Skocz do zawartości
kuba503

Ucinanie tematu??

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to jest trzeci temat o eRybce?

To jest wlasnie przyklad czemu pierwsze dwa zostaly zamkniete.

Pojawia sie kolejny forumowicz i pisze to samo co poprzednich dwudziestu tylko innymi slowami.

Temat nie zostal usuniety tylko zamkniety. Ktokolwiek bedzie zainteresowany opiniami o eRybce bedzie mogl przeczytac o problemie "gruzu koralowego". Nie potrzeba nam kolejnych postow w stylu - "Popieram"

Jesli autor uzna za stosowne podzielic sie rozwiazaniem problemu w tamtym watku to bedzie mial taka mozliwosc.

Wybaczcieale pracuje od wczesnego rana i wczesnie sie klade. prowadzac ciezarowke nie moge obserwowac forum non stop. Mialem watpliwosci wiec sie zapytalem zakladajac watek -pare odpowiedzi potwierdzily slysznosc moich obaw. Dzieki temu kolejna rozmowa z p.Tomkiem odbyla sie zmieniajac cala sytuacje i na razie jest OK. Dogadujemy sie, wszyscy jestesmy niedoskonali i jak tak dalej pójdzie to chetnie polece sklep i nadal bede robil zakupy. Nie mialem pojecia ze az tak sie problem rozrosnie. Dziekuje za swoje opinie. Dam znac jak ostatecznie transakcja sie zakonczyla. Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz drogi kolego, bo tak się dzieje jak jest za dużo sponsorów sklepowych. Jeśli jakiś zaliczy wtopę i ktoś zacznie wieszać psy i dzielić się opinią to dla dobra forum, podejrzewam poprzez nacisk jednej ze stron jest wszystko zgrabnie wymazywane i inwigilowane co by ten sponsoring się nie skończył.

Swoją drogą poprzez taką politykę filtrowania treści, sporo forumowiczów którzy dużo wnieśli w to forum informacji merytorycznej pożegnało się. Przenieśli się na bardziej neutralne forum.

Mój post też został usunięty. A skoro tak się traktuje to co ktoś pisze tutaj dla potomnych marnując swój czas to świadczy tylko o tym, że nie szanuje się tutaj ani czyjegoś zdania, czasu czy chociaż by nawet osoby.

Ale cóż... podobno, żyjemy w wolnym kraju....

Kolego Warszawiak, oraz inni koledzy i koleżanki.

Napiszę to raz i proszę to dokładnie przeczytać:

Twoja "opinia" jest bardzo daleka od prawdy. Tak jak było napisane wcześniej przez kilka trzeźwo myślących osób oraz przez modów.

Był problem ? Był. Gdyby było tak jak piszesz że bronimy "reklamodawców" to temat by wyleciał zanim autor go skończył.

Problem został opisany, kolega dostał rady co ma zrobić, wypowiedział się właściciel sklepu sprawa powinna być wyjaśniona.

Piszecie że dużo osób zostało w ten sposób potraktowane przez eRybkę ? To ja się pytam czemu nikt o tym wcześniej nie napisał - żeby ostrzec innych kolegów ? Jeśli nie na tym "ocenzurowanym" forum to na jakimś "wolnym SF czy AR" ? Tam też się boicie moderatorów ? Czemu nikt nigdzie zdjęć nie wkleił ?

Powtarzam, był problem, problem został opisany i strony problemu wyraziły chęć dogadania się. Więc po co mamy czytać całą resztę bełkotu ?

I teraz najważniejsze: Zamykaliśmy i będziemy zamykać takie głupie tematy (po wyczerpaniu problemu i po wypowiedziach dwóch stron "konfliktu) i nie ważne czy będą się one tyczyły sklepu który ma reklamę czy też nie.

Sklep wykupuje na TYM forum baner reklamowy a nie płaszcz ochronny i sklepy dobrze o tym wiedzą - zresztą część się o tym już dawno przekonała.

Tyle z mojej strony. Proszę się zająć rodziną, akwarium lub POMOCĄ innym akwarystom na forum.


