lukaszra Zgłoś Napisano 9 Lutego 2013 hahaha ale to naprawde zupelnie prze przypadek szybko pisalem i za dlugo mi sie shift przytrzymal co do rzadu to nic nie mam powiedzial bym nawet ze z tej firmu to raczej chyba z PISu sa hahah takze to naprawde przez przypadek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walker Zgłoś Napisano 9 Lutego 2013 Mam wrażenie że temat zdecydowanie schodzi na polityczne przepychanki Proponuje wrócić do sprawy wadliwej pompy albo temat zamykamy bez politycznych podtekstów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AMW Zgłoś Napisano 12 Lutego 2013 (edytowane) lukaszra -> Cóż mogę napisać. Wypada nam przeprosić za zaistniałą sytuację, zapewniam że nie była ona zamierzona i celowa. Z racji dużej ilości pracy, sklep w Poznaniu nie ma kompletnej obsady osobowej stąd powstałe opóźnienie przy rozpatrywaniu gwarancji. Poniekąd czujemy się za sytuację odpowiedzialni jako że pompa pochodziła z warszawskiego salonu. Sama pompa jako nowy produkt może wyjątkowo cierpieć na "choroby wieku dziecięcego" . Na pewno lest lepsza od Dreamlinera . Zdarza się to sporadycznie, jak w pańskim egzemplarzu. Sprzedaliśmy już bardzo dużo pomp z tej serii i jak na razie poza Pańską pompą był jeszcze jeden przypadek głośniejszej pracy. Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję. Pozdrawiamy Aqua Medic Warszawa Edytowane 12 Lutego 2013 przez AMW (wyświetl historię edycji) Aqua Medic Poland, Filia w Warszawie: ul Indiry Gandhi 35 U-4 tel. 22 - 613 50 88 warszawa(at)aquamedic.pl Aqua Medic Poland Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 12 Lutego 2013 A ja dalej z ręką w nocniku a potem śmierdzi na wszystkich forach. http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hernio Zgłoś Napisano 12 Lutego 2013 Inmar a dlaczego odebrałeś akwa bez dowodu kupna jakim jest paragon/faktura ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 12 Lutego 2013 (edytowane) Tak wyszło,mieli dostarczyć później,..................Mało tego,nie dali papierów do pompy obiegowej,waweboxa.... Edytowane 12 Lutego 2013 przez inmar (wyświetl historię edycji) http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledzik-wawa Zgłoś Napisano 12 Lutego 2013 Dokładnie, warto rozgraniczyć. AM Wawa jest naprawde spoko. 350l SPS tank, 4xTunze 6095 + Tunze7096, ATI Powercone 200i, Profilux 3ex + ext. module ATI mod 4xT5 39W + LED Cree 162W, DASTACO II Ca reaktor, NP Biopellets Kupuje uszkodzony sprzęt GHL, Tunze etc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 12 Lutego 2013 Ale firma jedna a że znana na całym świecie to nie powinna tak traktować swoich klientów,chyba,że Polacy to jakaś nisza.Wątpię by człowiek był tak traktowany w salonie BMW czy Mercedesa.Akwarystyka widać to inny świat. http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 16 Lutego 2013 lukaszra -> Cóż mogę napisać. Wypada nam przeprosić za zaistniałą sytuację, zapewniam że nie była ona zamierzona i celowa. Z racji dużej ilości pracy, sklep w Poznaniu nie ma kompletnej obsady osobowej stąd powstałe opóźnienie przy rozpatrywaniu gwarancji. Poniekąd czujemy się za sytuację odpowiedzialni jako że pompa pochodziła z warszawskiego salonu. Sama pompa jako nowy produkt może wyjątkowo cierpieć na "choroby wieku dziecięcego" . Na pewno lest lepsza od Dreamlinera . Zdarza się to sporadycznie, jak w pańskim egzemplarzu. Sprzedaliśmy już bardzo dużo pomp z tej serii i jak na razie poza Pańską pompą był jeszcze jeden przypadek głośniejszej pracy. Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję. Pozdrawiamy Aqua Medic Warszawa dziekuje przemysle jak dostane swoja fakture zakupu ,,, bo nadal ich nie mam ,, pomimo napisanego przez Panstwa maila o tym ze zostana wyslane grzecznie czekam dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 16 Lutego 2013 no inny swiat ,,, wodny Marek walcz ,,, jak widac jak ktos szczeka to swoje osiagnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 20 Lutego 2013 dzisiaj doszla faktura ,,, wiec mozna powiedziec ze sprawa zamknieta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 20 Lutego 2013 A moje dokumenty ? http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 20 Lutego 2013 no zadzwon tam znowu albo napisz bezposrednuo do wlasciciela ja ta zrobilem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 NO I WRACAMY DO TEMATU !!! ..." Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję. Pozdrawiamy Aqua Medic Warszawa" DOSTALEM RABAT 35 % WYSLALEM ZAPYTANIE ,,, 4 kwietnia moje pw Witam jesli jest jeszcze mozliwosc zakupienia u Pansta wybranego przedmiotu z rabatem 30 % o ktorym pisaliscie w moim temacie na forum to chcialbym kupic od Panstwa taki oto scraper http://erybka.pl/pro...ic-Scraper.html czy jest taka mozliwosc i jaka bedzie jego cena ?? pozdrawiam OTRZYMALEM ODPOWIEDZ Witam, Jest oczywiście możliwość. Scraper z rabatem by kosztował 49,64zł + ew. koszt wysyłki. Pozdrawiam ALE PONIEWAZ SIE NIE ZDECYWOALEM BO KUPILEM INNY ODEZWALEM SIE DZISIAJ Witam ponownie na scrobak sie nie zdecydowalem ale jestem teraz zainteresowany teraz czyms konkretnym chodzi mi o chlodziarke rozumiem ze rabat o ktorym pisal szef jest wciaz aktualny .." Szkoda, że Pan podjął tak radykalną decyzję o niekupowaniu towaru w naszym sklepie. Chciałem Panu zaproponować, w ramach rekompensaty, zniżkę w wysokości 35% na wybrany produkt z oferty salonu warszawskiego. Może Pan jeszcze przemyśli swoją decyzję. Pozdrawiamy Aqua Medic Warszawa.." prosilbym o podanie cen chlodziarek bo to nagla potrzeba ,, ODPOWIEDZ JAKA OTRZYMALE :) HAHAHAHAHAHAHHA BEZ KOMENATARZA :) ..." Proszę Pana, Zdecydował się Pan na skrobak. Przyjąłem to do wiadomości i to pozostaje w mocy. Z poważaniem / Best Regards / MFG, SWIETNE PODEJSCIE HAHAHAHAHAHAHAH nie pytajcie w salonie z autami o ceny bo odrazu wam FV dadza do zaplaty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SkoczekPL Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Myślę Łukasz że .... teraz to TY się czepiasz i za dużo kminisz. Ale to tylko moja opinia. Pozdrawiam Skoczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 ja sie nie nie czepiam chcialbym rabat o ktorym byla mowa ,, zapytalem o cene nie zdecyowalem sie bo gdzie indzie byl tanszy i tyle wiec chcialbym to co mi obiecali ,, i wszystko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SkoczekPL Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Bijesz pianę lekko i się czepiasz. Wybrałeś jeden towar a potem już go nie chciałeś Przypisując do Twojego porównania z samochodami.... Wybrałeś Małego Fiata i wynegocjowałeś rabat i nagle stwierdziłeś że jednak Porsche fajniejsze. EOT. Pozdrawiam Skoczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Wez przestan uklad masz z nimi ?? Zapytalem tylko o cene nic nie negocjowalem Jak idziesz do warzywniaka I pytasz o cene kilo winogron I slyszysz 80 zl to tez je kupujesz czy dziekujesz ??? Taniej dostalem inny wiec rabatu nie wykorzystalem ... Ale to Polska I teraz to juz napisze do centrali Nie powiedzialem ze ja kupie bo nie znam ceny Mozna sie bylo tego spodziewac po nich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinniemczyk Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Trzeba umiec wyjasniac, rozmawiac, negocjowac. Moze i masz racje. Moze nie jest po Twojej mysli itd. Tylko nikt nie lubi takich klientow, co to truja d...e co 5 min. Byla akcja z pompa? dogadales sie? dostales rabat? Zamawiasz, dzwonisz, piszesz i informujesz sprzedawcow z wyslanym do nich mailem, informujacym o rabacie. Kupujesz i tyle. Jak ide do warzywniaka, to patrze na jakosc winogron i cena mnie nie interesuje, a juz na pewno nie pytam sprzedawcow, czy dostane rabat na winogrona, bo mi ktos ostatnio obiecal ze wzgledu a zepsute jablko, po czym stwierdzam, ze kupie caly regal, bo ma byc znizka. Do tego wszystko (kazda wypowiedz) dajesz na forum, z nadzieja, ze sklep przeczyta i sami sie odezwa i dadza Ci "za darmo" Sprawa z pompa naglosniona, bo byl problem, ale teraz przez forum chcesz zalatwiac prywatne sprawy. Nie bierz tego do siebie, bo szczerze wisi mi to, co tam dostaniesz itd, ale znam tylko sprawe od Twojej strony i wyrazilem swoje zdanie po przeczytaniu w/w postow. pozdrawiam Marcin Pozdrawiam Marcin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 (edytowane) Ja mam inne zdanie I jak sie o co pytam to nie oznacza ze cos kupuje nonpomimo rabatu cena byla gorsza niz w innym sklepie Wszystko w temacie Pozatym zaloze sie ze gdybym najpierw pytam o chlodziare a pozniej o scraper problemu by nie bylo Rabat dostalem.na wykorzystanie a nie na zapytanie Wykorzystanie ozacza kupno Kupno w gorszej cenie z rabatem a kupno w innym sklepie w lepszej cenie bez rabatu to chyba nie blad ?? Czy nie ..?? Edytowane 11 Maja 2013 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kyzak Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Hehe śmieszna sprawa Jakbym chciał dom pomalować na niebiesko, i bym się jeszcze chwilkę w domu zastanowił, to już nie mam opcji zmiany koloru na beżowy? Z trzeciej strony wiele dużych firm głównie telekomunikacyjnych ma taki zapis w umowie czy tam w regulaminie o postępowaniu reklamacyjnym, że jak oni odpowiedzą na Nasze żale na piśmie to już jest koniec postępowania wyjaśniającego i "dlaczego" można zapytać dopiero w sądzie. Taki niuans Obecnie suchy dok... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Hehe śmieszna sprawa Jakbym chciał dom pomalować na niebiesko, i bym się jeszcze chwilkę w domu zastanowił, to już nie mam opcji zmiany koloru na beżowy? Z trzeciej strony wiele dużych firm głównie telekomunikacyjnych ma taki zapis w umowie czy tam w regulaminie o postępowaniu reklamacyjnym, że jak oni odpowiedzą na Nasze żale na piśmie to już jest koniec postępowania wyjaśniającego i "dlaczego" można zapytać dopiero w sądzie. Taki niuans No wiec wlasnie oto chodzi ja tylko zapytalem ... Gdybym kupil a teraz chcial zmiany to ok ... Ale nie kupilem bo cena byla zla pomimo rabatu ... Wychodzi ze zapytanir oznacza kupno Dlatego wlasnie napisze do wlasciciela jak nie pomoze to do centrali jak.nie to ... sa inne metody Najlepsze ze ja nie wiem czy ja kupie.bo chce.znac cene To juz 2 rzeczy.bede mial kupione buhahha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ironista Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Hmmmm...wolałbym aby taki klient nic u mnie nigdy nie kupił, niż miałbym się z nim męczyć. Mam nadzieję że centrala oleje te twoje żale. I znowu zalewamy, i znowu i tak do usranej śmierci... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmirko Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Wygląda to tak, jakby sklep chciał się ładnie zachować wobec klienta, ale niestety tylko na pokaz, pracowników sklepu zaczyna zjadać po czasie rutyna i hasło - klient nasz pan - przestaje mieć swoja siłę. Takie drobne przykłady jak sprawa Łukasza skutecznie mnie zniechęcają do robienia zakupów w poszczególnych sklepach. Na szczęście wybór sklepów mamy coraz większy a konkurencja nie próżnuje. *Moja Rafka 200 l* (zlikwidowana z końcem 2016) 100x40x50, Sump 40L, Pudełko przelewowe, Lampa HQI 2x150+2x39W T5, Odpieniacz Deltec MC500, Obieg Eheim 1260, Cyrkulacja 2x Koralia3 6400l/h, LR 34kg, LS 21kg Sprzedam wąż silikonowy 32 mm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 11 Maja 2013 Hmmmm...wolałbym aby taki klient nic u mnie nigdy nie kupił, niż miałbym się z nim męczyć. Mam nadzieję że centrala oleje te twoje żale. Twoje pisze sie duza litera szlachcicu Lubisz byc tak traktowany ... wolny kraj kazdy ma swojego perwera A ja mam nadzieje ze zachowaja sie jak Tunze wymiana wirnika na ich koszt plus wysylka z Ger za free Bo o klienta sie dba a nie olewa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach