mnap86 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Witam Musze, ale to naprawde musze.... pochwalic i polecic ten sklep za podejscie do obslugi klienta. O co chodzi? Nie robilem tam zakupow wczesniej, wiec na BF postanowilem skozystac z okazji gigantycznej promocji na produkty AF i zobaczyc co i jak. Wszystko byloby super, gdyby nie KURIER GLS, na ktorego do 14:30 oczekiwala zona, a od 14:30 ja. Nie wiem z jakiego powodu, ale nie bylo proby doreczenia przesylki, ktora otrzymala status "w doreczneniu" o godzinie 10 rano a po godzinie 19:30 zmienila status na "Paczka niedoreczona - Odbiorca nieobecny". Zasadniczo, robiac zamowienie i wiedzac, ze paczka jest w trasie, i przewidywany termin dostawy to.... normalny czlowiek organizuje czas tak aby ja odebrac. Nie inaczej bylo w tym wypadku. Od godziny 14:30 marnowalem czas oczekujac kuriera, ktory nie podjal proby doreczenia (z jakiego powodu to juz mnie nie interesuje). Za to, po calym dniu czekania, kurier robi z czlowieka idiote wystawiajac status "nieobecny"... a czemu nie "brak proby doreczenia"? Mniejsza o to. Poinformowalem sklep o zaistnialej sytuacji, o godzinie 20:30... wkleilbym maila, ale korespondecja, a nie wiem czy druga strona by wyrazila taka wole. W kazdym badz razie.... odpowiedz otrzymalem 12 minut pozniej, o 20:42 w piatek! Malo tego, sklep, ktory z praca kuriera nie ma nic wspolnego i ktory nie zawinil w zadnym stopniu... w ramach, nie wiem czego, zadoscuczynienia(?), a raczej dobrej woli, przyznal mi rabat na nastepne zakupy! To sie nazywa obsluga! Cytuj http://nano-reef.pl/topic/79187-krakenowe-240l/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadario Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Kupuję u nich wszystko i naprawdę warto... Choćby dla samej pozytywnej relacji klient-sprzedawca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katani Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Ja też jestem zadowolony z zakupów. Cytuj Brutto: akwarium 550 + sump 260l, start 20.12.2017. Filtracja: rollermat + skała + refugium, bez odpieniacza. Sprzęt: Akwarium 120x70x65h OW, sump 119x50x45h. Pompa Jebao DCP 10000, Cyrkulacja 2x maxspect XF-350, Jebao MW-22, Oświetlenie: philips Coral Care gen 1 v2 x 3szt.. Oświetlenie refugium Chinka LED. Sól Fauna Marin Professional, dodatki AF, balling AF/CZDA. 50kg suchej skały Marco Rock's, nieco pukani. Ryby i inne biegająco-pełzające: Ctenochaetus binotatus, 6x Pseudanthias squamipinnis, Zebrasoma flavescens, Lysmata amboinensis x 3, L. debelius, 4x Lysmata Seticaudata, 1x Neopetrolisthes oshimai, 2 kraby pustelniki Clibanarius africanus, jeżowiec Mespilla globulus, setki slimaków turbo i columbelli, 1x tectus, 1x strombus luhanus... Oraz kilka kg kiełży, równonogów, wężowideł i innego drobnego życia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robinho00 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Też kupuję tam dosyć często i również miałem takie przygody z tą firmą kurierską, nawet telefony do ich obsługi klienta nic nie dały. Szkoda, że nie wpadłem na pomysł, aby poinformować o tym sklep. Ogólnie jestem zadowolony tylko wybieram inną formę wysyłki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość laszek Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Miałem taką samą sytuację. Wziąłem dzień wolny i kuriera nie było. Po telefonie do sklepu, otrzymałem odpowiedz coni dlaczego tak wyszło (wina firmy kurierskiej). Za zaistniałą sytuację został mi udzielony rabat na kolejne zakupy. Polecam ten sklep. Robię tam zakupy bo mają całą linie produktów AF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atgorscy Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 W coralhouse lubię robić zakupy, ceny jedne z lepszych w sieci a podejście do klienta rewelacyjnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pirotechnic Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Ostatnio ten sam problem z GLS. Nie dość że pierwszego dnia nie otrzymałem paczki, to kolejnego dnia gdy mnie w domu nie było, przywiózł paczkę i z pretensjami że jestem nieobecny, a do sąsiadki mieszkającej jedno piętro niżej niż moje, nie będzie wnosić paczki, bo przekracza wagę 31 kg, a takich paczek wnosić nie musi. Najlepsze że paczka miała wiadro soli 22kg A Konrad nie dorzucił ciężarków ołowianych do paczki w ilości 9 dodatkowych kilogramów Po boju przez telefon, zostawił mi paczkę na samym dole u sąsiada na parterze, mimo iż ten sąsiad nie jest przychylny etc. Cytuj Akwarium morskie 902 litry. Skała 52kg żywa i 40kg sucha. . Sól Royal Nature Ion Balanced Natural Sea Salt. Oświetlenie 4x145W LED Pacific Sun METIS. Pompa obiegowa Jebao DCT 12000. Odpienicz WhiteSkim 250 by Sebastek. Dozownik Kore 5TH. Cyrkulacja Maxspect Gyre XF-150. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starszy Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Ja również kupiłem w ramach BF i również czekałem bezskutecznie na kuriera GLS. Paczkę musiałem odbierać w punkcie odbioru i w dodatku była rozdarta (foto) ale na szczęście nic nie zginęło. Dziwię się firmie, że korzysta z kurierów GLS - pewnie są tańsi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiektbg Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Też lubię robić zakupy w tym sklepie - miło i rzeczowo. Z kurierami mam ten sam problem - informacja o dostarczeniu paczki w godzinach 11:30 - 14:30 a kurier zjawia sie o 17. Jaja sobie robią. Oczywiście psioczenia i biadolenia na dole kuriera mnóstwo, szczególnie, kiedy się poprosi o pozostawienie paczki pod innym adresem. Łachę wielką robią, chociaż to klient płaci za doręczenie przesyłki pod wskazany adres! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoralHouse Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Dziękujemy za opinie.Widać co koniecznie musimy zmienić.Testowaliśmy wielu kurierów i wybraliśmy GLS ze względu na godzinę odbioru, ale jak widać nie był to najlepszy wybór.Lepszym kurierem będzie UPS bo odbiera od nas przesyłki o 17 niestety cena przesyłki jest wyższa aż o 7 zł .Postaramy się, aby była możliwość wyboru kuriera mozliwę że opóźni to przesyłkę o jeden dzień ale jeśli paczka zostanie doręczona w całości i bez marudzenia będzie to na plus. Założyliśmy dodatkową skrzynkę e-mail info@coralhouse.plProszę o przesyłanie informacji które możemy poprawić, pozwoli nam to na przyszłość wyłapać szybciej tego typu problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rumun Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Również polecam sklep. Wzorowe podejście do klienta, nie tak jak inne "wieksze" sklepy które drobnego klienta mają w poważaniu.U mnie problemów z kurierem nie ma.Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka Cytuj Akwarium 120x50x50, ATI 8x54w dimm, Skimmer DIY, Tunze6025, JVP102, JebaoWP25, DSB-Refugium Poprzedni baniak: http://nano-reef.pl/topic/44325-przesiadka-na-wiekszy-baniak/page__p__428249__hl__%2Bpierwsza+%2Brafa+%2Brumuna__fromsearch__1#entry428249 Pierwszy baniak: http://nano-reef.pl/topic/40486-50l-pierwsza-rafa-rumuna/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi2222 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2017 Polecam Sklep (Konrada i Maćka). To mój ulubiony sklep z morszczyzną, bez względu na trudności zawsze można dogadać się z chłopakami. Ja głównie kupuje osobiście, a jak zamawiam, to wybieram paczkomat i nie muszę czekać na kuriera. Cytuj Pozdrawiam, Norbert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
montymick Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Ja natomiast muszę ponarzekać na Konrada. Raz jak u niego byłem to nie dostałem kawy ( a zawsze była!!!! ). A tak na poważnie to najlepszy sklep akwarystyczny w jakim miałem okazję robić zakupy. Pozdro dla chłopaków montymick Cytuj Solarium V3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoralHouse Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Już wstawiam wodę na kawę Więcej to się nie powtórzy !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chwialek Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Również polecam sklep. Jakość obsługi, asortyment, ceny, pomoc po i przed sprzedażowa 10/10. Na kawę również kiedyś się wproszę. Z racji odległości zakupów dokonuję wysyłkowo. Firma kurierska - to pozostawię bez dalszego komentarza koledzy powiedzieli dosyć... Cytuj było: http://nano-reef.pl/...ki/page__st__20 obecnie: http://nano-reef.pl/topic/78892-45022313-katafalk-i-trumna-slona-kropla-z-popiolow/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ura Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 również robie często zakupy w Coral House i jestem zadowolony, szkoda że mieszkam tak daleko bo bym wpadał osobiście a tak to zostaje tylko