby jakakolwiek nie została odpowiedziana w ciągu tego samego dnia roboczego lub najpóźniej drugiego jeśli otrzymaliśmy ją po godzinach pracy.

Proszę wysłać z innego konta pocztowego - lub sprawdzić, bo być może odpowiedzi były wysłane(jeśli otrzymaliśmy mejl) tylko wiadomość trafiła do junk mail(na przykład).

@tylib

Odinstaluj lampę w komputerze, zrestartuj lampę i ponownie zainstaluj ją.

Ten błąd może świadczyć o:

- słabym sygnale pomiędzy lampą/komputerem

- złym porcie COM wybranym w aplikacji/porcie zamkniętym/używanym

Ogólnie jak napisałem - spróbuj zrestartować lampę i ponownie ją zainstalować.

 

Komunikat o firmware to nie błąd - to raczej "przypomnienie" aby sprawdzać regularnie stronę z firmware/software(celem aktualizacji ;-) 

 

Pliku .bin się nie otwiera. Ten plik trzeba załadować do lampy za pomocą aplikacji(ostatnia zakładka - Firmware Update)

 

Jeśli jakiekolwiek nasze urządzenie "źle zapisuje dane" znaczy to że (w 95%) używany jest moduł Bluetooth klasy 3 lub 4(bardzo mała moc - działa z myszką czy słuchawkami ale nie z uradzeniami do transmisji danych w określonych protokołach komunikacyjnych). Zazwyczaj takie moduły znajdują się w nowych laptopach z tego względu że są bardzo energooszczędne - niestety mają tragiczne parametry i zasięg.

Proszę użyć jakiegokolwiek klasy 1(20dB mocy - 100m zasięgu) i problemy znikną.

Moduły można także zamówić w naszym serwisie.

 

Dozownik ma antenę zewnętrzną - więc nawet przy nieco słabszym sygnale pójdzie(co w lampie już nie koniecznie zadziała). W domu mam komputer z BT na USB - 100m zasięgu, łączę się przez ścianę bez problemu. 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Marcin-JM napisał:

A ja mam problem z każdym sprzętem PS. Jedna lampa resetuje ustawienia po zaniku prądu a oba dozowniki źle zapisują dane. Niestety serwis PS nie odpowiada na moje maile a zadzwonić nigdy nie mam czasu.

Marcin z serwisem w sumie kontaktowałem się dużo razy nawet bardzo, i nigdy nie było sytuacji żeby nie odpisali. 

Wracając do samych produktów, na tą chwilę mogę powiedzieć że są jednie ładne. 


90x50x50 225l | 108l sump + 20l dolewka | RO+Di | PS Diuna 8x39w | Eco Runner 2700 | Tunze 7095 + 2 x 6055 |

Vertex Omega 150 | jager 200 W | Fp 400-100 + DC Runner 1200 | PS Kore + Baling | Aqua Trend Evo Shark |

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie Przemku,

dziękuje za odpowiedź. Maila wysłałem na service@pacific-sun.eu 30 stycznia o godz 3:42.

Odpowiedź do dziś nie przyszła, ostatnio miałem też problem z uzyskaniem odpowiedzi z działu sprzedaży (mail 3 stycznia), dopiero po odczekaniu 5 dni i ponownym wysłaniu dziś otrzymałem odpowiedź o braku towaru. (chyba że brak odpowiedzi oznacza brak towaru - tego nie wiedziałem). Od lat korzystam z tego samego maila więc to nie wina serwera.

Chyba nie do końca ten system działa tak jak powinien.

 

Tak czy inaczej dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i faktycznie mój bluetooth jest słaby (do 15m). Zakupiłem class 1 i zobaczymy czy to pomoże (na dozowniki pewnie tak, ale na to że lampa gubi ustawienia po zaniku prądu to już pewnie nie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj lampa działa:) Usunąłem wszystko co możliwe i zainstalowałem ponownie. Problem jeszcze jest z zapisem ustawień faz księżyca.. Każdorazowo wszystko się zeruje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Lampa posiada wewnątrz sterownika baterię podtrzymującą ustawienia. Standardowo starcza ona na ok. 3-4 lata użytkowania - w zależności od intensywności jej eksploatacji (na co nie mamy bezpośredniego wpływu). 

Jeśli lampa jest na gwarancji - proszę o kontakt z serwisem.  Jeśli po gwarancji i ma 3-4 lata to należałoby ją wymienić(to także może zrobić serwis).

Jeśli chodzi o odpowiedzi na mejle - nie wiem z jakiego adresu są wysyłane do nas, ale tak jak napisałem - zdarza się że w ciągu weekendu przyjdzie ok.150 mejli na oba działy(przy czym w serwisie pracuje tylko jedna osoba) - to i tak w poniedziałek niemal zawsze wysyłane są odpowiedzi - czasem nawet na te mejle które przyjdą po 16:00(a pracujemy do 16:30).

Dlatego też napisałem że nie możliwe jest aby mejl został bez odpowiedzi, system "krzyczy" na czerwono w przypadku gdy do skrzynki(na serwis) przyjdzie mejl i miną więcej niż 24 godziny od jego dostarczenia. 

Jeśli chodzi o ustawienia faz księżyca - podejrzewam że błędnie ustawiona jest data ostatniej pełni(gdzieś pewnie na 2016 rok lub wcześniej) - i stąd ten błąd(proszę się upewnić czy właściwy firmware pracuje z odpowiednim software(czasem użytkownik aktualizuje aplikacje a nie robi updejtu firmware).

pozdrawiam

 

 


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem dokładnie to samo póki korzystałem z BT w laptopie. Kupiłem na USB i teraz mam go wpiętego w kompa oddalonego o jakieś 4 m plus ściana od lampy i działa bezproblemowo.

W kwestii moonlight'a gdy 'klikasz' na Read nie zaczytują ci się wcześniej wprowadzone ustawienia z lampy? 

Pzdr


BK 250, 4 x SOW-20, LED 800W, TEC III NG, Deltec PF 601, ZEOvit-Filter Easy Lift Magnetic M

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.