Jump to content

Sider

Klubowicz
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Gliwice (Stare Gliwice)
  • Akwarium
    100x70x50h

Recent Profile Visitors

880 profile views
  1. No takie tez zalozylem na probe i zrobilo sie zbyt blekitnie, nawet nie niebiesko. Zastanawiam się nad jedną blue plus i drugą białą.
  2. Witam. Posiadam lampę led Thor g4 120w i chce dodać do niej dwie swietlowki t5 po 24w na zrobionym stelażu. Czy możecie z doświadczenia podpowiedzieć jakiej barwy świetlówki dobrać żeby uzyskać fajne barwy a przy tym utrzymać/wzmocnić wzrost korali? Ile nad zbiornikiem 70x35x35 powinna wisieć taka "hybryda"? Mysle o lps i sps.
  3. Ja wsadzilem spectre 30w z aliexpres. 170zl
  4. Zamówiłem Spectre 30w , bedzie niezadowalająca to sie sprzeda.
  5. Widzialem ta lampe spectra, jest to cos warte?
  6. Chodzi mi o włącz/wyłącz ewentualnie rozjasnianie/ sciemnianie. Żadne wodotryski.
  7. Witacie. Chcialem zadać krotkie pytanko dotyczace oświetlenia do nano reef duo. Czy panel z linku nada sie do kostki 35x35cm? Jeśli tak to polecacie coś dołożyć do sterowania tą lampą? Obudowe moze znajomy ogarnie na drukarce,albo zrobie z profili alu. https://led-byt.pl/pl/p/Panel-LED-40W-do-akwarium-morskiego/738
  8. Moze jakies cenowe propozycje....oczywiscie bez sprzedazy na czesci.
  9. Witam.Niestety przyszedł i czas na moje akwa. Ze względu na podjęcie drugiego etatu i mus kupna drugiego auta jestem zmuszony sprzedać moje akwarium.Od razu zaznaczam że nie sprzedaje na części,lecz tylko całość. Co na sprzedaż: Ze sprzętu - Akwarium opti 100x70x50 z kominem zewnętrznym na środku prawego boku(ktoś kto odklei tło może mieć komin z lewej strony),dwie ryski z czyścika ale niema masakry, aparatem nie uchwycę z sumpem dwukomorowym - szafka w sumie to stelaż stalowy (profil 30x30) bo przydałoby sie zmienić obicie (miałem to zrobić ale została wersja robocza) - Lampa diy 8x39w + ledy fluo na noc - Odpieniacz ATI BM 200 - 2x cyrkulacja Jebao RW8 (na gwarancji) - Pompa obiegowa NewJet 4500 - Dolewka Aquamedic -Refraktometr -Miernik RO - Filtr RO + Di - Filtr przepływowy - Resztę co mam (testy,siatki i inne) daje gratis Z życia - 30kg żywej skały - 2 Ukwiały Quadricolor - 2 Euphylie - 2 Acropory - Montipory i inne LPSy i Spsy widoczne na zdjęciach - Hepatus - Auriga - Błazny - Chromisy - Jeżowiec,krewetka - babka kopiaca- Mandaryn - Wargacz Całość 4700zł do negocjacji. W razie pytań proszę o priv lub tel 505-473-944. Oczywiście pomogę przy załadunku.
  10. I tak to sie skonczy.Bedziecie czuli niedosyt z tej 30-stki.Oczywiscie wszystko rozbija sie o finanse,bo jesli jest mozliwosc wydania troche wiecej to lepiej brac wieksze.Latwiejsze w obsludze jest i stabilniejsze,sam sie kiedys o tym przekonalem.Maly baniak wielkie problemy,a duzy(juz powiedzmy te 200L + sump)to juz po czasie zapominamy ze cos trzeba zrobic przy nim. Z jakiej czesci Gliwic?
  11. I ja rowniez pozdrawiam sasiadke z miasta.Bardzo fajna kostka.
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.