Skocz do zawartości
Trurl

e-rybka komentarze

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że erybka daje 12 miesięcy gwarancji na Jebao, a akurat była promocja to zadzwoniłem do Józefowa, aby dowiedzieć się czy nie ma problemu z reklamacją na podstawie rękojmi  czyli w trakcie pełnych 24 miesięcy - co gwarantuje polskie prawo. Pracownik z którym rozmawiałem sugerował mi, że cena na promocji to prawie jak za darmo i nawet w Chinach nie kupie taniej więc co ja wybrzydzam z jakimiś rękojmiami po roku. Ponadto dowiedziałem się, że jak wsypię pół kilo piasku do silnika nowego Mercedesa (dosłownie) to gwarancja nie obowiązuje zatem różne ślimaki w pompie czy inne cuda które z tą pompą będę robił mogą być przyczyną nie uznania gwarancji. Bo przecież każdy z nas nie wykorzystuje pomp do pompowania wody tylko do różnych innych niecnych rzeczy - nieprawdaż? Gdy chciałem jednak sprecyzować czy erybka działa na terenie Polski i czy obowiązuje ją polskie prawo odnośnie rękojmi to pracownik się rozłączył. 

Drugi telefon wykonałem do Zabrza. Tym razem odebrała kobieta która powiedziała, że rękojmia jak najbardziej erybkę obowiązuje, ale nie miała czasu rozmawiać z powodu braku pracowników w sklepie i dużej ilości klientów.

Wnioski niech każdy wyciągnie sam ;)

Edytowane przez ZielonyAmator (wyświetl historię edycji)

Pozdrawiam,

Artur :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, ZielonyAmator napisał:

Jako, że erybka daje 12 miesięcy gwarancji na Jebao, a akurat była promocja to zadzwoniłem do Józefowa, aby dowiedzieć się czy nie ma problemu z reklamacją na podstawie rękojmi  czyli w trakcie pełnych 24 miesięcy - co gwarantuje polskie prawo. Pracownik z którym rozmawiałem sugerował mi, że cena na promocji to prawie jak za darmo i nawet w Chinach nie kupie taniej więc co ja wybrzydzam z jakimiś rękojmiami po roku. Ponadto dowiedziałem się, że jak wsypię pół kilo piasku do silnika nowego Mercedesa to gwarancja nie obowiązuje zatem różne ślimaki w pompie czy inne cuda mogą być przyczyną nie uznania gwarancji. Gdy chciałem jednak sprecyzować czy erybka działa na terenie Polski i czy obowiązuje ją polskie prawo odnośnie rękojmi to pracownik się rozłączył. 

Drugi telefon wykonałem do Zabrza. Tym razem odebrała kobieta która powiedziała, że rękojmia jak najbardziej erybkę obowiązuje, ale nie miała czasu rozmawiać z powodu braku pracowników w sklepie i dużej ilości klientów.

Wnioski niech każdy wyciągnie sam ;)

Bo nie jesteś z warszawy i nie podjezdzasz s klasa to co dupe zawracasz :D
Oczywiście to żadne wycieczki w Twoją stronę, żeby nie było.

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, sith114 napisał:

Bo nie jesteś z warszawy i nie podjezdzasz s klasa to co dupe zawracasz :D
Oczywiście to żadne wycieczki w Twoją stronę, żeby nie było.

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

jakie marketowe,reklamowałeś kiedyś w markecie?


Moje akwarium

Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie

Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Sygen napisał:

jakie marketowe,reklamowałeś kiedyś w markecie?

Właśnie coś tak nie do konća mi grało chodziło mi, że idą na przemiał ;)

Ale sam byłem świadkiem jak skakali dookoła dobrych stałych klientów. Zlewając z deka zwykłych szaraczków ;P

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, sith114 napisał:

Jak dla mnie z tego co obserwuje mają marketowe podejście, brakuje czasem właśnie pochylenia się nad klientem.
Ale z drugiej strony co się dziwić jak zapierdziel jak w ulu ;)

Nie usprawiedliwia to faktu, że bardzo niechętnie podchodzą do tematu rękojmi w przypadku Jebao. Korzystają z ogólniej niewiedzy klientów, którzy myślą, że jak sklep napisze sobie 12 miesięcy gwarancji to jest to jedyne na co można liczyć. A jak ktoś jest nieco bardziej świadomy to zaczynają się problemy, jest to dla nich niewygodne i od razu sugerują niewłaściwe korzystanie ze sprzętu. A nawet jeszcze nie doszło do zakupu. 

Edytowane przez ZielonyAmator (wyświetl historię edycji)

Pozdrawiam,

Artur :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, sith114 napisał:

Właśnie coś tak nie do konća mi grało chodziło mi, że idą na przemiał ;)

Ale sam byłem świadkiem jak skakali dookoła dobrych stałych klientów. Zlewając z deka zwykłych szaraczków ;P

alko gdzie skakali w markecie czy erybce


Moje akwarium

Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie

Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kupić Aqua Nova? To samo przecież a serwis w Polsce, części zamienne dostępne....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie lepiej kupić Aqua Nova? To samo przecież a serwis w Polsce, części zamienne dostępne....
A kto to serwisuje w Polsce?

Acropolis 800L ++ na ZEOVIT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Vertiscire napisał:
Godzinę temu, Heweliusz napisał:
A nie lepiej kupić Aqua Nova? To samo przecież a serwis w Polsce, części zamienne dostępne....

A kto to serwisuje w Polsce?

https://reefshop.pl/pl/p/-Falownik-z-kontrolerem-Aquanova-NMW-8000lh-/6029


Moje akwarium

Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie

Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie aqua novy nie wiem czemu, ale wydaję mi się gorsza od Jebao szcególnie od tych nowszych wersji np jesli chodzi o cyrkulatory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem pewnego typu ludzi... Jeżeli wiem że mam do czegoś prawo, to z tego prawa korzystam. Nie dopytuję czy mi pozwolą, czy mogę, etc...

Dzwonię do sklepu jeśli ,a, konkretne pytanie - szanuję ich czas i nie robię głupka z siebie. Prosta zasada, ale znacznie ułatwia życie i wpływa na szacunek z jakim mnie postrzegają.

A co do e-rybki, właśnie wczoraj zadzwoniłem zapytać o dostępność jednej "rybki", jako że byłem zmęczony nie siliłem się na nazwę łacińską i określiłęm ją mianem popularnej nazwy, oraz koloru. Dlatego musiałem wydać się laikiem. Sprzedawczyni odbierająca telefon przekazała go "człowiekowi od akwarium", gdzie uzyskałem odpowiedzi na wszelkie pytania. Na pytanie czy wysyłają i na jakich zasadach, otrzymałem odpowiedź pozytywną i dodatkowo - w gratisie- wykład na temat zwierzęcia (nota bene, nie najtańszego) - wykład, po którym klient nie znający tematu na pewno by zastanowił się czy jest sens kupować organizm...

Sklep w ten prosty sposób zyskał mój szacunek i sympatię, bo z hurtowni-molocha zmienił w moich oczach wizerunek - na plus oczywiście.

Dlatego trudno mi w tej sytuacji znaleźć zrozumienie dla tej sytuacji - ot kolejne żale urażonego "młodego człowieka"

 

 

 

 


125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT,  Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, dale napisał:

Nie rozumiem pewnego typu ludzi... Jeżeli wiem że mam do czegoś prawo, to z tego prawa korzystam. Nie dopytuję czy mi pozwolą, czy mogę, etc...

 

14 minut temu, dale napisał:

Sklep w ten prosty sposób zyskał mój szacunek i sympatię, bo z hurtowni-molocha zmienił w moich oczach wizerunek - na plus oczywiście.

Dlatego trudno mi w tej sytuacji znaleźć zrozumienie dla tej sytuacji - ot kolejne żale urażonego "młodego człowieka"

Nie wiem co Twoja sytuacja ma do sytuacji @ZielonyAmator. Fajnie, że sklep zyskał Twój szacunek, nie oznacza to jednak, że inni nie są traktowani gorzej. Zwłaszcza, iż podobno pracownik sam się rozłączył, nie próbując wyjaśnić sytuacji. Piszesz jednak, że skoro ma do czegoś prawo to powinien korzystać, a następnie opis sytuacji nazywasz żalami. IMO coś tu nie halo


232a6a987c9421394080dfe370c3ad6du1845a18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dużo czytam forum a mało się udzielam. Jestem klientem e-rybki Zabrze od bardzo długiego czasu i to jednym z tych co wydają mało kasy na sprzęty a jeszcze mniej na życie ale nigdy nie poczułem sie mniej ważnym czy żle obsłużonym klientem . jasne trzeba poczekać nieraz w kolejce tak jak w każdym innym  sklepie by zrobić zakupy , w soboty można odnieść wrażenie że jest się poprostu skasowanym jak w biedronie co moim zdaniem wynika z masy ludzi nawet z zagranicy a każdemu trzeba poświęcić czas by wyjechał zadowolony.ale  zawsze uzyskuję wyczerpującą informacje na temat sprzętu/zwierząt który kupuje . Gdy jakiaś ryba/koralowiec jest wymagająca zawsze jestem o tym informowany i nigdy niczego mi nie wciskano. wszystkiego można dotknąć zobaczyć dokładnie jak jest wykonane nie ma problemu z wymianą na inny sprzęt oczywiście posiadając rachunek. no i nigdy nie miałem problemu z reklamacjami praktycznie od ręki ba nawet gdy sam zawaliłem skończyło się uprzejmą kulturalną rozmową. Co do przesyłek nie wiem nie kożystałem .  Moim skromnym zdaniem nie ma się co nakręcać a trzeba normalnie porozmawiać bo wszystko da się normalnie załatwić.                Z czystym sumieniem mogę polecić również sklep AkwaSwiat dużo mniejszy wybór wszystkiego ale prowadzony przez pasjonata i experta Pawła Kaczmarczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie fakt, czy erybka dalej korzysta z ups przy transporcie zwierząt. Bo paczka do mnie idąca nadana niby normalnie, a tu utknęła w wawie i łaskawie inpost dostarczy ja jutro... po prostu genialnie. Ciekawe kto ja teraz odbierze :clowning

 

uprzedzajac pytania - paczka bez zwierzaków. 

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, sith114 napisał:

Ciekawi mnie fakt, czy erybka dalej korzysta z ups przy transporcie zwierząt. Bo paczka do mnie idąca nadana niby normalnie, a tu utknęła w wawie i łaskawie inpost dostarczy ja jutro... po prostu genialnie. Ciekawe kto ja teraz odbierze :clowning

Odważny jesteś zamawiając zwierzęta kurierem w zimę jeszcze z erybki 


Moje akwarium

Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie

Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do odważnych świat należy, ale paczka bez zwierzaków. Tyle dobrego. Ale wkurza mnie fakt ze mamy 21 wiek i muszę się do takiego januszexu jak inpost dodzwaniac, i dowiadywać się czemu paczka lezy sobie w wawie...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon
1 minutę temu, sith114 napisał:

Do odważnych świat należy, ale paczka bez zwierzaków. Tyle dobrego. Ale wkurza mnie fakt ze mamy 21 wiek i muszę się do takiego januszexu jak inpost dodzwaniac, i dowiadywać się czemu paczka lezy sobie w wawie...

 

widocznie nigdy nie kupowałeś w zimie u JM :P

wstawił bym link ale zaraz będzie że reklama to  poszukaj sobie na FB mają nowe boxy do transportu zimą, wcześniejsze były też ok ale V2 jest już pro :P

Edytowane przez Paragon (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Paragon napisał:

widocznie nigdy nie kupowałeś w zimie u JM :P

Ale znowu o d*pie maryni rozmowa mimo ze już w 1 poście napisałem. Ze paczka bez zwierząt ;) 

Erybka się spisała paczka zamówiona wieczorem w poniedziałek we wtorek wysyłka. 

A inpost to po kiego wafla ma możliwość sprawdzania status jak ten status nic nie mówi ...

@Paragon

Widzialem te boxy ale ostatnie cukierasy przyszły zwykłym stryboxem ;) 

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon
1 minutę temu, sith114 napisał:

Ale znowu o d*pie maryni rozmowa mimo ze już w 1 poście napisałem. Ze paczka bez zwierząt ;) 

może i tak ale konstrukcja zdania jest dosyć pokrętna ciężko stwierdzić czy odpowiadasz Sławkowi że " Do odważnych świat należy " w sensie zamawiasz żywe w zimie to ryzykujesz, czy coś stwierdzasz pisząc ale paczka bez zwierzaków   :P

4 minuty temu, sith114 napisał:

Do odważnych świat należy, ale paczka bez zwierzaków.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, sith114 napisał:

Ciekawi mnie fakt, czy erybka dalej korzysta z ups przy transporcie zwierząt. Bo paczka do mnie idąca nadana niby normalnie, a tu utknęła w wawie i łaskawie inpost dostarczy ja jutro... po prostu genialnie. Ciekawe kto ja teraz odbierze :clowning

 

uprzedzajac pytania - paczka bez zwierzaków. 

@Paragon

Tutaj drogi Leszku tutaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon
2 minuty temu, sith114 napisał:

@Paragon

Tutaj drogi Leszku tutaj :)

pomijając fakt że chodziło mi ogólnie o temat czy głosy pojawiające się czasami jak można zamawiać zwierzaki zimą, to staram się zawsze sprostować że da sie i co niektórym wychodzi to bardzo  dobrze miałem ze 6 przesyłek i wszystkie w duże mrozy wszystkie dotarły w całości

to niezaprzeczalny jest fakt tu masz rację drogi Krzysiu zgadzam sie z Tobą w 100% niech zacytuję :P

10 minut temu, sith114 napisał:

Ale znowu o d*pie maryni rozmowa mimo ze już w 1 poście napisałem

sorki czasem szybciej piszę niż czytam (ze zrozumieniem) :)

 

10 minut temu, sith114 napisał:

Widzialem te boxy ale ostatnie cukierasy przyszły zwykłym stryboxem ;)  

ja zamawiałem jeszcze w starych beczkach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paczki nie ma, ale przynajmniej sobie pogadamy. 

Z drugiej strony wszysko ma być e-sre wifi aplikacje. Cuda na kiju, a firma kurierska nie jest w stanie dać precyzyjnej informacji o dacie doręczenia. Januszex...

Kiedys te wszystkie cuda na kiju pierdzielna i ludzie zostaną bez kasy albo z kibla miejskiego nie skorzystają bo telefonem nie zapłacą :clowning

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, goclik napisał:

Nie wiem co Twoja sytuacja ma do sytuacji @ZielonyAmator. Fajnie, że sklep zyskał Twój szacunek, nie oznacza to jednak, że inni nie są traktowani gorzej. Zwłaszcza, iż podobno pracownik sam się rozłączył, nie próbując wyjaśnić sytuacji. Piszesz jednak, że skoro ma do czegoś prawo to powinien korzystać, a następnie opis sytuacji nazywasz żalami. IMO coś tu nie halo

Proste Drogi Watsonie. Jeśli mam prawo do rękojmi, korzytsm z tego a nie wydzwaniam dopytując się czy mogę itp... Sklep stroi fochy, piszę do rzecznika i rozmowa się kończy - zawsze (w moim przypadku).

 

A piszę dlatego że znamy historię tylko z opowieści autora tematu, natomiast wielu z nas miało okazję na własnej skórze przekonać się o profesjonalizmie sklepu.

W końcu jest to chyba największy taki sklep w Polsce, utrzymuje się od dawna - raczej nie dlatego że pracują tam niekompetentne buraki.

Ba, swego czasu zamówiłem świetlówki, kurier złamał rurę papierową (tubę po jakiejś wykładzinie czy czymś takim). Zgłosiłem do rybki reklamację i zanim przesłałem im zdjęcia i reklamację e-mailem, już miałem potwierdzenie że kurier odebrał przesyłkę dla mnie z nowymi świetlówkami...

Dlatego, na podstawie osobistych doświadczeń z tą firmą, szukał bym gdzie indziej problemów.


125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT,  Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, dale napisał:

Proste Drogi Watsonie. Jeśli mam prawo do rękojmi, korzytsm z tego a nie wydzwaniam dopytując się czy mogę itp... Sklep stroi fochy, piszę do rzecznika i rozmowa się kończy - zawsze (w moim przypadku).

Powodzenia w korzystaniu z rękojmi w sytuacji gdy pracownik sklepu sugeruje na wstępie niewłaściwe korzystanie z pomp i tym samym prawdopodobne nie uznanie reklamacji. Odpowiedź uzyskana od pracownika skutecznie zniechęca do zakupu i tyle.  

 

7 godzin temu, dale napisał:

Dzwonię do sklepu jeśli ,a, konkretne pytanie - szanuję ich czas i nie robię głupka z siebie. Prosta zasada, ale znacznie ułatwia życie i wpływa na szacunek z jakim mnie postrzegają.

Zadałem proste pytanie - czy nie będzie problemów z reklamacją z tytułu rękojmi. I oczekiwałem prostej odpowiedzi, a nie elaboratu a jakimś piasku w silniku Mercedesa czy innych cudach. Jak chcesz ryzykować później zabawę z rzecznikami to kupuj Jebao w erybce - droga wolna. Tak się składa, że w przypadku pomp czas reklamacji robi różnicę. Na szczęście są jeszcze inne sklepy które wychodzą na przeciw klientowi. W przypadku erybki też do tej pory miałem pozytywne doświadczenia i taka reakcja pracownika mnie zdziwiła w porównaniu do wcześniejszej współpracy. Ale była faktem. 

 

7 godzin temu, dale napisał:

Dlatego trudno mi w tej sytuacji znaleźć zrozumienie dla tej sytuacji - ot kolejne żale urażonego "młodego człowieka"

Jak dorośniesz to zrozumiesz ;)


Pozdrawiam,

Artur :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za 100 pkt - o każdą pompę /falownik dbacie zgodnie z zaleceniami? W sensie przeglądy, czyszczenie ew. wymiana uszczelnień? Czy po prostu raz załączona buja się 24/7 przez okrągły rok czy dwa? 

Edytowane przez FajnyRadziu (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.