barto125 Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Jak już się wypowiedziałem to i opiszę sprawę dalej Wczoraj poszła oficjalna reklamacja, to dzisiaj łaskawie odpowiedzieli, że od 2 tygodni nie mogą wyjaśnić z inpostem kto jest odpowiedzialny za zniszczenie, to im podesłałem Art. 548. § 3. KC i czekam... 16 godzin temu, boo12 napisał: że przesyłka była uszkodzona w transporcie (uszkodzone opakowanie) Opakowanie nie było uszkodzone, świetlówki były grubo owinięte kartonem i tyle, musiała paczka być zgnieciona gdzieś w transporcie. Co najlepsze zamawiałem kiedyś też świetlówki i przyszły Pocztą Polską, zapakowane w mały karton (trochę większy od samych świetlówek) i były całe. @lukaszra powodzenia z nimi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgar Zgłoś Napisano 24 Października 2019 (edytowane) tu polecam świetlówki kupować https://aqua-light.pl/17-swietlowki 2x kupowałem, wkładają je do grubych tekturowych tub bardzo wytrzymałych 17 godzin temu, lukaszra napisał: ja pojde do sadu tylko dlatego, zeby nie bylo tak jak to wszyscy odpuszczaja bo mowia nie mam czasu albo mi szkoda kasy ,,, oczywiscie napisalem juz do nich maila i daje szanse na naprawe tej jak miewam "pomyłki" ,,,,,,, zwrot kasy 100% plus zwrot za wysylke która musze znowu poniesc w zwiazku z ich przekretami ,,,, poczekamy zobaczymy ,,, co nie zmenia faktu ze takie traktowanie klienta ktory kupuje od nich od 2012 roku uwazam za wysoko niestosowne ,,,, bardzo fajnie ze ktoś nie odpuszcza 19 godzin temu, Raffy14 napisał: Działa? Działa Nie kumam tylko po co sklep bawi się w fuszerkę w piwnicy. Blau padło, sklep przyjmuje reklamację i przekazuje wadliwy sprzęt prosto do siedziby/serwisu blau. A tu gmerają w pompach i składają je niczym klocki lego i jeszcze myślą, że klient nie pozna. Po co to? nie wiem może chcieli nowa otrzymać od producenta i sprzedać komu innemu Do erybki za ta naprawę co koledze zrobiliście to ja u was nie będę kupował wole nawet gdzie indziej przepłacić !!! bo to jest po prostu chamstwo i jawnie pokazujecie ze macie klientów za nic !!! Edytowane 24 Października 2019 przez azgar (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ShrimpFarm Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Standard w Polskim świecie firm. Zjawisko np. bardzo powszechne w ubezpieczalniach - walka o kilkaset zł się niby nie opłaca bo to rzekomo "małe" pieniądze dla nabywcy. Dla firmy taka praktyka to potężne oszczędności pod podobnych Klientów mogą być setki lub tysiące a jak się to wszystko przemnoży to potężny hajc. Naprawa wykonana niezgodnie z prawem - towar odbiega od fabrycznych parametrów (vide inny silnik) i został uszkodzony (ingerencja w obudowę). W sądzie na 99% wygrane. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxico Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Tomek jednak powinien zwrócić uwagę na to, że rynek akwarystyki morskiej w Polsce jest ograniczony ilością klientów ( kilkadziesiąt tysięcy), a nie jak firmy ubezpieczeniowe po kilka milionów. I faktycznie, to może być pomysł pracownika, który boi się o swoją premię. Tylko najgorsze jest to, że ten wyczyn będzie miał o wiele większe skutki, niż jego premia. Ciekawe jak się to potoczy i czyja to jest wina oraz czy będzie jakieś wyjaśnienie od samego Tomka. [url="http://www.myreefstats.com"][img] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Na ta chwile na maila ktorego kazali napisac zero odzewu .. telefonu nie odbieraja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Godzinę temu, maxico napisał: Tomek jednak powinien zwrócić uwagę na to, że rynek akwarystyki morskiej w Polsce jest ograniczony ilością klientów ( kilkadziesiąt tysięcy), sądzisz że falowników używają wyłącznie "posoleni" ? a jesli tak to tym bardziej firma powinna dbać o ... a "zlewać" klienta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goclik Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Godzinę temu, maxico napisał: Tomek jednak powinien zwrócić uwagę na to, że rynek akwarystyki morskiej w Polsce jest ograniczony ilością klientów Raczej wątpię, żeby inicjatywa przerobienia pompy wyszła od niego. Nie da się przecież sprawdzać każdej naprawy, reklamacji, zamówienia i miliona innych rzeczy. Od tego są pracownicy. O ile całkowicie potępiam sposób w jaki "naprawili" pompę, o tyle nie wieszałbym psów na całej firmie. Jest tam kilku / kilkunastu pracowników i każdy odpowiada za swoją działkę. To, że jedna osoba zawaliła nie oznacza, że całą markę trzeba zmieszać z błotem. Zobaczymy jak podejdą do tematu - to już będzie poniekąd świadczyć o firmie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy23111 Zgłoś Napisano 24 Października 2019 4 godziny temu, azgar napisał: tu polecam świetlówki kupować https://aqua-light.pl/17-swietlowki 2x kupowałem, wkładają je do grubych tekturowych tub bardzo wytrzymałych bardzo fajnie ze ktoś nie odpuszcza nie wiem może chcieli nowa otrzymać od producenta i sprzedać komu innemu Do erybki za ta naprawę co koledze zrobiliście to ja u was nie będę kupował wole nawet gdzie indziej przepłacić !!! bo to jest po prostu chamstwo i jawnie pokazujecie ze macie klientów za nic !!! To ze mają cienkich klientów w d... to już dawno wiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxico Zgłoś Napisano 24 Października 2019 3 godziny temu, silvia napisał: sądzisz że falowników używają wyłącznie "posoleni" ? a jesli tak to tym bardziej firma powinna dbać o ... a "zlewać" klienta właśnie o tym mówię 3 godziny temu, goclik napisał: Raczej wątpię, żeby inicjatywa przerobienia pompy wyszła od niego. Nie da się przecież sprawdzać każdej naprawy, reklamacji, zamówienia i miliona innych rzeczy. Od tego są pracownicy. O ile całkowicie potępiam sposób w jaki "naprawili" pompę, o tyle nie wieszałbym psów na całej firmie. Jest tam kilku / kilkunastu pracowników i każdy odpowiada za swoją działkę. To, że jedna osoba zawaliła nie oznacza, że całą markę trzeba zmieszać z błotem. Zobaczymy jak podejdą do tematu - to już będzie poniekąd świadczyć o firmie Dlatego czekam na dalszy rozwój sytuacji ( jaki mail zwrotny przyjdzie), bo jednak firmę tworzą pracownicy. [url="http://www.myreefstats.com"][img] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto125 Zgłoś Napisano 24 Października 2019 4 godziny temu, lukaszra napisał: Na ta chwile na maila ktorego kazali napisac zero odzewu .. telefonu nie odbieraja Napisz maila do swojego powiatowego rzecznika praw konsumentów + porady@dlakonsumentow.pl i daj erybkę w kopii, na 99% przyśpieszy to sprawę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Słony leszcz Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Wydaje mnie się, że część z Was odrobinę się zagalopowała. Znacie jedynie relację jednej strony, a wieszacie na firmie psy. Który sklep nie zaliczył wpadki? No tak... ale ten nie jest już sponsorem forum, więc można bezkarnie sobie używać. Mnie to trochę wygląda na nieporozumienie raczej niż celowe działanie sklepu. Bo i po co sklep miałby z własnej inicjatywy taką łataninę robić? Szczególnie, że mowa o gwarancji producenta, a nie rękojmi sprzedającego. http://nano-reef.pl/forums/topic/102607-to-jeszcze-będzie-ładna-kosteczka/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 (edytowane) 8 minut temu, Słony leszcz napisał: Wydaje mnie się, że część z Was odrobinę się zagalopowała. Znacie jedynie relację jednej strony, a wieszacie na firmie psy. Który sklep nie zaliczył wpadki? No tak... ale ten nie jest już sponsorem forum, więc można bezkarnie sobie używać. Mnie to trochę wygląda na nieporozumienie raczej niż celowe działanie sklepu. Bo i po co sklep miałby z własnej inicjatywy taką łataninę robić? Szczególnie, że mowa o gwarancji producenta, a nie rękojmi sprzedającego. otóż niestety nie mas racji ,,, dzialanie bylo celowe PANIE I PANOWIE ,,, dodzwonilem sie ,,,, mowie ze chyba nie tak sie umawialismy ,,pompa miala byc oryginal a nie chinska za ktora podziekowalem i do tego docieta i obłamna z bocznych uchwytow ,,, odpowiedz pana serwisanta ,,,: ,,,, cytuje ,,, ale przecież moze ja Pan uzytkować i działa ,,,/// tak wiec dzialanie bylo celowe i z premedytacja .. pan otrzymal 3 cieple zdania z pogranicza miłej rozmowy ,, po czym stwierdzil ze mam ponownie wyslac paczke < zapewne na swoj koszt > i oni pompe wysla do BLAU zeby naprawili ,,,, a jaki miałby byc powód takiego druciarstwa ?? np zakonczenie wspólpracy z blau i problem z rozstrzygnieciem ,, Edytowane 24 Października 2019 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 24 Października 2019 51 minut temu, lukaszra napisał: otóż niestety nie mas racji ,,, dzialanie bylo celowe PANIE I PANOWIE ,,, dodzwonilem sie ,,,, mowie ze chyba nie tak sie umawialismy ,,pompa miala byc oryginal a nie chinska za ktora podziekowalem i do tego docieta i obłamna z bocznych uchwytow ,,, odpowiedz pana serwisanta ,,,: ,,,, cytuje ,,, ale przecież moze ja Pan uzytkować i działa ,,,/// tak wiec dzialanie bylo celowe i z premedytacja .. pan otrzymal 3 cieple zdania z pogranicza miłej rozmowy ,, po czym stwierdzil ze mam ponownie wyslac paczke < zapewne na swoj koszt > i oni pompe wysla do BLAU zeby naprawili ,,,, a jaki miałby byc powód takiego druciarstwa ?? np zakonczenie wspólpracy z blau i problem z rozstrzygnieciem ,, W Polsce dalej jak w lesie człowieka w bola zrobią i się musi tłumaczyć przed wszystkim, że to nie on jest złodziej. Nic w tym kraju się nie zmieniło i długo nie zmieni... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Godzinę temu, lukaszra napisał: mam ponownie wyslac paczke < zapewne na swoj koszt > pisałem o tym wyżej NA KOSZT SKLEPU !!! poczytaj przepisy a jakby Ci przysłali cegłę albo jakieś śmieci których PRZECIEŻ NIE ZAMAWIAŁEŚ ! to też odeślesz na swój koszt ? towar niezgodny z umowa i WSZELKIE koszty ponosi sprzedający np. włozysz ta pompę do zbiornika i .. zagotujesz wodę - kto winny ? SPRZEDAJĄCY - bo Ty nie musisz się na tym znać a Oni TAK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Wszystko sie zgadza tyle ze teraz musze ja wyslac a nie mam innej opcji niz zaplacic .. bede ich cisnal o zwrot gotowki plus koszt wysylki Powiem wam ze po tak duzym sklepie jk erybka nigdy bym sie nie spodziewal takiego dziadostwa... Wzorem reklamacji jest aquael .. wysylasz nawet nie musisz tlumaczyc odslylaja nowke w ciagu dwoch dni... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Słony leszcz Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Godzinę temu, lukaszra napisał: po czym stwierdzil ze mam ponownie wyslac paczke < zapewne na swoj koszt > i oni pompe wysla do BLAU zeby naprawili To nie lepiej było poczekać, dodzwonić się, wyjaśnić, zanim zacząłeś wieszać psy na nich? Bo teraz to wygląda trochę tak: chciałeś naprawy "od ręki" - naprawili, potem się rozmyśliłeś, że jednak chcesz odesłania do producenta - odeślą, nawet Ci w między czasie proponowali wymianę na inną pompę, ewidentnie na własny koszt (przecież by im żadne blau za tą jebałkę nie zwróciło). Dywagacje, czy masz odesłać na swój koszt... trzeba było zapytać po prostu. I nadal nie rozumiem, na jakiej podstawie twierdzisz, że działanie sklepu było celowe? Co o tym świadczy? Gwarancja jest pomiędzy kupującym, a producentem, sklep jest tylko pośrednikiem. Co innego, jakbyś korzystał z rękojmi, ale przy gwarancji to gdzie tu interes sklepu, żeby we własnym zakresie naprawiać towar zamiast producenta? Producent z eu, więc to nie jest sytuacja jak z chińskim sprzętem, gdzie za wszystko odpowiada importer. 40 minut temu, sith114 napisał: W Polsce dalej jak w lesie człowieka w bola zrobią i się musi tłumaczyć przed wszystkim, że to nie on jest złodziej. Nic w tym kraju się nie zmieniło i długo nie zmieni... Oj już nie przesadzaj z tą demagogią... Oczywiście, że należy egzekwować swoje prawa wynikające z odpowiedzialności za produkt, ale relacje powinny być fair w obydwie strony. Ja to w ogóle nie rozumiem trochę takiego podejścia, niby jeszcze komunikuję się ze sklepem, wyjaśniam, a już jednocześnie "na boku" obrzucam błotem. Rozumiem, jakby odrzucili reklamację już, ale tu sprawa jeszcze była w toku i - jak się okazało - sklep wcale nie uchyla się od odpowiedzialności. 1 minutę temu, lukaszra napisał: Wzorem reklamacji jest aquael .. wysylasz nawet nie musisz tlumaczyc odslylaja nowke w ciagu dwoch dni... Zapewne doliczają sobie to po prostu do ceny produktów, czyli zwyczajnie inni klienci płacą za to, więc nie wiem czy to taka super polityka. Może jakbyś wysłał do blau, też by tak było? Czemu więc reklamowałeś do erybki, zamiast wprost do producenta? http://nano-reef.pl/forums/topic/102607-to-jeszcze-będzie-ładna-kosteczka/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 (edytowane) Ty zartujesz sobie ze mnie czy pracujesz w erybce?? Sprzet jest blau ..chcialem wymiany na org pompe blau lub zwrot gotowki... Odmawiajac na ich propozycje na wymiane na chinczyka... pomimo tego naprawili hahah wsadzajac chinczyka w ktorego zaingerowali w obudowe .. Wiec nie dosc ze sklamali to jeszcze próbowali mnie oszukac bo pytalem czy wsadza Pan oryginalna i nowa pompe .. tak jest org i dziala nie sa nawet punktem serwisowym blau ..wiec robia to po cichu... Zrobili to celowo bo chcieli sobie zaoszczędzić czasu i zapewne problemow z blau..A moze juz z nimi nie wspolpracuja?? Skad mam wiedziec poco dotykają cos co nie jest ich i do tego robia to w druciarski sposob..jakis cel w rym maja skoro sie decyduja na oszustwo i wkladanie chinskich czesci ..a moze ta pompa juz nie podlega reklamacji bo nie jest produkowana i trzeba by kase oddac a tak moze sie uda nie tracic??...zastanawiam sie czy nie wyslac do blau zdjec jak jest naprawiany ich sprzet w polskim sklepie..moze to ich cos nauczy Za samo takie potraktowanie klienta mozna ich podac do sadu nie mówiąc juz o sposobie naprawy A dodzwonilem sie bo na maila ktorego kazali napisac nie odpisali.. Wiec nie wymyslaj Czemu nie wyslalem do blau?? A jest blau w polsce?? Kupilem w erybce tam kazali wyslac to wyslalem ..nie ja chcialem zeby wyslali do blau tylko jak dostal zje...e to odrazu sam to podal jako rozwiazanie Jak kupowalem w sklepie aquaela to do nich wyslalem to chyba normalne ?? Zawsze sie trafi jakis jeden co widzi swiat inaczej niz pozostali..zycze ci zebys mial identyczna sytuacje Edytowane 24 Października 2019 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto125 Zgłoś Napisano 24 Października 2019 35 minut temu, Słony leszcz napisał: Czemu więc reklamowałeś do erybki, zamiast wprost do producenta? Bo tak się robi. Reklamując u sprzedawcy masz ustawowo zagwarantowane co sprzedawcę dotyczy i we większości wypadków prawa te są większe niż te udzielone przez gwaranta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Kolega wie lepiej.. moze kiedys sam doswiadczy takiego podejscia do swojego zakupu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Słony leszcz Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Nie pracuję w erybce, w ogóle nie mam z branżą nic wspólnego (poza jej finansowaniem;-) Dostają pompę od Ciebie, wysyłają ją do blau, piszą Ci że wysłali... i to na tyle zawracania ich głowy. Jakby blau się nie wywiązywało, to mogli by Cię spokojnie, w świetle prawa, odesłać do nich, bo sklep nie jest stroną w gwarancji. Natomiast wymiana we własnym zakresie na jebao, jakieś próby naprawy - to właśnie jest zawracanie głowy dla nich. Tak czy inaczej... czułeś się poszkodowany, to trzeba było podejmować kroki odpowiednie, a nie lać żale na forum. Albo poczekać na wyjaśnienie sprawy. Bo teraz trochę kiepsko wyglądasz, sklep Ci reklamację jednak uwzględnił, a Ty i tak ich obsmarowałeś. Wymagasz rzetelności od innych, najpierw wymagaj jej od siebie, takie moje zdanie. 4 minuty temu, barto125 napisał: Bo tak się robi. Reklamując u sprzedawcy masz ustawowo zagwarantowane co sprzedawcę dotyczy i we większości wypadków prawa te są większe niż te udzielone przez gwaranta. Mylisz pojęcia. Co innego gwarancja, która wiąże producenta bądź importera (a tu jest mowa o korzystaniu właśnie z gwarancji), a co innego ustawowa rękojmia, wiążąca sprzedawcę. A chodziło mi o fakt, źe aquael to producent, a nie sklep, więc ciężko oczekiwać od sklepu, że Ci będzie tak od ręki odsyłał nowy egzemplarz, tak jak to być może robi aquael. Aquael ma taką politykę wkalkulowaną w cenę produktów, sklep jedynie sprzedaje "cudzy" towar. Oczywiście co innego w przypadku towaru z Chin, ale tu producent nie jest (przynajmniej formalnie) z Chin przecież. Wskaż sklep (nie firmowy sklep aquaela, tylko normalny samodzielny sklep), który Ci tak bez zadawania żadnych pytań po prostu przysyła nowy egzemplarz...:-) http://nano-reef.pl/forums/topic/102607-to-jeszcze-będzie-ładna-kosteczka/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 (edytowane) Przestan wymyślać sklep mnie probowal oszukac ale pod presja sprobuje naprawic swoj blad ..tak to jest Reklamcji nie uzglednij bo dalej jestem bez pompy ..dzizas co za czlowiek... I nie gorzkie zale tylko napisalem to poto zeby ukazac jakie maja podejscie ..zastanow sie ile takich przypadkow jest w roku i ile osob odpuszcza Otóż niefirmowy sklep ktory wysyla nowke aquaela to sklep trzmiel ..;) kaze wyslac do nich lub do aquaela w obu przypadkach wysylaja nowke;) Edytowane 24 Października 2019 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto125 Zgłoś Napisano 24 Października 2019 2 minuty temu, Słony leszcz napisał: Mylisz pojęcia. Co innego gwarancja, która wiąże producenta bądź importera (a tu jest mowa o korzystaniu właśnie z gwarancji), a co innego ustawowa rękojmia, wiążąca sprzedawcę. Nie zgodzę się z tym myleniem pojęć, zgłaszasz reklamację do producenta = korzystasz z gwarancji, zgłaszasz do sprzedawcy i korzystasz z rękojmi, gdzie masz prawo żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę). Jeśli sprzedawca nie jest w stanie tego spełnić, to zwraca pieniądze i tyle, temat skończony. 7 minut temu, Słony leszcz napisał: Wskaż sklep (nie firmowy sklep aquaela, tylko normalny samodzielny sklep), który Ci tak bez zadawania żadnych pytań po prostu przysyła nowy egzemplarz...:-) Amazon. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 24 Października 2019 Energizer reklamacja latarki 3 dni nowka bez zadnego tlumaczenia Co lepsze kupiona na Bp za pkty .ooooo to juz 3 sklepy;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LordMatthew Zgłoś Napisano 25 Października 2019 7 godzin temu, barto125 napisał: 7 godzin temu, Słony leszcz napisał: wiążąca sprzedawcę. Nie zgodzę się z tym myleniem pojęć, zgłaszasz reklamację do producenta = korzystasz z gwarancji, zgłaszasz do sprzedawcy i korzystasz z rękojmi, gdzie masz prawo żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę). Jeśli sprzedawca nie jest w stanie tego spełnić, to zwraca pieniądze i tyle, temat skończony. Otóż nie. @Słony leszczma rację, jeśli zgłoszenie było w ramach gwarancji to sklep jest tylko pośrednikiem w wysłaniu sprzętu do producenta. Jeśli klient chce skorzystać z rękojmi, to musi to wyraźnie zaznaczyć przy zgłaszaniu reklamacji. I wtedy tak jak pisze @barto125sprzedawca jest odpowiedzialny za realizację reklamacji. Sam fakt zgłoszenia reklamacji do sprzedawcy nie rozpoczyna procedury rękojmi. Co nie zmienia faktu, że opisana wyżej sytuacja z "naprawą", nie powinna mieć miejsca i jest co najmniej dziwna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 25 Października 2019 Sluchajcie bo brnieny w jakies aspekty prawne ..chodzi o zwykla ludzka uczciwosc Kupuje od nich od 2012 roku Rozmawiam jak czlowiek z odpowiednim i odpowiedzialnym jak mniewam facetem mowi Zepsuta proponuje rw4 nowa ..mowie nie dziekuje poprosze w takim razie o zwrot gotowki lub nowa ale blau ..slysze ok.wysylam Panu kwit odstapienia od umowy i zalatwie zwrot gotowki...kwit wypełniłem odeslalem..a tu nagle mial ze wyslali paczke do mnie ..dzwonie facet mowi znalazłem nowy motoblok oryginalny sprawdzilem dziala... No to o czym te wywowdy tutaj??;) Jawne oszustwo próba naciągnięcia i kombinacja;) Dlatego wlasnie nie odpuszczce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach