CNCRob Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 Ja juz rozpracowalem w czym problem a serwis niech sie dalej męczy. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek2000 Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 CNCRob -zaintrygowales mnie- napisz proszę w takim razie co jest przyczyna tych "krzaczków" na wyswietlaczu lcd lampy? pozdr W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 W firmie rozbieralismy jedna maszynę CNC na złom i wpadł mi w rękę filtr do prądu wiec przytaszczylem go do domu i zastosowalem. Od tamtej pory ani razu nic nie wyskoczylo. Tylko jak dla mnie jesli producent nie potrafi sobie z tym poradzić w środku lampy to przy jej cenie powinien dokładać filtry od siebie a nie zwalać winę na użytkownika i zakłócenia u niego w domu czy zła instalacje elektryczna. Tak samo teraz powinni rozeslac filtry do każdej osoby, która zgłasza problemy w ramach akcji serwisowej tak jak robią to producenci aut gdy cos zostanie wykryte. Dla mnie ewidentna wina jest po stronie lampy a producent tylko umywa ręce obarczajac wina użytkownika i jego chińskie pompy. Ale przez to bedą regularnie tracili klientów. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mystik Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 (edytowane) A ja spokojnie czekam na to co powie serwis. Po wyłączeniu zasilania i włączeniu jest już ok. Więc może to jakiś incydent był. Szkoda, że nie opracowali jakiegoś rozwiązania przez ten czas, kiedy te usterki są zgłaszane. Ja w sumie mam nową lampę i myślałem, że jest pozbawiona problemów wieku dziecięcego. Naprawdę mam nadzieję, że to jakiś wybryk był. PS. Serwis jak zwykle zareagował błyskawicznie i trwa wymiana informacji. Edytowane 17 Stycznia 2013 przez Mystik (wyświetl historię edycji) Cytuj pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 A ja spokojnie czekam na to co powie serwis.Po wyłączeniu zasilania i włączeniu jest już ok. Więc może to jakiś incydent był. Szkoda, że nie opracowali jakiegoś rozwiązania przez ten czas, kiedy te usterki są zgłaszane. Ja w sumie mam nową lampę i myślałem, że jest pozbawiona problemów wieku dziecięcego. Moja lampa tez ma dopiero pól roku i powinna byc dopracowana. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pio7 Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 A moja lampa od poprzedniego postu do tej pory działa bez zastrzeżeń. Nic nie zmieniałem, nic nie robiłem. Prawie. Jedyna zmiana to nowy wyswietlacz przysłany z serwisu, na regale czekający na wymianę gdy pojawia się na lampie krzaczki. Cytuj 550 w obiegu gg 3606492 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miesoarmatnie Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2013 Pewnie sie myle ale mam wrazenie ze ludzie kupuja te lampy tylko dlatego ze sa drogie Cytuj Zbiornik: 330+Sump Swiatlo: ATI Sunpower 8x54 Odpieniacz: Deltec APF600 Pompa Obiegowa: Jebalo 3000 Cyrkulacja: 2xJebalo wp25/R8 RO/DI: RO-MAN 75GPD SOL: Tropic Marine Start: 01.01.2015 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek2000 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 No u mnie tez krzaczki pojawily sie RAZ -wystarczylo,ze wylaczylem zasilanie na chwilke i LCD zaczal wyswietlac poprawnie....Swoja drogą ,jeżeli jest to probelm "filtrów"-to oczywiscie i ja liczę na to,że serwis PS sprawę załatwi -nie mam co do tego wątpliwości;) pozdrawiam W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Pewnie sie myle ale mam wrazenie ze ludzie kupuja te lampy tylko dlatego ze sa drogie Ja wiem czy drogie ? Nie licząc lamp Tomasza i Leszka,co mamy na rynku ? (o chińczykach proszę nie pisać) Cytuj http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mystik Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 @miesoarmatnie: Uwaga o tym, że ktoś (w tym ja) kupił tę lampę bo była droga jest tak .... sam sobie dopisz...., że aż ręce z gaciami opadają. Te lampy miały świetny PR i potencjalne możliwości. Dlatego dużo ludzi je kupiło i pewnie jeszcze dużo je kupi. Do tego lampa, przynajmniej w wersji ciemnej wygląda świetnie. I żadne DIY czy lampy Leszka tego nie zmienią. A jak ktoś chce koniecznie poinformować, że jednak tej lampy nie kupił i jest zadowolony, to zapraszam do działu offtopic. I nie rozpoczynajmy w tym wątku dyskusji o dostępnych oprawach i ich cenach. Bo sedno sprawy się rozmydli. Cytuj pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Dokladnie, ale poczekajmy moze na wersje Przemka, co On na to. Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mystik Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Konkluzja wymiany informacji jest taka, że czekamy na kolejne zdarzenie. Może faktycznie było ultra incydentalne. @CNCRob: nie wiem dlaczego oczekujesz, żeby Pan Przemek miał jakąś swoją wersję, skoro ja wszystkie sprawy załatwiam, zresztą zgodnie z jego życzeniem, z serwisem. To co tu pisze, jest tylko informacją (opisem faktów), dla tych, którzy się zastanawiają nad zakupem lub są użytkownikami tych opraw, żeby dokonując wyboru lub mając już swoje doświadczenia, mieli większą wiedzę i pogląd na sprawę. Cytuj pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Dlaczego tu oczekuje? Bo z tego co wiem jest właścicielem? I to od właściciela zależy jaka zostanie podjęta akcja naprawcza nie tylko u jednej osoby. Przypadki z wyswietlaczami nie są incydentalne bo jak rozgrzebalem temat to zgłasza sie coraz wiecej osób. Ponadto każda rozmowa z serwisem zazwyczaj kończy sie na zrzuceniu winy na użytkownika i jego chińskie pompy a pózniej słowach wyślij pan to sprawdzimy, lampa pojedzie, sprawdza ja w super hiper sterylnych warunkach i wyświetlacz sie nie wyłoży a klient bedzie musiał pokrywać wszystkie koszty bo wysłał sprawna lampe i zmarnował ich czas i pieniądze na pakowanie z wysylka. Nie wspomnę juz o akwarium minimum dwa tygodnie bez swiatla. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SkoczekPL Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 CNCRob ........... co trzeci wpis jest Twój (podobnie jak było wczoraj w wątku Kamili......... kurde weź się skup, napisz jednego posta a nie tak podlewasz tematy żeby tylko były w topie. A ja bardzo proszę Przemka żeby się nie wypowiadał, to że jest właścicielem nie znaczy że na każde twoje zawołanie ma tu posty pisać. Czego nie wołasz szefa Tunze ? czy BK ? Ja rozumiem opisać problem z produktem, opisać sposób rozwiązania - tak żeby dla innych była jakaś informacja, ale nie zaraz pstrykanie posta za postem i nawoływanie kogokolwiek że ma odpisać bo jest szefem. Mystik miał inny zamysł - chciał poinformować o problemie i opisać jest rozwiązanie a nie oczekiwać że Właściciel PS (i z tego co wiem to nie jest Przemek) będzie wymyślał procedury naprawy. Od tego są przepisy i gwarancje. Z tego co wiem w każdej firmie od napraw jest serwis a nie szef. Mystik sam na koniec na pewno Nas poinformuje jak sprawa została rozwiązana. A tym czasem .... Idzie weekend, dajcie odpocząć ............ EOT Cytuj Pozdrawiam Skoczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Skąd wiesz czy na forum tunze nie mecze ich szefów? Jasnowidzem jestes? Odpisalem bo była dyskusja na temat, proste. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dieter25 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 SkoczekPL :clap: za wypowiedz CNCRob czemu się ma Przemek wypowiadać??? Masz problem masz serwis krótko i na temat.Skoro złożyłeś sobie filtr i już jest o.k to zatrzymaj to dla siebie a nie pisz że producent ma do wszystkich filtry wysyłać. Heheh, Anatol przekręcasz ton mojej wypowiedzi Skoczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 SkoczekPL :clap: za wypowiedzCNCRob czemu się ma Przemek wypowiadać??? Masz problem masz serwis krótko i na temat.Skoro złożyłeś sobie filtr i już jest o.k to zatrzymaj to dla siebie a nie pisz że producent ma do wszystkich filtry wysyłać. Spoko, od dzis nie zamieszcze na tym forum żadnego rozwiązania w żadnym temacie jaki wymysle. Ponadto z tego co wiem ja pisze w temacie tego wątku, natomiast ty nie masz lampy PS i to Ty zasmiecasz ten temat wyzywajac sie za to, ze kiedyś Tobie zwróciłem o cos uwagę. PS. Skoczek, wiem, ze masz tu władze i muszę liczyć sie ze słowami bo pewnie polece ale daj na luz, nie każdy pisze cos po to aby utrzymać "swój" wątek, nabijac licznik czy jakie tam jeszcze inne chore pomysły. Skoro jest rozmowa i akurat mogłem lub chciałem cos powiedzieć to powiedziałem. Każdemu czasem zdarza sie cos rzucić za dużo, nawet i Tobie. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SkoczekPL Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Robert, chodzi mi tylko o to żebyś nie klikał do dwie godziny posta z jednym zdaniem. Masz wiedzę, możesz pomóc innym, to siądź spokojnie i napisz posta. a tak ? : http://nano-reef.pl/...100#entry529984 http://nano-reef.pl/...100#entry529998 http://nano-reef.pl/...100#entry530022 (Ten 107 był już super bo napisałeś w czym problem) http://nano-reef.pl/...100#entry530052 http://nano-reef.pl/...100#entry530327 http://nano-reef.pl/...100#entry530383 I to wszystko tylko ze strony nr. 6 Tyle z mojej strony Cytuj Pozdrawiam Skoczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1980 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Ja wiem czy drogie ? Nie licząc lamp Tomasza i Leszka,co mamy na rynku ? (o chińczykach proszę nie pisać) http://www.maxspect.com.pl/index.html Cytuj zoasy to kwintesencja koralowców solanka ponownie kreci się od czerwca 2016 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Ok postaram sie panować nad tym, ale zauwaz, ze jesli wypowiada sie tylko przykladowo trzech użytkowników to cieżko jest nie zamieszczać kilku postów na jednej stronie. Napisałem ze mam problem na początku aby było wiadomo, ze wiecej osób z tym miało do czynienia. Pózniej znalazłem rozwiazanie az na czyjeś pytanie postanowiłem wyjaśnić co zrobiłem. Przykro mi ale czasem trzeba "zużyc" kilka postów w jednym temacie. Rob z Tapatalk Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dieter25 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 CNCRob ja się nie wyżywam bo mam to gdzieś. Pawcio1980 ile producent tych lamp daje gwarancji??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rutra Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 CNCRob uważam, że zupełnie niepotrzebnie się tłumaczysz, forum jest po to aby posty pisać, tez mam problem z wyświetlaczem w Pandora XM - 4 x 150W plus 4 x 80 T5, i nawet wymiana na nowy nic nie pomogła a do tego nie jest to pierwszy problem z lampa PS, wcześniej miałem Phobos'a i tez był problem i to nie jeden, non stop jakiś problem z produktami PS niestety.... i nie wymyślać mi tu, że piszę nie na temat czy coś tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mystik Zgłoś Napisano 2 Lutego 2013 Cześć Od 17 stycznia wyświetlacz działa jak należy. Krzaczki po raz drugi się nie pojawiły. Z łatwością wybaczam jej tę jednostkową słabość. I oby tak dalej Cytuj pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mystik Zgłoś Napisano 6 Lutego 2013 Ja chyba w złą godzinę to napisałem Mamy 6.02.2013 i wyświetlacz znowu się wykrzaczył. Obawiam się, że dopóki producent nie znajdzie problemu w projekcie lampy i tego nie poprawi, to chyba będę się z tym tak bujał. Na razie lampę zostawię u siebie. No chyba, że częstotliwość tej usterki się znacząco zwiększy. PS. Oczywiście poinformowałem serwis. Cytuj pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 6 Lutego 2013 Pisałem o tym wyświetlaczu i zostałem skopany za to a w dodatku same głosy przeciwne od kilku forumowiczow dostałem wiec zrobiłem sobie usterke sam na wlasnie potrzeby i kwita. W lampe nie ingerowalem wiec i gwarancja została. Skoro producent nie potrafi sobie z tym poradzić... Rob. Cytuj Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach