Jump to content
Kamm

Pierwsze akwarium 40x40x40cm 64 litry

Recommended Posts

Cześć. Planuję założyć swoje pierwsze akwarium morskie o wymiarach 40x40x40cm. Niestety nie mam miejsca na sump'a. Chciałbym zmieścić filtrację na tylnej ścianie akwarium żeby nie zajmować dużo miejsca w środku i żeby nic nie wisiało na bocznych ściankach akwarium. Powiedzcie mi czy taki sprzęt byłby właściwy:

1) Filtr - Seachem Tidal 55

2) Odpieniacz - Bubble Magus QQ1

3) Falownik - tu rodzi się pytanie czy przy takim litrażu jest potrzebny (czy ruch wody z kaskady nie wystarczy) , jeśli tak to jaki (możliwie mały)?

4) Lampa - AI Prime 16HD lub Maxspect Jump MJ-L165 (czy ktoś ma tą lampę albo widział jak świeci na żywo, specyfikację czytałem, filmiki też widziałem ale chodzi mi o wasze opinie) albo jakaś inna lampa w podobnym budżecie (od razu mówię że chodzi mi o gotowe rozwiązania, nie jestem w stanie zrobić lampy DIY -  nie znam się na tym kompletnie:)

4 minuty temu, Kamm napisał:

Cześć. Planuję założyć swoje pierwsze akwarium morskie o wymiarach 40x40x40cm. Niestety nie mam miejsca na sump'a. Chciałbym zmieścić filtrację na tylnej ścianie akwarium żeby nie zajmować dużo miejsca w środku i żeby nic nie wisiało na bocznych ściankach akwarium. Powiedzcie mi czy taki sprzęt byłby właściwy:

1) Filtr - Seachem Tidal 55

2) Odpieniacz - Bubble Magus QQ1

3) Falownik - tu rodzi się pytanie czy przy takim litrażu jest potrzebny (czy ruch wody z kaskady nie wystarczy) , jeśli tak to jaki (możliwie mały)?

4) Lampa - AI Prime 16HD lub Maxspect Jump MJ-L165 (czy ktoś ma tą lampę albo widział jak świeci na żywo, specyfikację czytałem, filmiki też widziałem ale chodzi mi o wasze opinie) albo jakaś inna lampa w podobnym budżecie (od razu mówię że chodzi mi o gotowe rozwiązania, nie jestem w stanie zrobić lampy DIY -  nie znam się na tym kompletnie:)

Lampe mam i jestem  mega zadowolony  daje dość spore możliwości  ustawienia 

53 minuty temu, Kamm napisał:

Filtr - Seachem Tidal 55

Git.