Jump to content

padre

Klubowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Tychy
  • Akwarium
    100x50x50 ,ATI Sunpower DIM 6x39, Bubble Magus A8

Recent Profile Visitors

315 profile views
  1. https://allegro.pl/oferta/dozownik-akwarystyczny-doser-one-evolution-3ch-8980838390?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_pla_supermarket_artykuły_dla_zwierząt_supermarket_animals&ev_adgr=Artykuły+dla+zwierząt+-+Akwarystyka&gclid=EAIaIQobChMIk_jp3p3d8QIVlteyCh2kZADTEAQYFCABEgI2YfD_BwE Witam zakupilem taki dozownik i mam pytanie odnoosnie programowania. Po zaplanowaniu np dawki w poniedzialek na godzine 16 zapisie danych wyjsciu do głownego manu po ponownym wejsciu mam znow same 0. Nie widze ze jest cos zaprogramowane zeby sobie np podgladnac ile i na jakiej pompie mam zaplanowane dawki. Czy uzywa moze ktos takiego dozownika i moze powiedziec czy cos zle robie czy to normalnosc. Drugie pytanie czy musze zastosowac zaworki zwrotne zeby nie robily sie pecherzyki powietrza w wezyku?
  2. Ukwial u mnie jakies 3 tygodnie. Wczesniej karmilem troszke solowcem. Wypuszczalem nad nim widzialem ze lapal. Teraz pierwszy raz chcialem kawalek krewetki dac. Moze faktycznie nawet ten 1cm byl za duzy. Jak go wyplul to znaczy ze bedzie z nim oki wczystko?
  3. Mam pytanie odnosnie karmienia ukwiałow. Poczytalem na forum poogladalem filmiki i postanowilem ze tez mojemu dam kawaleczek krewetki i zobacze co sie stanie. Wiec w niedziele ucialem kawalek z 1cm rozmrozilem w wodzie z akwarium i podalem. Ukwial wzial zwinal sie troszke i myslalem ze skonsumuje. Do wieczora juz nie napompowal sie tak jak zawsze i na drugi dzien rowniez. Dzisiaj rano zauwazylem ze kawalek tej krewetki lezy obok a ukwial calkowicie zmalal i wystawil swoja paszcze. :/ Wygladalo to tak jakby zwrocil ten kawalek krewetki Czy ktos z Was mial tak ? Czy to oznacza ze krewetka mu nie smakowala ? Co zrobilem nie tak.
  4. Chcialbym dokupic jakas rybe kolejna ale nie wiem od jakich zaczac. Wiadomo podoba mi sie hepatus i zona i dzieci naciskaja coraz bardziej aby wlasnie ta rybke zakupic. Czytalem troszke o problemach z aklimatyzacja stresem i to ze nie do takiego akwarium bo za male itd Wiem wiem i pewnie duzo ludzi wie a jednak kupuja i trzymaja z powodzeniem i ciesza sie ze ja maja. Moze ktos by pomogl w obsadzie? Cos zaproponowal fajnego. Interesuja mnie ryby aby nie wygladaly jak z slodkowodnego. Rodzinka caly czas mowi ze nie po to przeszlismy z slodkiego na morskie aby teraz trzymac zwykle rybki . Macie jakies propozycje?
  5. Krotki filmik prezentujacy zbiornik i jak rosnie moja capnella gdy dostanie swiatla
  6. Troszke czasu minelo i tez troszke sie zmienilo w akwarium Doszlo pare szt korali i dwa blazenki krabik pustelnik para slimakow kopiacych, plus turbo i trochus. Wszystko zyje pompuje sie wiec jak na razie chyba oki. Sami ocencie
  7. Wymiar sumpa 800x350 komory od lewej 250x260 potem 2x50 kolejna 190x170 potem 50 i ostatnia 150 na pompe. Nie mam osobnego zbiornika na dolewke robie do pierwszej komory. Stelarz z profili 40x40 pomalowany proszkowo
  8. Mam sciemnialna 6x39 i zadowolony jestem .
  9. Minal prawie miesiac wiec jakas mala aktualizacja. Dostalem od znajomego 2 szczepki Caulastrea Fluo i Capnella a do tego to co bylo razem z kupiona skalą pare sarkopytonow. Korale maja sie dobrze pompuja sie a Fluo zaczelo sie dzielic. Sarko jak zalalem akwarium bylo bilae teraz dostaja kolorow.Jakies glony wyszly ale o dziwo wiecej na szybach oklejonych czarna folia. W zeszłym tyg dokupilem kraba pustelnika i dwa slimaki turbo i trochus. Parametey na dzien 28.12 PH -8,2 No2 -0,No3-5,Po4~0,5, Kh-9,Ca-425, Mg-1440 ( nie jestem pewny ze dobrze zmierzylem), Si-0
  10. Ktos podpowie jaki czas ustawic w tym momencie swiecenia i na jaka moc proponujecie abym ustawil. Chce oczywiscie wykorzystac mozliwosci i robic wschody i zachody.
  11. Ta przegroda z grzalka to moze bedzie refugium dodatkowa biologia. Mi sie zdaje ze w tej komorze i tak nie stoi woda bo przecież przelewa sie z komory z kulkami i wpadajac do komory z grzalka wpada na dol a nie bezposrednio po gorze do nastepnej komory. Tak mi sie wydaje przynajmniej Otwory mam powiercone z tylu i mysle jeszcze z przodu w drzwiczkach mam z pcv i do polowy mam przysloniete kanapa wiec na dole jak wywierce nie beda widoczne a powinny zrobic obieg powietrza. Jak bedzie malo to wymusze to wentylatorkiem na usb. Myslicie ze to powinno wystarczyc?
  12. Nic nie halasuje a dodatkowo drzwiczki przesuwne. Wlasnie skonczylem robic korone mozna zakladac
  13. Dokladnie tak. Jeden jest do regulacji a drugim odcinam calkowicie splyw w razie jak bym potrzebowal cos zmienic. Nie trzeba wtedy na nowo sie bawic w ustawianie. Co do kolanek hmm mysle ze nie ma to az takiego wplywy na przepustowosc. No chyba ze masz jeszcze jakis inny argument ze zamist 90 dac 45
  14. Wczoraj zalaczylem odpieniacz niech sobie juz pracuje.
  15. Dziekuje. Wentylacje chcialem robic mechaniczna ale stwierdzilem ze na razie zobacze jak sie beda sprawowac powycinane otwory i szpary. Myslicie ze to za malo? Czemu t5 hmm poczytalem troszke posluchalem roznych opini i padlo na swietlowki. Czy dobrze zrobilem nie wiem
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.