Skocz do zawartości
amundsen

Nowe akwarium z eRybki

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, inmar napisał:

Kurna,ja jestem na etapie zamawiania akwarium i ze względu na czas oczekiwania wybrałem Erybkę a tu takie cuda.Mam wyceny Przemka i Erbki o są prawie identyczne,ale czas wykonania dużo krótszy .U Przemka dłużej bo sam robi.

Owszem, czeka się u Przemka, ale mnie się nie spieszylo. I uważam, że było warto, akwarium jak i zabudowa stelaza wyszły super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zdobyć te zdjęcia .Mam jeszcze film z krzywą szybą i wiele innych zdjęć ale jakoś nie idzie ich wstawić. Co powiecie na estetykę wykonania ?

IMG-20190310-WA0010.jpg

IMG-20190310-WA0014.jpg

20190307_212029.jpg

20190307_211914.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie no śliczne [emoji14]

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na estetykę wykonania powiem tylko WTF ?????

 

 

Wysłane z iPhone

 

 

Ja zamawiałem tak jak Dominika. U Przemka w szczecinie. Rewelacja.

 

Jeden malutki minus. Drobna ryska na frontowej szybie ale od zewnątrz na szczescie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam,że Tomek tego na pewno nie widział bo by nie wypuścił z firmy.Teraz mam 800 litrów Malawi na szkle od Przemka.

Edytowane przez inmar (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak wygląda sprawa z sump'em robionym w eRybce. Czy standardem dla nich jest wykonanie spoin bez wałków czy przy zbiorniku technicznym nie przykładają do tego uwagi?

Dla mnie przy sump'ie jest to osobiście drobiazg, który nie ma mnie większego znaczenia, ale jestem ciekaw opinii użytkowników, którzy zlecali zamówienie. Jak u Was to wygląda?


140x70x70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, ozeh napisał:

A powiedzcie mi jak wygląda sprawa z sump'em robionym w eRybce. Czy standardem dla nich jest wykonanie spoin bez wałków czy przy zbiorniku technicznym nie przykładają do tego uwagi?

Dla mnie przy sump'ie jest to osobiście drobiazg, który nie ma mnie większego znaczenia, ale jestem ciekaw opinii użytkowników, którzy zlecali zamówienie. Jak u Was to wygląda? 

Mojego sumpa zrobili z wałkiem ,ale czy to u nich standard to nie wiem .Po prostu zamówiłem sumpa i tyle, nie zwracałem na to uwagi czy ma być z wałkiem czy bez.

Edytowane przez Krzysiek K. (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z sumpa z erybki akurat byłem zadowolony. Co prawda maleńki był ale zrobili szybko i zgodnie z prośbą.

 

Był z wałkiem silikonu. Ale myślę, że to norma jeśli nie zażyczysz innaczej.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do sumpa z erybki to była to masakra. Zamawiałem sump razem z 360l.

Ogromne wały czarnej spoiny wylewające na boki. Nałożył gruba warstwę czarnego silikonu, co wycieklo to zostało. 

Może komuś się wydaje, że to tylko zbiornik techniczny i ma działać, a nie wyglądać, ale bez przesady. Za sump 3/10  i to tylko za to, że powiedziałam, na co chce miec przegrody ich szerokosc dobrali sami, bo ja wtedy kompletnie nie wiedzialam, jaki odpieniacz dam, jedynie pompę wybrałam . Prawie dobrze im wyszlo, choc komora na odpieniacz okazała się ciut za ciasna i odpieniacz dzwonił o szyby, a komora pompy za duża, dwie pompy by się tam zmieściły.  Ale ogólnie sump nadawał się do użytku. Jednak estetyka.... Sama bym to ładniej chyba pokleila. Takich wielkich wyciekow silikonu u nikogo nie widziałam  :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
2 godziny temu, Krzysiek K. napisał:

Udało mi się zdobyć te zdjęcia .

hmmm może erybka powinna jednak zainwestować w alkomat i kontrolować pracowników przed pracą ?

albo po prostu zatrudnić KONTROLERA JAKOŚCI i wywalać na pysk partaczy ?

porównując to np. do .. butów - czy ktoś wziąłby z półki buty które były by tak zasmarkane klejem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ensso

Jakże to Polskie... ciężko i długo pracują na renomę. Jest jakość, jest renoma - może być i odpowiednio wysoka cena za usługę - a potem następuję przesunięcie wajchy na ilość i w d*pie ma się jakość jadąc na opinii wypracowanej X czasu temu. Dotyczy to tak wielu płaszczyzn polskiej gospodarki :( nie rozumiem takiego podejścia przedsiębiorców do tematu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem w Erybce , jako , że to moje pierwsze morskie to poprosiłem Szefa , sam wybrał mi skałę , ułożył (na marginesie bardzo ładną kompozycję) , porobiłem fotki a w tym czasie Żona i Pani Oksana skompletowały mi hydraulikę , powybierałem inne graty , nie było zbyt wielu osób , więc bez pośpiechu , było miło , sympatycznie , wyszedłem zadowolony.

Wcześniej byłem z wstępnym projektem akwarium i sumpa , pogadałem , pouzgadniałem wszystko , po konsultacji projekt nieco się zmienił i podobnie , wyszedłem zadowolony.

Poprosiłem aby akwarium było we czwartek , więc dostałem info , że wysyłka będzie we środę , mam obejrzeć wszystko przy Kurierze i w razie problemów spisać protokół.

Dotąd wszystko jest OK a jak odbiorę to pozwolę sobie ocenić i wrzucić fotki, może się niestety potwierdzić to , co zauważyłem i pisałem o tym wcześniej , że pracuje tam sporo ludzi , jedni pewnie znają się lepiej , inni gorzej , zamówień sporo i tutaj może być problem bo o ile jak ktoś chce kupić pompę, to podać ją może każdy ale dociąć szkło i pokleić już nie.


.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem w tym temacie jeszcze dodać swoje ostatnie dwa grosze. Po zamówieniu akwarium przeczytałem ten wątek i miałem spore obawy, mimo, że nie pierwszy raz zamawiałem akwarium w eRybce. Akwarium, które wczoraj odebrałem spełnia najwyższe standardy i na szczęście kolejny raz się nie zawiodłem. 

Mam nadzieję, że autor wątku jakoś się dogadał i doszedł do porozumienia w temacie swojego akwarium.


140x70x70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.03.2019 o 20:22, Krzysiek K. napisał:

Nawet szyby prosto nie potrafią oszlifować na odcinku 40 cm.Różnica 3mm.

Krzysztof kiedy ostatni raz miałeś wzorcowany kątownik :D

Ja ze zbiornika z Erybki jestem bardzo zadowolony . Wykonany zgodnie z rysunkiem technicznym który dostarczyłem do zamówienia. Estetyka klejenia jak najbardziej na plus. Zamawiałem 120x60 dostałem 1200mm x599,5mm . Nie jestem wariatem żeby im mierzyć przekątną na zbiorniku albo zakładać reklamację z powodu 3mm rozbieżności pomiędzy rozstawem otworów w kominie i 4mm rozbieżności między osią otworów.

Najważniejsze że zbiornik pomimo mojego partactwa i ugięcia podstawy (blatu) stoi i nie cieknie już kilka lat :) Sump i dolewka wykonana w tym samym standardzie.

Edytowane przez Kajtek77 (wyświetl historię edycji)

Akwarium OW 120x60x60 + Sump 80x50x45h + Dolewka 40 l. / Deltec APF 600 na NJ 800 // Obieg Jebao DCT 8000 // Cyrkulacja 2 x Jebao RW 8 // Lampa Led Lumini glisten 150r2 + 120r1 // Grzałka Jager 250 wat // Sentry ATO //

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kajtek77 napisał:

Krzysztof kiedy ostatni raz miałeś wzorcowany kontownik :D

Chyba raczej kątownik, bo z wzorcem kontownika to może być problem.


I znowu zalewamy, i znowu i tak do usranej śmierci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ironista masz rację byk aż w oczy kole. Już poprawiam.


Akwarium OW 120x60x60 + Sump 80x50x45h + Dolewka 40 l. / Deltec APF 600 na NJ 800 // Obieg Jebao DCT 8000 // Cyrkulacja 2 x Jebao RW 8 // Lampa Led Lumini glisten 150r2 + 120r1 // Grzałka Jager 250 wat // Sentry ATO //

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Kajtek77 napisał:

Krzysztof kiedy ostatni raz miałeś wzorcowany kątownik :D

hehe chyba ze dwadzieścia lat temu,ale nie o to chodzi .

Tu gdzie ta krzywa szyba to akurat jest komin zewnętrzny i jak bym go przykleił do akwarium to bym musiał zrobić spoinę 5mm żeby to wszystko wyrównać ,no i jak by to wyglądało?

Z trzech rzeczy które zamówiłem ,każda jest sp......a.  , sump nie ten wymiar co w zamówieniu ,krzywo poklejone ,dlatego wszystko zostało pomierzone , zrobiłem zdjęcia i krótkie nagranie żeby mieć jakieś zabezpieczenie. Później by mi nikt nie uwierzył .Minął trzeci tydzień jak oddałem to wszystko do reklamacji i jeszcze mi tego nie zrobili .Uważacie że to w porządku? Normalnie powinienem być załatwiony poza kolejką .Nie wiem ile czasu według prawa ma firma na zrealizowanie gwarancji?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.03.2019 o 09:32, ozeh napisał:

Mam nadzieję, że autor wątku jakoś się dogadał i doszedł do porozumienia w temacie swojego akwarium.

No niestety. Dzwoniłem do pana Tomka Właściciela i przedstawiłem mu swoje wątpliwości. Ustaliliśmy, że wyśle na maila zdjęcia, co też uczyniłem. Jak się z nimi zapozna to się ustosunkuje. 5 min później zadzwonił p. Kamil który odpowiadał za akwarium ze strony erybki. Nic innego nie usłyszałem o czym mi mówił wcześniej że wszystko jest ok, więc oczekując na odpowiedź od Właściciela spałem spokojnie. I spałem tak jeszcze ok 5 dni (no ile można zapoznawać się ze zdjęciami, żeby się jakoś ustosunkować?) W końcu skontaktowałem się z p. Tomkiem Właścicielem. Usłyszałem tylko, że Kierownik Produkcji (p. Kamil) kontaktował się ze mną (5 min po mojej rozmowie z p. Tomkiem Właścicielem, jeszcze przed tym jak wysłałem mu zdjęcia) więc czego ja jeszcze chcę ?. Tak więc Erybka nie ma sobie nic do zarzucenia, a że ja nie lubię się z nikim wykłócać o cokolwiek, pełen niesmaku kończę współpracę z tym kołchozem.

Żeby uzupełnić ogląd sprawy nadmienię, że gdy akwarium było gotowe, ktoś z eRybki zadzwonił i zapytał, gdzie akwarium będzie stało ? Zdziwiony zapytałem o co chodzi. No bo zrobili akwarium o 3 mm za wąskie. Odpowiedziałem, że nie ma problemu, wszak nie mam jeszcze gotowego stelaża więc nic się nie stało. 3 mm to nie 3 cm więc nic się nie dzieje. Pan z którym rozmawiałem, gdy to usłyszał odpowiedział, że skoro tak stawiam sprawę to dadzą mi 10 proc. rabatu. Ucieszyłem się, podziękowałem i czekałem na termin odbioru akwarium. Gdy termin odbioru był ustalony poprosiłem o kwotę do zapłaty i rabat ustalili jednak na 5 % a nie na 10% jak zapewniał rozmawiający ze mną (tak sobie policzyłem z ciekawości). Zapytałem więc czy nie nastąpiła pomyłka, czy może ja coś źle liczę. Tak tak, nastąpiła pomyłka i poprawiono kwotę do zapłaty. Gdy akwarium doszło okazało się, jednak, że to nie 3 mm różnicy a 5 mm.

 

Ogólnie powiem, że sporo tych pomyłek i fuszerek. Jak ktoś lubi grać w totolotka to polecam eRybkę. Tanio i czasem można wygrać jakość. Ale pewności nie ma. Moja zdrapka miała napis: :GRAJ DALEJ

Edytowane przez amundsen (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@amundsen więc co robisz dalej z swoim akwarium? Przyjmujesz i płacisz za kiepski produkt czy odsyłasz i chcesz zwrotu kasy?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba się poddaję:(  Nikt nie stosuje tak grubej warstwy silikonu w przestrzeni międzyszybowej, ale to nie jest argument dla eRybki. Argument dla nich to to że producent silikonu zaleca warstwę 0,5-5 mm, kwestia estetyki to sprawa subiektywna. A koszt wysyłki w dwie strony który miałbym ponieść to prawie połowa wartości akwarium (przynajmniej taki mi naliczyli-250 pln w jedną stronę. Mieszkam 100 km od erybki ale to pewnie nie ma znaczenia). Zaaferowany grubością silikonu zlekceważyłem sposób wycięcia otworów w kominie. Jeden z otworów jest wyszczerbiony i ciekaw jestem czy nie może to spowodować pęknięcia? Jak myślicie?  Wygląda to tak:

 

55882197_1173328882849261_1650722701137936384_n.jpg

56162445_633909793740825_3311214021922783232_n.jpg

Edytowane przez amundsen (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty mówisz, sklep nieprawidłowo wykonał akwarium. Jest źle poklejone, wyszczerbione i sklep na swój koszt powinien je odebrać i naprawic wykonanie. Towar jest niezgodny z umową. Skladaj skargę do miejskiego rzecznika praw konsumenta.


Brutto: akwarium 550 + sump 260l, start 20.12.2017. Filtracja: rollermat + skała + refugium, bez odpieniacza. Sprzęt: Akwarium 120x70x65h OW, sump 119x50x45h. Pompa Jebao DCP 10000,  Cyrkulacja 2x maxspect  XF-350, Jebao MW-22, Oświetlenie: philips Coral Care gen 1 v2 x 3szt.. Oświetlenie refugium Chinka LED.

Sól Fauna Marin Professional, dodatki AF, balling AF/CZDA. 50kg suchej skały Marco Rock's, nieco pukani.

Ryby i inne biegająco-pełzające: Ctenochaetus binotatus, 6x Pseudanthias squamipinnis, Zebrasoma flavescens, Lysmata amboinensis x 3, L. debelius, 4x Lysmata Seticaudata, 1x Neopetrolisthes oshimai, 2 kraby pustelniki Clibanarius africanus, jeżowiec Mespilla globulus, setki  slimaków turbo i columbelli, 1x  tectus, 1x strombus luhanus... Oraz kilka kg kiełży, równonogów, wężowideł i innego drobnego życia.

ce5058cc16516a9e06285a07538a7eb3u1610a14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak to jest jak zbyt duzo osob wylize firmie/komuś rowa dobrymi opiniami. "Renoma" zostaje a jakość idzie w krzaki ;P

@amundsen
Ja bym ich przećwiczył urzędami czym się da. Zadaj sobie pytanie "Czy jesteś ch*j** do bicia i do dzwonienia?", pomijając koszt akwarium dolicz czas który tracisz na zajmowanie się tym wynalazkiem z wadami co Ci dostarczyli. Czas to pieniądz ;)

Dużo osób lata po 20-30h reklamując Towar za 1000 czy tam 2000 zł, a zapomina ile czasu przy tym stracili. Niech ktoś ma praca gdzie bierze 100 zł za godzinę łatwa matematyka ile w plecy jesteśmy, a jak dojdą koszty paliwa na dojazdy to takich sukinkotów co nie potrafią się do błędu przyznać...

 

Edytowane przez sith114 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, katani napisał:

Co ty mówisz, sklep nieprawidłowo wykonał akwarium. Jest źle poklejone, wyszczerbione i sklep na swój koszt powinien je odebrać i naprawic wykonanie. Towar jest niezgodny z umową. Skladaj skargę do miejskiego rzecznika praw konsumenta.

Nie do końca jest tak że koszt transportu płaci sklep. Czesto jest tak że klient wysyła na swój koszt i dopiero jak firma uzna gwarancję to dopiero wtedy pokrywa koszty transportu.Ale może być tak że nie uzna 


Moje akwarium

Szkło 124x55x50,sump,cyrkulacja 2x Tunze 6095,obieg Tunze Pompa Silence 1073.040 ,odpieniacz diy na pompie

Tunze - Hydrofoamer Silence 9420.040, oświetlenie led cree diy 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem z Erybki transportem z Erybki i od razu sprawdziłem przy odbiorze.

Co do silikonu, to jest chyba info przy zamówieniu , że tak może być.

Co do wyszczerbień, jeżeli nie było sprawdzone przy kurierze a tak należy zrobić to teraz ciężko powiedzieć kto uszkodził.


.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.