Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 Kupiłem tytułowe urządzenie. Na razie jest w trakcie testów. Mimo kilkukrotnych prób nie mogę niestety doprowadzić do jego połączenia z domową siecią WIFI (UPC). Czujnik poziomu znajduje sieć, sygnał jest mocny, wpisuję hasło i za każdym razem po paru minutach dostaję informację zwrotną, że połączenie nie zostało nawiązane. W konsekwencji urządzenie nie jest do niczego przydatne, bo sygnał dźwiękowy jaki emituje czujnik jest prawie niesłyszalny. Liczyć można jedynie na SMS lub e-mail, a to jest niemożliwe bez uzyskania ww. połączenia i zalogowania się na stronie producenta. Uprzejma prośba do znających się na rzeczy o pomoc. Może powinienem zmienić jakieś ustawienia routera - patrz zdjęcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coltrane Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 skontaktuj się z producentem mają bardzo dobre wsparcie klienta Cytuj dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) Jak to router z upc to może coś z nim... Tez miałem problem kiedyś z jakimś urządzeniem po wifi właśnie przy tym szajsie od tego śmiesznego dostawcy internetu. Pomaga pogrzebanie w opcjach lub pare razy o ziemie i wezwać technika ze nie dziala Edytowane 23 Grudnia 2019 przez sith114 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 52 minuty temu, Coltrane napisał: bardzo dobre wsparcie klienta Rzeczywiście bardzo dobre wsparcie. Kontakt błyskawiczny i sympatyczny. 35 minut temu, sith114 napisał: Pomaga pogrzebanie w opcjach Mogę zmienić coś w opcjach, ale potrzebny mi doradca, bo zupełnie się na tym nie znam. Nie chcę żeby wszystko mi padło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sevi74 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 A robisz wszystko tak jak jest w instrukcji?Ja wczoraj konfigurowalne ich produkt ThermoControl i zajęło mi to 2 minuty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 Teraz, sevi74 napisał: zajęło mi to 2 minuty W UPC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Reefbos napisał: połączenia z domową siecią WIFI (UPC). jak masz sieć domową to nie ma znaczenia czy dostawcą neta jest UPC czy inna firma znaczenie ma router 4 minuty temu, Reefbos napisał: W UPC? a jak odepniesz UPC to co siec domowa pada ? Edytowane 23 Grudnia 2019 przez Gość (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 1 minutę temu, silvia napisał: nie ma znaczenia czy dostawcą neta jest UPC Ma znaczenie, bo UPC jako dostawca ma przecież swoje routery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) 9 minut temu, Reefbos napisał: Ma znaczenie, bo UPC jako dostawca ma przecież swoje routery. nawet kilka - tyle że co ma z tym wspólnego siec DOMOWA - ustaw kanał na stałe i próbuj - poza tym masz instrukcję a jak nie zadziała to do routera UPC (kablowego pewno Thomson ?) zawsze możesz podłączyć .. swój router - ja mam główny z innej kablówki a do niego podłączony swój TPlink Edytowane 23 Grudnia 2019 przez Gość (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 1 minutę temu, silvia napisał: zawsze możesz podłączyć .. swój router Słyszałem o takim rozwiązaniu. Mogę dokupić, ale niczym to zrobię chcę mieć pewność, że nie ma innego rozwiązania i muszę mieć dwa routery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 2 minuty temu, Reefbos napisał: chcę mieć pewność, że nie ma innego rozwiązania masz inne urządzenia podłączone pod WiFi ? może hasło źle wpisane (małe duże litery czy "dziwne" znaki) albo najlepiej zmienić badziewny router z którym są problemy (nie odpisałeś czy to Thomson z którym wiele osób ma kłopoty) na lepszy - w sieci jest sporo tematów o kłopotach z routerami UPC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coltrane Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 18 minut temu, silvia napisał: masz inne urządzenia podłączone pod WiFi ? może hasło źle wpisane (małe duże litery czy "dziwne" znaki) albo najlepiej zmienić badziewny router z którym są problemy (nie odpisałeś czy to Thomson z którym wiele osób ma kłopoty) na lepszy - w sieci jest sporo tematów o kłopotach z routerami UPC u mnie też z tym UPC są jaja przy sprzęcie Reeffactory Cytuj dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 7 minut temu, Coltrane napisał: u mnie też z tym UPC są jaja przy sprzęcie Reeffactory Ale udało Ci się podłączyć Na firmowym routerze? 27 minut temu, silvia napisał: masz inne urządzenia podłączone pod WiF Wyglada na to, że widzą się, ale nie można przez to połączenie połączyć się z Internetem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) 9 minut temu, Reefbos napisał: Wyglada na to, że widzą się, ale nie można przez to połączenie połączyć się z Internetem. cooo ? i np. smartfon nie chodzi wifi w domowej sieci ? jeśli tak to wołaj natychmiast ekipę z UPC by ustawiła tak że ma działać (działać WSZYSTKO a jak nie to żądaj wymiany routera : płacisz = wymagasz) ps. i niech przy okazji wyłączą " WI FI FREE " czy jak sie to tam zwie - pewno jest włączone i o tym nie wiesz i raczej sie na taki nie zgadzałeś) Edytowane 23 Grudnia 2019 przez Gość (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 10 minut temu, silvia napisał: cooo ? i np. smartfon nie chodzi wifi w domowej sieci ? Nie, nie jest aż tak źle. Tylko to urządzenie ma problem. Skontaktowałem się z UPC. Przełączyli z IPV6 na IPV4, ale nic to nie zmieniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 Miałem podobny problem. W czasie używania jednego laptopa pozostałe nie mogły się połączyć, mimo że wyświetlały "połączono z siecią wifi ...x" Trzeba było odłączyć jeden sprzęt żeby użytkować drugi. Serwisant stwierdził że jedynym urządzeniem , które wszystkim zarządza jest router. Podłączył swój sprzęt coś tam poustawiał i wszystko działało. Gdy sytuacja się powtórzyła to nie grzebał już w ustawieniach tylko wymienił na nowy, odpukać od roku wszystko hula. Jeśli nie dojdziesz innej przyczyny to wymień ruter. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coltrane Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 Wyglada na to, że widzą się, ale nie można przez to połączenie połączyć się z Internetem. Tak udało bez problemu, natomiast po zaniku zasilania gdy thermo control wstanie szybciej niż wifi domowe to już się samo nie połączy. Trzeba zresetować TC gdy wifi już dostępne.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) 26 minut temu, Coltrane napisał: Tak udało bez problemu, natomiast po zaniku zasilania gdy thermo control wstanie szybciej niż wifi domowe to już się samo nie połączy. Trzeba zresetować TC gdy wifi już dostępne. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ale to jest akurat dosyć poważny błąd po stronie softu tego thermo controlera... Edytowane 23 Grudnia 2019 przez sith114 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 45 minut temu, sith114 napisał: poważny błąd po stronie softu tego thermo controlera... Ciekawe, czy pozostałe ich urządzenia też tak mają . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 Oj tam to tylko akwarium... dla nas niby aż akwarium. Ale w poważniejszych projektach bardziej debilne bledy występują. Murzyneria wszedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 3 minuty temu, sith114 napisał: Oj tam To nie takie "Oj tam" (nie dopatrzyłem się sarkazmu). Od sprawności ich urządzeń zależą podstawowe parametry. Kupuję z WiFi, to powinienem mieć pewność jego niezawodności szczególnie przy takiej cenie. Konsekwencją braku połączenia może być akwarystyczne nieszczęście podczas naszej nieobecności. Łatwo to sobie wyobrazić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Reefbos napisał: To nie takie "Oj tam" (nie dopatrzyłem się sarkazmu). Od sprawności ich urządzeń zależą podstawowe parametry. Kupuję z WiFi, to powinienem mieć pewność jego niezawodności szczególnie przy takiej cenie. Konsekwencją braku połączenia może być akwarystyczne nieszczęście podczas naszej nieobecności. Łatwo to sobie wyobrazić. I tu się z Tobą zgadzam Ale mając pewne doświadczenia z systemami wbudowanymi. Powiem Ci że te Twoje kilka czy naście tysiecy to jest nic w porównaniu do tego co się odwala i jakoś świat się nie zawala i firmy nie bankrutują. Ale oczywiście ja bym tego ze nie zostawił i wyjaśnił sprawę dlaczego tak ich urządzenie ma Z ciekawości sprawdziłem chinczyka sonoff tez sie łaczy po wifi. Zrobiłem test: Sonoff i router off. Właczyłem sonoffa, odczekałem x minut. Włączyłem router. Po chwili wszystko trybi. Urządzenie za 20 zł Edytowane 23 Grudnia 2019 przez sith114 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coltrane Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2019 Uroki produktów wieku dziecięcego. Ten router upc niestety jest problematyczny z tego co słyszałem. Sprzęt Reeffactory mi się super podoba i czekam na kompa pH. Jak tylko się pojawi to biorę. Z któraś aktualizacja problem łączenia będzie załatwiony a sprzęt jest mega. Producenta bym się zbytnio nie czepiał. Go pro hero 7 black zaczęło normalnie działać po aktualizacjach które się pojawiły jak już gph8 jest dostępne i w sumie jeszcze ma jakieś bolączki. Serwer nas asustora to rok czekałem na aktualizacje żeby mój dac po USB zaczął działać z nim .gif' alt='default_;).gif' alt=';)'>.gif'> najwięksi maja wpadki a naszym rodzimym trzeba kibicować! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2019 16 godzin temu, Coltrane napisał: naszym rodzimym trzeba kibicować Najlepiej się kibicuje kupując. Mam już 100% pewność, że wina po stronie UPC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reefbos Zgłoś Napisano 25 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 23.12.2019 o 14:14, silvia napisał: zawsze możesz podłączyć .. swój router Skończyło się na podłączeniu drugiego routera. Reeffactory - muszę to podkreślić - ma naprawdę doskonałą obsługę posprzedażną. Nigdy dotąd nie spotkałem się z takim zaangażowaniem w problem klienta. Telefonicznie pokierowali moją pracą (jestem totalnym laikiem w tych sprawach). Wszystko działa jak potrzeba. Sensor melduje się na stronie. Dostaję mailowe powiadomienia o wszelkich zmianach jego stanu. Informacja przychodzi w niecałą minutę (wiem, że zależy to od obciążenia sieci). Przy okazji dowiedziałem się, że w najbliższym czasie wypuszczą lampę/lampy i pompy dozujące. W bliskich planach pomiar pH, kH, zasolenia, Ca, Mg, PO4 i NO3. Wpis nie jest sponsorowany. Robię to z czystą przyjemnością będąc pod wrażeniem jakości obsługi. Edytowane 25 Grudnia 2019 przez Reefbos (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach