Skocz do zawartości
bicugt410

Jebao AK-60

Rekomendowane odpowiedzi

Witam coś mi się przestawiło wczoraj (17.02.2017) i teraz program robie i działa poprawnie w/g czasu europejskiego a nie jak wczesniej  czasu chinskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Chińczyk się połapali i zmienili na czas europejski.  Trzeba programować od nowa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej w dniu 08.05.2017r. można sobie zaktualizować apke do nowej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ta aplikacja zmienia po aktualizacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam się zastanawiałem co ona zmienia ale doszłem do tego i można ustawić lampę na 0 i się wyłącza wcześniej musiałem mieć na 2 żeby pracowała automatycznie teraz w nocy się wyłącza.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od rana mam problem z połaczeniem z lampą. Pali się czerwona diora i miga zielona. Próbowałem ustawić lampe od nowa, idzie bez problemu, lampa zostaje dodana w aplikacji a potem jest offline i nie mogę nią sterować, miga zielona dioda. Miał ktoś taki problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie lampy maja zakodowany chiński koniec świata i przestają działać... Ale jak każdy to ma to moze jest nadzieja ze to problem softowy i coś z tym zrobią 

Edytowane przez matroxpl (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, matroxpl napisał:

Pewnie lampy maja zakodowany chiński koniec świata i przestają działać... Ale jak każdy to ma to moze jest nadzieja ze to problem softowy i coś z tym zrobią 

Witam. Ja mam to samo od Piątku. Święci czerwona lampka i miga zielona. Nie wiadomo czy to reklamować? Jak komuś się uda to naprawić to proszę o info.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie juz działa od 14.05.17r. od godziny 18:00 a jak u was ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęło dziś.  Niestety jak ustawiam plan to działa mi tylko na jedną nawet jak są w grupie. Osobno mogę sterować dwoma 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie już piszę w aplikacji online a czy tak naprawdę działa to się dowiem po południu. Dam znać. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też już działa i ostatnia aktualizacja faktycznie pozwala w końcu ustawić lampę na 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam prośbę odnośnie logowania się do aplikacji tych lamp.

Miałem identyczne objawy jak w korespondencji powyżej. Do piątku tj 12.05.2017r wszystko działało poprawie i byłem bardzo zadowolony z zakupu tych lamp. Dobra cena fajne światło. Aż tu nagle .................. lipa. Od piątku walczę i nic. W niedzielę udało mi się złapać lampy tzn ONLINE ale w programie działała tylko jedna lampa. Druga działała ale tylko przy sterowaniu ręcznym. Próbowałem wszystkich sposobów tzn wyłączanie i włączanie lamp z sieci, odinstalowałem aplikację i zainstalowałem ponownie, jeszcze raz sparowałem lampy i wgrałem od nowa program i nic. Cały czas z automatu działała tylko jedna. Aż w końcu aplikacja odmówiła posłuszeństwa. Nie mogę zalogować się do aplikacji tzn pokazuje mi "account or wrong password". Próbowałem tej samej sytuacji na tablecie i jest tak samo. Macie może rozwiązanie mojego problemu? Prosiłbym o jakiekolwiek wskazówki bo ustawianie na pokrętłach jest strasznie uciążliwe. 

Z góry wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem do wczoraj to samo. Zrobiłem i pomógło:

Przeinstalowalem aplikacje. Na nowo się zarejestrowałem.  Dodałem lampy osobno (nie w grupie ) ,ustawiłem  plan dla każdej osobno. 

Zadziałało.  

Potem połączył w grupę i juz ładnie chodzi. 

Edytowane przez atgorscy (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też próbowałem przeinstalować i pokazuje mi błędny account i password. Masz może aktualny account i password do tej aplikacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Czy ta lampka posiada opcję wschodów i zachodów? Czy jest oświetlenie nocne? Mogę kupić taką lampkę w dobrej cenie do baniaka 50x30x35(h)... Będę wdzięczny za odpowiedź. Dzięki


MyReef 300 - 100x60x50h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Godzinę temu, mihow1979 napisał:

Cześć! Czy ta lampka posiada opcję wschodów i zachodów? Czy jest oświetlenie nocne? Mogę kupić taką lampkę w dobrej cenie do baniaka 50x30x35(h)... Będę wdzięczny za odpowiedź. Dzięki

odpowiedź jest w tym temacie - wystarczy go przeczytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam zakupiłem sobie właśnie lampę ak60 normalnie sparowałem z tel (honor8) jest niby wszystko dobrze ale zaczynają się schody przy włączaniu i wyłączaniu lampy z programu gdyż ją ustawiłem i nic a jak się już uruchomi to nie chce się wyłączyć dosyć spory problem. mam do was pytanie czy ktoś ma lub miał podobna sytuacje i jak ewentualnie to rozwiązać i jak zaktualizować apke moja wersja 1,17,0809

 

i czy ktoś by mógł mi wytłumaczyć łopatologicznym językiem jeśli to jest najnowsza wersja aplikacji bo z tego co czytałem u was działa  

Edytowane przez Amsterr88 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Amsterr88 napisał:

witam zakupiłem sobie właśnie lampę ak60 normalnie sparowałem z tel (honor8) jest niby wszystko dobrze ale zaczynają się schody przy włączaniu i wyłączaniu lampy z programu gdyż ją ustawiłem i nic a jak się już uruchomi to nie chce się wyłączyć dosyć spory problem. mam do was pytanie czy ktoś ma lub miał podobna sytuacje i jak ewentualnie to rozwiązać i jak zaktualizować apke moja wersja 1,17,0809

 

i czy ktoś by mógł mi wytłumaczyć łopatologicznym językiem jeśli to jest najnowsza wersja aplikacji bo z tego co czytałem u was działa  

Odpal lampę ustaw i uruchom wybrany program. Pokrętła nie mogą być na 0 ustawione. I wszystko powinno działać zobaczysz wieczorem czy lampa się wyłączy. 

Dla sprawdzenia zmień barwy i uruchom jeszcze raz jak się zmieni to tylko czekać i będzie dobrze.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2017 o 12:08, rafsieg napisał:

Odpal lampę ustaw i uruchom wybrany program. Pokrętła nie mogą być na 0 ustawione. I wszystko powinno działać zobaczysz wieczorem czy lampa się wyłączy. 

Dla sprawdzenia zmień barwy i uruchom jeszcze raz jak się zmieni to tylko czekać i będzie dobrze.

 

Dziękuję udało się wystarczyło wyłączyć i włączyć lampę po ustawieniu. Fajna lampa korale chyba też sa zadowolone i efekt wizualny  też jest dobry jak za ta cenę lepiej to wygląda niż pod t5 polecam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Amsterr88 napisał:

Dziękuję udało się wystarczyło wyłączyć i włączyć lampę po ustawieniu. Fajna lampa korale chyba też sa zadowolone i efekt wizualny  też jest dobry jak za ta cenę lepiej to wygląda niż pod t5 polecam 

To dobrze. 

Odemnie brałeś ta lampę prześlij jakieś zdjęcia bo jestem ciekawy jak zbiornik wygląda. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.