Jump to content

rafaghub

Klubowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kutno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. offtop ma ktos jakies dobre ustawienia dla lps i miekkich dla tej lampy?mam rsx 200
  2. witam wzialem sie za mala hodowle fito, jednak po 6 dniach no3 ksztaltuje sie w okolicach 75 w pojemniku z hodowli czekac dalej? zejdzie czy cos zrabalem?
  3. witam odswieze temat tej lampki chodzi o przelutowanie diod.czy one sa jakos przylutowane od spodu do plyty,bo mamy problem z odlaczeniem ich po odlutowaniu nozek
  4. Witam mam problem z pompa spada wydajnosc,przez co poziom wody w kominie ulega obnizeniu zwiekszam moc i wracam do poprzedniej,przez jakis czas jest ok jednak po 2 -3 dniach znow poziom wody spada mial ktos problem z tym modelem?
  5. witam wpuscilem nowa rybe i wrzucilem dwie dawki herbatany wedlug instrukcji akwa 250l+ sump odpieniacz od tygodnia przelew i nie chce sie uspokoic dlugo tak bedzie wariowal?
  6. nie sa podkrecone,wrzucilem do koszyka z 1,5 tygodnia temu wiec po co pieprzy...takie glupoty.pisze o koralach
  7. Jadwiga Morska 25% na wsio.Polecam korale cudne
  8. witam jestem po przesiadce z uzyciem atm colony moge odrazu dozowac af ABC?
  9. Witam Ile wytrzyma zywa woda w baniakach bez zadnych cyrkulatorow itp... Mam zamiar zrobic przesiadke i woda od dawcy moze bedzie musiala dzien lub dwa byc pojemnikach jak to wyglada?
  10. rafaghub

    linka do lampy

    tak tylko mam 2 lampa chinka i tam jest troche to inaczej skonstruowane
  11. rafaghub

    linka do lampy

    witam planuje powiesic moje dwie lamp i mam pytanie czy sa jakies wymagania co do linek i materialu z jakiego sa zrobione? chce sam skonstruowac taka linke z dwoma zaciskami
  12. witam potrzebuje fachowca ,ktory zrobi mi stelaz na dwie chinki 165w i akwarium 100cm. zalezy mi tez na dolozeniu t5 do tego stelaza prosze o propozycje na priv
  13. witam

    potrzebuje pomocy w sprawie lamp z chin.widzialem ze modyfikowales je.moge numer tel?

×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.