wysyłka. Co do kurierów to teraz są mikołajki i wielki młyn w paczkach - myślę że we wszystkich firmach, paczkomaty przepełnione, na poczcie kolejki a kurierzy zawaleni robotą - przez to myślę takie problemy, później będzie chwila spokoju dosłownie kilka dni i znów będzie przed gwiazdką to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnap86 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Sezon sezonem, ale wcale tak do konca nie jest. Tylko w tym tygodniu mialem 4 przesyłki. Paczkomat x2, dpd i ups. We wszystkich na czas i w dobrej kondycji. A zamawialem m.in porcelane. Tylko z gls zawsze sa przeboje. Poprzednia przesylke zostawil w kiosku obok, ale chociaz zadzwonil, ze tak robi. Wysylalem rownierz 2x przez paczkomat, 0 problemow. Co do tematu przewoznika, mysle, ze warto dac wybor, nawet jak bedzie drozej. Hobby nie jest tanie, a wszystkik zalezy zeby dostac towar ssybko i caly wiec 5 czy 10 pln wiecej za wysylke to nie jest wielki problem. Tymbaardziej, ze kazdy z nas robi zamowienia raczej na kwoty w setkach... Moja sprawa wyjasni sie po 14. Na infolinii na ktora dodzownc sie to ssczyt cierpliwosci powiedzieli, ze kurier zostawil przesylke w jakims punkcie odbioru w miescie. Co dziwne: "informujemy, że Twoja paczka o numerze XXXXXXXXX nadana przez CORAL HOUSE KONRAD SOKALSKI, została dzisiaj dostarczona o godzinie 21:52 na następujący adres:MXXXXX NXXXXXGXXXXXX 6C2 73-110 STARGARDDziękujemy za skorzystanie z usług GLS!" Chociaz paczka na moj adres (wyixowwny wyzej) wcale nie dotarla. i jeszcze na maila wyslali zaproszenie do udzialu w badaniu zadowolony nia.... szczyt bezczelnosci. Cytuj http://nano-reef.pl/topic/79187-krakenowe-240l/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ura Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 w sumie to jak sobie przypomnę to GLS nigdy nie prosi mnie o podpis tylko tak daje paczkę i po sprawie, chyba kurier sam sobie podpis składa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lebcio Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Przy zamawianiu coraz bardziej doceniam paczkomaty. Jeśli paczka już tam trafi to sam decyduję kiedy ją odbiorę. Cytuj Akwarium: 540 L + 100 L sump Cyrkulacja: 2x Glamorca GP-03 Obieg: Jebao DCP10000 Odpieniacz: Twistman OB-200-EXT Oświetlenie: 4 x Maxspect Mazarra P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmaadd Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Paczkomaty są ok, ale nie teraz, wszystkie zapchane, był tydzień darmowej dostawy z allegro, teraz mikołajki, później święta. ja ostatnio zamawiam wszystko pocztexem, zawsze na czas i przynajmniej kurier dzwoni się spytać o której można podjechać z paczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark75 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Również dopisuję się do zadowolonych klientów. Podejście do klienta pełna profeska... Cytuj 140x75x60,sump 240l ,obieg jecod DCP-10000,odpieniacz SKIMZ MONZTER, cyrkulacja 2x Maxpect Gyre XF 350 ,oświetlenie DIY 10x54W T5 + 9x10W LED Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek123blau Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Mogę potwierdzić że profesjonalizm tego sklepu jest wielki! zawsze sól u nich kupuję i gdy oprócz soli biorę inne rzeczy przychodzą w 2 oddzielnych paczkach. GLS w Szczecinie też działa bez zarzutu! Kurier dzwoni do mnie przed dostarczeniem paczki i zawsze punktualnie dowozi! TAK TRZYMAC!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lebcio Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Czyli wszystko zależy od osoby a nie firmy kurierskiej? Cytuj Akwarium: 540 L + 100 L sump Cyrkulacja: 2x Glamorca GP-03 Obieg: Jebao DCP10000 Odpieniacz: Twistman OB-200-EXT Oświetlenie: 4 x Maxspect Mazarra P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afgi Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 również bardzo polecam ten sklep. Kilka razy sami z własnej inicjatywy zaproponowali pomoc w rozwiązaniu problemu, jaki zgłaszałem na forum lub jako jedyni specjalnie sprowadzili piasek, którego szukałem, a żaden inny polski sklep tego nie chciał zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek123blau Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 Wszystko pięknie ale przydał by się jakiś rabat dla stałych klientów z okazji np.mikołaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach