Amsterr88 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2017 https://goo.gl/photos/iGv4TpTG1ZvX7MZ29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matroxpl Zgłoś Napisano 6 Października 2017 Miał ktoś może do czynienia z modelem AK-70? Cytuj Moje bagienko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matroxpl Zgłoś Napisano 31 Grudnia 2017 Czy ktoś jeszcze ma może problem z niebieskimi diodami w tej lampie. Od wczoraj ten kanał samoczynnie mi się wyłacza. Pochodzi trochę i nagle włącza się tylko białe światło. Ciekawi mnie czy to awaria mojej lampy czy znowu jakiś problem z oprogramowaniem u wszystkich tak jak to było ostatnio z brakiem możliwości sterowania za pomocą ustawionego programu? Cytuj Moje bagienko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amsterr88 Zgłoś Napisano 31 Grudnia 2017 Ja mam problem z oprogramowaniem. niebieski kanał normalnie działa, tylko nie włącza/wyłącza się. sam muszę włączać przycisk na lampie i jakoś rusza. Może ktoś ma jakiś link do aktualnego opragromowania do tej lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matroxpl Zgłoś Napisano 31 Grudnia 2017 (edytowane) U mnie się sam włącza i wyłącza, wcześniej było tak, że jak robiłem restart to załączał na jakiś czas, teraz całkiem się wyłączył. Od dawna masz z tym problem? Przed chwilą ściągnąłem najnowszą wersję apki ale to nic nie daje, żeby pobrać nową wersję trzeba zeskanować kod QR z lampy. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez matroxpl (wyświetl historię edycji) Cytuj Moje bagienko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amsterr88 Zgłoś Napisano 31 Grudnia 2017 (edytowane) No jakoś od tygodnia może dwóch. Dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam z tym probleme. Ja to nawet przez PC próbowałem to ustawić dwa dni było dobrze i znowu lipa. Może trzeba starą wersję zainstalować Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Amsterr88 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garnet Zgłoś Napisano 1 Stycznia 2018 A próbował ktoś tą lampą sterować za pomocą innej aplikacji? Ja od kilku dni próbuję dojść z nią do ładu ale niestety bez skutku :/ Cytuj http://truckerirafa.blogspot.com Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paskud097 Zgłoś Napisano 22 Stycznia 2018 Witam, czy lampa bujnie nad zbiornikiem 45x42x45h? Zastanawiałem się tez nad 50x42x45 ale 94l wydaje mi się trochę dużo jak na taka lampe, może ktoś podpowie? PozdrawiamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fidelart Zgłoś Napisano 10 Kwietnia 2018 Cześć , zakupiłem tą lampę . Skonfigurowałem wifi , wszystko działa pytanie tylko czy mogę zastosować wyłącznik/włącznik czasowy zewnętrzny , by po wyłączeniu / włączeniu działał program godzinowy w lampie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 10 Kwietnia 2018 14 minut temu, fidelart napisał: Cześć , zakupiłem tą lampę . Skonfigurowałem wifi , wszystko działa pytanie tylko czy mogę zastosować wyłącznik/włącznik czasowy zewnętrzny , by po wyłączeniu / włączeniu działał program godzinowy w lampie ? a co .. teraz nie działa ? ustawiasz , dajesz save , i Run - program rusza i ma własny zegar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fidelart Zgłoś Napisano 10 Kwietnia 2018 Aaaa ok , dopiero podłączyłem wszystko i byłem ciekaw czy odłączenie od zasilania i włącznie ponownie nie zaburzy czegoś ... bo jednak na 0 jest trochę słyszalna więc wole żeby nocą nie pracowała wogóle ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 10 Kwietnia 2018 2 minuty temu, fidelart napisał: byłem ciekaw czy odłączenie od zasilania i włącznie ponownie nie zaburzy czegoś ... to "se" sprawdź aż tak trudno wyjąć wtyczkę z gniazdka na kilka chwil ? jeśli lampa ma własne podtrzymanie zegara (sprawna bateria) to będzie pamiętać która jest godzina - czyli kiedy co włączyć/wyłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fidelart Zgłoś Napisano 10 Kwietnia 2018 nie pamięta ustawiań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garnet Zgłoś Napisano 4 Lipca 2018 Jakby się ktoś zastanawiał dlaczego program lampy przestały dzisiaj działać (u mnie się tak przytrafiło, nie wiem czy była aktualizacja softu czy jak poprostu), to lampa już nie działa po Chińskiej strefie czasowej (jak u mnie dotychczas) tylko trzeba ją ustawić według czasu UTC. Cytuj http://truckerirafa.blogspot.com Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mistral Zgłoś Napisano 16 Października 2018 (edytowane) Drodzy Forumowicze, Właśnie przyszła do mnie używana lampa Jebao AK-60, którą zakupiłem przez OLX. Lampa miała być na gwarancji (której nie otrzymałem), została też przysłana w nieoryginalnym pudle, w dodatku z dziwnie "popisaną" instrukcją... zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem ktoś mnie nie oszukał. Bardzo proszę osoby, które tą lampę posiadały / posiadają o pomoc w weryfikacji. Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/jebao-matrix-led-ak-60-CID103-IDvzv13.html Proszę, dajcie znać co sądzicie... Edit: czy do tej lampy powinna być normalna karta gwarancyjna (jak np. do telefonu), która jest ważna tylko z paragonem? Edytowane 16 Października 2018 przez Mistral (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Pawel Zgłoś Napisano 16 Października 2018 Wyjaśnij w czym zostałeś oszukany? Lampa jest - jest, Jebao ak-60 - tak, działa - nie napisałeś O brak gwarancji nasz do sprzedającego, może zapomniał wrzucić paragon/kartę gwarancyjną. Sam tak raz zrobiłem i później dosłałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mistral Zgłoś Napisano 16 Października 2018 Pisałem trochę pod wpływem emocji, bo niedawno zostałem w bardzo podobny sposób oszukany. Po prostu odpaliłem sobie jakiś unboxing tej lampy i inaczej tam wygląda instrukcja, nieco inaczej chwyt do zawieszenia itd. Wybaczcie, jeżeli zbyt pochopnie napisałem Ale co do karty gwarancyjnej - czy ktoś mógłby napisać jak to działa w wypadku tej lampy? Sam paragon, czy normalna karta gwarancyjna + paragon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 16 Października 2018 14 minut temu, Mistral napisał: jak to działa w wypadku tej lampy? Sam paragon, czy normalna karta gwarancyjna + paragon. to zależy gdzie była kupiona - w chinach czy PL - w PL wystarczy paragon lub potwierdzenie wpłaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mistral Zgłoś Napisano 16 Października 2018 Pytanie z innej beczki - czy ktoś z użytkowników lampy mógłby się odezwać? QR dostępny na instrukcji instaluje mi prawdopodobnie przestarzałą wersję aplikacji, której nie mogę zaktualizować, bo wyskakuje mi błąd. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 16 Października 2018 3 minuty temu, Mistral napisał: Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązal. np. tu zobacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mistral Zgłoś Napisano 17 Października 2018 Dzięki za pomoc, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie w tym temacie. Wygląda to tak, jakby zaktualizowana wersja aplikacji była dostępna tylko na iOS, a o Androidzie zapomnieli... napisałem maila do supportu, ale może jakiś aktualny użytkownik tej lampy, będzie mi w stanie pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chwialek Zgłoś Napisano 17 Października 2018 (edytowane) Czytałeś regulamin forum?? 2. Zanim rozpoczniesz nowy wątek, zadaj sobie trud i sprawdź czy temat nie był już poruszany wcześniej. Jeśli znajdziesz interesujący Cię temat, a masz jeszcze jakieś wątpliwości, to pytaj w tym wątku, nie rozpoczynaj nowego. Do tego służy guzik "szukaj". Obecny wątek - podpinam pod właściwy temat gdzie zapewne uzyskasz odpowiedź równie "pilnie" co tutaj. Edytowane 17 Października 2018 przez chwialek Tematy zostały połączone - proszę o dalszą dyskusję w obecnie istniejącym wątku. (wyświetl historię edycji) Cytuj było: http://nano-reef.pl/...ki/page__st__20 obecnie: http://nano-reef.pl/topic/78892-45022313-katafalk-i-trumna-slona-kropla-z-popiolow/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach