Skocz do zawartości
mihow1979

Belka LED

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Chciałbym sobie zmontować dwie wąskie listwy LED o długości max 80cm do zamontowania w pokrywie pomiędzy świetlówkami T5. Na każdej listwie chciałbym dać po 5-6szt LED 3W. Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić co kupić, jaki zasilacz, jakie diody? Wszystko bym sobie sam polutował, posklejał, ale nie wiem co kupić bo sporo tego na Allegro 1f642.png:) Nie znam się na doborze LED, więc może powinno być ich mnie albo więcej na jednej listwie?

Obecnie mam w baniaku 200L świetlówki T5 - 3xATI Blue+ oraz 1xATI Purple+. Chciałbym bardziej wybarwić korale, ale żeby też nie było zbyt biało w akwarium. Lubię jak jest bardziej niebiesko. Obecnie mam 141W światła w T5 a chciałbym mieć ciut więcej...

Wiem, że mógłbym dołożyć kolejne 2 świetlówki T5, ale jednak LED dają fajne bliki - no i mniej prundu ciągną 1f609.png;)

Pomożecie? Będę wdzięczny za ew konkretne linki do aukcji na Allegro abym wiedział co kupić.

To nie musi być ładne - to ma ładnie świecić. Pytanie tylko jak z wodoszczelnością? Da się to czymś spryskać aby nie łapało wilgoci na stykach? :)

Bez żadnych ściemniaczy. Po prostu WŁĄCZ/WYŁĄCZ... To ma być tanie i ma świecić :)

Wielkie dzięki za pomoc...

Edytowane przez mihow1979 (wyświetl historię edycji)

MyReef 300 - 100x60x50h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to widziałeś ?

kolory taśm są różne i można mieszać do tego ściemniacz na pilota za naście zł i masz "sterowanie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Ale chyba chcialbym pomieszac diody blue, royal blue i uv :)

Tylko kompletnie nie wiem co kupic i gdzie :)


MyReef 300 - 100x60x50h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, mihow1979 napisał:

Dzieki. Ale chyba chcialbym pomieszac diody blue, royal blue i uv :)

Tylko kompletnie nie wiem co kupic i gdzie :)