Skocz do zawartości
Przemek

Kore 5th - inteligentny dozer - już dostępny w Polsce!

Rekomendowane odpowiedzi

Już link powinien działać, problem był z prawami dostępu.

Co do spolszczenia aplikacji na Mac - powinna ukazać się w ciągu najbliższych dwóch, trzech tygodni(wraz z pozostałymi wersjami językowymi).

CoolBreeze - przepraszam za przeoczenie pytań/postów.

Liczyliśmy że uda nam się jeszcze w lato zaprezentować ten moduł rozszerzający właściwości stacji, jednak w związku z tym że nadchodzi zima i upały za nami, premiera będzie na wiosnę.

CoolBreeze to sterowana z poziomu Kore5th listwa z wentylatorami(o regulowanej prędkości obrotowej) która współpracuje z znajdującym się na wyposażeniu dozownika cyfrowym czujnikiem temperatury..

Duże możliwości plus atrakcyjna cena = mamy nadzieję że się spodoba ;-)

pozdrawiam


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że wstrzymujesz temat aż do wiosny. Ja do tej pory używam wiatraków :( bo nadal potrafi mi się woda ciut za mocno podgrzać.

BTW. Linka już działa.

Czy po aktualizacji trzeba dokonać ponownej kalibracji itp? Pytam gdyż ustawienia oczywiście pozostały ale już dozer nie ma zielonego pojęcia ile płynów gdzie zostało i na ile :) a stary soft pokazuje te wartości.

EDIT:

Po kliknięciu w każdą "fiolkę" wartości się odświeżają za wyjątkiem jednej. Tutaj po kilku próbach wywala błąd.

9cORm8E.jpg

Edytowane przez Prospero (wyświetl historię edycji)

c64.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba kalibrować, zgodność z poprzednim firmware "w dół" jest 100%,

Jeśli klikniesz na butelki to dozer powinien pokazać aktualne stany - odeszliśmy od podawania oddzielnie pojemności butelki oraz oraz ilości płynu - teraz podczas uzupełniania pojemników dozer "wie" że wyjściową ilością (pojemnością butelki) jest ilość płynu na starcie i od tego sobie "odlicza"... ;-)

Co do CoolBreeze - w zasadzie po dzisiejszych postach dostaliśmy nie tylko od Ciebie podobną prośbę - proszę zatem osoby zainteresowane o kontak na info@pacific-sun.eu , sprawdzę co mogę zrobić już teraz aby zaopatrzyć je w "przedpremierowe" moduły CoolBreeze(soft jest już w 100% gotowy i skończony).

pozdrawiam


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku OS X soft zaciągnął wszystkie dane z dozownika, więc działa. Mam jeszcze pytanie co do nazwy płynów, za każdym razem po włączeniu programu muszę zaimportować te zmiany z dozownika. Czy to ma tak działać? Czy nie powinno być że jak już nazwę te płyny to zostaje to w programie a nie za każdym razem import. Może przydał by się jeden przycisk do zasania wszystkich informacji a nie na każdej zakładce klikać.

I czy te nazwy nie powinny się pojawiać w dozowniku na wyświetlaczu? Dalej jest pump 1,.....


90x50x50 225l | 108l sump + 20l dolewka | RO+Di | PS Diuna 8x39w | Eco Runner 2700 | Tunze 7095 + 2 x 6055 |

Vertex Omega 150 | jager 200 W | Fp 400-100 + DC Runner 1200 | PS Kore + Baling | Aqua Trend Evo Shark |

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, po ponownym ustawieniu wartości trzeciej "fiolki" wszystko się już poprawnie odświeża i nie wywala błędów. Widać coś gdzieś się źle zapisało i nie chciało odczytać.


c64.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy możemy się spodziewać, jeśli tak to kiedy, sterownika temperatury?

Cos sprytnego, z obsługą więcej niż jednej grzałki.


150x60x65 + SUMP, 8x54W T5, WhiteSkim 250, DCT12000, Gyre XF250 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się spolszczyć aplikację?? Mi niestety nie. Zaktualizowałem i mam nową sztę graficzną ale po wybraniu w zakładce jeżyk "customs" i wyłączeniu i włączeniu wszystkie napisy to "no data". Podmienić pliku nie mogę bo nie mam lub nie potrafię znaleźć katalogu w którym mam to zainstalowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MaciekK - tak udało mi się ale trochę to zajęło mi czasu zanim na to wpadłem, jak robisz instalację to robi się skrót na pulpicie, który nie pamięta ustawień językowych.

