Skocz do zawartości
AdamSL

Plan na 60l do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Planuję zakup kostki 40 x 40 x 40 i sprzętu do niej. Proszę o weryfikację moich zamysłów :-)

Acha, w akwarystyce jestem zielony, moja wiedza to tyle ile przeczytałem na forum.

Akwa bez panela, kaskada fzn3

W niej chce resuna 300, siporax ,węgiel, purigen (Czy to wszystko się zmieści?)

2x koralia nano 900 (może 1 starczy?)

Oświetlenie Coral box (54W cree)

3 - 4 kg skały żywej

Piasek suchy aqua medic

Do tego filtr ro i podmiany 10% co tydzień. Żywicę demi chcę kupić po jakimś czasie, może miesiąca, czytałem gdzieś że jak filtr nówka to demi nie musi być od razu. Tym bardziej że pierwsze 2 tygodnie to będzie dojrzewanie i samo dolewanie wody bez wymian.

Obsada standardowa, miękasy, jakieś łatwe lpsy spsy, na pewno będę chciał ukwiał z 2 błaznami, a potem się zobaczy.

Czekam na dyskusję :-)

692b50a4e6a72ca94ed90f2c93d802f4u1300a1141.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

w jednej kaskadzie tego wszystkiego nie zmieścisz..

2xkoralia 900 to minimum

skały trochę mało, dołóż z 2kg

Co do quadri to mam w 64l ale uważam że to średni pomysł mój po 4 miesiącach zajmuje ok. 1/4 powierzchni skały (a mam +8kg), do tego parę korali i uświadomisz sobie jaki to mały zbiorniczek. Aktualnie planuję 250l

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

w jednej kaskadzie tego wszystkiego nie zmieścisz..

2xkoralia 900 to minimum

skały trochę mało, dołóż z 2kg

Co do quadri to mam w 64l ale uważam że to średni pomysł mój po 4 miesiącach zajmuje ok. 1/4 powierzchni skały (a mam +8kg), do tego parę korali i uświadomisz sobie jaki to mały zbiorniczek. Aktualnie planuję 250l

Dwie koralie to absolutnie za dużo a jeśli chodzi o pomieszczenie w FZN-3 odpowedz brzmi-zmieści spokojnie.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jedna koralia wystarczajaca i to oświetlenie to musisz skrecic i to sporo bo popalisz wszystko

Udostępnij tę odpowiedź