Skocz do zawartości
dark.f

Czy to zadziała ?

Rekomendowane odpowiedzi

w sklepie http://www.aqva-light.pl chce zamowic taki oto zestaw :

1. statecznik NaHJ 150 moc 150W

2. układ zapłonowy Z400M

3. kondensator ELECTRONICON moc: 18uF/250V

czy to sa odpowiednie komponenty by samemu zlozyc lampe HQI 150W chodzi mi o sama elektryke, czy moze cos jeszcze pominolem lub zle dobralem zestaw.

Mam nadzieje ze bedzie swiecic i nie wysadze czegos w domu :p jestem zielony z elektryki ale podstawe jako tako znam :p


pomalutku....po cichutku i baniaczek bedzie stal ..... 160l, w obiegu 210 l, Beast 400P, HQI 150W 10K, OR 2500, sump 54l,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno dzialac.


Akwarium 120 x 65 x 60 | Sump 80 x 50 x 40 | 2 x Reef Flare Pro M | UltraReef Akula UKS 200 | 2 x Tunze 6055 | ATB Airstar 5000

ClariSea 5000 | Węgiel | UVC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyślij maila z zapytaniem do aqva-light, udzielą Ci wyczerpującej odpowiedzi. Mam jak najlepsze wrażenia z zakupów i wymiany korespondencji przed nimi.

pozdrawiam

kivi


370L 2xT5-54W cyrk- 8000l/h foto: http://www.nano-reef...e=gallery&f=716

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież na zapłonniku masz schemat jak 3 kablami zebrać wszysto do kupy i po sprawie. Pan ze sklepu kupuje części w elektrycznym i (najprawdopodobniej nieświadomie) skleca wszystko do kupy i bezprawnie sprzedaje. Na lampce zakupionej przez nie uwagę przez kolegę nie było bowiem żadnych informacji na temat atestów użytych materiałów i bezpieczeństwa. Jeśli ktoś działa w branży to wie o czym piszę. Artur Jednoróg!! proszę do tablicy - chyba możesz najwiecej powiedzieć o tych sprawach.

Chciałem jednak zaznaczyć że brak tych oznaczeń na w/w lampie mógł być kwestią zaniedbania, a wtedy powyższy wywód można wyrzucić do kosza.

Niemniej jednak złożenie tej lampki jest prostsze niz budowa cepa.