Skocz do zawartości
dobson212

Solniczka w słodkim domku :)))

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :p Po długich przemyśleniach padło na REEFMAXA. Baniaczek już zamówiony emocje sięgają zenitu bo nie będzie to jedyny nowy lokator mojego domku za miesiąc przybędzie mi kolejnego potomka. Mam nadzieję ze ogarnę to wszystko:)) ale stało się z żonką zdecydowaliśmy o likwidacji słodkiego i rozpoczęciu przygody z solniczką. Proszę wszystkich o komentarze moich poczynań wszelkie uwagi są mi bardzo potrzebne ponieważ jestem amatorem i dopiero się wszystkiego uczę.

A więc zacznę od tego co właśnie zamówiłem

1. AQUAEL ReefMAX 105L (szafkę mam swoja :))

2. AquaFilter RO+DI 75 (jeszcze nie wiem gdzie zamontuje)

3. HM Digital TDS-3 tester

4.AquaEl Reef Circulator 2600 cyrkulacja (czy wystarczy ?)

5.Nature's Ocean Bio-Activ Live Natural White (piasek) 4,5 kg

6.Hagen Cycle 250 ml bakterie wystarczą czy lać jeszcze coś

7.GroTech Areometr

8.Cylinder do pomiaru zasolenia 250 ml

9. Sól RedCoral Salt 10 kg morska sól akwarystyczna

10. Komplet miarek precyzyjnych, miarka 1 5 15 100ml

11. Salimetr pływakowy w etui (kalibracja) ehh przestrzelilem

i to jest wszystko co przyjdzie do mnie w najbliższym czasie. Zastanawiałem się jeszcze nad zakupem PURIGEN ale nie wiem czy jest potrzeba to stosować na samym początku. Oczywiści brakuje żywej skały zamówię ją dopiero jak przyjdzie mi cala reszta.

Będzie goraco :))

pozdrawiam jak przyjda bambetle to doloze foto :p


5778_5861.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakąś skałkę dajesz do tego?

po za tym TDSa kup sobie takiego montowanego na stałe do osmozy najlepiej DUAL TDS na wyjście z osmozy i po DI

niektóre te rzeczy jak dobrze poszukasz to kupisz wiele taniej

Edytowane przez PawelL (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakąś skałkę dajesz do tego?