Skocz do zawartości
kudłaty

Chłodziarka do 1000l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niestety nie mam doświadczenia z tego typu sprzętem a muszę coś kupić. Jak się okazało w biurze gdzie stoi baniak na noc i weekendy administrator budynku wyłącza klimę, skutkiem czego skacze mi strasznie temperatura. Wybór chodziarek jest dosyć spory i nie są one tanie. W związku z tym chciał bym poznać wasze opinie i doświadczenia z tego typu sprzętem.  Co polecacie? Czego unikać? Na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Pozdrawiam

c9066a9bda00964aeee6ca209106e0f3u1282a1125.png?upd=20160508113251

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z mojego doświadczenia wynika że chłodziarki AquaMedic chodzą dłużej niż Teco i o ile nie wyzionie ducha komputer to bez problemu naprawi je każdy serwis który zajmuje się lodówkami :)

Zwróć uwagę gdzie stoi chłodziarka, weź pod uwagę że to miejsce musi być dobrze wentylowane. Jak ją zamkniesz w jakiejś szczelnej szafce to się ugotuje.

ch

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chciałem ją ustawić w szafce koło dolewki. Szafka jest wentylowana.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Miałem chłodziarkę AM i oddałem ją po 24h do sklepu, kultura pracy porównywalna do Ursusa. Użytkowałem Teco i kultura pracy jest OK. 

Przy wyborze miejsca na chłodziarkę warto pomyśleć gdzie będzie odprowadzane ciepłe powietrze, które generuje.

Akwarium od WRZEŚNIA 2006, DIY reaktor a'la dastaco2.

https://drive.google.com/drive/folders/183aOu0N6pyqhFT6OfeNn0e6RBBvPDdJc

SPS = Stability Promotes Success, BEZ=bez zbędnych kosztów

Be wary of advice coming from those who will not show you the fruits of their success!

It’s not complicated, unless you choose to make it that way 

Pozdrawiam HAPPY REEFING!!!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki Jacku za podpowiedź, myślałem właśnie o AM

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość