Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono, jako nowy posiadacz pierwszej solniczki chcialem przywitac wszystkich, mam na imię Maciek, jestem z Wroclawia i jestem z wykształcenia fizykiem, na codzien zajmuję się promieniowaniem jonizującym a w wolnych chwilach gram na basie w kapeli a wieczorami siadam i odstresowuje się przy akwarium. Do tej pory bawilem się w akwaria roślinne ale zawsze w planach byla solniczka no i nadszedł ten dzien kiedy akwarium ruszylo. Nie jest wielkie bo tylko 120l plus sump. Komin zewnętrzny. Zestaw odkupilem okazyjnie i bylo i jest nadal trochę walki ale coś za coś. W akwarium 13 kg 'żywej skały' od poprzedniego wlasciciela oraz 5 kg suchej

Światło to 4 x 24w na T5 - w lampie odysea

Sunlux 10000

Sylvania marinestar 15000

Sylvania coralstar actinic

Ati aquablue special

Coś zmienić z tymi świetlówkami? Wydaje mi sie ze malo niebieskiego.

 

Pompa obiegowa jebao DC 3000

Odpieniacz chiński haqos ps 300 z uszkodzoną pompa, szukam jakiegos rozwiązania

Falownik jvp 100

W sumpie odpieniacz, gąbka,zeolit, oraz fikusne walce bardzo porowate

Sól poszła aquaforest sea salt i podaje bakterie bio s.

Zasolenie 1,23 

Testów narazie brak

Mam nadzieje, że będę mógł liczyć na waszą pomoc i cenne rady. 

akwa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Heweliusz napisał:

Zasolenie 1,23

post-14221-0-17989800-1430733230.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie wymiary ma akwarium? 4x24W T5 to tylko raczej pod mniej wymagające światła korale. Ktoś kiedyś pisał, że wymienił pompę w tym odpieniaczu na New Jet 1200. Ogólnie ten odpieniacz ma słabe opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80x35x45, odpieniacz wiem, ze słaby ale jak pisalem, byl w komplecie, światło pewnie będzie zmienione na led

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach