Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć , oto moje początki .

Jestem zupełnie zielony staram szybko uczyć , lecz zanim poczytałem dobrze wybrałem opcję u sprzedawcy : 

żywa skała , żywy piasek , woda z jego akwarium i start z życiem .

Poznałem później bardzo życzliwe osoby ,które do tej pory pomagają z wyjściem ma prostą .

Akwarium 50x30x30 

-fzn-1 (ceramika oraz phosguard) + cyrkulator z wydajnością 900l

-odpieniacz RedStarfish SQ-50

-grzałka 50w

- jebao ak-60

Około 3,5kg piasku , 6kg skały

W tym momencie trwa 5 tydzień . Parametry no3 ~ 50 , po4 ~ 0,4 , no2 0.5 , kh 7,7  Więc wciąż trwa cykl azotowy . 

Temp 24

Zasolenie 1.24

Życie : 

Sarco , Rhodactis, Briareum( chyba krab go podjada), zoanthus

2 Błazenki , Ecsenius

Calcinus elegans, Nassarius Sp, Rozgwiazda piaskowa.

Na gapę : Asteriny , wieloszety , ruruwka , szklana róża , i jak nie pomylę to węzowidła takie białe nitki ze skał. 

 

 

0A1296BE-48E4-405F-A30F-D66D9C55AC1C.jpeg

34434766-A5BA-4C54-B714-33050C9B610E.jpeg

60EE6B6E-35BD-4EDD-B278-D5C7ADF4DFA8.jpeg

FE5F79A9-5709-42EE-ADD2-3368669B6B62.jpeg

Edytowane przez fidelart (wyświetl historię edycji)

8b6ea421320dd9fcf9d516e867b9abe7u1767a1598

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to dość szybko zasiedlasz zbiornik.  Cykl azotowy się już zakończył?? Jakieś plagi były?? Briareum  jak podpasuja mu warunki to opanuje skały.  Przemyśl czy nie lepiej dać je na jakieś osobne skałki. Rozgwiazda padnie z głodu,  w tak małym i młodym zbiorniku.  Oddaj komuś, szkoda zwierzaczka skazywac na śmierć glodowa:( Podjadac korale mogą asteriny.  Polecam dział dla początkujących i dużo czytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Życzliwi ludzie raczej stopują w takich sytuacjach chęć zakupu zwierzaków;

Skoro No2 jest wykrywalne, wlej jakieś bakterie, które to przerobią na no3 i nie dawaj tym błazenkom za dużo jedzenia.