Skocz do zawartości
lukaszra

Reklamacja pompy Eco runner 3700 w aquamedic Poznan

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

powiem szczerze ze jestem niemilo zaskoczony sposobem i podejsciem Serwisu Firmy Aquamedic Polska

pompa zostala zakupiona jakos na koniec roku 2012 ,,nie jestes w stanie przytoczyc dokladnej daty gdzyz Fv zostala wyslana do serwisu razem z pompa ,,,,

od samego poczatku tj od pierwszego wlaczenia wydawalo mi sie ze jest cos z nia nie tak zawarczala jak wiertarka ale po moim rozebraniu i i ponownym zlozeniu uspokoila sie ,, chodzila bezglosnie

niestety po ledwo miesiacu pracy ciaglej, problem ponowil sie samoczynnie ,, wrocilem sobie z treningu o23 i ,,, nie spalem juz do rana :),,, warkot przypominajacy prace sieczkarni ..

nagralem wiec filmik w celu potwierdzenia tego uszodzenia ,,,

,,,,nastepnego dnia zadzwonilem do sklepu w Warszawie gdzie mily Pan po obejrzeniu przeslanego przeze mnie linku do filmu poprosil o przeslanie pompy bezposrednio do Poznania bo tak bedzie szybciej co do uslugi serwisu ,,,,,,, NO NIE DO KONCA ,,,,,,,

pompa zostala wyslana 26 Stycznia do Pozniania wraz z plyta DVd na ktorej nagrany byl film ten sam co powyzej , opisalem usterki, kontaktem i danymi do przesylki powrotnej

po 8 dniach postanowilem zadzwonil bo po pompie slad zaginal ,, zero odzewu ,, dzwonie wiec zatem i slysze tak przyszla jakas pompe eco runner ta z plytka ,,, no tak ,,, obejrzal Pan ten film chociarz tam jest takze program do niego jesli nie moze Pan go otworzyc ,,, nie no nie bo tam jakis program trzeba zainstalowac a ja nie bede sobie zasmiecal komputera ,,,, to uslyszalem ,,,,,, mowie AHa :/ fajnie to ja moze przesle mailem link do youtube to otworzy Pan ze strony ,,,,??

ok niech Pan przesle ,,,

puscilem maila i dzwonie kolejnego dnia ,,, czy laskawie Pan od spraw handlowych i serwisu odczytal link

slysze NIE ,włoze ja do wody i sprawdze ,, prosze o telefon dnia kolejnego

dzwonie dzis ,,,i ,,,, nie odbiera telefonu do rana ,,,,, naprawde gratuluje podejscia do klienta

zadzwonilem zatem na stacjonarny po 15 razach ,, odpuscilem ,,,

zadzwonilem zatem na telefon Pani od zamowien ,,,, uslyszalem ze Pani moze podac komorke Pana od serwisu bo wyszedl a Ona nic na temat pompy nie wie ,,,,

naprawde sposob do nasladowania ,,, jedno jestem pewien ,,,

TO MOJ OSTATNI ZAKUP W TEJ FIRMIE

http://aquamedic.pl/...page&view=about

poniewaz nie chce przytaczac z nazwiska ta osoba jakos jedyne w tej firmie odpowiedzialna jest za srawy handlowe

Edytowane przez lukaszra (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to się dodatkowo ma do faktu iż nowymi pompami AM chciałby konkurować z cichymi np. DELTECami

Pompy może OK ale serwis i reakcja na klienta żenujące. Jeszcze rozumiem pompa cyrkulacyjna - każdy ma ich parę - ale obiegowa !!

Przez 8 dni nie sprawdzić nawet co jest problemem !!!

To jest klasyczne olewanie klienta. Kupił niech ....

Ciekawe czy AM Niemcy ma teraz taką polityke wobec klientów.

Ja nie mówie, serwis ma 14 dni na naprawę gwarancyjną - to fakt. Ale to nie upoważnia osób odpowiedzialnych do olewania klienta lub go zbywania. Z drugiej strony serwis powinien zdawać sobie sprawę jak trudna to sytuacja dla zbiornika kiedy obieg jest popsuty.

Edytowane przez sledzik-wawa (wyświetl historię edycji)

350l SPS tank, 4xTunze 6095 + Tunze7096, ATI Powercone 200i, Profilux 3ex + ext. module

ATI mod 4xT5 39W + LED Cree 162W, DASTACO II Ca reaktor, NP Biopellets

Kupuje uszkodzony sprzęt GHL, Tunze etc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówie, serwis ma 14 dni na naprawę gwarancyjną - to fakt.

To nie fakt tylko wymysł.


ReefMax i parę gratów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwał tak zwał. Chodzi mi bardziej o brak szacunku dla aktualnego klienta.

Wszyscy podniecają się klientem potencjalnym. Jak już dokonasz zakupu to najlepiej jakbyś więcej głowy nie zawracał.

Lepszy poziom wsparcia gwarancyjnego uzyskuje kupując towar na allegro.

"W odniesieniu do gwarancji Sąd Najwyższy w orzeczeniu z dnia 14.05.1979r opublikowanym w OSNC 1980/2/23 stwierdził, że " właściwym czasem (art. 579 k.c.) lub odpowiednim terminem (art. 580 § 2 k.c.) do wykonania przez gwaranta jego obowiązków jest okres niezbędny w normalnym toku postępowania

do dokonania naprawy lub wymiany rzeczy, przy czym - nie krótszy od zastrzeżonego w gwarancji"

W tym przykładzie "normalny toku postępowania" nie został spełniony, chyba że pan serwisant normą uznaje zapoznanie się z usterka nie szybciej niż np. 10 dni po dostarczeniu produktu :-)

Edytowane przez sledzik-wawa (wyświetl historię edycji)

350l SPS tank, 4xTunze 6095 + Tunze7096, ATI Powercone 200i, Profilux 3ex + ext. module

ATI mod 4xT5 39W + LED Cree 162W, DASTACO II Ca reaktor, NP Biopellets

Kupuje uszkodzony sprzęt GHL, Tunze etc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa co lepsze w pierwszym telefonie do Wawy uslyszalem od milego Pana ze mozliwe ze bedzie musiala byc wyslana do Niemiec :)

takze dostane ja chyba na MAJ :) skoro po 8 dniach nie ma nawet diagnozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z tej firmy nie umiem doprosić się o gwarancję na piśmie za akwarium,które rok będzie miało za chwilę.Faktury też nie dostałem bo przegapiłem a potem było już za późno.Piszę na forum bo maile i telefony noc nie dały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ooo no to robi sie ciekawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wymianie jeszcze kilu ostrzejszych zdan ,, dzisiaj przyszla nowa pompa ,, sprawdzilem dziala cichutko ,,,, ja narazie :)

ale zeby nie bylo tak kolorowo ,,,

Marek ,, :) :)

pompa przyszla bez kwitów :)

czyli brak dokumentow zakupu ,, mojej faktury itp :)

zaś więc trzeba bylo znowu maile pisac ,,, mam nadzieje ze dojdą :)

przykre jest to ze w tym kraju o wszysto trzeba walczyc z zebami ,,,,,

a wystarczylo poprostu napisac maila ,,, juz doszla ,,, juz sprawdzilem ,, sprawdze jutro ,,, jutro zadzwonie nie moge dzisia odebrac

czy poprostu przepraszam zapomnialem jej sprawdzic ,,,,,,,,

no ale ,,,, to POlska nie elegancja Francja ,,,,,

czekam na kwity

Edytowane przez lukaszra (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się pisze list/mejla do centrali za granicą i naświetla sprawę:

- traktowanie klientów jak g...

- brak dokumentacji z towarem

- etc.

Jak ich zj***ą kilka razy to się nauczą albo wycofają się z naszego pięknego kraju :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie jaka firma gdy coś dajemy na gwarancje informuje nas np. Sprawdziłem to, odebrałem to, wymieniłem to ?? Ja się z taką nie spotkałem. Widocznie miałem pecha. Nie bronie am poprostu sie pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak nie ,,, jak wysylalem zegarek to zadzwonili ze juz jest sprawdzili jest to wada zostal wymieniony i wyslany wszystko

innym razem pompa do aquaela ta samo Pan napisal maila ze tak jest uszodzona i wysylamy ja do niemiec ale do mnie idzie nowa i zebym sprawdzil i ta jest ok i napisal czy jestem zadowolony

wszystko w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hernio ale to nie była zwykła sprawa, bo jak już ktoś wyżej wspomniał, chodziło o pompę obiegową, najważniejszą pompę w całym akwarium. W takich sytuacjach serwis powinien się po prostu trochę bardziej pośpieszyć, bo biedny klient ma naprawdę problem. Pompa to nie statek kosmiczny, szybko można ją rozebrać i sprawdzić, co tam w środku nie gra i jeżeli jakaś część jest do wymiany i trzeba na nią poczekać, to nieźle byłoby w miarę szybko poinformować klienta, ile musi poczekać na swoją pompę obiegową. A że klient się zdenerwował to normalne, bo chyba każdy z nas byłby w takiej sytuacji nerwowy :)


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...szczegolnie ze prosilem poprzez maila telefonicznie i jeszcze na kartce dolaczone w srodku paczki ,, ze baaaaaaaardzo serdecznie prosze aby zalatwic to szybo bo jade na pozyczonej od kolegi pompie ,,,,

jak narazie na maila z prosba o Fv nawet nie odpisali poczekam jeszcze chwile jak nie ....

Edytowane przez lukaszra (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...szczegolnie ze prosilem poprzez maila telefonicznie i jeszcze na kartce dolaczone w srodku paczki ,, ze baaaaaaaardzo serdecznie prosze aby zalatwic to szybo bo jade na pozyczonej od kolegi pompie ,,,,

To po coś pisał, że masz pompę od kolegi... ;-P (czytaj: mamy jeszcze dwa tygodnie luuuzu)


50x50x40cm, oświetlenie T5 4x24W + led 18W,cyrkulacja: 6,5 tys,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak ,, w POlsce zyjemy ,,, ale ktos kto jest producentem sprzetu chyba wie ze akwarium ktore sie kreci na pompie OBIEGOWEJ 3700 musi miec sumpa czy takie osoby nie wiedza tego ??

i ze bez takiej pompy woda nie przeleci ??? czy przeleci ??

czy to trzeba mowic ??:)

i ze skoro wyslalem im ta wlasnie pompy tzn ze mam inna ?? czy nie ???:)

:):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michalfa

Tak samo jak Inmar paragonu za swój zbiornik na oczy nie widziałem a upominałem s ę oniego przy odbiorze akwa ( sobota 10 minut po zamknięciu sklepu, więc można wybaczyć.) Czekam na niego od stycznia 2012r.

A ja mam pytanie jaka firma gdy coś dajemy na gwarancje informuje nas np. Sprawdziłem to, odebrałem to, wymieniłem to ?? Ja się z taką nie spotkałem. Widocznie miałem pecha. Nie bronie am poprostu sie pytam.

Daleko nie musisz szukać. Miałem mały problem z zasilaczem do PS Metisa, poprostu się spalił. Zadzwoniłem, miła Pani powiedziała co i jak mam zrobić i nie czekając na mój zasilacz wysłała już nowy. Moje szczęście nie trwało jednak długo bo "nowy" zasilacz z jakiejś sklepowej lampy padł po 1,5 dniach. ( zostałem uprzedzony, że zasilacz jest używany, dostawa nowych miała być za kilka dni. Z wiadomych względów nie mogłem czekać ) Zadzwoniłem po raz kolejny do Gdyni, powiedziałem co i jak i tego samego dnia kolejny zasilacz jechał do Torunia. Tego drugiego nie musiałem odsyłać ze względu na koszty.

Jestem niezmiernie wdzięczny za takie załatwienie sprawy ( nic zbiornikowi się nie stało ) i własnie z tego względu jak i jakości oferowanych lamp, każdemu polecam PacificSun. Dobre bo polskie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem niesympatyczną przygodę z Aquamedic. Chciałem u nich zamówić zbiornik. Na podany na stronie adres wysłałem maila z rysunkiem i pytaniem o koszty. Ponieważ nie dostałem odpowiedzi wysłałem kolejnego maila z pytaniem co słychać w tej sprawie. Również nie dostałem odpowiedzi. Próbowałem więc zadzwonić. Wykorzystałem wszystkie dostępne na stronie numery. Niestety, mimo wielu prób o różnych porach nikt nie odbierał.

Skontaktowałem się ze sklepem w Warszawie. Dowiedziałem się, że wycen dokonuje osobiście szef (pod nieobecność chorego pracownika) i jeśli nie odpowiada, to widocznie nie opłaca mu się wykonanie tego zbiornika lub jest zbyt skomplikowany. Jak było naprawdę nie dowiedziałem się do dziś. Zamówienie złożyłem bez problemu w e-rybce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za offtopa, ale Łukasz jaki cel ma podtekstowe wtrącanie informacji o Twoich poglądach politycznych? Można to odczytać, że masz pretensję do partii rządzącej za długi czas realizacji reklamacji :googleye

Pozdrawiam,

Paweł

Edytowane przez Paweł B. (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, też mnie irytuje taki sposób pisania, gdzie tylko się dwie literki zbiegną to już sobie ludzie folgują. Poznaniacy to w ogóle muszą mieć ciężkie życie, tak wszyscy gnębieni przez Tuska & Co :).

A co do Aquamedic, to nie można by na nich skarbówki nasłać? Jeśli byle biedna pani z kiosku za niewydanie paragonu za głupi bilet MPK ma z nimi jazdy, to oni tym bardziej - zwłaszcza że zasłużyli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie reklamacje z tytułu gwarancji to zdanie się na łaskę i niełaskę producenta/dostawcy (nawet nie sprzedawcy).

Dlatego towary należy reklamowac z tytułu niezgodności towaru z umową a to jest dokładnie uregulaowane prawnie łącznie z ponoszeniem kosztów przesyłek, montazu/demontażu a nawet, w przypadku towarów bez których klient nie może się czasowo obyć, natychmiastowej wymiany lub zapewnienia produktu zastępczego.

P.


Takie tam 53L, 50x30x35, Koralia Nano, Tunze 9001,  kaskada HBL501, lampa LED, SPECTRA, 30W

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zenek,racja,ale jakoś tak człowiek nie chce sobie robić wrogów i robić komuś koło pióra.Cały czas myślę,że w razie czego mam dowody na forum z zamawiania,hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie pochwalam załatwienia sprawy przez AM ale ... przecież to my w takich firmach pracujemy, nikt naprawdę nikt nigdy w swojej pracy nie olał klienta? Pewnie jak się pomyśli to się przypomni. Gorzej jeśli to przybiera rangę notorycznego olewania. Jak mnie ktoś w ten sposób olewa zawsze przypominam sobie jak u dużego klienta stały kolejki tirów do załadunku bo zawiesił się cały system a reakcja nastąpiła dość późno bo cały dział w firmie poszedł sobie do baru na przedłużony obiad :). I nie mam nic wspólnego z firmą Aqua Medic.

P.S. Obiad mi smakował :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, też mnie irytuje taki sposób pisania, gdzie tylko się dwie literki zbiegną to już sobie ludzie folgują. Poznaniacy to w ogóle muszą mieć ciężkie życie, tak wszyscy gnębieni przez Tuska & Co :).

A co do Aquamedic, to nie można by na nich skarbówki nasłać? Jeśli byle biedna pani z kiosku za niewydanie paragonu za głupi bilet MPK ma z nimi jazdy, to oni tym bardziej - zwłaszcza że zasłużyli.

Zenon to Gdańsk leży w Poznaniu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ja tez nie zlapalem ani Pawla postu o tym ze wciskam podtext polityczny ?? chyba nieswiadomie ,,, ani o tym POznaniu i Tusku ,,:)

nie istotne kwitu nadal nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak się nazywa moda pisania niektórych słów tych na "po", "Po" dużymi literami czyli POznań POlska. Ciekawe czy na Wielkanoc będziesz widział pisanki czy PISanki.

P.S. Sory za offtopic ale chyba jakaś moda mnie ominęła.


Obecnie suchy dok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.