Skocz do zawartości
bicugt410

Jebao AK-60

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś jeszcze ma może problem z niebieskimi diodami w tej lampie. Od wczoraj ten kanał samoczynnie mi się wyłacza. Pochodzi trochę i nagle włącza się tylko białe światło. Ciekawi mnie czy to awaria mojej lampy czy znowu jakiś problem z oprogramowaniem u wszystkich tak jak to było ostatnio z brakiem możliwości sterowania za pomocą ustawionego programu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z oprogramowaniem. niebieski kanał normalnie działa, tylko nie włącza/wyłącza się. sam muszę włączać  przycisk na lampie i jakoś rusza. Może ktoś ma jakiś link do aktualnego opragromowania do tej lampy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie się sam włącza i wyłącza, wcześniej było tak, że jak robiłem restart to załączał na jakiś czas, teraz całkiem się wyłączył. Od dawna masz z tym problem? Przed chwilą ściągnąłem najnowszą wersję apki ale to nic nie daje, żeby pobrać nową wersję trzeba zeskanować kod QR z lampy.

Edytowane przez matroxpl (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jakoś od tygodnia może dwóch. Dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam z tym probleme. Ja to nawet przez PC próbowałem to ustawić dwa dni było dobrze i znowu lipa. Może trzeba starą wersję zainstalować 

Edytowane przez Amsterr88 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A próbował ktoś tą lampą sterować za pomocą innej aplikacji? Ja od kilku dni próbuję dojść z nią do ładu ale niestety bez skutku :/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy lampa bujnie nad zbiornikiem 45x42x45h? Zastanawiałem się tez nad 50x42x45 ale 94l wydaje mi się trochę dużo jak na taka lampe, może ktoś podpowie? Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć , zakupiłem tą lampę . 

Skonfigurowałem wifi , wszystko działa pytanie tylko czy mogę zastosować wyłącznik/włącznik czasowy zewnętrzny , by po wyłączeniu / włączeniu działał program godzinowy w lampie ? 


8b6ea421320dd9fcf9d516e867b9abe7u1767a1598

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
14 minut temu, fidelart napisał:

Cześć , zakupiłem tą lampę . 

Skonfigurowałem wifi , wszystko działa pytanie tylko czy mogę zastosować wyłącznik/włącznik czasowy zewnętrzny , by po wyłączeniu / włączeniu działał program godzinowy w lampie ? 

a co .. teraz nie działa ?

462232168b38f.jpg

ustawiasz , dajesz save , i Run - program rusza i ma własny zegar

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaaa ok , dopiero podłączyłem wszystko i byłem ciekaw czy odłączenie od zasilania i włącznie ponownie nie zaburzy czegoś ... bo jednak na 0 jest trochę słyszalna więc wole żeby nocą nie pracowała wogóle ... 


8b6ea421320dd9fcf9d516e867b9abe7u1767a1598

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
2 minuty temu, fidelart napisał:

 byłem ciekaw czy odłączenie od zasilania i włącznie ponownie nie zaburzy czegoś ...

to "se" sprawdź :D aż tak trudno wyjąć wtyczkę z gniazdka na kilka chwil ?

jeśli lampa ma własne podtrzymanie zegara (sprawna bateria) to będzie pamiętać która jest godzina - czyli kiedy co włączyć/wyłączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby się ktoś zastanawiał dlaczego program lampy przestały dzisiaj działać (u mnie się tak przytrafiło, nie wiem czy była aktualizacja softu czy jak poprostu), to lampa już nie działa po Chińskiej strefie czasowej (jak u mnie dotychczas) tylko trzeba ją ustawić według czasu UTC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Forumowicze,

Właśnie przyszła do mnie używana lampa Jebao AK-60, którą zakupiłem przez OLX.

Lampa miała być na gwarancji (której nie otrzymałem), została też przysłana w nieoryginalnym pudle, w dodatku z dziwnie "popisaną" instrukcją... zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem ktoś mnie nie oszukał. Bardzo proszę osoby, które tą lampę posiadały / posiadają o pomoc w weryfikacji.

Link do ogłoszenia:

https://www.olx.pl/oferta/jebao-matrix-led-ak-60-CID103-IDvzv13.html

 

Proszę, dajcie znać co sądzicie...

 

Edit: czy do tej lampy powinna być normalna karta gwarancyjna (jak np. do telefonu), która jest ważna tylko z paragonem?

6.jpg

7.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

1.jpg

Edytowane przez Mistral (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnij w czym zostałeś oszukany? Lampa jest - jest, Jebao ak-60 - tak, działa - nie napisałeś ;) 

O brak gwarancji nasz do sprzedającego, może zapomniał wrzucić paragon/kartę gwarancyjną. Sam tak raz zrobiłem i później dosłałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem trochę pod wpływem emocji, bo niedawno zostałem w bardzo podobny sposób oszukany.

Po prostu odpaliłem sobie jakiś unboxing tej lampy i inaczej tam wygląda instrukcja, nieco inaczej chwyt do zawieszenia itd.

 

Wybaczcie, jeżeli zbyt pochopnie napisałem :D

 

Ale co do karty gwarancyjnej - czy ktoś mógłby napisać jak to działa w wypadku tej lampy? Sam paragon, czy normalna karta gwarancyjna + paragon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
14 minut temu, Mistral napisał:

 jak to działa w wypadku tej lampy? Sam paragon, czy normalna karta gwarancyjna + paragon.

to zależy gdzie była kupiona - w chinach czy PL - w PL wystarczy paragon lub potwierdzenie wpłaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki - czy ktoś z użytkowników lampy mógłby się odezwać? QR dostępny na instrukcji instaluje mi prawdopodobnie przestarzałą wersję aplikacji, której nie mogę zaktualizować, bo wyskakuje mi błąd. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
3 minuty temu, Mistral napisał:

 Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązal.

np. tu zobacz

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie w tym temacie.

Wygląda to tak, jakby zaktualizowana wersja aplikacji była dostępna tylko na iOS, a o Androidzie zapomnieli... napisałem maila do supportu, ale może jakiś aktualny użytkownik tej lampy, będzie mi w stanie pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś regulamin forum??
2.
Zanim rozpoczniesz nowy wątek, zadaj sobie trud i sprawdź czy temat nie był już poruszany wcześniej. Jeśli znajdziesz interesujący Cię temat, a masz jeszcze jakieś wątpliwości, to pytaj w tym wątku, nie rozpoczynaj nowego. Do tego służy guzik "szukaj".

Obecny wątek  - podpinam pod właściwy temat gdzie zapewne uzyskasz odpowiedź równie "pilnie" co tutaj.


 

Edytowane przez chwialek
Tematy zostały połączone - proszę o dalszą dyskusję w obecnie istniejącym wątku. (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.