Skocz do zawartości
zako

gwiazdki za staż

Rekomendowane odpowiedzi

Co myslicie o wprowadzeniu zmiany zamiast 2 gwiazdek jak mamy do tychczas dać po jednej gwiazdce za kazdy rok od daty rejestracji na forum np: 3 lata 3 gwiazdki 10 lat jedna innego koloru coś w stylu allegro :)

Oczywiście jakaś legenda opisujaca te gwiazdki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli na dzien dzisiejszy jestem porucznikiem a za dwa lata zostane kapitanem:D

PS. Ja jestem za tym zeby wraz ze stazem Przemek przydzielal wiecej przestrzeni dyskowej na zdjecia


Akwarium - 700l - 180x62x65 , Sump - 300l 150x47x42. 

Filtrcja - podzwirowa / refugium 20W / cryptic zone

Osprzet -  Schuran 150 ~ Sicce Syncra 6.0 ~ ATI Sunpower 6x80W + 54W LED ~ 2x Jecod RW-8 ~ Kamoer P4 Pro ~ DD TopUp ~ Eheim Jager 200W

Suplementacja - Balling DIY HD

Konsumpcja Energii- 275 kWh miesiecznie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się to podoba :strutin


180 x 60 x 60, cyrkulacja 1 x 12 000, 3 x 6 000, otpieniacz ATK, cyrkulacja aiwaki 2500 L/h, oświetlenie 2 x 250 W HQI

+ niebieskie 2 x 54 + LED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie genialny pomysł.


 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wg. mnie (dla równowagi i podtrzymania dyskusji) pomysł nie do końca trafiony. bo co to w bezpośrednim przełożeniu będzie oznaczać??? że osoba X zarejestrowała się np. 5 lat temu? i co w związku z tym?

ale mi też nie do końca podobają się tzw. "liczniki" postów, które czasem początkujących mogą wprowadzać w błąd, co do doświadczeniea i wiedzy "doradzających".

ale to tylko moje zdanie :strutin


130x50x40 + 210 l sump , obieg laguna 3500 , cyrkulacja tunze 6055 + 6045 + 6060

oświetlenie 4x 54 w t5 DIY, SHURAN 200

wystartowało Nasze Przejściowe...

SPRZEDAM:

-akwarium 100x70x55, sump, stelaż, hydraulikę;