Skocz do zawartości
lukaszra

Reklamacja pompy Eco runner 3700 w aquamedic Poznan

Rekomendowane odpowiedzi

hahaha ale to naprawde zupelnie prze przypadek szybko pisalem i za dlugo mi sie shift przytrzymal :)

co do rzadu to nic nie mam powiedzial bym nawet ze z tej firmu to raczej chyba z PISu sa hahah

takze to naprawde przez przypadek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że temat zdecydowanie schodzi na polityczne przepychanki :rant:

Proponuje wrócić do sprawy wadliwej pompy albo temat zamykamy bez politycznych podtekstów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukaszra -> Cóż mogę napisać. Wypada nam przeprosić za zaistniałą sytuację, zapewniam że nie była ona zamierzona i celowa. Z racji dużej ilości pracy, sklep w Poznaniu nie ma kompletnej obsady osobowej stąd powstałe opóźnienie przy rozpatrywaniu gwarancji. Poniekąd czujemy się za sytuację odpowiedzialni jako że pompa pochodziła z warszawskiego salonu.

Sama pompa jako nowy produkt może wyjątkowo cierpieć na "choroby wieku dziecięcego" ;). Na pewno lest lepsza od Dreamlinera :). Zdarza się to sporadycznie, jak w pańskim egzemplarzu. Sprzedaliśmy już bardzo dużo pomp z tej serii i jak na razie poza Pańską pompą był jeszcze jeden przypadek głośniejszej pracy.

Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję.

Pozdrawiamy

Aqua Medic Warszawa

Edytowane przez AMW (wyświetl historię edycji)

Aqua Medic Poland, Filia w Warszawie:

ul Indiry Gandhi 35 U-4

tel. 22 - 613 50 88

warszawa(at)aquamedic.pl

Aqua Medic Poland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inmar a dlaczego odebrałeś akwa bez dowodu kupna jakim jest paragon/faktura ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wyszło,mieli dostarczyć później,..................Mało tego,nie dali papierów do pompy obiegowej,waweboxa....

Edytowane przez inmar (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, warto rozgraniczyć. AM Wawa jest naprawde spoko.


350l SPS tank, 4xTunze 6095 + Tunze7096, ATI Powercone 200i, Profilux 3ex + ext. module

ATI mod 4xT5 39W + LED Cree 162W, DASTACO II Ca reaktor, NP Biopellets

Kupuje uszkodzony sprzęt GHL, Tunze etc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale firma jedna a że znana na całym świecie to nie powinna tak traktować swoich klientów,chyba,że Polacy to jakaś nisza.Wątpię by człowiek był tak traktowany w salonie BMW czy Mercedesa.Akwarystyka widać to inny świat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukaszra -> Cóż mogę napisać. Wypada nam przeprosić za zaistniałą sytuację, zapewniam że nie była ona zamierzona i celowa. Z racji dużej ilości pracy, sklep w Poznaniu nie ma kompletnej obsady osobowej stąd powstałe opóźnienie przy rozpatrywaniu gwarancji. Poniekąd czujemy się za sytuację odpowiedzialni jako że pompa pochodziła z warszawskiego salonu.

Sama pompa jako nowy produkt może wyjątkowo cierpieć na "choroby wieku dziecięcego" ;). Na pewno lest lepsza od Dreamlinera :). Zdarza się to sporadycznie, jak w pańskim egzemplarzu. Sprzedaliśmy już bardzo dużo pomp z tej serii i jak na razie poza Pańską pompą był jeszcze jeden przypadek głośniejszej pracy.

Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję.

Pozdrawiamy

Aqua Medic Warszawa

dziekuje przemysle jak dostane swoja fakture zakupu ,,, bo nadal ich nie mam ,, pomimo napisanego przez Panstwa maila o tym ze zostana wyslane :) grzecznie czekam dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no inny swiat ,,, wodny :)

Marek walcz ,,, jak widac jak ktos szczeka to swoje osiagnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj doszla faktura ,,, wiec mozna powiedziec ze sprawa zamknieta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zadzwon tam znowu albo napisz bezposrednuo do wlasciciela ja ta zrobilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO I WRACAMY DO TEMATU !!! :)

..."

Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję.

Pozdrawiamy

Aqua Medic Warszawa"

DOSTALEM RABAT 35 %

WYSLALEM ZAPYTANIE ,,,

4 kwietnia moje pw

Witam jesli jest jeszcze mozliwosc zakupienia u Pansta wybranego przedmiotu z rabatem 30 % o ktorym pisaliscie w moim temacie na forum

to chcialbym kupic od Panstwa taki oto scraper

http://erybka.pl/pro...ic-Scraper.html

czy jest taka mozliwosc i jaka bedzie jego cena ??

pozdrawiam

OTRZYMALEM ODPOWIEDZ

Witam,

Jest oczywiście możliwość. Scraper z rabatem by kosztował 49,64zł + ew. koszt wysyłki.

Pozdrawiam

ALE PONIEWAZ SIE NIE ZDECYWOALEM BO KUPILEM INNY

ODEZWALEM SIE DZISIAJ

Witam ponownie na scrobak sie nie zdecydowalem

ale jestem teraz zainteresowany teraz czyms konkretnym

chodzi mi o chlodziarke

rozumiem ze rabat o ktorym pisal szef jest wciaz aktualny

.."

Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję.

Pozdrawiamy

Aqua Medic Warszawa.."

prosilbym o podanie cen chlodziarek bo to nagla potrzeba ,,

ODPOWIEDZ JAKA OTRZYMALE :) :) HAHAHAHAHAHAHHA

BEZ KOMENATARZA :) :)

..."

Proszę Pana,

Zdecydował się Pan na skrobak. Przyjąłem to do wiadomości i to pozostaje

w mocy.

Z poważaniem / Best Regards / MFG,

SWIETNE PODEJSCIE :) HAHAHAHAHAHAHAH

nie pytajcie w salonie z autami o ceny bo odrazu wam FV dadza do zaplaty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę Łukasz że .... teraz to TY się czepiasz i za dużo kminisz. Ale to tylko moja opinia. :police::ninja:


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie nie nie czepiam chcialbym rabat o ktorym byla mowa ,, zapytalem o cene nie zdecyowalem sie bo gdzie indzie byl tanszy i tyle wiec chcialbym to co mi obiecali ,, i wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bijesz pianę lekko i się czepiasz. Wybrałeś jeden towar a potem już go nie chciałeś :)

Przypisując do Twojego porównania z samochodami.... Wybrałeś Małego Fiata i wynegocjowałeś rabat i nagle stwierdziłeś że jednak Porsche fajniejsze.

EOT.


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wez przestan uklad masz z nimi ??

Zapytalem tylko o cene nic nie negocjowalem

Jak idziesz do warzywniaka I pytasz o cene kilo winogron I slyszysz 80 zl to tez je kupujesz czy dziekujesz ???

Taniej dostalem inny wiec rabatu nie wykorzystalem ...

Ale to Polska I teraz to juz napisze do centrali

Nie powiedzialem ze ja kupie bo nie znam ceny

Mozna sie bylo tego spodziewac po nich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba umiec wyjasniac, rozmawiac, negocjowac.

Moze i masz racje. Moze nie jest po Twojej mysli itd. Tylko nikt nie lubi takich klientow, co to truja d...e co 5 min. Byla akcja z pompa? dogadales sie? dostales rabat? Zamawiasz, dzwonisz, piszesz i informujesz sprzedawcow z wyslanym do nich mailem, informujacym o rabacie. Kupujesz i tyle. Jak ide do warzywniaka, to patrze na jakosc winogron i cena mnie nie interesuje, a juz na pewno nie pytam sprzedawcow, czy dostane rabat na winogrona, bo mi ktos ostatnio obiecal ze wzgledu a zepsute jablko, po czym stwierdzam, ze kupie caly regal, bo ma byc znizka.

Do tego wszystko (kazda wypowiedz) dajesz na forum, z nadzieja, ze sklep przeczyta i sami sie odezwa i dadza Ci "za darmo"

Sprawa z pompa naglosniona, bo byl problem, ale teraz przez forum chcesz zalatwiac prywatne sprawy.

Nie bierz tego do siebie, bo szczerze wisi mi to, co tam dostaniesz itd, ale znam tylko sprawe od Twojej strony i wyrazilem swoje zdanie po przeczytaniu w/w postow.

pozdrawiam

Marcin


Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inne zdanie I jak sie o co pytam to nie oznacza ze cos kupuje nonpomimo rabatu cena byla gorsza niz w innym sklepie

Wszystko w temacie

Pozatym zaloze sie ze gdybym najpierw pytam o chlodziare a pozniej o scraper problemu by nie bylo

Rabat dostalem.na wykorzystanie a nie na zapytanie

Wykorzystanie ozacza kupno

Kupno w gorszej cenie z rabatem a kupno w innym sklepie w lepszej cenie bez rabatu to chyba nie blad ?? Czy nie ..??

Edytowane przez lukaszra (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe śmieszna sprawa :D Jakbym chciał dom pomalować na niebiesko, i bym się jeszcze chwilkę w domu zastanowił, to już nie mam opcji zmiany koloru na beżowy?

Z trzeciej strony :) wiele dużych firm głównie telekomunikacyjnych ma taki zapis w umowie czy tam w regulaminie o postępowaniu reklamacyjnym, że jak oni odpowiedzą na Nasze żale na piśmie to już jest koniec postępowania wyjaśniającego i "dlaczego" można zapytać dopiero w sądzie. Taki niuans :)


Obecnie suchy dok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe śmieszna sprawa :D Jakbym chciał dom pomalować na niebiesko, i bym się jeszcze chwilkę w domu zastanowił, to już nie mam opcji zmiany koloru na beżowy?

Z trzeciej strony :) wiele dużych firm głównie telekomunikacyjnych ma taki zapis w umowie czy tam w regulaminie o postępowaniu reklamacyjnym, że jak oni odpowiedzą na Nasze żale na piśmie to już jest koniec postępowania wyjaśniającego i "dlaczego" można zapytać dopiero w sądzie. Taki niuans :)

No wiec wlasnie oto chodzi ja tylko zapytalem ...

Gdybym kupil a teraz chcial zmiany to ok ...

Ale nie kupilem bo cena byla zla pomimo rabatu ...

Wychodzi ze zapytanir oznacza kupno

Dlatego wlasnie napisze do wlasciciela jak nie pomoze to do centrali jak.nie to ... sa inne metody

Najlepsze ze ja nie wiem czy ja kupie.bo chce.znac cene

To juz 2 rzeczy.bede mial kupione buhahha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm...wolałbym aby taki klient nic u mnie nigdy nie kupił, niż miałbym się z nim męczyć.

Mam nadzieję że centrala oleje te twoje żale.


I znowu zalewamy, i znowu i tak do usranej śmierci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak, jakby sklep chciał się ładnie zachować wobec klienta, ale niestety tylko na pokaz, pracowników sklepu zaczyna zjadać po czasie rutyna i hasło - klient nasz pan - przestaje mieć swoja siłę. Takie drobne przykłady jak sprawa Łukasza skutecznie mnie zniechęcają do robienia zakupów w poszczególnych sklepach. Na szczęście wybór sklepów mamy coraz większy a konkurencja nie próżnuje.


*Moja Rafka 200 l* (zlikwidowana z końcem 2016) 100x40x50, Sump 40L, Pudełko przelewowe, Lampa HQI 2x150+2x39W T5, Odpieniacz Deltec MC500, Obieg Eheim 1260, Cyrkulacja 2x Koralia3 6400l/h, LR 34kg, LS 21kg

Sprzedam wąż silikonowy 32 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm...wolałbym aby taki klient nic u mnie nigdy nie kupił, niż miałbym się z nim męczyć.

Mam nadzieję że centrala oleje te twoje żale.

Twoje pisze sie duza litera szlachcicu

Lubisz byc tak traktowany ... wolny kraj kazdy ma swojego perwera

A ja mam nadzieje ze zachowaja sie jak Tunze wymiana wirnika na ich koszt plus wysylka z Ger za free

Bo o klienta sie dba a nie olewa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.