Sygen Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Ten temat powinien się znaleźć w dziale sklepu który obsługiwał tą wysyłkę .W regulaminie sklepu też na pewno jest odpowiednia informacja odnośnie kosztów wysyłki reklamacyjnego towaru .To raczej nie ma nic wspólnego z solą AF. Ryzyko towaru kupowanego przez internet zawsze jakieś istnieje ,dlatego polecam odwiedzać sklepy stacjonarne zwłaszcza jak są w tym samym mieście . Jak to nie ma nic wspólnego z solą AF ?czy on kupił jakiejś innej firmy sól?nie więc chyba jak najbardziej ma wspólnego bo jakby się nie zbryliła to nie było by tematu Cytuj Moje akwarium Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Jak samochód się psuje nowy na gwarancji to się kupuje AC z pakietami i masz lawetę. Jak kogoś stać na nową brykę to i stać na inne bajery.Często usterki naprawia się też w ramach badań kontrolnych. Adam ja pisałem nie o lawecie tylko dojeździe własnym samochodem jeżeli na gwarancji masz wymianę poszycia tylnej kanapy to nie wzywasz lawety Cytuj Wreszcie zdymisjonowana..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W32darWin Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Szkoda ze inni producenci soli nie maja swoich temetow takich jak ten, tu na forum. Szybko okazaloby sie ze nie tylko AF ma jakis tam odsetek soli ktora sie zbrylila. Moze niektorzy przestaliby sie czepiac na sile naszego rodzimego producenta. Teraz latwo od tak i na szybko wszystko wywalic w tym watku i po klopocie. A co do reklamacji to wydaje mi sie ze sklep powinien pokryc koszty transportu i pozniej sam dogadywac sie z producentem. Pozdrawiam Edytowane 2 Grudnia 2014 przez W32darWin (wyświetl historię edycji) Cytuj START 12.12.2013 - 180L z panelem 70x70x45, odpieniacz DIY a'la midi flotor ale.... na igle AB 2000/1 , ATI Sunpower 6x24T5 + 9W LED china blue, betonowa skała DIY, AllInOne w reaktorze DIY, baniakiem kręci jebao WP-25 i koralia 2800. http://nano-reef.pl/...0l-betonowisko/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaber Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Szkoda ze inni producenci soli nie maja swoich temetow takich jak ten, tu na forum. Szybko okazaloby sie ze nie tylko AF ma jakis tam odsetek soli ktora sie zbrylila. Moze niektorzy przestaliby sie czepiac na sile naszego rodzimego producenta. Teraz latwo od tak i na szybko wszystko wywalic w tym watku i po klopocie. A co do reklamacji to wydaje mi sie ze sklep powinien pokryc koszty transportu i pozniej sam dogadywac sie z producentem. Pozdrawiam Kiedy przestaniesz każdy wpis oceniać jako zakrojoną na szeroką skalę akcję, przeciwko rodzimemu producentowi. Chłopie wyluzuj. temat jest po to stworzony, aby pisać nie tylko to co nam się podoba, ale i to co nam się nie podoba. Jeżeli brakuje Ci tematu o innych solach to go stwórz. Jeżeli klient otrzymał sól zbryloną, to w dobry\ej praktyce handlowej powinna być ona wymieniona bez obciążenia kupującego i po to warto o tym, pisać, gdyż producent, dostawca może sobie to zastrzec w umowie ze sklepem, jeżeli on sam nie jest w stanie właściwie do tematu podejść. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sygen Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Szkoda ze inni producenci soli nie maja swoich temetow takich jak ten, tu na forum. Szybko okazaloby sie ze nie tylko AF ma jakis tam odsetek soli ktora sie zbrylila. Moze niektorzy przestaliby sie czepiac na sile naszego rodzimego producenta. Teraz latwo od tak i na szybko wszystko wywalic w tym watku i po klopocie. A co do reklamacji to wydaje mi sie ze sklep powinien pokryc koszty transportu i pozniej sam dogadywac sie z producentem. Pozdrawiam Panie kolego obrońco naszej rodzimej firmy po pierwsze to jest forum i jak najbardziej powinny być wpisy pozytywne jak i negatywne a według ciebie negatywne trzeba wyczyścić po drugie jakoś nikt nie pisze o zbrylaniu się soli innych firm i wcale nie trzeba mieć założonego tematu przez daną firmę aby napisać po trzecie takie rewelacyjne produkty zachwalane przez właścicieli a sól się zbryla i to za mną nie przemawia że po zbryleniu jest wszystko ok jest zawsze jakieś ryzyko Cytuj Moje akwarium Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W32darWin Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Kiedy przestaniesz każdy wpis oceniać jako zakrojoną na szeroką skalę akcję, przeciwko rodzimemu producentowi. Chłopie wyluzuj. temat jest po to stworzony, aby pisać nie tylko to co nam się podoba, ale i to co nam się nie podoba. Jeżeli brakuje Ci tematu o innych solach to go stwórz. Jeżeli klient otrzymał sól zbryloną, to w dobry\ej praktyce handlowej powinna być ona wymieniona bez obciążenia kupującego i po to warto o tym, pisać, gdyż producent, dostawca może sobie to zastrzec w umowie ze sklepem, jeżeli on sam nie jest w stanie właściwie do tematu podejść. pozdr To chyba moj pierwszy wpis tego typu wiec nie rozumiem za co sie mnie czepiasz (dot. Kiedy przestaniesz każdy wpis oceniać jako zakrojoną na szeroką skalę akcję, przeciwko rodzimemu producentowi.) Temety o innych solach sa wiec nie widze potrzeby zakladania - tematow zalozonych przez ich producentow nie ma - chodzilo mi tylko o to. A co do wymiany to widzisz napisales to samo co ja. Jesli nie odpowiada Ci to co pisze to poprostu omijaj moje wypowiedzi szerokim lukiem. Pozdrawiam Cytuj START 12.12.2013 - 180L z panelem 70x70x45, odpieniacz DIY a'la midi flotor ale.... na igle AB 2000/1 , ATI Sunpower 6x24T5 + 9W LED china blue, betonowa skała DIY, AllInOne w reaktorze DIY, baniakiem kręci jebao WP-25 i koralia 2800. http://nano-reef.pl/...0l-betonowisko/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) A nie prościej podjechać do sklepu w Warszawie i kupić w sklepie stacjonarnym np. Korale.pl? Zależy dla kogo dla mnie to prawie 2 godziny np dla dziecka . Nie każdy jest zmotoryzowany.Dojazd z jedną przesiadką kosztuje tyle ile wysyłka około 20zł. ... osobiście coraz częściej zamawiam na wysyłkę niż z odbiorem osobistym. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Ben_sage (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W32darWin Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Gdzie wy wyczytalisci ze nie kaze Wam krytykowac? Krytykujcie to ze sie zbryla a nie to ze AF, prosze bardzo - wisi mi to. Ale co ma AF do tego ze ktos nie dostal kasy za przesylke. To jest problem Af i sklepu. Cytuj START 12.12.2013 - 180L z panelem 70x70x45, odpieniacz DIY a'la midi flotor ale.... na igle AB 2000/1 , ATI Sunpower 6x24T5 + 9W LED china blue, betonowa skała DIY, AllInOne w reaktorze DIY, baniakiem kręci jebao WP-25 i koralia 2800. http://nano-reef.pl/...0l-betonowisko/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Problem głównie klienta a klient nasz pan tak dla sprostowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaber Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Gdzie wy wyczytalisci ze nie kaze Wam krytykowac? Krytykujcie to ze sie zbryla a nie to ze AF, prosze bardzo - wisi mi to. Ale co ma AF do tego ze ktos nie dostal kasy za przesylke. To jest problem Af i sklepu. Firmie nie zależy na negatywnym rozgłosie i w takich sytuacjach sprawa powinna być załatwiona skutecznie, a takie informacje o tym jak załatwiane są reklamacje produktów danej firmy jest bardzo cenne, aby to właściwie usprawnić i pouczyć jednostki partnerskie, jak należy załatwiać sprawy reklamacji przeprowadzać. Tj napisałeś to jest problem producenta i sklepu i właśnie poprzez ten temat informacja trafiła do producenta. Reasumując twoje pozycyjne posty chcące bronić dobrego imienia firmy, wszyscy cenią, ale wydaje mi się, że jako klienta to nie jest Twoja kompetencja. pozdr Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Gaber (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian07 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Panie kolego obrońco naszej rodzimej firmy po pierwsze to jest forum i jak najbardziej powinny być wpisy pozytywne jak i negatywne a według ciebie negatywne trzeba wyczyścić po drugie jakoś nikt nie pisze o zbrylaniu się soli innych firm i wcale nie trzeba mieć założonego tematu przez daną firmę aby napisać po trzecie takie rewelacyjne produkty zachwalane przez właścicieli a sól się zbryla i to za mną nie przemawia że po zbryleniu jest wszystko ok jest zawsze jakieś ryzyko Kilka lat temu miałem przyjemność stosować sól Preisa i co drugie wiadro było zbrylone , nigdy nie zareklamowano mi tej soli (kupowana w Niemczech) . Do dzisiaj nie słyszałem, aby ktoś wymieniał zbryloną sól, a zdarza się to i to przy Kencie i Preisie i nawet przy soli Tunze ,jednak jak zwykle komuś przeszkadza to że bez dyskusji sól wymieniają nasi sprzedawcy ,bardzo ciężko to zrozumieć no cóż,ale taka już nasza natura . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W32darWin Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Kurcze Gaber moze ja poprostu Cie nie rozumiem. Nie wiem. Ja sie wyczerpalem w temacie. Co bym nie napisal i tak bedzie zle - trudno. Pozdrawiam Cytuj START 12.12.2013 - 180L z panelem 70x70x45, odpieniacz DIY a'la midi flotor ale.... na igle AB 2000/1 , ATI Sunpower 6x24T5 + 9W LED china blue, betonowa skała DIY, AllInOne w reaktorze DIY, baniakiem kręci jebao WP-25 i koralia 2800. http://nano-reef.pl/...0l-betonowisko/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaber Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Kurcze Gaber moze ja poprostu Cie nie rozumiem. Nie wiem. Ja sie wyczerpalem w temacie. Co bym nie napisal i tak bedzie zle - trudno. Pozdrawiam Widzisz moje wpisy, to reakcja na traktowanie klienta, bo bo niestety należy z tym walczyć. Kolega Sygen pisze tu emocjonalnie, podbudowany kwestią swojej historii i dlatego żywo reaguje na takie ahy i ehy. Nie trzeba psisać ah i eh aby wspierać firmę, bo najlepszym dla niej uznaniem i wsparciem to stosowanie jej produktów. na koniec, bezosobowo ale Prosiłbym o szanowanie swojego narodu i nie pisanie o nim w sposób szmatławy, może mamy wady, ale chyba nie większe ni mniejsze od reszty tzw europejczyków. Chcesz być szanowany, szanuj innych. Co do wpisów przytoczę dwa wersy modlitwy Św. Tomasza z Akwinu ...Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.... ...Użycz mi chwalebnego poczucia, że czasami mogę się mylić.... pozdr Edytowane 3 Grudnia 2014 przez Gaber (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W32darWin Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Widzisz moje wpisy, to reakcja na traktowanie klienta, bo bo niestety należy z tym walczyć. Kolega Sygen pisze tu emocjonalnie, podbudowany kwestią swojej historii i dlatego żywo reaguje na takie ahy i ehy. Nie trzeba psisać ah i eh aby wspierać firmę, bo najlepszym dla niej uznaniem i wsparciem to stosowanie jej produktów. na koniec, bezosobowo ale Prosiłbym o szanowanie swojego narodu i nie pisanie o nim w sposób szmatławy, może mamy wady, ale chyba nie mniejsze od reszty tzw europejczyków. Chcesz być szanowany, szanuj innych. Co do wpisów przytoczę dwa wersy modlitwy Św. Tomasza z Akwinu ...Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.... ...Użycz mi chwalebnego poczucia, że czasami mogę się mylić.... pozdr To dodam cos ostatni raz. Co do reklamacji: Jak kupimy pompe np. jebao i okaze sie wadliwa to nie reklamujemy jej u producenta tylko w sklepie (sklep reklamuje u producenta). To ze producent pisze w tym temacie to tylko na plus dla konsumenta. Co do szanowania swojego narodu: Uwierz mi ze jestem daleki od nierobienia tego. Nigdzie nie napisalem nic co by moglo swiadczyc inaczej. Co do twojego pieknego cytatu o św. ....: Jest on calkiem nie na miejscu (choc jest prawdziwy i calkiem sie z nim zgadzam) poniewaz odnosi sie do osob ktore (jak glosi) pisza wszedzie i o wszystkim nie majac np. nic ciekawego do wniesienia w rozmowie, lub pisza calkiem nie na temat. Ja nie pisze w kazdym watku tylko po to zeby pisac. Pozdrawiam Cytuj START 12.12.2013 - 180L z panelem 70x70x45, odpieniacz DIY a'la midi flotor ale.... na igle AB 2000/1 , ATI Sunpower 6x24T5 + 9W LED china blue, betonowa skała DIY, AllInOne w reaktorze DIY, baniakiem kręci jebao WP-25 i koralia 2800. http://nano-reef.pl/...0l-betonowisko/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ironista Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Niestety panowie z Aquaforest. Popełniliście dwa błędy. Mieliście pomysł na życie i to, jak połączyć hobby z pracą. Niestety, Wy w tym kraju ośmieliliście się na dwie rzeczy, których wam rodacy nie wybaczą: - udało wam się - ośmielacie się informować o tym publicznie. Jakby wam się biznes w diabły spalił, o to tak. Ale sukces? Jakim prawem? Tego jak widać wielu nie może przeżyć i zawsze znajdzie się grudka soli na podstawie której zrobią wam młyn. Oczywiście w imię wspólnego dobra klientów. Nic do was nie mają, gdzie tam. Tak sobie walczą tylko, a najbardziej ci, których to nie dotknęło bezpośrednio, ba nawet na żywo waszych produktów nie widzieli. Wszystkim tak czułym na reklamacje, traktowanie klienta itp. polecam: Powalczcie na przykład z Tunze. Psują się, problemy z serwisem, większość ich sprzętu (podpinana pod prąd) nie ma polskich instrukcji obsługi w opakowaniach, choć nie tylko dobro klienta to nakazuje, ale i prawo tego kraju. No jak? Szarpniecie się? Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Ironista (wyświetl historię edycji) Cytuj I znowu zalewamy, i znowu i tak do usranej śmierci... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaber Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 To dodam cos ostatni raz. Co do szanowania swojego narodu: Uwierz mi ze jestem daleki od nierobienia tego. Nigdzie nie napisalem nic co by moglo swiadczyc inaczej. Pozdrawiam To akurat do Ciebie się nie odnosiło. Cytat jak najbardziej na miejscu. uciekam i pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walker Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Jeśli pozwolicie to i ja się wypowiem w tej kwestii. Dobrze że temat zawiera ochy i achy bo przedstawicielom producenta napewno miło się to czyta i to dopingyje ich do dalszej pracy, bardzo dobrze też ze w temacie jest sporo krytyki bo konstruktywna krytyka pozwala logicznie myślącemu przedsiębiorcy wyciągać wnioski oraz dostrzegać i rozwiązywać problemy o których sam może nie wiedzieć (przecież to potrzeby rynku kreują produkt a nie odwrotnie). Natomiast kochani nie popadajmy w paranoję. Jeżeli kupiłeś sól która pod jakimś względem nie spełnia Twoich oczekiwań lub w Twoim mniemaniu jest wadliwa bierzesz w łapę paragon który jest dla ciebie dowodem zawarcia umowy sprzedaży i na podstawie tego paragonu domagasz się swoich praw i zwrotu ewentualnie poniesionych kosztów od SPRZEDAWCY. A to czy sprzedawca koszty weźmie na klatę czy będzie domagał się zwrotu od producenta to już nie twoja sprawa bo trudno żeby klient końcowy miał jeszcze wgląd w umowy handlowe. Chyba tyle w temacie ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzeniu Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Widzisz moje wpisy, to reakcja na traktowanie klienta, bo bo niestety należy z tym walczyć. Kolega Sygen pisze tu emocjonalnie, podbudowany kwestią swojej historii i dlatego żywo reaguje na takie ahy i ehy. Nie trzeba psisać ah i eh aby wspierać firmę, bo najlepszym dla niej uznaniem i wsparciem to stosowanie jej produktów. na koniec, bezosobowo ale Prosiłbym o szanowanie swojego narodu i nie pisanie o nim w sposób szmatławy, może mamy wady, ale chyba nie mniejsze od reszty tzw europejczyków. Chcesz być szanowany, szanuj innych. Co do wpisów przytoczę dwa wersy modlitwy Św. Tomasza z Akwinu ...Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.... ...Użycz mi chwalebnego poczucia, że czasami mogę się mylić.... pozdr Przepraszam że się wtrace ale pamiętam taką rozmowę z Tobą i Ci to napisałem że chyba Włodek ma taki podpis. Widzę że wziołeś sobie do serca Cytuj http://nano-reef.pl/topic/57349-350l-slps/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) ..to ja dodam, sól nadal z probio, i prawie pełen balling od AF. Przy następnej wizycie w sklepie zakupię komplecik dodatków do ballinga oraz bakterie i pożywkę. Jak u mnie AF sprawdza się w 100%, korale rosną, kolory są super nic dodać....no może chyba żeby popracowali nad palletami, może coś z tego wyjdzie hehehe. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez cop909 (wyświetl historię edycji) Cytuj 730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jude Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Niestety panowie z Aquaforest. Popełniliście dwa błędy. Mieliście pomysł na życie i to, jak połączyć hobby z pracą. Niestety, Wy w tym kraju ośmieliliście się na dwie rzeczy, których wam rodacy nie wybaczą: - udało wam się - ośmielacie się informować o tym publicznie. Jakby wam się biznes w diabły spalił, o to tak. Ale sukces? Jakim prawem? Tego jak widać wielu nie może przeżyć i zawsze znajdzie się grudka soli na podstawie której zrobią wam młyn. Oczywiście w imię wspólnego dobra klientów. Nic do was nie mają, gdzie tam. Tak sobie walczą tylko, a najbardziej ci, których to nie dotknęło bezpośrednio, ba nawet na żywo waszych produktów nie widzieli. Wszystkim tak czułym na reklamacje, traktowanie klienta itp. polecam: Powalczcie na przykład z Tunze. Psują się, problemy z serwisem, większość ich sprzętu (podpinana pod prąd) nie ma polskich instrukcji obsługi w opakowaniach, choć nie tylko dobro klienta to nakazuje, ale i prawo tego kraju. No jak? Szarpniecie się? dokładnie tak. Jeśli pozwolicie to i ja się wypowiem w tej kwestii. Dobrze że temat zawiera ochy i achy bo przedstawicielą producenta napewno miło się to czyta i to dopingyje ich do dalszej pracy, bardzo dobrze też ze w temacie jest sporo krytyki bo konstruktywna krytyka pozwala logicznie myślącemu przedsiębiorcy wyciągać wnioski oraz dostrzegać i rozwiązywać problemy o których sam może nie wiedzieć (przecież to potrzeby rynku kreują produkt a nie odwrotnie). Natomiast kochani nie popadajmy w paranoję. Jeżeli kupiłeś sól która pod jakimś względem nie spełnia Twoich oczekiwań lub w Twoim mniemaniu jest wadliwa bierzesz w łapę paragon który jest dla ciebie dowodem zawarcia umowy sprzedaży i na podstawie tego paragonu domagasz się swoich praw i zwrotu ewentualnie poniesionych kosztów od SPRZEDAWCY. A to czy sprzedawca koszty weźmie na klatę czy będzie domagał się zwrotu od producenta to już nie twoja sprawa bo trudno żeby klient końcowy miał jeszcze wgląd w umowy handlowe. Chyba tyle w temacie ;-) Zgadzam się całkowicie, ale jeżeli chodzi o krytykę produktu to dużo w tym temacie jest bicia piany, nie potrzebnego zupełnie i które niczego nie wnosi. Wydaje mi się że dużo krzyku robi się w tym temacie dlatego że jest tu producent i można się do niego bezpośrednio odnieść, podobnie było w tematach PS, a najbardziej nie zadowolone były osoby które tych lam nie posiadały. Cytuj Było: Aquael RM, Kostaka 60x60x60 FullOPTI, AKWA - 135X50X60 OŚWIE. - 240W LED - PS BP 120W FILTRACJA - ODPIENIACZ SKIMZ SM161 + PROBIOTYKA AF + MINI DSB Jest: 170x60x60 320W Led Filtr. Twistman 200-int + probiotyki AF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaber Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Przepraszam że się wtrace ale pamiętam taką rozmowę z Tobą i Ci to napisałem że chyba Włodek ma taki podpis. Widzę że wziołeś sobie do serca 1. pamiętam ten wpis, ale to nie była rozmowa ze mną 2. tekst znany niektórym zanim został umieszczony przez kolegę Włodka w swoim podpisie 3. ja pamiętam zupełnie inną rozmowę z tobą, więc pozwól sobie nie odnosić się do mojej osoby, taka prośba i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jude Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Niestety panowie z Aquaforest. Popełniliście dwa błędy. Mieliście pomysł na życie i to, jak połączyć hobby z pracą. Niestety, Wy w tym kraju ośmieliliście się na dwie rzeczy, których wam rodacy nie wybaczą: - udało wam się - ośmielacie się informować o tym publicznie. Jakby wam się biznes w diabły spalił, o to tak. Ale sukces? Jakim prawem? Tego jak widać wielu nie może przeżyć i zawsze znajdzie się grudka soli na podstawie której zrobią wam młyn. Oczywiście w imię wspólnego dobra klientów. Nic do was nie mają, gdzie tam. Tak sobie walczą tylko, a najbardziej ci, których to nie dotknęło bezpośrednio, ba nawet na żywo waszych produktów nie widzieli. Wszystkim tak czułym na reklamacje, traktowanie klienta itp. polecam: Powalczcie na przykład z Tunze. Psują się, problemy z serwisem, większość ich sprzętu (podpinana pod prąd) nie ma polskich instrukcji obsługi w opakowaniach, choć nie tylko dobro klienta to nakazuje, ale i prawo tego kraju. No jak? Szarpniecie się? dokładnie tak. Jeśli pozwolicie to i ja się wypowiem w tej kwestii. Dobrze że temat zawiera ochy i achy bo przedstawicielą producenta napewno miło się to czyta i to dopingyje ich do dalszej pracy, bardzo dobrze też ze w temacie jest sporo krytyki bo konstruktywna krytyka pozwala logicznie myślącemu przedsiębiorcy wyciągać wnioski oraz dostrzegać i rozwiązywać problemy o których sam może nie wiedzieć (przecież to potrzeby rynku kreują produkt a nie odwrotnie). Natomiast kochani nie popadajmy w paranoję. Jeżeli kupiłeś sól która pod jakimś względem nie spełnia Twoich oczekiwań lub w Twoim mniemaniu jest wadliwa bierzesz w łapę paragon który jest dla ciebie dowodem zawarcia umowy sprzedaży i na podstawie tego paragonu domagasz się swoich praw i zwrotu ewentualnie poniesionych kosztów od SPRZEDAWCY. A to czy sprzedawca koszty weźmie na klatę czy będzie domagał się zwrotu od producenta to już nie twoja sprawa bo trudno żeby klient końcowy miał jeszcze wgląd w umowy handlowe. Chyba tyle w temacie ;-) Zgadzam się całkowicie, ale jeżeli chodzi o krytykę produktu to dużo w tym temacie jest bicia piany, nie potrzebnego zupełnie i które niczego nie wnosi. Wydaje mi się że dużo krzyku robi się w tym temacie dlatego że jest tu producent i można się do niego bezpośrednio odnieść, podobnie było w tematach PS, a najbardziej nie zadowolone były osoby które tych lam nie posiadały. Cytuj Było: Aquael RM, Kostaka 60x60x60 FullOPTI, AKWA - 135X50X60 OŚWIE. - 240W LED - PS BP 120W FILTRACJA - ODPIENIACZ SKIMZ SM161 + PROBIOTYKA AF + MINI DSB Jest: 170x60x60 320W Led Filtr. Twistman 200-int + probiotyki AF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Mieliście pomysł na życie i to, jak połączyć hobby z pracą. Niestety, Wy w tym kraju ośmieliliście się na dwie rzeczy, których wam rodacy nie wybaczą: - udało wam się - ośmielacie się informować o tym publicznie. - Zazdrość jest czymś obleśnym. Nie wiem czemu miałby ktoś tak myśleć po za innym producentem. - Skoro producent siedzi aktywnie na forum to chyba po to są żeby sprostać oczekiwaniom i uważam że każda uwaga i krytyka przyczynia się do poprawy produktu jak też kolega wspomniał. Jeśli nawet pada krytyka to dziwi mnie trochę że producent nie napisze spróbujemy to poprawić,wrócimy do starych opakowań po starej cenie. Problemem jest po części aktywność producenta na forum który w wielu kwestiach patrzy przez pryzmat swoich produktów i to wielu użytkowników denerwuje np temat korali w wątki Debory to tylko jeden z wielu przykładów. Producent powinien siedzieć w swoim dziale i tam rozmawiać a nie przenosić tematów do innych wątków gdzie ktoś napisze słowo AF to zaraz sprostowanie. Teraz wyobraźmy sobie że każdy producent ma tu konto i tak robi. A to czy firma rodzima czy też nie nie ma to żadnego znaczenia ani nie wpływa w żaden sposób na jakiś dobrobyt kraju. W sytuacji kiedy pieniądze idą w rynsztok żadna rodzima firma niczego nie zmieni. Wręcz bym powiedział że Polski przemysł jest skutecznie tępiony. Na opakowaniu jest made in EU a nie made in Poland. Kupuj polski produkt to kampania Gowina , ja proponuje kupujcie to co dobre i co wam odpowiada. Im bardziej będziecie wspierać Polski przemysł tym koszty będą rosnąć bo ktoś to zauważy i tak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walker Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 Jeśli nawet pada krytyka to dziwi mnie trochę że producent nie napisze spróbujemy to poprawić,wrócimy do starych opakowań po starej cenie. . Adam ja mam wrażenie ze Ty tak klepiesz w klawiature żeby tylko klepac nie mając za bardzo rozeznania w temacie. Przecież napisali ze np. Zmienili sposób zamykania worków z solą po uwagach z forum - niby banał ale cieszy. Poza tym nie wiem gdzie kupujesz AF (podejrzewam ze tam gdzie i bo dużego wyboru w stolicy nie mamy) ale te w nowych opakowaniach są w lepszych cenach niż w starych(np. Coral A, C,D, V...) wiec jak o mnie chodzi to nie tęsknię za starymi opakowaniami ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Zmienili sposób zamykania worków z solą po uwagach z forum - niby banał ale cieszy. Poza tym nie wiem gdzie kupujesz AF (podejrzewam ze tam gdzie i bo dużego wyboru w stolicy nie mamy) ale te w nowych opakowaniach są w lepszych cenach niż w starych(np. Coral A, C,D, V...) wiec jak o mnie chodzi to nie tęsknię za starymi opakowaniami ;-) Ty nie tęsknisz za starymi a ja za nowymi. W stolicy nie kupowałem soli, tylko na wysyłkę. Ja skorzystałem z lepszej oferty bo AF wpuszczając nowy produkt nie poczekał aż sprzedawcy sprzedadzą stary, korzystam z promocji. Jeśli ciebie stać na nowe wiadra to faktycznie banał ale cieszy. Mowa o soli a nie C,D,E. Przy dwóch opakowaniach 12,5 kg masz 5 kg więcej soli za tą samą cenę co teraz, więc nie wiem jak taniej.Może dla ciebie to niewiele a dla mnie rocznie to ponad 15kg więcej soli. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Ben_sage (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach