lukaszra Zgłoś Napisano 23 Października 2019 (edytowane) Witajcie zaprezentuje Wam jak traktuje sie klientów w Polsce po roku i miesiacu padła mi pompa blau wave maker 4000 ,, na pompe jest 2 lata gwarancji wyslalem ja zatem do erybki skad byla kupowana ,, po 3 dniach dzwoni serwisant ze nie dziala ze proponuje mi nową rw4 podziekowałem i poprosilem zwrot gotówki lub wymiane na nowa blau minely kolejne 2 dni ,, dzwoni ze znalazl nowy oryginalny silnik i wysylaja mi naprawiona pompe ,,, mowie ok fajnie ,, byłem z niej zadowolony dzisiaj odebrałem ...to sie nóż w kieszeni otwiera i jeszcze bezczelna kartka ze zdaniem ze zgodnie z moja wola silnik został wymieniony na nowy ... polska ,,Panie ,,polska ,,,,,, wsadzili silnik chinski od OW ,, nie pasował to docieli tak zeby weszła oryginalna kratka ,,, mysleli chyba ze nie poznam ,,,, dramat sprawa idzie do sądu gratuluje #erybka Edytowane 23 Października 2019 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Raffy14 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Działa? Działa Nie kumam tylko po co sklep bawi się w fuszerkę w piwnicy. Blau padło, sklep przyjmuje reklamację i przekazuje wadliwy sprzęt prosto do siedziby/serwisu blau. A tu gmerają w pompach i składają je niczym klocki lego i jeszcze myślą, że klient nie pozna. Po co to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 23 Października 2019 to juz mogli cala pompe ow wsadzic a nie docinac zeby kratka od blau pasowała,,,, poprostu licza na to ze klient nie zauwazy robiac z niego wała ,, proste Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sagerrak1 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 To nawet zabawnie wygląda... @lukaszra liczę, że ugrasz co Twoje z jakąś nauczką dla sklepu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Az sie nie chce wierzyć ile jest warta dobra opinia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 23 Października 2019 (edytowane) napisalem Panu ze docinać to sobie może paznokcie a nie pompę ,,,, dramat ,kłamią kombinują i jeszcze bezczelnie napiszą że to zgodnie z moją wolą ,,,,,, silnik od rw ,,, jak widac u mnie obłamali boczne uchwyty ,, wymienili wirnik i pasuje Edytowane 23 Października 2019 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SU1 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Miałem trochę przejść z gwarancjami ale to przebiło wszystko ! . Tego nie ma jak wytłumaczyć czy doszukiwać się cienia sensu . Kopara opada .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 A jak ja mówiłem po żołniersku co się odwala w sklepach to ze mnie pieniacza robili. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bibik Zgłoś Napisano 23 Października 2019 To ty masz czas żeby chodzić po sadach za pompę za 245zł? Zazdroszczę ci wolnego czasu.nawet za 2 tyś bym nie poszedł bo mi to nie zrównoważy straconego czasu.Mi przyszła z erbyki potłuczona obudowa świetlówki led -zakupiłem za własne pieniądze rurkę z plexi ,wstawiłem, dostane bonifikatę na następny zakup.Nie byłeś widać w sądzie nigdy a w sumie pójdź to ci trochę zapał opadnie zawsze to nowe doświadczenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Teraz, bibik napisał: To ty masz czas żeby chodzić po sadach za pompę za 245zł? Zazdroszczę ci wolnego czasu.nawet za 2 tyś bym nie poszedł bo mi to nie zrównoważy straconego czasu.Mi przyszła z erbyki potłuczona obudowa świetlówki led -zakupiłem za własne pieniądze rurkę z plexi ,wstawiłem, dostane bonifikatę na następny zakup.Nie byłeś widać w sądzie nigdy a w sumie pójdź to ci trochę zapał opadnie zawsze to nowe doświadczenie No ta w bo polsce to tylko dawac sie dymac... Bo sady nie działają... Podejscie polaczkuf piekne takie, ale mi takich ludzi nie szkoda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fidelart Zgłoś Napisano 23 Października 2019 (edytowane) 7 minut temu, bibik napisał: To ty masz czas żeby chodzić po sadach za pompę za 245zł? Zazdroszczę ci wolnego czasu.nawet za 2 tyś bym nie poszedł bo mi to nie zrównoważy straconego czasu.Mi przyszła z erbyki potłuczona obudowa świetlówki led -zakupiłem za własne pieniądze rurkę z plexi ,wstawiłem, dostane bonifikatę na następny zakup.Nie byłeś widać w sądzie nigdy a w sumie pójdź to ci trochę zapał opadnie zawsze to nowe doświadczenie Jak srasz kasą to możesz sobie darować Popieram kolegę ,proponuje na początek UOKiK , a później inspekcje handlową bo ich naklejki z numerem seryjnym na urządzeniach pracujących w wodzie morskiej są raczej dużym naciągnięciem , tym bardziej że za ich brak odrzucają gwarancję . Moja bonifikata w erybka za zalanie spowodowane uszkodzoną osmoza i wymianę części za własne pieniądze , gdzie zaoszczędziłem im części i kosztów wysyłki wycenili na dostawę gratis 15 zł , śmiech na sali . Edytowane 23 Października 2019 przez fidelart (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszra Zgłoś Napisano 23 Października 2019 (edytowane) ja pojde do sadu tylko dlatego, zeby nie bylo tak jak to wszyscy odpuszczaja bo mowia nie mam czasu albo mi szkoda kasy ,,, oczywiscie napisalem juz do nich maila i daje szanse na naprawe tej jak miewam "pomyłki" ,,,,,,, zwrot kasy 100% plus zwrot za wysylke która musze znowu poniesc w zwiazku z ich przekretami ,,,, poczekamy zobaczymy ,,, co nie zmenia faktu ze takie traktowanie klienta ktory kupuje od nich od 2012 roku uwazam za wysoko niestosowne ,,,, Edytowane 23 Października 2019 przez lukaszra (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sagerrak1 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 9 minut temu, fidelart napisał: Jak srasz kasą to możesz sobie darować Popieram kolegę ,proponuje na początek UOKiK , a później inspekcje handlową bo ich naklejki z numerem seryjnym na urządzeniach pracujących w wodzie morskiej są raczej dużym naciągnięciem , tym bardziej że za ich brak odrzucają gwarancję . Moja bonifikata w erybka za zalanie spowodowane uszkodzoną osmoza i wymianę części za własne pieniądze , gdzie zaoszczędziłem im części i kosztów wysyłki wycenili na dostawę gratis 15 zł , śmiech na sali . Z tym sraniem kasą to trochę odwrotnie, trzeba nią sr**, żeby w sądzie coś ugrać. UOKiK dobry trop, inspekcja handlowa to w zasadzie straszak. Najprościej byłoby się dogadać, ale wtedy kolega (za com wdzięczny) nie podzieliłby się doświadczeniem i ostrzeżeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flower Zgłoś Napisano 23 Października 2019 15 minut temu, sith114 napisał: No ta w bo polsce to tylko dawac sie dymac... Bo sady nie działają... Podejscie polaczkuf piekne takie, ale mi takich ludzi nie szkoda Temat o pompie po co te idiotyzmy o polaczkach i Polsce . A ty kim niby jestes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laszek Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Teraz, lukaszra napisał: ja pojde do sadu tylko dlatego zeby nie bylo tak ze wszyscy odpuszczaja bo mowia nie ma czasu albo mi szkoda ,,, oczywiscie napisalem juz do nich maila i daje szane na naprawd tej jak miewam "pomyłki" ,,,,,,, zwrot kasy 100% plus zwrot za wysylke która musze znowu poniesc w zwiazku z ich przekretami ,,,, poczekamy zobaczymy ,,, co nie zmenia faktu ze takie traktowanie klienta ktory kupuje od nich od 2012 roku uwazam za wysoko niestosowne ,,,, Z innej beczki raz mi zabrali (nie ważne kto) co mi się należało. Powiedzieli 10 daruje jeden pójdzie do sądu. Sądziłem się 7 lat 2 miesiące. Zamiast 10% tego co miałem dostać dostałem 41%. Warto zyskałem na tym strasznie. Plus dla Ciebie za wytrwałość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sith114 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 (edytowane) 7 minut temu, flower napisał: Temat o pompie po co te idiotyzmy o polaczkach i Polsce . A ty kim niby jestes Polakiem Temat o tym jak się w Polsce klienta traktuje, a nie o pompie @Laszek @lukaszra Również popieram, walkę z takimi praktykami. Tym bardziej, że mi to coraz bardziej wygląda na żerowaniu na kliencie, który nie ma czasu, wiedzy, siły. Wyskoczyć z przysłowiową mordą na takich *****. A klient co najwyżej kupi Jebałke z innego sklepu a dystrybutor ten sam przecież Edytowane 23 Października 2019 przez sith114 (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SU1 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 7 minut temu, lukaszra napisał: ja pojde do sadu tylko dlatego, zeby nie bylo tak jak to wszyscy odpuszczaja Brawo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boo12 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 30 minut temu, bibik napisał: To ty masz czas żeby chodzić po sadach za pompę za 245zł? Zazdroszczę ci wolnego czasu.nawet za 2 tyś bym nie poszedł bo mi to nie zrównoważy straconego czasu.Mi przyszła z erbyki potłuczona obudowa świetlówki led -zakupiłem za własne pieniądze rurkę z plexi ,wstawiłem, dostane bonifikatę na następny zakup.Nie byłeś widać