Zrób tak, odpal z pliku Pac...exe, połacz się przez com do ustrojstwa, zmień język na custom, zapisz zamknij.

Odpal plikiem Pac...exe i będze.

Wywal skrót stary z pulpitu i zrób sobie nowy.

Zainstalowane masz tam gdzie masz rozpakowane pliki w katalogu

Edytowane przez Tom_Killer (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, poradziłem sobie w inny sposób - odpaliłem z ikony na pulpicie aplikacje, przez managera procesów znalazłem folder z jakiego został odpalony - a była to jakaś dziwna systemowa lokalizacja, i tam wgrałem plik słownika, i po ponownym odpaleniu już działało.

Edytowane przez MateuszD (wyświetl historię edycji)

pozdrawiam Mateusz

_____________________________________________________________________

140l z panelem, Kessil 360W, Tunze 9012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niesety u mnie to nie działa.

Po wszystkich próbach i próbie zmiany języka wywala wszędzie napis "no data"

Producenci muszą trochę popracować nad softem bo jak widać nie jest to taka prosta sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem już wcześniej, jeśli w Twoim komputerze(w wyniku ograniczeń uprawnień, zainstalowanego systemu operacyjnego itd) nie możesz wgrać pliku do katalogu instalacyjnego - to najprostszą metodą jest usunięcie skrótu z menu start i po instalacji uruchamianie aplikacji bezpośrednio z katalogu do którego zostało archiwum rozpakowane(możesz nawet utworzyć skrót do tego pliku .exe i umieścić go sobie na pulpicie).

Na pewno będzie działało.

pozdrawiam


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie działa. Nawet juz instalowałem soft z płyty ponownie i próbowałem aktualizować. Nic z tego nie wyszło. Poz zmianie języka na custom wyskakuje "no data" wszędzie. No nic muszę czekać na nowsze następne wersje, może będzie łatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po instalacji nowego softu pojawił się jeszcze jeden problem - jak z poziomu aplikacji klikam 'Rozłącz' to czasami coś się jakby blokowało w dozowniku, na ekranie pojawia się napis: "Configuration mode Active session...". W takim trybie dozownik nie działa, nie dozuje, nie dolewa wody.

Ponowne połączenie i rozłączenie (albo nawet połączenie i zamknięcie aplikacji) rozwiązuje problem, ale w poprzedniej wersji softu nie zauważyłem czegoś takiego ani razu.


pozdrawiam Mateusz

_____________________________________________________________________

140l z panelem, Kessil 360W, Tunze 9012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, musisz pstryczkiem z tylu urządzenia wymusić odświeżenie ustawień, pozycja na dół.

Jeżeli moge dołożyć swoje trzy grosze, to przy starcie mogłoby pokazywać sie jakieś okienko modalne, wyłączyć odświeżanie ekranu iwczytać dane bo trochę mało profesjonalnie wyglada ten pyłgający ekran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, musisz pstryczkiem z tylu urządzenia wymusić odświeżenie ustawień, pozycja na dół.

A to ciekawe, moja stacja dozująca niema z tyłu żadnego pstryczka ani przycisku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja stacja tez nie ma żadnego przełącznika z tyłu


pozdrawiam Mateusz

_____________________________________________________________________

140l z panelem, Kessil 360W, Tunze 9012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeden z pierwszych modeli, nie wiem może pózniej były jakieś zmiany konstrukcyjne, ale jest u mnie pstryczek który ma trzy pozycje, jasny wyświetlacz, ciemny wyświetlacz i trzecia to odświeżenie ustawień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie działa. Nawet juz instalowałem soft z płyty ponownie i próbowałem aktualizować. Nic z tego nie wyszło. Poz zmianie języka na custom wyskakuje "no data" wszędzie. No nic muszę czekać na nowsze następne wersje, może będzie łatwiej.

Instalowanie oprogramowania z płyty w żaden sposób nie spowoduje pojawienie się wersji spolszczonej - gdyż tylko ta ostatnia, opublikowana tutaj umożliwia współpracę ze plikami tłumaczeń.

Co do przycisków z tyłu - są dwie wersje dozerów, pierwsza (produkowana w zeszłym roku)posiadała ręczny przełącznik dźwigienkowy, najnowsza - przycisk reset jest w formie małego czarnego switcha (należy użyć zapałki, długopisu itd).

Podany przeze mnie sposób uruchomienia aplikacji MUSI działać, nie ma innej możliwości.

1. Rozpakuj archiwum do pliku katalogu na pulpicie

2. Wejdź do katalogu i uruchom aplikację BEZPOŚREDNIO z pliku Pacific Sun Kore 5th. exe

W tym katalogu znajduje się także plik tłumaczenia custom.ini.

3. Połącz się z dozerem, wejdź do ostatniej zakładki, wybierz język Custom - następnie zapisz, disconnect i zamknij aplikację.

4. Gdy ponownie uruchomisz aplikację z tego samego katalogu pojawi się ona w języku polskim.

Informacja o "configure active session" mówi o tym że dozownik jest w trybie programowania - przyczyną tego może być:

1. Nie rozłączenie się z dozownikiem przez zamknięciem aplikacji

2. Używanie modułu bluetooth o słabej mocy nadawania(np. wbudowane w laptopa - o mocy 1mW - Class3). Rodzaj i moc wbudowanego modułu można sprawdzić na stronie producenta komputera. Gdy nie jesteś pewien jaki to model radia lub faktycznie radio jest "słabe" (zalecamy Class1 lub Class 2 - odpowiednio 100mW/27mW mocy) to należy zaopatrzyć się w jakikolwiek zewnętrzny moduł Bluetooth USB.

Tryb konfiguracji dozownika wprowadzony został już ponad pół roku temu do wszystkich poprzednich wersji firmware - ma on na celu poprawę transmisji danych (sprawdzanie sum kontrolnych przesyłanych plików, rozkazów) w trakcie konfiguracji dozownika.

pozdrawiam


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MaciejK jeśli nie możesz tego ogarnąć, to umów się z pracownikiem serwisu PS jutro na pomoc zdalna za pomocą "teamviewer". Zdalnie w 5 minut to ogarną i będziesz miał zrobione.

Ja na początku przygody z tym urządzeniem też potrzebowałem pomocy i w ten sposób pracownik PS w 10 minut ogarnął problem i do dziś działa wszystko OK.


90x50x50 225l | 108l sump + 20l dolewka | RO+Di | PS Diuna 8x39w | Eco Runner 2700 | Tunze 7095 + 2 x 6055 |

Vertex Omega 150 | jager 200 W | Fp 400-100 + DC Runner 1200 | PS Kore + Baling | Aqua Trend Evo Shark |

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wylaczyc alarm temperatury? Ustawiłem alarm na 23 stopnie na najniższą temperaturę, zapisałem, rozlaczylem a po ponownym uruchomieniu przestawil sie na 25 stopni i ciągle pika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wylaczyc alarm temperatury? Ustawiłem alarm na 23 stopnie na najniższą temperaturę, zapisałem, rozlaczylem a po ponownym uruchomieniu przestawil sie na 25 stopni i ciągle pika.

Wartości które pokazują się po otwarciu aplikacji to wartości domyślne dla aplikacji a nie te zapisane w pamięci urządzenia.

Wystarczy odznaczyć "ptaszek" o alarmie dźwiękowym temperatury i zapisać ustawienia w dozowniku, to wszystko.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ptaszka przy alarmie nie mam a dozownik piszczy, mimo że ustawiłem na 23 stopnie a temperatura w akwarium 24,5.

Oczywiście jak ustawie i aplikacja jest otwarta to jest wszystko ok. Problem jest przy ponownym uruchomieniu aplikacji bo dozownik przybiera wartość tem min 25 stopni, a ptaszka przy alarmie nie ma.

Edytowane przez MaciejK (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowsza aplikacja na PC czy na Mac?

Jaka wersja firmware?

Podeślij proszę mejla z informacjami o tym do serwisu - service@pacific-sun.eu

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.