Jump to content

aul30

Klubowicz
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kraków
  • Zainteresowania
    Akwarystyka,komunikacja,nowoczesne techniki i technologie,fotografia,turystyka.
  • Akwarium
    Akwarium 150l

Recent Profile Visitors

1451 profile views
  1. Witam. Mam takie pytanie. Jaka może być przyczyna zmiany koloru zoantusa Sunny Delight ? Zrobił się mało żółty , ma natomiast taką czerwono ciemną obwódkę. Dzięki.
  2. Temat naprawdę ciekawy......ryba która jest włożona do lodówki.....naprawdę to mądre ( ryba męczy sie z powodu braku wody, dusi się i umiera w cierpieniu z powodu zimna......szok. A tym czasem zabija się na świecie miliardy innych zwierząt w cierpieniu, strachu.....łzy się cisną..... Może jak juz jest ryba na tyle cierpiąca , to po prostu wziąć jakiś młotek i jednym zdecydowanym uderzeniem dokonać TEGO....
  3. Ja miałem przez dwa dni Ai Prime Hd ale wymieniłem na Hydre 32Hd ze względu ma szumiący wentylator. Ai prime przy ustawieniu mocy większym niestety się grzeje bardziej i uruchamia wentylator. Mnie to bardzo irytowało. Oczywiście wentylator nie chodzi cały czas. Ale myślę że z Prime będziesz bardzo zadowolony. Jak chcesz kupić na raty 0 na Allegro i nie będzie takiej, wystarczy że zadzwonisz do E-rybka i oni ci ją wystawia. Osobiście wiem że cena za lampy Ai jest i około 100 zł mniejsza niz podają na stronce i w cenniku Allegro. Musisz jeszcze wiedzieć że przy lampach Ai nie ma mocowania .Musisz sobie to sam dokupić lub zrobić. Przy lampie Maxpect jest wszystko włacznie z mocowaniem. A cena praktycznie taka sama.
  4. Witaj. A jakie wymiary ma akwarium. AI prime Hd jest spoko......ja mam Hydre 32Hd i jestem bardzo zadowolony. Ale teraz to raczej pokombinowałbym z jakąś chinką za dużo mniejszą kasę.
  5. Tak .Lub wstaw jakiś klocek drewniany , taki w przekroju żeby miał wymiar podłoga i do góry do dna szafki.
  6. Cześć. Wstaw dwie nóżki regulowane pod tą pionową środkową przegrodę , żeby nacisk całego zapełnionego zbiornika rozkładał się również na środek szafki. i będzie OK.
  7. aul30

    Salifert Ca

    Witam . I co ciekawe w jednej instrukcji jest że z buteleczki CA2 dodajesz 8 kropli ,a w innych jest że 10. To jak to jest w końcu? Ja daję 10 tak jak jest w większości.
  8. Witajcie. Zobacz czy boczne ścianki są z płyty meblowej , czy tylko z płyty która w środku ma tzw. plaster miodu....bo jak tak to nie wytrzyma. Poza tym meble z Ikea są skręcane na połączenie mimośrodowe , a to jest słabe....wyrwie je. Możesz też zrobić próbę obciążenia i usiąść na niej i trochę się pogibać na boki , wtedy się okaże co to warte.
  9. Albo AL Hydra 32HD Ja mam i jestem mega zadowolony
  10. Trochę większe ale 60 jest. Kup sobie hydre 26 bedziesz zadowolony. Jeszcze tyle Ci powiem że morskie mam od 2014. najpierw kostka świetlówki Aquael potem ledy Aquael .Pozniej trochę większą kostka i robione własnymi rencami belki led na diodach 1W po 20 takich ( już nie pamiętam dokładnie jaka konfiguracja ).Później świewtlówki 2 x 24W i rura LED. Aż w końcu kupiłem porządną lampę LED ......i powiem TO JEST TO!!!!!!!!! szok te ustawienia...... Teraz wiem ....porządna firmowa lampa robi robotę.......
  11. Ja miałem ją na chwilę . Kupiłem w Erybce i na następny dzień wymieniłem na Hydre 32 hd. Możesz kupić dwie takie lub trochę tanszą od Hydry 32 , model Hydra 26. Będziesz naprawdę zadowolony.
  12. Witam Dzieki za info. Właściwie faktycznie jest tylko BT. A lempa jest zaj.........a.
  13. Witam. Mam lampę AL Hydra 32HD i problem z wyszukaniem WIFI .Sterowanie przez BT jest , natomiast przez WIFI za cholerę nie może znaleźć. Dajcie jakieś zrzuty ekranu albo jak to ustawić? Dzięki.
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.