Skocz do zawartości
arc

Uszkodzone akwarium, fotki - reklamować czy naprawiać ?

Rekomendowane odpowiedzi

A w którym miejscu jest problem wymienić nieszczęsną szybę u klienta? Nie będzie potrzeby akwarium kolejny raz wysyłać w jedną i druga stronę?

taka, że dochodzą koszty paliwa w obie strony (to nie opłata kurierska), czas na to i transport płyty szkła na wymianę.......to nie ma sensu. Jak widzisz odległość jak pisano to kilkaset kilometrów.


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemek co Ty chłopie pitolisz za bzdury??? Ja szklarzem nie jestem i nie muszę się na tym znać ale wiem że jak zamawiam akwarium z dostawą do domu to znaczy że ma do mnie dojechać całe i kropka. Nie ma znaczenie czy odprysk powstał u Ciebie na stole (w co wątpię) czy w transporcie. Żadne mikropęknięcia czy odpryski mnie nie interesują. Jeżeli widzę że jest coś nie tak to reklamuje i tyle. I nie ma mowy o żadnym szlifowaniu szkła przez klienta.

Powiedz mi w którym momencie twierdze że tak ma nie być .

A w którym miejscu jest problem wymienić nieszczęsną szybę u klienta? Nie będzie potrzeby akwarium kolejny raz wysyłać w jedną i druga stronę?

Problemów jest szereg i pozwól że to ja jako gwarant będę decydował ,czy akwarium może zostać naprawione w garażu czy też w moim zakładzie ,gdzie mam ku temu warunki.

I zaczęło się znowu ignorowanie pisze Pan na forum a telefonu Pan nie odbiera ,zabrał mi Pan sporo zdrowia.... A ja nie jestem Pana oponentem chcę tylko naprawić akwarium i zamknąć sprawę .

Edytowane przez LLS (wyświetl historię edycji)

Warto być przyzwoitym ,choć nie zawsze się to opłaca .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walker co ty gadasz przeciez lls pisal ze chce mu wymienic szybe.

jak ludzie sobie lubia utrudniac zycie :) sprawa jest tak prosta ze prostrza byc nie moze, jest uszkodzone akwarium dzwonie do producenta i mu mowie ze chce naprawy on mowi ok wysle kuriera odbierze naprawi i odesle sprawa zalatwiona. jesli uznam ja ze uszkodzenie nie jest wielkie i mi nie przeszkadza to dzwonie i mowie ze nie musimy sie pchac w takie koszty i wymieniac ale chce jakis upust z jego strony i on mi daje upust sprawa zalatwiona. jesli by robil problemy z ktorys wymienionych propozycji moich to juz mozna podejmowac inne kroki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie trzeba mieć warunki żeby profesjonalista wymienił szybę w akwarium na miejscu u klienta ? Nie wiem ,ale to nie wysyłka pudełka butów i nie każdy jest w stanie zapakować i odesłać taka paczuszkę może warto o tym pomyśleć .No bo najprościej jest powiedzieć :Panie to odeślij Pan ,a mu naprawimy .No cóż pozostawię resztę bez komentarza ...


stopkaDamiana.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi w którym momencie twierdze że tak ma nie być .

Nie powiedziałem że twierdzisz inaczej - przeczytaj jeszcze raz to co napisałem i której Twojej wypowiedzi to dotyczy.

I nikt Ci też nie mówi jak i gdzie masz naprawić swoje akwaria bo to Twoja sprawa - przecież kalkulując koszty produkcji i decydując się na wysyłkę tak delikatnych artykułów musisz brać to pod uwagę - prawda??? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok jak mam je naprawić skoro nie mam kontaktu z klientem ? Ryzyko jest wpisane w nasze życie ,każdego dnia ryzykujemy po wyjściu do pracy czy wrócimy do domu .


Warto być przyzwoitym ,choć nie zawsze się to opłaca .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może tak panowie skończycie nagonkę na LLS?

Zwłaszcza moderatorowi to nie bardzo przystoi.

Jednak trochę tych zbiorników już zrobił i jakoś nie było problemów do tej pory.


I znowu zalewamy, i znowu i tak do usranej śmierci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok jak mam je naprawić skoro nie mam kontaktu z klientem ? Ryzyko jest wpisane w nasze życie ,każdego dnia ryzykujemy po wyjściu do pracy czy wrócimy do domu .

Tak, tak oczywiście masz rację... :clap:

Naprawdę zakończmy tą rozmowę i dogadacie się poza forum

Pozdrawiam i miłej upalnej niedzieli :waving

ps

@Ironista źle odczytujesz moje intencje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontakt jest :)

Tą szybę ja mogę nawet zamówić w hurtowni u mnie na śląsku, trzeba dać tylko wymiary i przyjechać z tym swoim "szczeliwem" ,wymienić szybę na miejscu, rozliczamy temat i basta.

Ja mam tyle w temacie.

Czekam do końca tygodnia...

...gdzieś tam miałem wycenę zbiornika z akrylu, jak się wkurzę to wydam te 15 tys zł, a z tego 15mm zrobię " Terrarium Szczecin" i dam do jakieś instytucji publicznej ze stosowną tabliczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie trzeba mieć warunki żeby profesjonalista wymienił szybę w akwarium na miejscu u klienta ? Nie wiem ,ale to nie wysyłka pudełka butów i nie każdy jest w stanie zapakować i odesłać taka paczuszkę może warto o tym pomyśleć .No bo najprościej jest powiedzieć :Panie to odeślij Pan ,a mu naprawimy .No cóż pozostawię resztę bez komentarza ...

Tak to nie jest pudełko butów . Dlatego od samego początku po akwarium miał przyjechać bus który zlecałem już kilkakrotnie z skutkiem takim że nie miał co zabrać . Ale jeśli uważasz że wiesz lepiej i sprawa jest Ci bardziej znana to niech tak będzie . ....Ale komentarze typu ''odeślij Pan'' mógłbyś sobie darować ,może być kiedyś tak w Twoim życiu że popłyniesz na kilka tysięcy przez nie swoją winę będziesz chciał wybrnąć ale nie będzie Ci to dane ,wtedy zobaczysz co to znaczy znaleźć się w takiej sytuacji .


Warto być przyzwoitym ,choć nie zawsze się to opłaca .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"...gdzieś tam miałem wycenę zbiornika z akrylu, jak się wkurzę to wydam te 15 tys zł, a z tego 15mm zrobię " Terrarium Szczecin" i dam do jakieś instytucji publicznej ze stosowną tabliczką." z tabliczka ze sie do konca za akwarium nie zaplacilo? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby się dogadać trzeba chęci dwóch stron i tyle. Jest towar, jest producent , jest gwarancja to działajcie. A forum to nie pralnia takich problemów i wyciągania brudów. Weźcie kąpielówki i idźcie nad wodę z browarem poleżeć bo dziś ma być ciepełko.

:close:


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.