Jump to content

Kamello90

Klubowicz
  • Content count

    63
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Gliwice
  • Akwarium
    600+ sump

Recent Profile Visitors

631 profile views
  1. Kamello90

    Hydraulika - gdzie jest błąd

    Uwazaj na srednice kupujac w hydrauliczym bo np castorama ma w calach wymiary, a sklepy akwarystyczne sa w mm. 45 a nie 90 stopni bo przy 45 pompa ma mniejsze opory.
  2. Kamello90

    [K]Maxspect Nano-Tech Bio-Sphere

    Na olx widzialem po 3.50 jakis sklep nemo:)
  3. Ja dzis wrzucilem 1kg do zbiornika 700l w obiegu, wzialem na probe ale czytam i chyba kupie jeszcze ze 2 kg. Nie plukalem niczym wrzucilem tak o.:)
  4. Kamello90

    Przeprowadzka na ~800L

    Juz wieczor.;p ja dzis szkielko przywiozlem, jutro lub pojutrze stelaż, i mam nadzieje zalewac w przyszly weekend.:)
  5. Kamello90

    Przeprowadzka na ~800L

    Ten odpieniacz Ci pociagnie taki system czy planujesz wymiane? Bede stawial 200x60x50 i jestem na temacie odpieniacza. A jakies foteczki by sie przydaly bo 25.02 juz minal.:)
  6. Kamello90

    Platax

    Dokladnie, w erybce w zabrzu juz dluzszy czas jedna plywa.:)
  7. Witam jak by mogl pan do mnie zadzwonic , jestem zainteresowany skałka , a mam ograniczony dostep do internetu 661926553. pozdrawiam Waldek.

  8. Kamello90

    Szorstnik

    Crinobsis crassa, duzo nie lazi a blazenki u mnie w nim mieszkaja:)
  9. Kamello90

    Discosoma czy Rhodactis

    Temat do zamknięcia. Dziekuje za pomoc.:)
  10. Kamello90

    Discosoma czy Rhodactis

    Juz to zrobilem.:)
  11. Kamello90

    Discosoma czy Rhodactis

    @fresz33 wiec rhodactis? Znalazlem tez takie:)
  12. Kamello90

    Discosoma czy Rhodactis

    Mi tez sie tak wdawalo. A chcialem sprzedac kilka i gosc mi powiedzial ze to discosoma. I sam zglupiałem.:)
  13. Kamello90

    Discosoma czy Rhodactis

    Jak w temacie prosze o identyfikacje bo juz sam nie wiem. Kupione jako rhodactis.
  14. Kamello90

    Folia na komin

    Jak wloze od wewnatrz komina to bedzie widac czy cos sie tam zbiera czy nie. Czyli jak by nie bylo najlepiej pomyslec osię tym przed zalaniem.;)
  15. Kamello90

    Mała rafa w wielkich problemach

    Zapowiada sie fajnie cos sie zmienilo, jakas aktualizacja?
×

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.