Skocz do zawartości
zdz08

Czy sklep seafarm.pl to firma uczciwa?

Rekomendowane odpowiedzi

Poruszam tutaj trochę nietypowy temat. W marcu br dokonałem w tym sklepie zakupu elektrozaworu za około 200 zł. Produkt musiałem jednak zwrócić gdyż nie pasował do mojego osprzętu. Towar zapakowałem, dołączyłem odstąpienie od umowy i wysłałem. Otrzymałem potwierdzenie, że produkt dotarł do seafarm.pl. Czekałem na zwrot pieniędzy a tu nic. Po jakimś czasie wysłałem mail w tej sprawie. Zero reakcji. Pan Sebastian nie odbiera telefonów. 200 zł to w akwarystyce morskiej kwota nieduża. Odpuścić temat czy zgłosić do rzecznika praw konsumenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seafarm istnieje od dawna na rynku. Ja ym nie odpuszczał, i nieważne czy to 5 zł czy 200zł.


Brutto: akwarium 550 + sump 260l, start 20.12.2017. Filtracja: rollermat + skała + refugium, bez odpieniacza. Sprzęt: Akwarium 120x70x65h OW, sump 119x50x45h. Pompa Jebao DCP 10000,  Cyrkulacja 2x maxspect  XF-350, Jebao MW-22, Oświetlenie: philips Coral Care gen 1 v2 x 3szt.. Oświetlenie refugium Chinka LED.

Sól Fauna Marin Professional, dodatki AF, balling AF/CZDA. 50kg suchej skały Marco Rock's, nieco pukani.

Ryby i inne biegająco-pełzające: Ctenochaetus binotatus, 6x Pseudanthias squamipinnis, Zebrasoma flavescens, Lysmata amboinensis x 3, L. debelius, 4x Lysmata Seticaudata, 1x Neopetrolisthes oshimai, 2 kraby pustelniki Clibanarius africanus, jeżowiec Mespilla globulus, setki  slimaków turbo i columbelli, 1x  tectus, 1x strombus luhanus... Oraz kilka kg kiełży, równonogów, wężowideł i innego drobnego życia.

ce5058cc16516a9e06285a07538a7eb3u1610a14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem zwrot pieniędzy, szkoda, że to trwało tak długo.

Forum nano-reef to jednak potęga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwus 

Nie mam tego w zwyczaju, ale jednak się ustosunkuję, bo część informacji została przemilczana, a część nadinterpretowana.

Wszystko sie zgadza, była sprzedaż, był zwrot towaru, po którym powinien nastąpić zwrot środków. Jednak przy płatności PayU, my nie mamy wgladu w numer konta klienta, dlatego przy zwrocie środków, zawsze prosimy klienta o numer konta. W tym przypadku musieliśmy albo takiej prośby nie wysłać z jakiegoś powodu (przeoczenie, nawał pracy?), albo odpowiedzi na nią nie otrzymać - nie dogrzebię sie teraz do tego co i jak sie stało.  Dlatego środki nie zostąły zwrócine od razu.

W kwestii telefonów których rzekomo nie odbieramy, klient ubrał to w słowa tak, jakby wydzwaniał do nas codziennie i z jakichs powodów nie mógł sie dodzwonić. Otóż nie. Wykonano do nas dwa połączenia, oba 25 czerwca, sklep był tego dnia nieczynny, bylismy na urlopie, o czym informowaliśmy i na naszym FB i mailowo naszych klientów. Telefon sklepowy sie w tym czasie rozładował po prostu i klient nadzial sie na skrzynkę, co zintepretował tak, ze pewnie Jego numer zostął przez nas zablokowany. Tego nawet nie skomentuję, po prostu może tylko poinformuję, że zwyczajnie nie robimy takich rzeczy :)

Istniejemy na naszym rynku od 13 lat i nie zamierzamy sie zwijać. W tym konkretnym przypadku, nałożyły się na siebie zbiegi okoliczności i chyba złe doświadczenia z innymi sklepami, skoro klientowi w ogóle przeszło przez myśl, że moglibyśmy chcieć oszukać go na 196złotych... Kochani, jak kraść - to miliony ;)

Tak czy siak, dzisiaj sprawa została błyskawicznie załatwiona i faktycznie, cytując pana Zdzislawa - "szkoda, że to trwało tak długo".

Ze słonymi pozdrowieniami! :)
Seb

Edytowane przez seb (wyświetl historię edycji)

Z akwarystycznym pozdrowieniem ;)

Seb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej stawiam na zwykłe i ludzkie przeoczenie. Seba znamy nie tylko z netu ale i "na żywca" - i to porządna firma jako człowiek.

 

 

PS: To to moje miało być na Seba odpowiedzią ale widać klikaliśmy w tym samym czasie. 


Pozdrawiam

Skoczek

https://spacesurf.pl/

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, trochę dorzucę chociaż uważałem sprawę za zamkniętą.

Jeśli chodzi o numer konta to został on przeze mnie podany na formularzu odstąpienia od umowy, który został wysłany przeze mnie ze zwróconym towarem.

17 marca wysłałem maila z zapytaniem, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Pan Sebastian był zaskoczony tym, że na tego maila nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

25 czerwca dzwoniłem 2 razy, okazało się, że firma była zamknięta

W dniu 30 czerwca zadzwoniłem z innego numeru telefonu, zero odzewu

W dniu dzisiejszym o 10:41 ponownie zadzwoniłem z  innego numer telefonu, również zero odzewu.

Dlatego też ta cała sytuacja była dla mnie bardzo dziwna.

Co więc powinienem zrobić w takiej sytuacji?

Ja wcale nie twierdzę, że pan Sebastian to oszust. Jego imię jest znane na forum od bardzo wielu lat a o jego odpieńkach chyba słyszeli wszyscy.

Ja bardziej wychodzę z założenia, że problem powstał na skutek typowego olewania sprawy na zasadzie później się to zrobi a później o sprawie się zapomina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, zdz08 napisał:

No dobra, trochę dorzucę chociaż uważałem sprawę za zamkniętą.

Jeśli chodzi o numer konta to został on przeze mnie podany na formularzu odstąpienia od umowy, który został wysłany przeze mnie ze zwróconym towarem.

17 marca wysłałem maila z zapytaniem, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Pan Sebastian był zaskoczony tym, że na tego maila nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

25 czerwca dzwoniłem 2 razy, okazało się, że firma była zamknięta

W dniu 30 czerwca zadzwoniłem z innego numeru telefonu, zero odzewu

W dniu dzisiejszym o 10:41 ponownie zadzwoniłem z  innego numer telefonu, również zero odzewu.

Dlatego też ta cała sytuacja była dla mnie bardzo dziwna.

Co więc powinienem zrobić w takiej sytuacji?

Ja wcale nie twierdzę, że pan Sebastian to oszust. Jego imię jest znane na forum od bardzo wielu lat a o jego odpieńkach chyba słyszeli wszyscy.

Ja bardziej wychodzę z założenia, że problem powstał na skutek typowego olewania sprawy na zasadzie później się to zrobi a później o sprawie się zapomina

Nie chce mi sie już przepychać ;)

Ja osobiście, nigdy w życiu nie wpałdbym na to, że jakikolwiek sklep zablokowął mnie i na to, żeby sprawdzić to, dzwoniąc z innego numeru telefonu, na ale to ja :)

Byc może było tak trochę jak Pan piszę, że sprawa została odłożona na później, a później została przywalona innymi. Fakt, czasem sie nie wyrabiamy, za co bardzo przepraszam. Na przyszłość - więcej zaufania do ludzi, naprawdę nie każdy chce nas na kazdym kroku oszukać ;)

Wszystkiego słonego! :)

Edit. 17 marca wysłał Pan mail z zapytaniem? Troche dziwne, bo zakupu dokonał Pan 21 marca, a gdzie jeszcze wysyłka, odesłanie i reszta? Jak Pan widzi - KAŻDY może sie pomylić ;)

Edytowane przez seb (wyświetl historię edycji)

Z akwarystycznym pozdrowieniem ;)

Seb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, zdz08 napisał:

No dobra, trochę dorzucę chociaż uważałem sprawę za zamkniętą.

Jeśli chodzi o numer konta to został on przeze mnie podany na formularzu odstąpienia od umowy, który został wysłany przeze mnie ze zwróconym towarem.

17 marca wysłałem maila z zapytaniem, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Pan Sebastian był zaskoczony tym, że na tego maila nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

25 czerwca dzwoniłem 2 razy, okazało się, że firma była zamknięta

W dniu 30 czerwca zadzwoniłem z innego numeru telefonu, zero odzewu

W dniu dzisiejszym o 10:41 ponownie zadzwoniłem z  innego numer telefonu, również zero odzewu.

Dlatego też ta cała sytuacja była dla mnie bardzo dziwna.

Co więc powinienem zrobić w takiej sytuacji?

Ja wcale nie twierdzę, że pan Sebastian to oszust. Jego imię jest znane na forum od bardzo wielu lat a o jego odpieńkach chyba słyszeli wszyscy.

Ja bardziej wychodzę z założenia, że problem powstał na skutek typowego olewania sprawy na zasadzie później się to zrobi a później o sprawie się zapomina

Ty myślisz że ludzie siedzą i czekają aż zadzwonisz? Mają dziesiątki połączeń dziennie. Śmiesza mnie tacy ludzie, tylko aby się spłakać publicznie i spróbować kogoś oczernić. Czekałeś 3 miesiące i przez ten czas w sumie nie zrobiłeś nic konkretnego, nawet drugiego meila nie napisałeś. Jak się dostaje setki meili to można przypadkowo wyrzucić jakiegoś, dlatego jest opcja odpowiedzi z cytatem. 
Następnym razem zachowaj się jak dorosły a nie płacz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.07.2025 o 19:39, elespero napisał:

Ty myślisz że ludzie siedzą i czekają aż zadzwonisz? Mają dziesiątki połączeń dziennie. Śmiesza mnie tacy ludzie, tylko aby się spłakać publicznie i spróbować kogoś oczernić. Czekałeś 3 miesiące i przez ten czas w sumie nie zrobiłeś nic konkretnego, nawet drugiego meila nie napisałeś. Jak się dostaje setki meili to można przypadkowo wyrzucić jakiegoś, dlatego jest opcja odpowiedzi z cytatem. 
Następnym razem zachowaj się jak dorosły a nie płacz. 

I to jest prawidłowe podejście do klienta


Akwarium 360l sump 120l oświetlenie 2 X 150W HQI + 2 X 54W actynika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.