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem kontrargumentujac - w erybce duzo razy bralem roznego rodzaju towar. Ostatnio z braku rzadszych wyjazdow do WAW zamawialem przez Internet. Zabraklo weza 19 cali czy iles tam juz nie pamietam dokladnie - byl telefon czy bez weza wysylac czy poczekam. Poczekalem. Okazalo sie ze jest problem maja waz lekko uzywany czy moze byc. Waz to waz wiec sie zgodzilem - waz przyszedl a ja jeszcze dostalem dodatkowo duza butle Lifa A mimo ze zamawialem mniejsza - i to nie byla pomylka sklepu.


110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001

Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz

http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/

http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dam znac jak ostatecznie transakcja sie zakonczyla. Pozdr.

Czy autor zamkniętego tematu mógłby się wypowiedzieć jak sprawa się zakończyła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatni raz prosze. Za kolejna wypowiedz w tym temacie dotyczaca eRybki bedziemy rozdawac urlopy

To ja porosze o urlop:p i jesli jest mozliwosc wyboru,to bede wdzieczny za:

1)Oplacenie calej imprezy,moze byc Bali,ilosc osob: 2+1,

2)Usprawiedliwienie mnie w tym czasie w pracy (tak na wszelki wypadek,gdybym nie dostal urlopu ;) ),

3)Mozliwosc dopisania jakis zyczen (oczywiscie,mam swiadomosc,ze w granicach zdrowego rozsadku),gdyby cos jescze mi sie przypomnialo.

:D:lol::D

Tapniete z notka.

Edytowane przez baszurek (wyświetl historię edycji)

"Czy nig­dy nie zas­ta­nawiał się pan nad tym, dlacze­go chmu­ry i drze­wa, złotog­niade je­sienią, bu­re zimą, ten pejzaż dek­li­nowa­ny przez po­ry ro­ku, dlacze­go wszys­tko wa­li w nas pięknem jak młotem, ja­kim pra­wem tak się dzieje? Prze­cież po­win­niśmy być czar­nym prochem międzyg­wiez­dnym, strzępa­mi mgławi­cy Psów Gończych, prze­cież normą jest hucze­nie gwiazd, po­top me­teorów, próżnia, ciem­ność, śmierć..."

S.Lem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie nie ma nic za darmo wpierw trzeba napisać kolejną wypowiedź w temacie nie na temat... a później szampany Bali i Borneo itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem wszystkie wątki o e-rybce i nie sposób nie zgodzić się z Testerem i SkoczkiemPL pamiętajmy jednak, że biznes stacjonarny diametralnie różni się od biznesu internetowego.

Wszędzie zdarzają się, podkreślam zdarzają pomyłki czy niedociągnięcia ale pamiętajmy, że jeśli transakcja nie jest sfinalizowana do końca czyli nie ma zadowolenia po obydwu stronach to można dalej pertraktować.

Zakładając temat istotnym było zrobienia zdjęcia bądź zdjęć i rzetelne opisanie całej sytuacji ale PO 10 dniach od otrzymania towaru i bezzwłocznym poinformowaniu właściciela, że nie takie było moje zamówienie.

Po prostu troszkę wstrzemięźliwości, wiedzy i wyrozumiałości dla strony przeciwnej. Uwierzcie można zdziałać cuda

Administracja forum ma rację, strona poszkodowana ma rację ale nie w takim wymiarze jak ją nakreśliła oraz sklep zawinił ale POWTARZAM - jest dobra wola rozwiązania problemu przez stronę, która zawiniła.

PS: pamiętajmy o jednym to my mieliśmy interes do sklepu, nie sklep do nas i to my musimy pertraktować, a nie buczeć na forum.

Panowie spokojnie, każdy problem można rozwiązać.

PS: Ignorantia iuris nocet - nieznajomość prawa szkodzi. Pamiętajmy o tej pięknej jednej z podstawowych zasad prawa :)


Kiedyś będzie 500L w obiegu na Deltec AP702, Giesemann Matrix II i Profilux 3.1A :]

Pytanie tylko kiedy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.