Gość Paragon Zgłoś Napisano 27 Października 2018 1 godzinę temu, niwre37 napisał: witam. CP 40 działała aż przestała działać...:( minął rok i kilka naście dni .Rozleciał się ten silikonowy element który łączy wirnik z silnikiem i mam pytanie czy ktoś to już miał i jak sobie z tym poradził? a może jakiś sklep ma części zamienne do tych falowników....szukałem w "Polskim" internecie ale nic nie znalazłem (w j.ang jest mi nieco ciężko)... już wiem Aquario jest dystrybutorem.zapytam u nich. pokaż fote elementu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 27 Października 2018 To sie zniszczylo i co za tym idzie czesc oski wirnikaWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 27 Października 2018 to jest elastyczne czy twarde? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 27 Października 2018 No przeciez napisalem ze z silikonu [emoji16][emoji14]Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iceberg Zgłoś Napisano 27 Października 2018 Hej... Ja, kiedy rozbieralem CP-25, zauwazylem ze ta czesc jest tylko z jednej strony (chyba ze nie widzac, zgubilem)... Bez tego kawalka kauczuku, pompa strasznie halasowala, wiec wycielem cos podobnego z pianki, ktora byla w kartonie na wierzchu opakowania i dziala do tej pory... Cytuj Zbiornik 75x80x29 cm. Deltec 600i DC, AI Hydra 26 HD, Maxspect Jump Gyre, polowka CP-25, Jecod 1200 DC... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 27 Października 2018 No wlasnie bez tego to pompa wariuje ,i przez to uszkodzenie oska wirnika sie zeszlifowala ,nie moge/nie umiem tego pokazac na zdjeciu.Sklep w ktorym kupilem kazal mi ja odeslac do dystrybutora bo jeszcze jest na gwarancji.zobaczymy w poniedzialem co na to powiedza w AquarioWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadario Zgłoś Napisano 27 Października 2018 57 minut temu, niwre37 napisał: No wlasnie bez tego to pompa wariuje ,i przez to uszkodzenie oska wirnika sie zeszlifowala ,nie moge/nie umiem tego pokazac na zdjeciu. Sklep w ktorym kupilem kazal mi ja odeslac do dystrybutora bo jeszcze jest na gwarancji.zobaczymy w poniedzialem co na to powiedza w Aquario Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Nie mają prawa odsyłać Cię gdzieś dalej... Oni jako sprzedawca rozpatrują gwarancję, a mają na to dwa tygodnie. W tym czasie jeśli nie ma odpowiedzi to gwarancję uznaje się jako rozpatrzoną pozytywnie. Do 30 dni musisz mieć sprzęt w domu, albo naprawiony albo wymieniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 27 Października 2018 4 minuty temu, dadario napisał: Nie mają prawa odsyłać Cię gdzieś dalej... Oni jako sprzedawca rozpatrują gwarancję, a mają na to dwa tygodnie. W tym czasie jeśli nie ma odpowiedzi to gwarancję uznaje się jako rozpatrzoną pozytywnie. Do 30 dni musisz mieć sprzęt w domu, albo naprawiony albo wymieniony. I tak i nie zależy z czego korzystasz podczas zglaszania reklamacji, jak z gwarancji to mają prawo, jak z rękojmi to odpowiedzialność wisi na nich, zwrot rownież przy rękojmi pokrywa sprzedawca, tylko może napisać że to usterka mechaniczna i d*pa zadna gwarancja nie pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 28 Października 2018 nie znam się na prawie a i szarpać ze sklepem od początku nie chce .Wczoraj pomimo tego ze sobota to po 17 dostałem maila od sprzedawcy ze najlepiej i najszybciej będzie jeśli wyśle to do dystrybutora ponieważ sklep i tak musi to wysłać do Aquario ,jeśli ja to wyślę to będzie o wiele szybciej ,właściciel mnie poinstruował co i jak mam napisać ,co dołączyć ,podał adres do wysyłki powiem ze jestem milo zaskoczony tym zachowaniem. Problemem generalnie nie jest wysłanie i gwarancja lecz jak sobie samemu poradzić i może na własny koszt kupić lub zastąpić dany element -bo to moim zdaniem najszybsze( chyba) rozwiązanie . Przecież nie będę mieszał wody w akwarium łyżka ?:) Napisałem tez do dystrybutora czy nie ma takiej opcji żeby mi to wysłali jak najszybciej ,jestem przekonany ze takie rzeczy zdarzają się zapewne często.:( Czekam do poniedziałku wtedy zobaczę co dalej . Mam chyba pomysł jak to samemu ogarnąć/naprawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L.G. Zgłoś Napisano 28 Października 2018 16 minut temu, niwre37 napisał: nie znam się na prawie a i szarpać ze sklepem od początku nie chce .Wczoraj pomimo tego ze sobota to po 17 dostałem maila od sprzedawcy ze najlepiej i najszybciej będzie jeśli wyśle to do dystrybutora ponieważ sklep i tak musi to wysłać do Aquario ,jeśli ja to wyślę to będzie o wiele szybciej ,właściciel mnie poinstruował co i jak mam napisać ,co dołączyć ,podał adres do wysyłki powiem ze jestem milo zaskoczony tym zachowaniem. Problemem generalnie nie jest wysłanie i gwarancja lecz jak sobie samemu poradzić i może na własny koszt kupić lub zastąpić dany element -bo to moim zdaniem najszybsze( chyba) rozwiązanie . Przecież nie będę mieszał wody w akwarium łyżka ?:) Napisałem tez do dystrybutora czy nie ma takiej opcji żeby mi to wysłali jak najszybciej ,jestem przekonany ze takie rzeczy zdarzają się zapewne często.:( Czekam do poniedziałku wtedy zobaczę co dalej . Mam chyba pomysł jak to samemu ogarnąć/naprawić Może masz jakiegoś morszczaka blisko i by poratował jakimś cyrkulatorem , lub bodaj filtrem do słodkiego by zwiększyć przepływ wody na czas naprawy . Wiem co przechodzisz bo sam miałem podobny problem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moljzesz Zgłoś Napisano 5 Listopada 2018 Takie cuś znalazłem http://aquamacro.com/html/ENGLISH/NEW_PRODUCTS/2018/1102/223.html Cytuj PS Pandora 4x54W T5 i 3x145W LED, DCP6500, AWN40 na DCP3000,RW-15, RW-8,CP-55, Biopellests AIO XL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Po pełnych 30 dniach pompy w serwisie dzisiaj wreszcie ja dostałem z powrotem(ponoć czekali na części) .Serwis reklamacje uznał wymienił zużyte części ,dodatkowo wymieniono mi silnik na nowy oraz sterownik ,który czasami "gubił" ustawienia. Generalnie jestem zadowolony z przeprowadzonej naprawy jak i wymiany podzespołów ( poza oczywiście oczekiwaniem na pompę bo trwało to zdecydowanie za długo!!) . kontakt z serwisem Aquario bardzo rzeczowy i miły również sklep Zooantus tzn .właściciel bardzo miły i pomocny W trakcie rozmów dowiedziałem się również ze producent zaprzestał produkcji tych pomp oraz Aquario z dystrybucji ,tak wiec moim zdaniem nie warto ich kupować bo później mogą być(pewnie będą) problemy z serwisem .. Edytowane 4 Grudnia 2018 przez niwre37 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 Erwin wiesz z tego co się orientowałem przed zakupem to krążyła informacja że 25 i 40 były wadliwe, nie tylko same pompy ale też sterowanie, podobno wersja cp-55 miała być poprawiona ja mam taką od roku prawie 0 problemu tak wiec może coś w tym jest, co do zakończenia produkcji to nie wiem pompy widać cały czas na Aliexpres za wodę też idą tylko tam mają inną nazwę odpowiednik cp-55 u nich to cp-150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 moja tez działała rok ,u nas tez są jeszcze w sprzedażny CP-40 ,ponoć dlatego czekałem tyle na naprawę ze jest problem z częściami spowodowanymi zaprzestaniem produkcji .Mam nadzieje ze moja jeszcze trochę podziała a później będzie już Maxpect Gyre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 18 minut temu, niwre37 napisał: moja tez działała rok ,u nas tez są jeszcze w sprzedażny CP-40 ,ponoć dlatego czekałem tyle na naprawę ze jest problem z częściami spowodowanymi zaprzestaniem produkcji .Mam nadzieje ze moja jeszcze trochę podziała a później będzie już Maxpect Gyre nom nie kracz , jak mi padnie to raczej kupię ten sam model bo w cenie odpowiednika Gyre mam 3-4 Jebałki Cp-55 czas pokaże, a tak z ciekawości masz na sterowniku bieg wsteczny podobno poprzednie CP miały taką opcję tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 Mialem na starym i na nowym tez mam wsteczny.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 5 minut temu, niwre37 napisał: Mialem na starym i na nowym tez mam wsteczny. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka u mnie już nie ma, tak coś czytałem że poprzednich sterownikach była taka opcja dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Artur_ Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2018 (edytowane) A moja działa już ponad 2,5 roku. Na początku po - z tego co pamiętam 2 miesiącach padł silnik, został wymieniony i działa do dzisiaj. Rozpadł się też wirnik 2 miesiące temu, wymieniłem i dalej działa. Ciekawe ile podziała Edytowane 4 Grudnia 2018 przez ZielonyAmator (wyświetl historię edycji) Cytuj Pozdrawiam, Artur Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2018 no niestety długo nie podziałała ..:( tym razem nowy sterownik nie trzyma ostawień i działa jak chce . dzwoniłem do serwisu i maja mi oddać pieniądze za pompę,z jednej strony fajnie ze się pozbędę felernego sprzętu lecz z drugiej brakuje mi 700zl do Gyre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2018 4 godziny temu, niwre37 napisał: no niestety długo nie podziałała ..:( tym razem nowy sterownik nie trzyma ostawień i działa jak chce . dzwoniłem do serwisu i maja mi oddać pieniądze za pompę,z jednej strony fajnie ze się pozbędę felernego sprzętu lecz z drugiej brakuje mi 700zl do Gyre jak pech to pech, mam takiego kumpla w pracy nad nim zawsze wisi ciemna chmura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Artur_ Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2018 4 godziny temu, niwre37 napisał: no niestety długo nie podziałała ..:( tym razem nowy sterownik nie trzyma ostawień i działa jak chce . dzwoniłem do serwisu i maja mi oddać pieniądze za pompę,z jednej strony fajnie ze się pozbędę felernego sprzętu lecz z drugiej brakuje mi 700zl do Gyre Zawsze możesz zaryzykować z CP-55 bezpośrednio z Chin. Cytuj Pozdrawiam, Artur Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sliwka220 Zgłoś Napisano 10 Grudnia 2018 Podsumowując 3 lata użytkowania: - dwa razy była naprawiana w ramach gwarancji - wymiana silniczka - teraz silniczek padł po raz 3, niestety już po gwarancji, ale nawet na własny koszt nie da się naprawić bo od oficjalnego dystrybutora i serwisu na PL dostałem informację, że nie posiadają już części (przynajmniej tej) zamiennych do tego modelu. Cytuj Baniak: http://nano-reef.pl/...pa/#entry792455 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 Z tego co widzę dużo osób narzeka na pompy jebao cp . Zastanawiam sie nad zakupem dwóch cp-55 . Czy są jakieś osoby co są zadowolone z nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 9 minut temu, Hoom napisał: Z tego co widzę dużo osób narzeka na pompy jebao cp . Zastanawiam sie nad zakupem dwóch cp-55 . Czy są jakieś osoby co są zadowolone z nich no nie wiem czy dużo, duzo ludzi je ma to i więcej o nich slychać , ja mam cp-55 od prawie roku nie mam problemu żadnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 14 minut temu, Hoom napisał: Z tego co widzę dużo osób narzeka na pompy jebao cp . Zastanawiam sie nad zakupem dwóch cp-55 . Czy są jakieś osoby co są zadowolone z nich zadzwoń do dystrybutora tego sprzętu ( Aquario) i zapytaj czy nie jest wycofany z dystrybucji ,bo później w razie awarii będą problemy z gwarancja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach