Skocz do zawartości
Reefbos

Reeffactory Level sensor – WiFi

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem tytułowe urządzenie. Na razie jest w trakcie testów.
Mimo kilkukrotnych prób nie mogę niestety doprowadzić do jego połączenia z domową siecią WIFI (UPC).

Czujnik poziomu znajduje sieć, sygnał jest mocny, wpisuję hasło i za każdym razem po paru minutach dostaję informację zwrotną, że połączenie nie zostało nawiązane. W konsekwencji urządzenie nie jest do niczego przydatne, bo sygnał dźwiękowy jaki emituje czujnik jest prawie niesłyszalny. Liczyć można jedynie na SMS lub e-mail, a to jest niemożliwe bez uzyskania ww. połączenia i zalogowania się na stronie producenta.

Uprzejma prośba do znających się na rzeczy o pomoc. Może powinienem zmienić jakieś ustawienia routera - patrz zdjęcie?

IMG_20191223_122147_2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to router z upc to może coś z nim...

Tez miałem problem kiedyś z jakimś urządzeniem po wifi właśnie przy tym szajsie od tego śmiesznego dostawcy internetu. Pomaga pogrzebanie w opcjach lub pare razy o ziemie i wezwać technika ze nie dziala :clowning

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Coltrane napisał:

bardzo dobre wsparcie klienta

Rzeczywiście bardzo dobre wsparcie. Kontakt błyskawiczny i sympatyczny.

35 minut temu, sith114 napisał:

Pomaga pogrzebanie w opcjach

Mogę zmienić coś w opcjach, ale potrzebny mi doradca, bo zupełnie się na tym nie znam. Nie chcę żeby wszystko mi padło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A robisz wszystko tak jak jest w instrukcji?Ja wczoraj konfigurowalne ich produkt ThermoControl i zajęło mi to 2 minuty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, sevi74 napisał:

zajęło mi to 2 minuty

W UPC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 godzinę temu, Reefbos napisał:

 połączenia z domową siecią WIFI (UPC).

jak masz sieć domową to nie ma znaczenia czy dostawcą neta jest UPC czy inna firma

znaczenie ma router

4 minuty temu, Reefbos napisał:

W UPC?

 

a jak odepniesz UPC to co siec domowa pada ?

Edytowane przez Gość (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, silvia napisał:

nie ma znaczenia czy dostawcą neta jest UPC

Ma znaczenie, bo UPC jako dostawca ma przecież swoje routery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
9 minut temu, Reefbos napisał:

Ma znaczenie, bo UPC jako dostawca ma przecież swoje routery.

nawet kilka - tyle że co ma z tym wspólnego siec DOMOWA - ustaw kanał na stałe i próbuj - poza tym masz instrukcję

a jak nie zadziała to do routera UPC (kablowego pewno Thomson ?) zawsze możesz podłączyć .. swój router - ja mam główny z innej kablówki a do niego podłączony swój TPlink

Edytowane przez Gość (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, silvia napisał:

zawsze możesz podłączyć .. swój router

Słyszałem o takim rozwiązaniu. Mogę dokupić, ale niczym to zrobię chcę mieć pewność, że nie ma innego rozwiązania i muszę mieć dwa routery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
2 minuty temu, Reefbos napisał:

chcę mieć pewność, że nie ma innego rozwiązania

masz inne urządzenia podłączone pod WiFi ? może hasło źle wpisane (małe duże litery czy "dziwne" znaki)

albo

najlepiej zmienić badziewny router z którym są problemy (nie odpisałeś czy to Thomson z którym wiele osób ma kłopoty) na lepszy - w sieci jest sporo tematów o kłopotach z routerami UPC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, silvia napisał:

masz inne urządzenia podłączone pod WiFi ? może hasło źle wpisane (małe duże litery czy "dziwne" znaki)

albo

najlepiej zmienić badziewny router z którym są problemy (nie odpisałeś czy to Thomson z którym wiele osób ma kłopoty) na lepszy - w sieci jest sporo tematów o kłopotach z routerami UPC

u mnie też z tym UPC są jaja przy sprzęcie Reeffactory


dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Coltrane napisał:

u mnie też z tym UPC są jaja przy sprzęcie Reeffactory

Ale udało Ci się podłączyć Na firmowym routerze?

 

27 minut temu, silvia napisał:

masz inne urządzenia podłączone pod WiF

Wyglada na to, że widzą się, ale nie można przez to połączenie połączyć się z Internetem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
9 minut temu, Reefbos napisał:

Wyglada na to, że widzą się, ale nie można przez to połączenie połączyć się z Internetem.

cooo ? i np. smartfon nie chodzi wifi w domowej sieci  ?

jeśli tak to wołaj natychmiast ekipę z UPC by ustawiła tak że ma działać

 

(działać WSZYSTKO a jak nie to żądaj wymiany routera : płacisz = wymagasz)

ps. i niech przy okazji wyłączą " WI FI FREE " czy jak sie to tam zwie - pewno jest włączone i o  tym nie wiesz i raczej sie na taki nie zgadzałeś)

Edytowane przez Gość (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, silvia napisał:

cooo ? i np. smartfon nie chodzi wifi w domowej sieci  ?

Nie, nie jest aż tak źle. Tylko to urządzenie ma problem.

Skontaktowałem się z UPC. Przełączyli z IPV6 na IPV4, ale nic to nie zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. W czasie używania jednego laptopa pozostałe nie mogły się połączyć, mimo że wyświetlały "połączono z siecią wifi ...x"  Trzeba było odłączyć jeden sprzęt żeby użytkować drugi. Serwisant stwierdził że jedynym urządzeniem , które wszystkim zarządza jest router. Podłączył swój sprzęt coś tam poustawiał i wszystko działało. Gdy sytuacja się powtórzyła to nie grzebał już w ustawieniach tylko wymienił na nowy, odpukać od roku wszystko hula.

Jeśli nie dojdziesz innej przyczyny to wymień ruter.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyglada na to, że widzą się, ale nie można przez to połączenie połączyć się z Internetem.


Tak udało bez problemu, natomiast po zaniku zasilania gdy thermo control wstanie szybciej niż wifi domowe to już się samo nie połączy. Trzeba zresetować TC gdy wifi już dostępne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Coltrane napisał:

 


Tak udało bez problemu, natomiast po zaniku zasilania gdy thermo control wstanie szybciej niż wifi domowe to już się samo nie połączy. Trzeba zresetować TC gdy wifi już dostępne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale to jest akurat dosyć poważny błąd po stronie softu tego thermo controlera...

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, sith114 napisał:

poważny błąd po stronie softu tego thermo controlera...

Ciekawe, czy pozostałe ich urządzenia też tak mają . . . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam to tylko akwarium... dla nas niby aż akwarium. Ale w poważniejszych projektach bardziej debilne bledy występują. Murzyneria wszedzie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, sith114 napisał:

Oj tam

To nie takie "Oj tam" (nie dopatrzyłem się sarkazmu).
Od sprawności ich urządzeń zależą podstawowe parametry. Kupuję z WiFi, to powinienem mieć pewność jego niezawodności szczególnie przy takiej cenie.
Konsekwencją braku połączenia może być akwarystyczne nieszczęście podczas naszej nieobecności. Łatwo to sobie wyobrazić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Reefbos napisał:

To nie takie "Oj tam" (nie dopatrzyłem się sarkazmu).
Od sprawności ich urządzeń zależą podstawowe parametry. Kupuję z WiFi, to powinienem mieć pewność jego niezawodności szczególnie przy takiej cenie.
Konsekwencją braku połączenia może być akwarystyczne nieszczęście podczas naszej nieobecności. Łatwo to sobie wyobrazić.

I tu się z Tobą zgadzam ;)
Ale mając pewne doświadczenia z systemami wbudowanymi. Powiem Ci że te Twoje kilka czy naście tysiecy to jest nic w porównaniu do tego co się odwala i jakoś świat się nie zawala i firmy nie bankrutują.

Ale oczywiście ja bym tego ze nie zostawił i wyjaśnił sprawę dlaczego tak ich urządzenie ma ;)

Z ciekawości sprawdziłem chinczyka sonoff tez sie łaczy po wifi.
Zrobiłem test:
Sonoff i router off.
Właczyłem sonoffa, odczekałem x minut.
Włączyłem router.
Po chwili wszystko trybi.

Urządzenie za 20 zł ;)

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uroki produktów wieku dziecięcego. Ten router upc niestety jest problematyczny z tego co słyszałem. Sprzęt Reeffactory mi się super podoba i czekam na kompa pH. Jak tylko się pojawi to biorę. Z któraś aktualizacja problem łączenia będzie załatwiony a sprzęt jest mega.

 

 

Producenta bym się zbytnio nie czepiał. Go pro hero 7 black zaczęło normalnie działać po aktualizacjach które się pojawiły jak już gph8 jest dostępne i w sumie jeszcze ma jakieś bolączki. Serwer nas asustora to rok czekałem na aktualizacje żeby mój dac po USB zaczął działać z nim ;).gif' alt='default_;).gif' alt=';)'>.gif'> najwięksi maja wpadki a naszym rodzimym trzeba kibicować!

 

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


dużo zdjęć mojego akwarium https://www.facebook.com/tibireef/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Coltrane napisał:

naszym rodzimym trzeba kibicować

Najlepiej się kibicuje kupując.
Mam już 100% pewność, że wina po stronie UPC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2019 o 14:14, silvia napisał:

zawsze możesz podłączyć .. swój router

Skończyło się na podłączeniu drugiego routera. Reeffactory - muszę to podkreślić - ma naprawdę doskonałą obsługę posprzedażną. Nigdy dotąd nie spotkałem się z takim zaangażowaniem w problem klienta. Telefonicznie pokierowali moją pracą (jestem totalnym laikiem w tych sprawach). Wszystko działa jak potrzeba. Sensor melduje się na stronie. Dostaję mailowe powiadomienia o wszelkich zmianach jego stanu. Informacja przychodzi w niecałą minutę (wiem, że zależy to od obciążenia sieci).

Przy okazji dowiedziałem się, że w najbliższym czasie wypuszczą lampę/lampy i pompy dozujące. W bliskich planach pomiar pH, kH, zasolenia, Ca, Mg, PO4 i NO3.
Wpis nie jest sponsorowany. Robię to z czystą przyjemnością będąc pod wrażeniem jakości obsługi.

Edytowane przez Reefbos (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.