w sądzie nigdy a w sumie pójdź to ci trochę zapał opadnie zawsze to nowe doświadczenie nom z takim podejściem jesteś idealnym klientem dla wszystkich sklepów, 19 minut temu, lukaszra napisał: ja pojde do sadu tylko dlatego, zeby nie bylo tak jak to wszyscy odpuszczaja bo mowia nie mam czasu albo mi szkoda kasy zgadzam się i kibicuje, bo trzeba temperować to bezprawie dużych sklepów i instytucji może w końcu nauczą się szanować to co mają napisane w warunkach podczas zawierania umowy a nie tylko jako kawałek papieru którym się podcierają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto125 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Też mam problem z erybka, 2 tygodnie temu dostałem od nich uszkodzone w transporcie świetlówki, w ogóle nie ma z nimi kontaktu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boo12 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 33 minuty temu, barto125 napisał: Też mam problem z erybka, 2 tygodnie temu dostałem od nich uszkodzone w transporcie świetlówki Jeśli masz protokół od kuriera, że przesyłka była uszkodzona w transporcie (uszkodzone opakowanie) to nie ma problemu żeby odzyskać kasę, ale oni się strasznie bronią przed wpisywaniem tego w protokół bo dostają po premii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bibik Zgłoś Napisano 23 Października 2019 No właśnie znajdź kuriera który pozwoli rozpakować paczkę przy nim, ja jeszcze nie spotkałem dlatego 85 calowy telewizor sony zamawiałem od kikiegi z hdtvpolska.com, którego kierowca osobiście mi go dostarczył do domu i zainstalował, kurierem bym się nie odważył, nie jest prosto zapakować swietlowki, teraz mi przyszły że sklepu internetowego profesjonalnego to wtakiej specjalnej tubie, ale przesyłka chyba 40 zł więc trzeba kupować większą ilość. Niestety w erybka ten pan od pakowania nie potrafi pakować świetlówek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laszek Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Godzinę temu, barto125 napisał: Też mam problem z erybka, 2 tygodnie temu dostałem od nich uszkodzone w transporcie świetlówki, w ogóle nie ma z nimi kontaktu... Nie ma problemu z tym. W warunkach kurierskich nie ma mają obowiązku czekać na rozpakowanie paczki. Osobiście dostałem z jednego sklepu uszkodząną led actynice aquaella. Bylem w pracy. Żona odebrała. Wrociłem rozpakowałem rozstrzaskana. Zadzwonilem do sklepi zlali mnie. Wyslalem zdjecia odebranej paczki i zdjecia co było w srodku. Wmawiano mi ze wina kuriera. Ale paczka byla nie ruszana. Napisalem krótko: czekam na uwzględnienie reklamacji do 24h żeby odeslal lampe. Jak nie biore prawnika i z automatu sprawa do sądu (mialem zdjecia paczki odebranej, kazalem zonie zrobic i filmik przy rozpakowywaniu). Na drugi dzien dostałem wiadomość żeby odesłał na ich koszt lampę i 2 dni później miałem nową lampę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 23 Października 2019 Ja kupiłem świetlówki z Reef Shopu,były uszkodzone bo bez problemu sprawdziłem przy kurierze,spisaliśmy protokół i wysłali nowe.Bardzo często sprawdzam przy odbiorze jeśli wiem,że towar łatwy w uszkodzeniu i nigdy nie miałem problemu.TV też zamawiałem,nawet trzy razy internetowo i bez problemu tak więc nie ma aż tak źle.Firmy są ubezpieczone. http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto125 Zgłoś Napisano 23 Października 2019 49 minut temu, inmar napisał: Ja kupiłem świetlówki z Reef Shopu,były uszkodzone bo bez problemu sprawdziłem przy kurierze,spisaliśmy protokół i wysłali nowe.Bardzo często sprawdzam przy odbiorze jeśli wiem,że towar łatwy w uszkodzeniu i nigdy nie miałem problemu.TV też zamawiałem,nawet trzy razy internetowo i bez problemu tak więc nie ma aż tak źle.Firmy są ubezpieczone. No ja nie zdążyłem powiedzieć kurierowi żeby zaczekał, ale zaraz zadzwoniłem do erybki, powiedzieli żeby wezwać kuriera na następny dzień i spisać protokół to nie będzie problemu z wymianą. No i od tego czasu cisza. Chyba moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 23 Października 2019 4 godziny temu, lukaszra napisał: zwrot kasy 100% plus zwrot za wysylke Akurat zwrot za wysyłkę należy się jak "psu micha" - wystarczy poczytać przepisy jeśli składałeś Reklamację a "firma" zamiast odesłać do producenta / serwisu naprawia na własną rękę ... to można im nieźle napaskudzić jeśli Rękojmię .. to inna "bajka" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach