Jump to content

Vesemir

Klubowicz
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Jastrzębie - Zdrój
  • Akwarium
    400l netto w obiegu

Recent Profile Visitors

630 profile views
  1. No tak zmeczenie materialu przy 30h bez snu, tak tez bywa, jutro postaram sie zrobic
  2. Tak wyglada ten driver ktorego kupilem. Musialem go przeoczyc. Szczerze to nie znam sie na elektryce/ elektronice i dla mnie czy to napieciowe czy z pwm za duzo nie mowi jedyne co to ciesze sie, ze to mi dziala. Bouli te drivery co mam sa na 700mA i one nie maja opcji sciemniania ale rozjasnianie/ sciemnianie dziala
  3. Nie no driver jest wysterowany na 700mA 9-11V
  4. Vesemir

    Kod arduino by Magu

    Dziekuje za informacje, skorzystam z niej.
  5. Z tego obrazka wnioskuje, ze musialbym dodac jeszcze plus i minus osobno z zasilacza do drivera. Ale na moj chlopski rozum jezeli to tak dam do driverow to omine tc420 chyba, ze zastosuje te WM. U mnie wyglada to tak: Zasilacz: 12v 12.5A GLP - 150-12N Napięcie wejściowe: 230V 50/60HZ Napięcie wyjściowe: 12V Prąd wyjściowy: 12,5A Moc: 150W Temperatura pracy:50°C MAX Klasa odporności: IP67 Zabezpieczenie: zwarciowe, przeciążeniowe, termiczne Wymiary: 200x65x45mm Posiada zabezpieczenie przeciwporażeniowe typu SELV drivery: Zasilacz stałoprądowy driver 700mA 9-11V Napięcie wejściowe: 11-18V Napięcie wyjściowe: DC4 -11V Prąd stały: 700mA +/-5% Temperatura pracy:80°C MAX Klasa odporności: IP20 Instrukcja obsługi i użytkowania Driver nie wymaga użycia jakichkolwiek dodatkowych elementów i służy do zasilenia diod mocy z instalacji 11-18V w ilościach: 2-3 diod 3W niebieskich, białych, zielonych, UV, lub żółtych, 3-4 czerwonych plytka pcb: wyglada jak na obrazku wejscie podpiete od strony AC wyjscie wolne Diody led 3W Bialych 15kk 10szt - Barwa: biała zimna - Temperatura światła: 12000-15000K - Strumień świetlny: 220-240Lm - Prąd przewodzenia: 300-750mA - Kąt świecenia: 120° - Napięcie pracy: 3,4V - 3,6V - Moc: 3W (przy prądzie 750mA) UV 2 szt - Moc: 3W - Kolor: UV - Długość fali: 395-400nm - Prąd przewodzenia: 300-700mA - Kąt świecenia: 120° - Napięcie pracy: 3,4V - 3,8V RB 20szt - Moc: 3W - Kolor: Royal Blue - Długość fali: 450-452nm - Prąd przewodzenia: 300-750mA - Kąt świecenia: 120° - Napięcie pracy: 3V - 3,6V B 10szt - Moc: 3W - Kolor: Blue - Długość fali: 460-465nm - Prąd przewodzenia: 300-700mA - Kąt świecenia: 120° - Napięcie pracy: 3V - 3,6V No i tak wyglada zestawienie rzeczy u mnie w lampie Bouli dziekuje Ci kurde bardzo mocno, przeczytalem to zdanie i podszedlem do lampy, zmostkowalem i eureka dziala. Bardzo dziekuje wszystkim za sugestie i za pomoc w rozwiazaniu tego mojego problemu. I w tc420 nie trzeba nic wybebeszac ani z nim nic kombinowac wystarczy uklad: Zasilacz 12v, tc420 gdzie jest wspolny plus a masa idzie do 5 kanalow z driverow. Od driwerow do plytek i jak ktos ma takie plytki jak ja to musi zmostkowac wyjscie BD i bedzie swiecic
  6. Vesemir

    Kod arduino by Magu

    Czesc. Mam pytanie nie ma ktos moze kodow na arduino od Magu zachomikowanych gdzies do sterownikow w wersjach v1.* lub v2.* bo ten ktory udostepnia teraz dla wersji sterowwnika v3 i v4 nie podchodza do mojego sterownika ktory posiadam a chcialbym ukonczyc lampe sterowalna 4 kanalami pwm - bo taki sterownik posiadam. Dzieki i pozdrawiam.
  7. Na stronie led-byt jest napisane, ze te drivery sa sciemnialne wiec moze cos wymyslili. Jutro sprobuje sie podlaczyc przed ten tranzystor, o ktorym mowia na forach i zobaczymy czy to bedzie dzialac jak nie bede kombinowal dalej Miales racje to nie funguje dalej...
  8. Ja mam podobny sterownik do tego co ma Magu, znaczy bebechy sa podobne. Wyswietlacz, 4 wyjscia pwm - ktore by mi wystarczyly zegar czasu rzeczywistego a to wszystko oparte na arduino. Ale jest jeden problem. Nie mam kodu do arduino by mi to dzialalo... probowalem wgrac kod od Magu i mi sie udalo (v3.4) po malych przerobkach kodu nawet mi wyswietla wszystko ale i tak nie laczy sie z programem na windowsa AQma... wiec zakupilem tc420 i na nim probowalem ogarnac lampe bo mi tak powiedziano w sklepie, ze to bedzie fungowac.. ale jak widac niie funguje... To jest taki driver - cale zamowienie na lampe ogarnial mi gosciu, ktory siedzi w Led-Byt i on mi to wszystko tak tlumaczyl, ze to bedzie dzialac...
  9. Mam sterownik na arduino ale nie mam programu do niego. Ten ktory udostepnia @magu nie nadaje sie do mnie - nie idzie go wogole wysterowac... Pisalem do Maga ale chyba go jeszcze nie bylo na forum. Nie orientujesz sie moze gdzie znajde temat do przerobki TC420? Gdzie nie czytam to tam wszystko bez przerabiania im dziala...
  10. Normalnie podpiolem sie do tych wyjsc co sa widoczne na zewnatrz. Co do driwerow mam tez podlaczone 2 wiatraki do dwoch roznych kanalow i jak steruje tc420 to one dzialaja albo szybciej albo wolniej. Wiatraki sa podlaczone na wyjsciu z driwerow
  11. Tak jak na plytce pokazane plus z plytki do plusa z diody to i tak takie cyrki sie dzieja... a jeszcze jedno jak mierze od plusa z diody do minusa z wejscia na plytke to mi miernik pokazuje 12v i tak samo jest minus z diody do plusa z wejscia na plytke tak samo pokazuje 12v. Taka plytka:
  12. Po długiej nieobecności z akwarium morskim chciałbym się ponownie przywitać ponieważ znowu posiadam małą solniczke i buduje do niej lampę. Niestety mam problem i nie umie sobie z nim poradzić. Lampa jest na bazie Giesemann Matrixx II 8x39W T5. wywaliłem dwie środkowe świetlówki i wstawiłem tam radiator 10cm szeroki 84 długi i do niego nakleiłem 14 płytek pcb gdzie na płytkę wchodzą 3 diody 3w - w sumie 42 diody i 126W mocy. Teraz podłączyłem zasilanie L do L, N do N. Od zasilacza idą dwa kable do TC420. Od TC420 idzie wspólna L (plus) do każdego drivera - 14 driverów i 14 kabli no i masa jest rozdzielona do driverów na pięć kanałów. Do dwóch wejść driverów, od różnych kanałów 1, 2, są podłączone dwa wiatraki 12V 0.2 A. Od każdego drivera idą dwa kable L i N do 14 płytek - 14 płytek - 14 driverów. Na płytkach są 3 diody 3W. NO I TO MI NIE ŚWIECI Biorąc miernik do ręki mam na jego wyświetlaczu takie dane - kanały wysterowane na 100%: - zasilanie TC420 - 12 V - kanały - wspólny plus i masa z każdego kanału osobno 12v - diody na płytkach - na wejściu na płytkę 12V - na diodach - na pierwszej diodzie podłączając czerwony przewód do + czarny do N pokazuje mi od (-) 5 do (-)2V - na drugiej diodzie podłączając czerwony przewód do + czarny do N pokazuje mi od (-) 3 do 0V - na trzeciej diodzie podłączając czerwony przewód do + czarny do N pokazuje mi 0V na każdej... na drugim wejściu/ wyjściu od 8 do 10.5V poniżej przedstawiam schemat podłączenia jakie wykonałem. Bardzo prosze o pomoc bo już kur...cze nie mam siły Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wentylatory działają i reagują na sterowanie przez TC420 - wentylatory są podłączone do dwóch różnych driverów.
  13. Ja mam body do sm 201 i spalona pompe szukalem pomp ale nie ma zadnej z serii skimza dostepnej czyli es 2000 i es2800 nie wiem jak z ta es5000 szukalem cos podobnego ale podobne body ma tunze tylko cena zaporowa ponad 500zl. Ja bede kombinowal cos z pompa od jebao ac 3500 bo ja akurat mam. Pozdrawiam
  14. Seba6001 siejesz zamet... oprocz bakterii ktore tam wpuscili jest tez zloze ktore wraz z bakteriami daja taki efekt ze po tygodniu lub dwoch mozna zawac zycie... Metode ta sprawdzaja i o ile dobrze pamietam za butelke bakterii trzeba zaplacic cos okolo 200zl a za zloze - nie wiem dokladnie ile tam jest- cos okolo 300 zl wiec ta metoda wcale nie jest taka tania. Dostepna u nas nie jest bo jest sprawdzana powtarzam sprawdzana przez Skrzydlice a z tego co mowili w sklepie u poludniowych sasiadow jest normalnie stosowana i nic sie nie dzieje. Dlatego Skrzydlica najpierw TESTUJE u siebie by pozniej moc wprowadzic u nas na rynek jak cos bedzie nie tak to nawet tego nie wdroza do sprzedazy... A Ty widac nie masz cierpliwosci a to dla Twojego baniaka zle wrozy...
  15. Nawet jakby sie dalo to ustawisz oba na polowe to co bedziesz miec? Polowe rw4 i polowe rw8? To mija sie z celem kup dwie rw8 i wtedy mozesz sie bawic cyrkulacja.
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.