Skocz do zawartości
boberroo

REEFSHOP - OPINIA

Rekomendowane odpowiedzi

Pomijając problem braku Purigenu, Jurad a po cholerę Ci w ramach rekompensaty ślimak ? Tamten ostatni zdechł ? Może "Grzybownica" na niego spadła.

Żal.pl


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem tak czemu wy nie dzwonicie do sklepu i nie pytacie sprzedawcy czy wyśle dziś jutro czy za tydzień sam tak robię i nie mam z tym nigdy problemu. Nie wiem czy wiecie ale sklepy internetowe mają 30 dni na wysłanie towaru od otrzymania przelewu od klienta i dopiero wtedy możecie mieć jakiekolwiek pretensje.Sam jak robię zakupy w erybce to dzwonię rozmawiam z Panią co jest czego nie ma uważam że to najlepszy sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się najlepsze są telefoniczne zamówienia!!!


900 l w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cris6 chodzi o to żeby w razie czego ktoś przedzwonił i poinformował co jest nie tak i jak możemy rozwiązać zaistniały problem . Jeśli już wspominasz o erybce to oni np dzwonią do mnie jak czegoś brakuje i decyduję co robimy dalej . Dzwonienie za każdym razem to absurd bo widząc towar na stronie i notkę , że jest dostępny jestem pewien , że otrzymam go szybko , bez zbędnego czekania na dostawę.


Śpiesz się powoli...

56_1245071123.gif

beztytuubvb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak robię, nie ważne czy to RS, czy Erybka, Acropora czy Rafał........ zawsze dzwonię jeżeli potrzebuję czegoś szybko.


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakupy przez internet i dzwonić? :) jeszcze lepiej pewnie podjechać osobiście :)))

sorki ale internet dla mnie ma zastąpić m.in. telefon - kupuje mnóstwo rzeczy przez net i nigdy nie dzwonie - i zawsze dostaje wszystko dość szybko - na tym te sklepy polegają :) nie wyobrażam sobie dzwonić np do merlina czy do czerwojemaszyny... żeby uzgadniać kiedy dojdzie i czy jest na stanie...

sklep internetowy powinien działać dobrze i bez telefonu :) są maile - czaty - gg - skype ...

to, że ta branża działa jak działa to inna bajka - podobnie miałem zastrzeżenia co do kupowania kota worku czyli towaru ze zdjęcia z netu a nie konkretnego produktu czy życia... absurd

mi się zawsze internet kojarzył z czymś najszybszym :)) może po za okresem świątecznym gdzie nawalają kurierzy :) bo czas wysyłki zawsze ekspresowy


TOTM July 2011

500 litrów zobacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#300157 Marqo :

cris6 chodzi o to żeby w razie czego ktoś przedzwonił i poinformował co jest nie tak i jak możemy rozwiązać zaistniały problem . Jeśli już wspominasz o erybce to oni np dzwonią do mnie jak czegoś brakuje i decyduję co robimy dalej . Dzwonienie za każdym razem to absurd bo widząc towar na stronie i notkę , że jest dostępny jestem pewien , że otrzymam go szybko , bez zbędnego czekania na dostawę.

ja to wszystko rozumie tylko piszę jak to wygląda prawnie i dlaczego mamy pretensje potem do sklepu jak on ma czas :)

napisałem osobiście jak ja to robię dzwonię pytam a wiadomo że jeśli bym miał czekać więcej niż 7 dni to już do takiego sklepu nie zaglądam.

powiedzenie że dostaje się coś na drugi dzień to widocznie mało się zakupy robi przez neta siedzę w temacie już 7 lat i wiem na czym to polega a niestety dogodzić każdemu się nie da

i tak jak pisałem jestem nie zadowolony to omijam taki sklep z daleka i tyle

a i jeszcze jedno większość sklepów internetowy niestety działa tak że zamawia towar dopiero pod klienta i dlatego ten czas tak się wydłuża , a jest jeszcze taki problem że czasami potrafi nawalić dostawca i wtedy to już masakra

a mail czat gg telefon to to samo byle się zapytać czy wyślą dziś mnie się telefony czasami urywają w firmie i jakoś nikt nie ma problemu zapytać ale czasami trafia się klient co kupi towar i dzwoni na następny dzień że wybrał kuriera i czemu jeszcze go nie ma i zaczyna się czasami nie przyjemna rozmowa bo już nie raz słyszałem przez telefon takie słowa że ich tu nawet nie napiszę

u mnie jak mam jakiś problem nie rozwiązany to po 3 dniach dzwoni żona do klient i proponuje albo zamianę albo rabat albo gratis ale to już nasza polityka bo wiadomo o klienta trzeba dbać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogi Jurandzie:) z reguły nie zabieram głosu w takich sprawach, żeby pozostać neutralnym modem i użytkownikiem forum, a nie zostać posądzonym o stronniczość. W tym co napisałeś jest sporo prawdy, niemniej troszeczkę tą prawdę "nagiąłeś" na swoją korzyść:) Po pierwsze i najważniejsze przepraszamy za opóźniony kontakt, powinniśmy odpisać na Twojego maila od razu, niestety w piątek nie było w pracy Agnieszki, która zajmuje się kontaktem z klientami. Kolejna sprawa to nie przekroczyliśmy czasu realizacji zamówienia który wynosi siedem dni, faktem jest że zawsze dokładamy starań żeby klient otrzymał jak najszybciej to co zamówił, nie zawsze się to udaje, czasem z naszej winy, czasem nie z naszej, nigdy natomiast z premedytacją z naszej złej woli. Teraz skupmy się na Twoim konkretnym zamówieniu. Po pierwsze Purigen w pojemności 250 ml, nie jest w tej chwili dostępny u dystrybutora, dlatego rozważyliśmy większe opakowanie, nie robiliśmy tego w piwnicy na oko, tylko w aptece, mamy ją obok, a w niej uczynną Panią Jadzię:) kto chce może wierzyć, kto nie chce - nie musi. Inny klient dostał w taki sposób zapakowany Purigen, nie miał nic przeciwko, nawet podziękował. Co do "naginania" prawdy, to sięgnij wgłąb swej pamięci i przeanalizuj jeszcze raz to co napisałeś. Kiedy zaproponawałeś nam "w ramach rekompensaty" spakowanie Ci korala czy dwóch ślimaków? Po tym jak napisaliśmy że nie mamy dla Ciebie Purigenu w 250ml opakowaniu, czy może przypadkiem w momencie składania zamówienia w komentarzu do owego zamówienia? Czy przypadkiem twoja prośba a raczej próba wymuszenia nie miała uzasadnienia cytuję: "żebym następną razom wiedział gdzie składać zamówienia"? I najważniejsze - czy Twoja rezygnacja z zamówienia została spowodowana tym że nie mieliśmy dla Ciebie konkretnego opakowania Purigenu, czy może tym że po pierwsze nie lubimy kiedy ktoś na nas coś wymusza w co tu ukrywać płytki sposób, a po drugie że odmówiliśmy wysłania Ci pocztą żywych zwierząt, podczas kiedy na dworzu jest pięć stopni w plusie? No ale swoje poważne i odpowiedzialne podejście do traktowania zwierząt już tu na forum udowodniłeś więc chyba nie ma sensu na ten temat dywagować... A co by było gdybyśmy Ci pocztą te zwierzaki wysłali i nie przeżyłyby podróży? Obsmarowałbyś nas z to że zapakowaliśmy Ci trupy???

Pozdrawiam

seb


Z akwarystycznym pozdrowieniem ;)

Seb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#300171 seb :

Inny klient dostał w taki sposób zapakowany Purigen, nie miał nic przeciwko, nawet podziękował.

Pozdrawiam

seb

Ten klient to ja :) Sebastianie , z tego co się orientuję to pracujesz od jakiegoś czasu w RS i masz swoje wejścia na sklepie . Mała prośba tylko, niech Pani Agnieszka dzwoni jak coś nie pasuje z zamówieniem , problem rozwiązany od razu i paczkę można wysyłać . Zamówiłem purigen , czekałem któryś dzień i dostałem maila , że nie ma obecnie i jeśli chcę to możecie mi odpisać , napisałem , żeby usypać , czekam , czekam kolejny mail od Agnieszki "Witam, czyli mogę rozumieć, że zgadza się Pan na odsypanie produktu z opakowania

500ml?" , kolejna odpowiedź aby wysłać .... Nie prościej zadzwonić i powiedzieć dwa zdania ? Dogadaliśmy się w końcu i sprawa została rozwiązana ale zamówienie znacznie się opóźniło .


Śpiesz się powoli...

56_1245071123.gif

beztytuubvb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć:) problem telefonów już rozwiązany:)

Pozdrawiam

seb


Z akwarystycznym pozdrowieniem ;)

Seb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#300186 seb :

Cześć:) problem telefonów już rozwiązany:)

Pozdrawiam

seb

Bóg zapłać


Śpiesz się powoli...

56_1245071123.gif

beztytuubvb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reefshop to jedyny sklep, który odpowiedział na wszystkie moje maile. Inne sklepy internetowe trochę olewają sprawę...


100x50x50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem w reefoshop 2 świetlówki, odpowiedź na maila błyskawiczna, jedynie co kwota pobrania się nie zgadzała.Ale jeden telefon i błąd został naprawiony, nie trzeba było odsyłać przesyłki.Nie moge nic złego powiedzieć o tym sklepie, każdemu się zdarzają błędy.


4429_4437.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupuje tylko w reefshopie (glownie sprzet) i erybce (korale - reefshop odpada z uwagi na odleglosc to raz inni i tak beda pierwsi i towar przebiora to dwa) ... mysle ze w reefshop kupilem towaru juz na ponad 10 tys i jak siegam pamiecia tylko raz dali du.... przyslali mi przeterminowany pokarm dla korali ... a ze nie jestem typem awanturnika a termin uplynal "tylko" 2 miesiace wczesniej no i koralom jakos to zupelnie nie przeszkadzalo sprawe olalem ... ps a jak odwiedzilem ich osobiscie bedac na wczasach i majac zgode zony na puszczenie troszke grosza :) to akurat wtedy robili nowy wystroj i z zyciem bylo bardzo licho ... jak pech to pech .. pozdrawiam Mateusz vel Matejoz


ponad 1000l wody w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie mialem zadnych problemow z zakupami w reefshop-ie. Zakupy przez internet robilem chyba ze trzy razy (o ile dobrze pamietam) ale tylko sprzet. A zycie kupowalem osobiscie jadac tam specjalnie wlasnie po nie - ostatni raz byla to super sobota:).

Pozdrawiam

Maciej


START 12.12.2013 - 180L z panelem 70x70x45, odpieniacz DIY a'la midi flotor ale.... na igle AB 2000/1 :), ATI Sunpower 6x24T5 + 9W LED china blue, betonowa skała DIY, AllInOne w reaktorze DIY, baniakiem kręci jebao WP-25 i koralia 2800.

http://nano-reef.pl/...0l-betonowisko/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy na żadnym pokarmie dla korali CORALSCAPTIV-E nie ma daty ważności?

ktoś uzywa?


900 l w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawiam opinię pozytywną :nono

Przywiozłem dziś trochę rybek z reefshopu :) Profesjonalne pakowanie :) Gratis w postaci ślimaczka :)

Kumpel dostał to co chciał, żywą skałę.

Kolesie są spoko :)

Po prostu super, polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawiam opinię pozytywną :D

Przywiozłem dziś trochę rybek z reefshopu :waving Profesjonalne pakowanie :) Gratis w postaci ślimaczka :D

Kumpel dostał to co chciał, żywą skałę.

Kolesie są spoko :)

Po prostu super, polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety bardzo zawiodłem się na sklepie i jego obsłudze, tak wiec mogę powiedzieć szczerze, ze nie polecam. Zrobiłem zakupy 7 stycznia, zapłaciłem i czekałem, czekałem....po czterech dniach przyszedł mail, ze nie maja tunze 9002, będzie dostępny za około 2 tygodnie, dobra czekam, czekam.....Zadzwoniła Pani Agnieszka z reefshop'u, miła rozmowa, uspokoiłem się, zrozumiałem. Odpieniek miał być za tydzień, 20 stycznia znowu mail, że będzie za około 2 tygodnie. Znowu czekam i już mnie powoli złość bierze, wiec poprosiłem o wysłanie mi listy jakie maja obecnie odpieńki na stanie, pomyślałem, ze może wezmę inny, a tutaj proszę tunze nano reefpack 200 (w którego skład wchodzi odpieniacz na jaki już czekałem 2 tygodnie) i tu się przelała czara goryczy. Napisałem wiec, dlaczego nie mogą mi wysłać odpieńka z zestawu, a jak dostana nowy to po prostu dołażą go z powrotem. Udało się za kilka dni przyszła paczka z odpieniaczem z zestawu. Niestety po tych przygodach więcej już zakupów w reefshopie chyba nie zrobię, a na pewno jak ktoś spyta o opinie to nie polecę. Następne zamówienie było w erybce, szybko, sprawnie, miły kontakt i fajny rabat.


300l w obiegu. maxspect razor 160w, aqua nova ncm-3500, 2x tunze 6045, aquaspec white skim 200 z pompą w body.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety bardzo zawiodłem się na sklepie i jego obsłudze, tak wiec mogę powiedzieć szczerze, ze nie polecam. Zrobiłem zakupy 7 stycznia, zapłaciłem i czekałem, czekałem....po czterech dniach przyszedł mail, ze nie maja tunze 9002, będzie dostępny za około 2 tygodnie, dobra czekam, czekam.....Zadzwoniła Pani Agnieszka z reefshop'u, miła rozmowa, uspokoiłem się, zrozumiałem. Odpieniek miał być za tydzień, 20 stycznia znowu mail, że będzie za około 2 tygodnie. Znowu czekam i już mnie powoli złość bierze, wiec poprosiłem o wysłanie mi listy jakie maja obecnie odpieńki na stanie, pomyślałem, ze może wezmę inny, a tutaj proszę tunze nano reefpack 200 (w którego skład wchodzi odpieniacz na jaki już czekałem 2 tygodnie) i tu się przelała czara goryczy. Napisałem wiec, dlaczego nie mogą mi wysłać odpieńka z zestawu, a jak dostana nowy to po prostu dołażą go z powrotem. Udało się za kilka dni przyszła paczka z odpieniaczem z zestawu. Niestety po tych przygodach więcej już zakupów w reefshopie chyba nie zrobię, a na pewno jak ktoś spyta o opinie to nie polecę. Następne zamówienie było w erybce, szybko, sprawnie, miły kontakt i fajny rabat.


300l w obiegu. maxspect razor 160w, aqua nova ncm-3500, 2x tunze 6045, aquaspec white skim 200 z pompą w body.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miejmy nikomu za złe ,że wyraża swoje negatywne opinie (ma do tego prawo) , ja osobiście mam dobre zdanie na temat tego sklepu , kiedyś trzy razy wysyłali mi krewetki bo pierwsze dwa razy krewetki nie przeżyły . O dziwo za każdym razem na podstawie mojego telefonu Przemek wysyłał następne (bezpłatnie!!!) . Do tej pory jestem pod wrażeniem tego faktu!!! tak,że ja zlego słowa na temat tego sklepu nie powiem ,ale to już kolejna dyskusja na temat nie najlepszego kontaktu sklep-klient i coś w tym musi być .@seb Ty jesteś tam "świerzą krwią" pozytywnie naładowany do tej pracy , zasygnalizuj coś przełożonym ,bo odkąd śledzę posty na temat nie najlepszej obsługi przez sklep , dotyczą one zawsze kłopotów z komunikacją z klientem :nono


360l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miejmy nikomu za złe ,że wyraża swoje negatywne opinie (ma do tego prawo) , ja osobiście mam dobre zdanie na temat tego sklepu , kiedyś trzy razy wysyłali mi krewetki bo pierwsze dwa razy krewetki nie przeżyły . O dziwo za każdym razem na podstawie mojego telefonu Przemek wysyłał następne (bezpłatnie!!!) . Do tej pory jestem pod wrażeniem tego faktu!!! tak,że ja zlego słowa na temat tego sklepu nie powiem ,ale to już kolejna dyskusja na temat nie najlepszego kontaktu sklep-klient i coś w tym musi być .@seb Ty jesteś tam "świerzą krwią" pozytywnie naładowany do tej pracy , zasygnalizuj coś przełożonym ,bo odkąd śledzę posty na temat nie najlepszej obsługi przez sklep , dotyczą one zawsze kłopotów z komunikacją z klientem :)


360l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi jest mało cierpliwa, i zapomina ze akwarystyka morska jest dla cierpliwych :nono Wiadomo, że każdy by chciał jak najlepiej i myślę, że sklep nie skłania się ku opiniom negatywnym. Sklep stara się jak może, ale wiadomo z dystrybucją towarów w naszym kraju jest różnie, nie możemy oczekiwać cudów od wszystkich sklepów :) Sam jestem sprzedawcą w sklepie stacjonarnym, ale akwarystyki słodkowodnej i wiem jak to bywa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi jest mało cierpliwa, i zapomina ze akwarystyka morska jest dla cierpliwych :) Wiadomo, że każdy by chciał jak najlepiej i myślę, że sklep nie skłania się ku opiniom negatywnym. Sklep stara się jak może, ale wiadomo z dystrybucją towarów w naszym kraju jest różnie, nie możemy oczekiwać cudów od wszystkich sklepów :) Sam jestem sprzedawcą w sklepie stacjonarnym, ale akwarystyki słodkowodnej i wiem jak to bywa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę zakupy internetowe jako ekspresowe.Widzę towar,że jest klikam i oczekuję kuriera za dwa dni.Wiem,że zazwyczaj jest regulamin w którym nie pisze,że tak dojdzie przesyłka,ale sklepy do tego nas przyzwyczaiły i tego oczekujemy stąd niejednokrotnie mamy nie uzasadnione pretensje.Druga sprawa to kontakt,ale wyobraźmy sobie kilkadziesiąt maili dziennie i na nie trzeba odpowiedzieć rzeczowo.Ja jestem zadowolony z zakupów a jak jeszcze dostałem kilka razy telefon z informacją to już całkiem.Dla przykładu na maile do jednej z konkurencji nigdy nie doczekałem się odpowiedzi,choć to też dobry sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.