Marcin Linek Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Ja od dłuższego czasu kupuję chemię w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony z obsługi. Zazwyczaj następnego dnia roboczego przesyłka jest do odbioru w paczkomacie. Ostatnio przed urlopem się zdarzyło, że jednego preparatu nie mieli akurat na stanie, zadzwonili do mnie z propozycją zamiany na inny, gdy powiedziałem, że na tym konkretnym mi zależy i to szybko bo za 2 dni wyjeżdżam to ekspresowo sprowadzili dla mnie i po 2 dniach odebrałem przesyłkę. @RumunMoże to jakiś przypadek, że Tobie się tak przytrafiło. Ja wielokrotnie w różnych sklepach miałem sytuacje, że nie było na stanie tego co zamawiałem (m.in. reefshop, korale, coralhouse) ale za każdym razem do mnie dzwonili albo z informacją, że trzeba dłużej poczekać, albo z propozycją zamiennika. Cytuj 140x70x50, Pacific Sun Diuna T5 8x54W, Royal Exclusiv Bubble King 160, 2x Jebao OW-40, AquaTrend DoserOne Evolution, AquaTrend Levelautomatic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Ja ostatnio zamawiałem preparaty Reeflowers i Saliferta niestety część była na stanie część nie, informację dostałem po 2-3 dniach dostałem propozycję wysyłki innego albo zwrotu kasy ewentualnie mogłem poczekać, nie śpieszyło mi się paczka przyszła na dwa razy koszty dosyłki pokrył sklep tak więc jak najbardziej na plus, reasumując każdemu może się zdążyć obsówa a jak zależy mi na czasie to dzwonię i zawsze dogaduję temat na tel., email czasami zostaje przeoczony sklep za podejście do klienta polecam w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawellb Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Masz rację. Sprzedawca musi kontrolować swoją ofertę. To co proponuje ma być. Jakiś problem się stwarza to dzwoni sprzedawca i wyjaśnia co gdzie i jak. A sklep, same plusy. Szkoda, że nie doczytałem o bonusach. Ostatnio dość spore zamówienie zrobiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rumun Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Nie neguję całkowicie sklepu. Wytykam tylko jednego minusa. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Akwarium 120x50x50, ATI 8x54w dimm, Skimmer DIY, Tunze6025, JVP102, JebaoWP25, DSB-Refugium Poprzedni baniak: http://nano-reef.pl/topic/44325-przesiadka-na-wiekszy-baniak/page__p__428249__hl__%2Bpierwsza+%2Brafa+%2Brumuna__fromsearch__1#entry428249 Pierwszy baniak: http://nano-reef.pl/topic/40486-50l-pierwsza-rafa-rumuna/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Pawel Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 A regulamin sklepu czytaliście? Jest tam napisane że sklep ma 10 dni na realizację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calak Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Ja gorąco polecam sklep za samo podejście do początkujących jak np. ja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kierowca Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Również polecam sklep . Obsługa i wysyłka na najwyższy poziomie. Trochę opieszale odpowiadają na wiadomości ale wiadomo że pracy mają mnóstwo. Czy ktoś zamawiam u nich życie wysyłkowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natan2012 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 3 minuty temu, kierowca napisał: Również polecam sklep . Obsługa i wysyłka na najwyższy poziomie. Trochę opieszale odpowiadają na wiadomości ale wiadomo że pracy mają mnóstwo. Czy ktoś zamawiam u nich życie wysyłkowo? zamawiałem I wszystko w jak najlepszym porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 9 minut temu, kierowca napisał: Czy ktoś zamawiam u nich życie wysyłkowo? Raz się wkurzyłem na nich bo ponad tydzień od zamówienia ani paczki ani żadnego info. Kiedy zadzwoniłem, przeprosili i stwierdzili że nie wszystkie szczepki korali na razie mają i za kilka dni dostawa. Nie miałbym pretensji bo w końcu czasem każdy się pomyli i nie oznaczyli oferty "brak w magazynie" ale telefon czy mail to chyba nie jest wielki problem? Poza tym nie wiem czy się zmieniło ale do niedawna wysyłali zamówienia inpostem i o ile na życie chyba wykupowali jakis ekspres to chemia, sprzęt itd. szły jakimś ekonomicznym. Przynajmniej u mnie inpost działa fatalnie bo takie przesyłki docierają po ok 2 tygodniach dopiero (wiem że gwarantują w 5 dni, ale wiele sobie z tego nie robią). Oczywiście do punktu inposta nie ma możliwości się dodzwonić a na krajowej infolinii odbiera dziewczyna która nigdy nic nie wie i nic nie może sprawdzić, w punktach w mieście nie tylko nikt nie odbiera ale w większości już nawet zwyczajnie wyłączyli telefony więc odbiór w punkcie nie czekając na kuriera nie wchodzi w grę bo nie wiesz gdzie jest paczka i nikt ci tego nie powie. Ciekawostką jest to że kiedy Chłopaki mi wysłali paczkę, zaglądałem na śledzenie w serwisie inposta i przez 6 dni kurier rano pobierał paczkę do doręczenia a wieczorem zwracał ją na magazyn... Od jakiegoś czasu, w Coralhouse jeżeli kupuje to tylko życie, za wysyłki czegokolwiek innego kurierem inpost dziękuje i mówię zdecydowane "chyba nie". Samo pakowanie, kondycja zwierza itd. wysoki standard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość laszek Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Ja biorę tylko inpost. Od wysłanoa maila że paczka wysłana. Kurier pakuje w paczkomat koło 10 rano. A kawałek jest Bielawa - Przemyśl. Ale fakt ostatnio czekałem dłużej jak zwykle ale sklep na +Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek23 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 ja zawsze wybieram kuriera DHL niestety zawsze wysyłaja inpostem kurier impostu w mojej okolicy to jakas kpina wiec odbiór paczki kosztuje mnie sporo nerwów Cytuj Akwarium 120x60x55 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoralHouse Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2018 Dzięki Panowie za opinie ,kilka informacji od nas. 1. Stany magazynowe faktycznie tutaj pojawił sie pewien problem ponieważ zabrakło nam juz magazynów Liczyliśmy że to tej pory sklep zostanie przeniesiony na powierzchnie 300 m2 niestety rozmowy z włascicielm marketu ciągną sie od stycznia. Ale już wie że tam może powstać tylko salon akwarystyczny 2. Informacje na temat braku towaru - to rowież postaramy sie poprawic aby po zamówieniu otrzymać informacje ze dany towar brakuje + rozwiązanie . 3.Wysyłki - wprowadziliśmy kilku kurierów, czyli obecnie jest do wyboru paczkomaty , kurier inpost,Gls,ups,dodamy również dhl. Kurier inpost jest codziennie u nas niestety przy zamówieniu do półudnia nie mamy opcji zamówienia w ten sam dzień innego kuriera. Obecnie jesteśmy dogadani z UPS który odbiera od nas przesyłki o 17:30 w poniedziałek postaramy sie dogadac z GLS bo tutaj też nie powinno być problemu. To tak w skrócie jesli sa jeszcze pytania smiało pisać lub dzwonić na nr 601 182 991 Postaramy sie rozwiązac każdy problem. Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Pawel Zgłoś Napisano 4 Września 2018 (edytowane) Dzisiaj sklep złapał u mnie minusa Prawie tydzień Panowie mieli by go nie załapać Dobrze, że kiedyś odwiedziłem Reef Shopa bo bym był kilkadziesiąt złotych stratny Ogólnie sklep polecić mogę, towar zawsze dociera. Ceny też na + Edytowane 4 Września 2018 przez Pawel_Q (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol86 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 Witam czy ma ktoś kontakt do sklepu/właściciela? Bo od początku tygodnia nie mogę się z nim skontaktować .nie odbiera telefonu oraz nie odpisuje na maile Cytuj 140x60x60 white skim 200 lampa 8x54 . Tunze 6045 jebao WP 25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katani Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 (edytowane) 6 minut temu, karol86 napisał: Witam czy ma ktoś kontakt do sklepu/właściciela? Bo od początku tygodnia nie mogę się z nim skontaktować .nie odbiera telefonu oraz nie odpisuje na maile Dziwne, bo Konrad zawsze pod telefonem. Ja zawsze dzwonię/ piszę na kontakty ze stronki: +48 601-182-991 sklep@coralhouse.pl EDIT: 3 godziny temu użytkownik @CoralHousebył akywny na forum. Może napisz PW. Edytowane 8 Listopada 2018 przez katani (wyświetl historię edycji) Cytuj Brutto: akwarium 550 + sump 260l, start 20.12.2017. Filtracja: rollermat + skała + refugium, bez odpieniacza. Sprzęt: Akwarium 120x70x65h OW, sump 119x50x45h. Pompa Jebao DCP 10000, Cyrkulacja 2x maxspect XF-350, Jebao MW-22, Oświetlenie: philips Coral Care gen 1 v2 x 3szt.. Oświetlenie refugium Chinka LED. Sól Fauna Marin Professional, dodatki AF, balling AF/CZDA. 50kg suchej skały Marco Rock's, nieco pukani. Ryby i inne biegająco-pełzające: Ctenochaetus binotatus, 6x Pseudanthias squamipinnis, Zebrasoma flavescens, Lysmata amboinensis x 3, L. debelius, 4x Lysmata Seticaudata, 1x Neopetrolisthes oshimai, 2 kraby pustelniki Clibanarius africanus, jeżowiec Mespilla globulus, setki slimaków turbo i columbelli, 1x tectus, 1x strombus luhanus... Oraz kilka kg kiełży, równonogów, wężowideł i innego drobnego życia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ensso Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 Tak jak katani jestem zdziwiony. Bezproblemowy kontakt. Żeby daleko nie szukać - dnia wczorajszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol86 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 To dziwne bo wczoraj wykonałem ok 10 tel. I wysyłałem maile i bez odzewu. Cytuj 140x60x60 white skim 200 lampa 8x54 . Tunze 6045 jebao WP 25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snakecharner Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 34 minuty temu, karol86 napisał: To dziwne bo wczoraj wykonałem ok 10 tel. I wysyłałem maile i bez odzewu. Hey, Sorry za brak kontaktu ale coś u nas jest z siecia Orange i nie moge znleść przyczyny . Dzwonilem juz kilka razy do nich ale zero poprawy. Od tygodnia pojawia sie problem i co dziwne tylko w mojej okolicy. Pomimo sygnalu i zasięgu mam brak połaczenia i czasami dostaje tylko powiadomienia . Jak ktoś ma pomysł to proszę o informację. Karol resztę na PW. Cytuj 430 lit + 200 lit sump ,Oświetlenie kessil A360WE ,Tune Blue Mini Bubble King 160 (pompa eheim) ; AM OR 3500-obieg; :-) cyrkulacja x 50 Start 28.10.2012 600 lit + 200 lit sump; 2*39 T5 + 6x 80 T5; Mini Bubble King 160 (pompa eheim) ; AM OR 3500-obieg; 2*4500+1*5000+1x12000- cyrkulacja; Start 21.07.2009 Koniec 01.10.2011 Jeszcze wrócę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol86 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 Dzieki za odp. Ps. Toztym zasięgiem nie jesteś sam m to samo . Tylko plus Cytuj 140x60x60 white skim 200 lampa 8x54 . Tunze 6045 jebao WP 25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 Dzieki za odp. Ps. Toztym zasięgiem nie jesteś sam m to samo . Tylko plus W Play też coś mieszają bo jak korzystam z neta LTE to gubię całkowicie zasięg Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Pawel Zgłoś Napisano 8 Listopada 2018 Zamowienia normalnie realizujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek K. Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Wiecie co się dzieje z tym sklepem .? Złożyłem zamówienie przez internet i od kilku dni próbuje się dodzwonić do Konrada ,ale nie odbiera telefonu,na maile też nie odpisuje. Może mają wakacje albo coś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ensso Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Przeprowadzka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekr21 Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Tydzień temu zamawiałem od nich tylko poprzez allegro i żadnych opóźnień w realizacji zamówienia nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek K. Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 3 minuty temu, ensso napisał: Przeprowadzka Ja to wszystko rozumie ,tylko szkoda że nie ma informacji na ich stronie ,że będą utrudnienia albo czy w ogóle będą realizowane zamówienia ,bo teraz nie wiem czy czekać na te zamówienie ,czy zamawiać gdzie indziej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach