Skocz do zawartości
jinjer

Ociupinka Pacyfiku w domu, czyli moje prawie 1000L :)

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec jestem i ja - totalny amator, ktory niebawem bedzie wiedział wszystko co trzeba ;) Porwalam sie z motyka na slonce ale dam rade. To moj maly wodny swiat :)

post-22820-0-40400400-1386941195_thumb.jpg

post-22820-0-45885500-1386941201_thumb.jpg

post-22820-0-73720400-1386941206_thumb.jpg

Edytowane przez jinjer (wyświetl historię edycji)

angela-forum.jpg

8623_8864.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cze Angela,

Po 1 - witaj na naszym forum :smiling:

Po 2 - No mam nadzieje że akwarium to nie "widzi mi się" a faktycznie Twoje nowe hobby i pasja

Po 3 - Uwaga bo chyba koral Ci się sypie ( ten na środku różowy traci tkankę)

Napisz coś więcej o systemie co masz i czego nie masz :) Chyba że poprzedni właściciel był na naszym forum to już będziemy więcej wiedzieli o zbiorniku.

Tak czy siak - 3mam kciuki :thumbsup::clap:


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witamy serdecznie na forum z zazdrością patrząc na bardzo słuszną pojemność zbiorniczka.

Śląsk jest bogaty akwarystycznie, sklepy, masa aktywnych, ujawniających się hobbystów.

W Poznaniu jakoś inaczej to wygląda i nikt do końca nie wie z czego to wynika.

Edytowane przez tomm (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akwa zapowiada się rewelacyjnie


Akwa 375l + sump 126l Odpieniacz ATI - Bubble Master 200,Lampa ATI Power Module T5 4x 80W ,Cyrkulacja pompy Tunze 6060-6080,Tunze -Nano Wavebox + Gł QuiteOne-4000l,GroTech - TEC III NG - dozownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjemnie wygląda , jednak bez ryb to długo ten zbiorniczek nie pociągnie .


stopkaDamiana.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach