Skocz do zawartości
janeknt

sklep e rybka Warszawka

Rekomendowane odpowiedzi

co do nie odbierania telefonów, albo nie możności w danej chwili rozmawiać bo się coś tam pakuje,jest rozwiązanie problemu-Słuchawka Bluetooth!!!

na zachodzie wielu sprzedawców takową posiada

niestety ma się interes to trzeba sie liczyć z telefonami

a nie odbieranie tel.odpycha klientów


900 l w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kłaniam,

Zakupy robię w zabrzańskiej e-rybce. Jestem bardzo zadowolony. W żadnym innym sklepie nie spotkałem się z tak miłą i kompetentną obsługą (no może jeszcze taki jeden fotograf, ale on do Stanów wyjechał :)). Nie mam problemu z dodzwanianiem się, że sklep zamknięty, mogę liczyć na dodatkowe usługi w stylu pożyczka beczki na wodę czy coś. Co do cen, to się nie targuję - nie muszę:kapelusz

W Warszawie, to niestety Tomek chyba sam tam nagina, więc może się nie wyrabia, w Zabrzu bywają 3 osoby. Więc lepiej dzwonić chyba do Zabrza.

PZdr

Victor


Nie robię rzadnych błędów w postach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#297884 piter39 :

co do nie odbierania telefonów, albo nie możności w danej chwili rozmawiać bo się coś tam pakuje,jest rozwiązanie problemu-Słuchawka Bluetooth!!!

na zachodzie wielu sprzedawców takową posiada

niestety ma się interes to trzeba sie liczyć z telefonami

a nie odbieranie tel.odpycha klientów

Ależ wy macie problemy. Pierwszeństwo w sklepie ma zawsze klient, który się fizycznie pofatygował do sklepu. Sytuacja gdzie rozmawiasz ze sprzedawcą/łapie dla Ciebie rybę/wybiera skałę i nagle tel i gość znika na 20 mninut, bo jakiś maruder dzwoni, to jest dopiero irytujące.

BTW Tomek tel odbiera nawet na wakacjach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę dorzucić 3 grosze co do e-rybki. Właśnie zrealizowano moje zamówienie, zamawiałem przez internet więc nie wiem skąd de facto produkty jechały, ale transakcja zakończyła się perfekcyjnie. Były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie, i jestem w zasadzie pewien że nie ostatnie. Paczka doszła w najszybszym możliwym terminie, wszystko jak być miało. Nic tylko się cieszyć w zasadzie...


-UNDER CONSTRUCTION-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jakość sklepu ocenia się po liczbie konsumentów gotowych na każde zawołanie bronić jego dobrej opinii, oczywiście do czasu aż sam nie zrobię zakupów i nie wyrobię sobie własnego zdania;p;p;p


Tisze jediesz dalsze budiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Ewaise. Kilka razy bylem w sklepie w Warszawie i telefony ciagle dzwonia. Moze przydalaby sie osoba dedykowana do obslugi tel. ale poza Acropora, ktora jest mi nie po drodze "geograficznie" jestem najbardziej zadowolony z podejscia chlopakow w erybce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam sklepu : powód? swiadomie wydanie klientowi chorej ryby.

Siedziala w rogu w sklepie , myslalem ze to faktycznie jak mowili wynik zgaszonego swiatła i stresu.

Po przyjezdzie mialem caly tydzien to samo aż ja oddalem bo żygać sie chciało jak nie wplywalo w stadzie.

Piter kilka osob zaznaczyło w ankiecie zły wiec nie jest to też perfekcja.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#298424 Ben_sage :

Ja nie polecam sklepu : powód? swiadomie wydanie klientowi chorej ryby.

Siedziala w rogu w sklepie , myslalem ze to faktycznie jak mowili wynik zgaszonego swiatła i stresu.

Po przyjezdzie mialem caly tydzien to samo aż ja oddalem bo żygać sie chciało jak nie wplywalo w stadzie.

Piter kilka osob zaznaczyło w ankiecie zły wiec nie jest to też perfekcja.....

Jeśli kupiłeś taką rybe to owszem wina jest po stronie sklepu(sprzedającego) ale co powiedzieć o Tobie skoro nie umiesz rozpoznać czy kupujesz zdrową rybe, co innego gdyby to były zakupy netowe ale skoro wybierasz się do sklepu to waro mieć jakąś wiedze.

Ps. A moze źle przeprowadzileś aklimatyzacje tak jak dziś z montiporami co opisałeś na innym forum.

#298193 piter39 :

nikt nie pisze że to jest zły sklep,owszem jeden z lepszych sklepów jak dla mnie i tu racja

tylko ten kontakt troszkę udoskonalić i bedzie bajka

Na stronie sklepu został podany telefon kontaktowy do pracownika, wiec teraz powinno być łatwiej się skontaktować ze sklepem.


155x80xh60 , 3 x kessil a360x i 10 x 80w t5 i cała reszta sprzętu aby zwierzaka było jak w domu

1 litr NP reducing biopellets

BK 250

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert K - myślę że strzał w 10-ę.

A co do tematu. Ach jak ja lubię jazdy po nieobecnych.

I dajcie już spokój z podjazdami, wróci dział Opinii o Sklepach i każdy kto ma jaja będzie mógł sobie popisać.

A co do ankiet - za przeproszeniem gówno malowane dla dzieci - jak napisać co nie tak ze sklepem żeby inni wiedzieli i mogli sobie opinię wyrobić (nie ważne jakim) - to ciszaaaaaaaaaaa. A jak naklikać że sklep beeeee - Tu już więcej bohaterów.

Tomek wysyła szybciej towar niż klienci kasę, jeden z uczciwszych sprzedawców na rynku ale przepraszam - hańba mu bo nie ma czasu telefonu odebrać :) .

Idźmy dalej - Rafał (skiba) też do d*py bo ciężko go złapać ze względu na zdrowie - tak ?

Nikt nikogo nie zmusza żeby robić zakupy w tych sklepach, są też inne.

Myślę że patrzmy wszyscy lekko trzeźwiej na sytuację.


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#298429 Robert K :
#298424 Ben_sage :

Ja nie polecam sklepu : powód? swiadomie wydanie klientowi chorej ryby.

Siedziala w rogu w sklepie , myslalem ze to faktycznie jak mowili wynik zgaszonego swiatła i stresu.

Po przyjezdzie mialem caly tydzien to samo aż ja oddalem bo żygać sie chciało jak nie wplywalo w stadzie.

Piter kilka osob zaznaczyło w ankiecie zły wiec nie jest to też perfekcja.....

Jeśli kupiłeś taką rybe to owszem wina jest po stronie sklepu(sprzedającego) ale co powiedzieć o Tobie skoro nie umiesz rozpoznać czy kupujesz zdrową rybe, co innego gdyby to były zakupy netowe ale skoro wybierasz się do sklepu to waro mieć jakąś wiedze.

Ps. A moze źle przeprowadzileś aklimatyzacje tak jak dziś z montiporami co opisałeś na innym forum.

Ogarnij sie człowieku.Co mnie obchodzi monti i inne forum.Pisze o rybie jeśli tego przeboleć nie mozesz to masz problem.

Upominam, trochę kultury.

mintaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze Państwa sprawa wygląda tak, mianowicie: Wszyscy piszą , że sklep super, sprzedawca kompetentny itd. oczywiście jest to prawda i nikt tego w tym poście nie neguje (nie o to chodziło w zapytaniu). Sam zamawiam tam rybki i jeszcze żadna mi nie padła . Pytanie dotyczyło szybkości dostarczanych towarów i sposobu komunikowania się sklepu INTERNETOWEGO z klijentem.Podkreślam internetowego!a co za tym idzie- pewnych zobowiązań jakie się przedający podejmuje prowadząc taki sklep ( szybkość załatwiania sprawy, dobry kontakt z klijentem np.e-mail, tel.kom).

Na stronie sklepu pisze , że sprawy załatwia się w 24 h - w moim przypadku a to jest kilka zamówień zawsze odbywały się w kilkanaście dni. Dlatego zadałem pytanie , czy jest to standart , czy nie. Odpowiedzi były różne, ale wychodzi , że Ja miałem pecha i tak to wyglądało . Po 4 wytłumaczeniu sprawy telefonicznie ( z mojej strony) wkońcu udało się błyskawicznie towar wysłać -w tym samym dniu miałem przesyłkę .Czyli jednak sie da! Dalej sobie sami dopiszcie :)

Dobrze było by otworzyc taki dział o sklepach , można pisać by było również pozytywne pozytywy co było by dobrą reklamą dla sklepów .

pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarnij sie człowieku.Co mnie obchodzi monti i inne forum.Pisze o rybie jeśli tego przeboleć nie mozesz to masz problem.

Upominam, trochę kultury.

mintaj

Ja ogarniety jestem i mi nie wciskaja chorych ryb i to nie mój problem że masz takie a nie inne podejscie do akwarystyki tylko nie zwalaj całej winny na sklepy.


155x80xh60 , 3 x kessil a360x i 10 x 80w t5 i cała reszta sprzętu aby zwierzaka było jak w domu

1 litr NP reducing biopellets

BK 250

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Może Skoczek zakończysz tą nie równą walkę ??

Jak by to chodziło o reefshop to tematu by już nie było tylko oświadczenie Przemka ma pół strony

Temat sklepy zamknięty wiec nie róbmy kichy


akwarium 60x60x60 + 50l sump, odpieniacz DELTEK SC1350 lampa led 130W, biopellets

http://www.nano-reef...m=posts&q=32943

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#298498 michal98 :

Witam!

Może Skoczek zakończysz tą nie równą walkę ??

Jak by to chodziło o reefshop to tematu by już nie było tylko oświadczenie Przemka ma pół strony

Temat sklepy zamknięty wiec nie róbmy kichy

To znaczy - czego by nie było przepraszam??

Sugerujesz ŻE USUWANE SĄ TEMATY Z NEGATYWNYMI OPINIAMI O REEFSHOPIE??

I co to za uwaga - że byłoby oświadczenie Przemka. Nawet jeśli by było - to co z tego??

Czy ReefShop ma być zawsze dyżurnym tematem do "jazdy" dla pewnego grona osób które nie mogę przeżyć tego że NR i ReefShop należą do tej samej firmy - i że w "dodatku" ta firma produkuje i sprzedaje również lampy LED??

Rozumiem - że takie tematy mają byc blokowane i usuwane(jak ten) - "bo to nie równa walka" jest, tak?

A jak powstaje temat o ReefShopie - to jeśli cokolwiek zostanie zamknięte - zmoderowane - to już jest KOMUNIZM, CENZURA i DYKTATURA????

Dlaczego to jest tak, że im dalej od adwersarza tym bardziej rośnie odwag rozmówcy?

Wiele osób ma odwagę kliknąć "na nie" na ten znienawidzony sklep(mimo że nie robiły w nim zakupów) w dodatku należący do wielkiej łapy która robi ledy - i to jest wtedy klawo?

Ale zabrać głos w merytorycznej dyskusji - i napisać DLACZEGO wystawia się negatywną opinię - NIE MNIE - ALE 6 OSOBOM pracującym w firmie i wkładającym w to całe serce - to już nie ma odwagi..

Takie to Polskie właśnie..

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja sie pytam ....Kto pousuwał moje posty w dziale sklepy?? Nie bede pienił ,hm oczekuje tylko odpowiedzi ..pozd.Bo rozumiem ze nie ty ,to chyba nadgorliwa grupa moderatorów..Jak ostatnio rozmawiałem z tobą przez tel .okazałes sie miłym człowiekiem ..i za takiego cie uwazam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się już kiedyś dopominałem dlaczego zniknął dział opinie o sklepach, teraz juz AJ SI. Dobrze by było jakby wrócił, bez ankiety bo i po co? Ktoś umie wypełnić ankietę a nie umie napisać jednego krótkiego postu? Może należy wprowadzić bardziej szczegółowy regulamin zmiksowany z ankietą np. data zakupow, rodzaj (intenetowy lub osobisty), kupowane życie lub sprzęt i takie gwiazdki jak na allegro. Od 1 do 5 gwiazdek za kontakt, czas wysyłki, zgodność cen z oferta i na koncu ocena tego co przyszlo, czy zyje? działa? itp itd. Opinie po przeczytaniu i tak kazdy wyrobi sobie sam. W ten sposob datując zakupy można by wpisywać swoje doświadczenia na bierząco po każdych zakupach i w dłuższym okresie ocenić "standard" prezentowany przez sklep, bo przeciez jedne zakupy o niczym nie świadczą...Ale to nie na temat piszę bo post jest o erybce papa


Tisze jediesz dalsze budiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#298523 piona :

To ja sie pytam ....Kto pousuwał moje posty w dziale sklepy?? Nie bede pienił ,hm oczekuje tylko odpowiedzi ..pozd.Bo rozumiem ze nie ty ,to chyba nadgorliwa grupa moderatorów..Jak ostatnio rozmawiałem z tobą przez tel .okazałes sie miłym człowiekiem ..i za takiego cie uwazam .

Na forum ciągle ktoś coś usuwa, ja wczoraj podbiłem 2 tematy z Adim Zet, bo polałem się ze śmiechu jak to wygrzebałem, ale co tam, po chwili było usunięte i oczywiście nikt nie wie kto i dlaczego. :D Mimo to dalej lubię to forum i ludzi na nim obecnych i uważam, że jakieś takie przykre dygresje są zbędne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Sugerujesz ŻE USUWANE SĄ TEMATY Z NEGATYWNYMI OPINIAMI O REEFSHOPIE??

I co to za uwaga - że byłoby oświadczenie Przemka. Nawet jeśli by było - to co z tego??"

Nie,nie sugeruje ze są usuwane w sugestii -to tematu by już nie było tylko- chodziło mi oto ze ktoś z twoich pracowników

lub TY napisał byś że sprawę należy wyjaśnić na sklepie a nie na forum sam wiesz że takie rzeczy się zdarzają i trzeba być wyrozumiałym

" Czy ReefShop ma być zawsze dyżurnym tematem do "jazdy" dla pewnego grona osób które nie mogę przeżyć tego że NR i ReefShop należą do tej samej firmy - i że w "dodatku" ta firma produkuje i sprzedaje również lampy LED??"

Nie,nie jesteś tematem dyżurnym i nie ,nie nalezę do "pewnego grona osób" szczerze ni to jest obojętne ze robisz ledy ,ale widzę ze jesteś troczę przewrażliwiony ,bo to nie temat o ledach

" Dlaczego to jest tak, że im dalej od adwersarza tym bardziej rośnie odwag rozmówcy?

Wiele osób ma odwagę kliknąć "na nie" na ten znienawidzony sklep(mimo że nie robiły w nim zakupów) w dodatku należący do wielkiej łapy która robi ledy - i to jest wtedy klawo?"

Przykro mi ze mieszkam w częstochowie i nie możemy porozmawiać osobiście . Nie klikam "na nie " bo mam do tego stosunek obojętny.

"Ale zabrać głos w merytorycznej dyskusji - i napisać DLACZEGO wystawia się negatywną opinię - NIE MNIE - ALE 6 OSOBOM pracującym w firmie i wkładającym w to całe serce - to już nie ma odwagi..

Takie to Polskie właśnie.."

Tak nie robiłem u Ciebie zakupów

Może mi coś umknęło ale czy wystawiłem Ci negatywna opinie ?

Ale trafiłeś w sedno

"Dlaczego to jest tak, że im dalej od adwersarza tym bardziej rośnie odwag rozmówcy?" czemu zamiast wyjaśniać temat

na sklepie rusza dyskusja czy sklep jest bee czy cacy

Nie piszmy o kimś kto się nie możne bronić .

Takie to Polskie właśnie..

Z racji tego ze forum jest prywatne zawsze może nasuwać się pytanie o stronniczość niestety tego nie zmienisz,

i nie czynie z tego zarzutu. Moim zdaniem moderatorzy powinni takie tematy zamykać do wyjaśnienia albo do czasu odpowiedzi ze sklepu

pozdrawiam serdecznie

Ps.

"Jak by to chodziło o reefshop to tematu by już nie było tylko oświadczenie Przemka ma pół strony"

nie napisałem tego żeby Cię personalnie zaatakować tylko chodziło mi o sposób załatwiania pewnych rzeczy jeśli tak wyszło to przepraszam.


akwarium 60x60x60 + 50l sump, odpieniacz DELTEK SC1350 lampa led 130W, biopellets

http://www.nano-reef...m=posts&q=32943

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#298523 piona :

To ja sie pytam ....Kto pousuwał moje posty w dziale sklepy?? Nie bede pienił ,hm oczekuje tylko odpowiedzi ..pozd.Bo rozumiem ze nie ty ,to chyba nadgorliwa grupa moderatorów..Jak ostatnio rozmawiałem z tobą przez tel .okazałes sie miłym człowiekiem ..i za takiego cie uwazam .

Odpowiedz: Nic nie jest skasowane, jest tylko przesunięte i nie Twoje posty tylko całe tematy.

Wrócą w lekko innej formie. NA tym proszę zakończyć rozmyślania na temat Sklepów.

#298498 michal98 :

Witam!

Może Skoczek zakończysz tą nie równą walkę ??

Jak by to chodziło o reefshop to tematu by już nie było tylko oświadczenie Przemka ma pół strony

Temat sklepy zamknięty wiec nie róbmy kichy

Michał zauważ pewną prawidłowość. To nie ja czy inny mod założył temat o Sklepie Tomka - zrobił to forumowicz. Zobacz też że ludzie bronią sklepu a nie atakują (włącznie ze mną).

Także do póki nie bluzgamy i obrzucamy się błotem tematu nie zamknę. A gdybym to zrobił wcześniej to co by było ? CENZURA :D

PS: za godzinę F1..... :D


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

zauważyłem,i się ciesze ze Tomek ma tylu sprzymierzeńców tyko sadze ze takie tematy są nie potrzebne

i wywołują niepotrzebne emocje .Dobrze ze dział sklepy został zamknięty bo się okazało ze żaden sklep nie jest godny polecenia , a tak nie jest wszyscy mamy wzloty i upadki


akwarium 60x60x60 + 50l sump, odpieniacz DELTEK SC1350 lampa led 130W, biopellets

http://www.nano-reef...m=posts&q=32943

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię zakupy w 4 sklepach w Warszawie. Do każdego można się o coś przyczepić. Każdy ma też swoje zalety, z jednej strony rzeczowe uwagi jak w Acroporze, dobre ceny w Erybce, czasem super korale, duży wybór ryb w Aquamedic, czy fajna i rzecz atmosfera w Koralach. Można się oczywiście czepiać, że np. wargacz z Korali zrobił fileta z drugiego z erybki... oczywiście to świadome działanie Michała z Pioterm!!!:D

może problem kolegi polega na tym, że próbuje kupować w Warszawce!!! Bo w WARSZAWIE jakoś nie ma takich trudności!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kupuje u Marcina w Łódzi na ul.Granicznej i biore co chce ,płace kiedy chce i porad wynosze cały worek :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.