Jump to content

Irmina

Właściciel
  • Content Count

    732
  • Joined

  • Last visited

About Irmina

Kontakt

  • Strona WWW
    www.reefshop.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd:
    pomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szanowni Klienci - nasz sklep jest otwarty w soboty od 11-14-stej ( nie jak do tej pory do 15.00) Zapraszamy:-)
  2. Drodzy Klienci - w dniach 4-5 marca (czwartek-piatek) musimy zrobić w naszym sklepie remanent. Zapraszamy Was w sobotę albo na zakupy on-line. Niestety na miejscu w tych dniach nie będzie mozliwości zakupów - prosimy o wyrozumiałość. pozdrawiamy ekipa Reefshopu
  3. hej- dzięki za uwagi, będziemy się bardziej starać:-) tak - ogłoszenia w kazdym dziale są płatne pozdrawiam
  4. Irmina

    Black friday 2020

    nie w tym miejscu - jak jesteś w koszyku przy podsumowaniu jest okienko"Mam kupon rabatowy" - zaznaczasz go i wpisujesz BF2020 , zatwierdzasz i rabat się pojawia -ponizej już po wpisaniu kodu BF2020
  5. Irmina

    Black friday 2020

    żeby skorzystać z rabatu trzeba wpisać kod rabatowy BF2020 w koszyku
  6. jakie to znamienne - grupa facetów - część ( nie wszyscy) to typ guru "znam się na wszystkim i wiem lepiej" dyskutuja o kobietach . Własnie dlatego jest tyle kobiet na ulicach, my naprawdę dobrze wiemy co jest dla nas dobre, umiemy same decydować.
  7. obecnie całe targowisko , chcemy to sprawdzić, przetestować i zobaczyć jak bedzie działało - pewnie po drodze będziemy zmuszeniu albo coś zmodyfikować, poprawić czy usunać - zobaczymy
  8. piszesz na irmina@reefshop.pl domyślnie zawsze będzie wystawiony paragon, jesli ktoś zamaist paragonu chce fv to podaje potrzebne dane i dostaje fakturę
  9. tak dobrze jadła i padła to jest również idealna charakterystyka dla zanclusów :-) ja odpukać, akurat mam do nich dużo szcześcia . Pewnie jest tu mnówstwo osób z dużą większą wiedzą ale z moich obserwacji wynika, ze są ryby , właśnie te uznawane za trudne dla których kluczem do sukcesu (czyli przeżycia, pobierania pokarmu i komfortu) jest prawidłowo dobrana pozostała obsada oraz to jak urządzone jest akwarium. Poza jakością wody, pokarmy itp - ale to oczywistość. Czasem zdarza mi się przeławiać i łączyć ryby w różnych konfiguracjach i fajnie obserwuje się jak obsada zatrybi i jest zgoda w wodzie.
  10. powinnam się lepiej przygotować do odpowiedzi ale tak na szybko napiszę z głowy - są organizacje zrzeszające eksporterów, kórzy gwarantują jakość i humanitarne warunki odłowu i transportu. Są to firmy (chyba azjatyckie), które mają coś na kształ gwarancji - jest to o tyle ważne, gdy okaże się, ze zapłaciło sie za dostawę a exporter milczy.;-) można w takiej sytuacji liczyć na pomoc instytucji w celu odzyskaniu długu. Kilkanaście lat temu, kiedy zaczynaliśmy każda dostwa to była loteria :-) od momentu zamówienia aż do momentu odbioru z lotniska. Jakość zwierząt importowanych z Afryki czy Indonezji poprawiła się bardzo - wpływa na to sposób połowu, warunki, w jakich są przetrzymywane aż po metody pakowania. Na pewno wielki wpływ na poprawę jakości ma obecnie to, ze w dzisiejszym świecie wszystkie informacje rozchodzą się z prędkością swiatła, więc bardzo szybko i łatwo można zweryfikować historię każdej firmy, dopytać innych o jakość zwierząt. Jesli chodzi o żywą skałę - tak jak napisał Kris wyżej - jest obecnie z Australii w kosmiczych cenach, czasem pojawia się jakaś nieaustralijska ale fatalnej jakości. Obecnie firmy raczej moczą i "ożywiają" skałę i moim zdaniem to właśnie będzie szło w tym kierunku. Nie wiem, czy w Australi jest jakaś polityka równoważenia wydobycia skały, trzeba byłoby się zainteresować. Patrząc w przyszłość, taką dalszą to uważam , ze będą wprowadzane ograniczenia w eksporcie tropicalnych zwierząt. A jesli chodzi o ekologię - proszę pamiętać, ze np. zużye świetlówki mozecie oddać do sklepu, w kórym je kupiliście a który to ma obowiązek je oddać jako elektrośmieci. U nas można przyjść ze swoją butelką po fito, dzięki czemu sprzedamy go taniej. My sami już nie zamawiamy plastikowych opakowań tylko gromadzimy puste opakowania po preparatach, wodzie mineralinej itp i w nie nalewamy. W ogóle - ale to już chyba mój osobisty fix (bo jestem do bólu praktycznie i nie cierpię, jak coś się marnuje), gromadzę opakowania po pokarmach, wiaderka po solach, buferach i w nich często wydajemy na miejscu zwierzęta. Kartony stryoboxy zawsze mają drugie i 3-cie życie . Zrezygnowaliśmy z plastikowych kubków do wody - za to mamy fajne filiżanki. Ostatnio zamiast siatek foliowych kupiliśmy papierowe. Mamy panele fotowoltaiczne na dachu i zamiast ręczników papierowych staramy się używać innych materiałów do czyszczenia. A do czyszczenia idealnie sprawuje się zwykły ocet. Mam przemyślenia nt niesprowadzania niektórych gatunków ryb, które w naturze żywią się np. koralami czy aiptazją - nie wiem, czy jest sens cały czas próbować, skoro tylko niewielki procent np. chelmonów czy brzydali z sukcesem aklimatyzuje się w akwarium.
  11. Szanowni Klienci - dzisiaj, w czwartek pracujemy do 17-stej. Niestety padła na drukarka fiskalna i czym prędzej musimy ją naprawić - przepraszamy bardzo za utrudnienia.
  12. Dobrze to wytłumaczył Chwalek i Beti - jeśli jest normalna dyskusja, gdzie piszemy o używanych produktach czy zwierzętach to nie ma problemu z podaniem nazwy sklepu gdzie dokonało się zakupu (bez linkowania). Jeśli ktoś wyjątkowo zadowolony (czy też nie z jakiegoś produktu) to również nie ma problemu z podawaniem jego nazwy. Jesli pojawiają się tematy, że otworzył się nowy sklep to również taka informacja nie narusza regulaminu - bo to jest informacja, pewnie przydatna wielu akwarystom. Natomaist licytowanie się gdzie jest drożej czy taniej z odnośnikami do innch miejsc komercyjnych to nie jest zgodne z regulaminem. I to nie jest żadna wyjatkowośc tego forum, ponieważ takie zasady panują również na innych forach, na których są reklamodawcy i to jest całkowicie normalne. Jest jeszcze pewna kwestia związana z opisywaniem reklamacji w sklepach - czasem, pewne posty muszą zostać usunięte - np. takie, które naruszają czyjeś dobre imię - w zwiazku z tym, ze my nie jesteśmy od rozstrzygania kto ma rację a kto nie , jesli dostaniemy maila z prośbą o usunięcie wątku, ponieważ wg właściciela sklepu narusza jego dobre imię to musimy to zrobić, bo do tego obligują nas przepisy. Jeśli chodzi o ceny w sklepie Reefshop - Tapajos, moze umknęło Ci , ale ta lampa jest niedostępna (bez możliwości dodania do koszyka) ale dziękuję za zwrócenie uwagi, jutro pewnie uaktualnimy tą pozycję . Przed momentem wybrałam 5 bardzo popularnych produktów, których używa naparwdę każdy i ich ceny są w Reefshopie w 3 przypadkach takie sama jak w innych popularnych sklepach, 1 był o 10% droższy a jeden z nich najtańszy (brałam pod uwagę 5 sklepów - bez allegro). Nie napiszę jakie produkty, aby nie było reklamy :-) Nie wiem, jaka jest polityka innych sklepów - każdy ma swoją biorąc pod uwagę wiele czynników . My również mamy swoją politykę rabatową i ci co nas regularnie odwiedzają, wiedzą, ze zawsze można się z nami dogadać :-). Nie można porównywac kosztów prowadzenia sklepu tylko internetowego , albo takiego który tylko sprzedaje na FB czy allegro, ze sklepem, który ma stacjonarny adres a dodatkowo prowadzi sprzedaż zwierząt - wbrew temu, co myśli wielu akwarystów sprowadzanie oraz utrzymanie zwierząt jest kosztowne i ryzykowne. Ale nie jest to wątek o Reefshopie. Wracając do tematu - nie usuwaliśmy nazw innych for , sklepów, nazw produktów. Były dyskusje nt aquaforestu jak był sponsorem, przecież nie będziemy udawać , że zniknał jak przestał siE reklamować na forum. Wszystkie wskazówki związane z uzywaniem produktów, doświadczenia związane ze stosowaniem jakiejśc metody , o której była mowa na innym forum służą dzieleniem się wiedzą. I to jest super. Watki pt - : w sklepie...... była super dostawa - polecam" też czasem zostawiamy choć nie powinniśmy ale jeśli to byłą jakaś jednostkowa akcja to ok. Jak we wszystkim trzeba zachwoać wyczucie. Naprawdę nie dajmy się zwariować po raz któryś. pozdrawiam
  13. Irmina

    Nowy zielony :)

    human_87 no i wszystko jasne:-) witamy na pokładzie i.... do roboty
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.