mati21 Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 W czwartek zamawialem kilka rzeczy, w piątek paczka u mnie, kontakt telefoniczny bez problemu. Na mejle nie odpisuja bo czasu nie mają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SgtOddball Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Ja zamawiałem w weekend, dzisiaj paczkę powinienem odebrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_T Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Zamawiałem w weekend i do dzisiaj brak odzewu. Mi akurat zależy na dostawie do piątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapsiak84 Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Zamawiałem w weekend i do dzisiaj brak odzewu. Mi akurat zależy na dostawie do piątku. A sprawdzałeś na swoim koncie czy zamówienie widnieje wogóle? Może coś zle zamówiłeś? Może zamawiając towar był niedostępny. Ja zawsze zanim zamówię to zaznaczam w filtrach „produkty dostępne”. Ja np w sobotę złożyłem zamówienie późnym wieczorem a dziś już wyjąłem z paczkomatu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_T Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Jest dostępne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katani Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 A opłaciłeś? i jak? Cytuj Brutto: akwarium 550 + sump 260l, start 20.12.2017. Filtracja: rollermat + skała + refugium, bez odpieniacza. Sprzęt: Akwarium 120x70x65h OW, sump 119x50x45h. Pompa Jebao DCP 10000, Cyrkulacja 2x maxspect XF-350, Jebao MW-22, Oświetlenie: philips Coral Care gen 1 v2 x 3szt.. Oświetlenie refugium Chinka LED. Sól Fauna Marin Professional, dodatki AF, balling AF/CZDA. 50kg suchej skały Marco Rock's, nieco pukani. Ryby i inne biegająco-pełzające: Ctenochaetus binotatus, 6x Pseudanthias squamipinnis, Zebrasoma flavescens, Lysmata amboinensis x 3, L. debelius, 4x Lysmata Seticaudata, 1x Neopetrolisthes oshimai, 2 kraby pustelniki Clibanarius africanus, jeżowiec Mespilla globulus, setki slimaków turbo i columbelli, 1x tectus, 1x strombus luhanus... Oraz kilka kg kiełży, równonogów, wężowideł i innego drobnego życia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoralHouse Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2019 Hey, Jeszcze chwilę i wszystko wróci do normy a będzie nawet dużo lepiej ;-) Wiele obecnie zmian wprowadzamy nie tylko same przenosiny ale również zmiany informatyczne i wiele innych. 1 godzinę temu, Robert_T napisał: Jest dostępne. Jutro zadzwonie i wszystko uzgodnimy. Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_T Zgłoś Napisano 12 Czerwca 2019 Kartą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawellb Zgłoś Napisano 12 Czerwca 2019 Jak zawsze. Wczoraj wieczorem zamówiłem, dziś już jedzie do paczkomatu, jutro odbiorę. Jeśli nie masz na drugi dzień żadnej informacji ze sklepu, dzwonisz. Pan Konrad lub Maciek wszystko wyjaśnią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natan2012 Zgłoś Napisano 13 Czerwca 2019 Zawszę zamówienia przychodzą bardzo szybko. Sklep się stara, dla mnie super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszmo Zgłoś Napisano 1 Lipca 2019 widzę ze nie tylko ja mam problem z tym sklepem czekam już 2 tygodnie na zamówienie i cisza na wiadomości 0 odzewu tak samo na sms a prosiłem o szybka wysyłke .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lebcio Zgłoś Napisano 2 Lipca 2019 21 godzin temu, lukaszmo napisał: widzę ze nie tylko ja mam problem z tym sklepem czekam już 2 tygodnie na zamówienie i cisza na wiadomości 0 odzewu tak samo na sms a prosiłem o szybka wysyłke .... Może wystarczy zadzwonić i porozmawiać. Po rozmowie będziesz wiedział co się stało, dlaczego nie masz paczki. Może nie ma jednego z towarów lub po prostu sklep dał ciała. Ja, jak najbardziej chwalę sklep. Paczki przychodzą szybko i obsługa też się stara sprostać naszym wysokim wymaganiom. Cytuj Akwarium: 540 L + 100 L sump Cyrkulacja: 2x Glamorca GP-03 Obieg: Jebao DCP10000 Odpieniacz: Twistman OB-200-EXT Oświetlenie: 4 x Maxspect Mazarra P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumik21 Zgłoś Napisano 2 Lipca 2019 Dziś dzwoniłem. 30min po rozmowie towar już był spakowany i wysłany paczka jutro będzie u mnie. Naprawdę aż tak ciężko wziąść telefon w rękę i zadzwonić. Może gdzieś zbłądziło zamówienie, albo systemowy problem. Cytuj ReefMax Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natan2012 Zgłoś Napisano 2 Lipca 2019 Czy można spodziewać się nowej dostawy zwierzaków??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elespero Zgłoś Napisano 2 Lipca 2019 59 minut temu, rumik21 napisał: Dziś dzwoniłem. 30min po rozmowie towar już był spakowany i wysłany paczka jutro będzie u mnie. Naprawdę aż tak ciężko wziąść telefon w rękę i zadzwonić. Może gdzieś zbłądziło zamówienie, albo systemowy problem. Ja również nie mam tam problemu. Do Konrada zawsze się dodzwonię i zawsze znajdzie chwile na rozmowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszmo Zgłoś Napisano 2 Lipca 2019 dostałem dziś telefon od właściciela ze był na urlopie i ze dzis to wyśle zobaczymy... a tak w ramach wyjaśnienia robiłem już parę zamówień i byłem zadowolony tylko z poprzednim i tym mam problem a szkoda bo maja dużo rzeczy .. zobaczymy może się coś zmieni a jak nie to trudno nie jest to jedyny sklep ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszek Stefek Zgłoś Napisano 3 Października 2019 Witam dużo tam kupuje i jestem zadowolony. Przy zakupie lampy coś poszło nie tak i długo czekałem ale w ramach rekompensaty dostałem fajnego gratisa i co ciekawe trafił w to co mnie interesowało. POLECAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Linek Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2020 W dniu 31.08.2018 o 08:06, Marcin Linek napisał: Ja od dłuższego czasu kupuję chemię w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony z obsługi. Zazwyczaj następnego dnia roboczego przesyłka jest do odbioru w paczkomacie. Ostatnio przed urlopem się zdarzyło, że jednego preparatu nie mieli akurat na stanie, zadzwonili do mnie z propozycją zamiany na inny, gdy powiedziałem, że na tym konkretnym mi zależy i to szybko bo za 2 dni wyjeżdżam to ekspresowo sprowadzili dla mnie i po 2 dniach odebrałem przesyłkę. @RumunMoże to jakiś przypadek, że Tobie się tak przytrafiło. Ja wielokrotnie w różnych sklepach miałem sytuacje, że nie było na stanie tego co zamawiałem (m.in. reefshop, korale, coralhouse) ale za każdym razem do mnie dzwonili albo z informacją, że trzeba dłużej poczekać, albo z propozycją zamiennika. Coralhouse był moim ulubionym sklepem z chemią akwarystyczną. Były dobre rabaty dla stałych klientów, szybka wysyłka do paczkomatu, zazwyczaj kolejnego dnia po zamówieniu przesyłka była u mnie. Myślę, że ponad 2-3 lata byłem wierny tej marce i nie miałem zastrzeżeń, natomiast sposób w jaki zostałem potraktowany przy ostatnim zamówieniu jest dla mnie kompletnie niezrozumiały i sprawił, że już z usług sklepu nie skorzystam. Otóż zaczęło się od tego, że zrobiłem duże zamówienie z okazji black friday, było w nim wiele produktów aquaforest oraz świetlówki ati. Po złożeniu zamówienia brak odezwu, a zazwyczaj tego samego dnia była wysyłka. Po kilku jakimś czasie zadzwoniłem dowiedzieć sie co sie dzieje, to Pan Konrad zaczął coś gadac, że zamówiłem świetlówki, ale nie powinienem ich widzieć dostępnych w sklepie bo ich nie ma na stanie oraz, ze teraz okres przedświąteczny i na pewno kurier zniszczy i on musi sie zastanowić jak to wysłać. Drugi telefon udało mi sie dogadać że połowę zamówienia wyśle od razu, a świetlówki po nowym roku. Pierwsza część do mnie dotarła, ale w paczce zamiast 2 opakować components strong było jedno. Zrobiłem zdjęcie co było w paczce i wysłałem na oficjalnego maila sklepu, opisałem czego brakuje. Oczywiście brak odzewu na maila... Dzwonie wiec po kilku dniach, mówie o brakującym produkcie, przez telefon wszystko ok, nie ma problemu, doślemy. Jest już nowy rok, ze sklepu brak jakiejkolwiek próby kontaktu. Więc dzwonie, przypominam o świetlówkach i brakującym produkcie. Znowu przez telefon wszystko jest super zostanie wysłane na pewno. Chyba z 2 albo 3 telefony wykonałem przypominajac o wysyłce. Ostatecznie udało mi się wyprosić wysyłkę świetlówek. Świetlówki oczywiście zostały uszkodzone przez najlepszą firmę kurierska DPD, ale o to nie mogę mieć do sklepu pretensji bo sam zgapiłem, i zbyt powierzchownie sprawdziłem przesyłkę przy odbiorze. Natomiast drzwoniłem potem przypomniec o brakującym components strong, dostałem zapewnienie, że juz zaraz bedzie pakowane i wysyłane (dwukrotnie) i cisza. po tygodniu napisałem maila, że rezygnuję z brakującego produktu i proszę zwrot pieniędzy na konto ale oczywiście bez odzewu. Dlatego mój post tutaj. Jestem bardzo rozczarowany podejściem do klienta, przede wszystkim tym, że o musiałem wykonywać po 10 telefonów przypominając o moim zamówieniu, że rzucano mi kilka obietnic wysyłki, ktore potem nie miały miejsca, a ostatecznie całkowicie mnie olewano. To były moje ostatnie zakupy u Pana Konrada! Cytuj 140x70x50, Pacific Sun Diuna T5 8x54W, Royal Exclusiv Bubble King 160, 2x Jebao OW-40, AquaTrend DoserOne Evolution, AquaTrend Levelautomatic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goclik Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2020 Kilka dni temu dzwoniłem do nich w sprawie ryby i kilku korali, generalnie chciałem zostawić kilka stówek. Poprosiłem również o zdjęcia korali jako, że stan sklepu internetowego jest mało aktualny. Pan z którym rozmawiałem dokładnych cen nie znał i zostałem poproszony o wysłanie wiadomości email. Więc wysłałem. Odpowiedzi brak. Chyba im już nie zależy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoralHouse Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2020 3 godziny temu, Marcin Linek napisał: Coralhouse był moim ulubionym sklepem z chemią akwarystyczną. Były dobre rabaty dla stałych klientów, szybka wysyłka do paczkomatu, zazwyczaj kolejnego dnia po zamówieniu przesyłka była u mnie. Myślę, że ponad 2-3 lata byłem wierny tej marce i nie miałem zastrzeżeń, natomiast sposób w jaki zostałem potraktowany przy ostatnim zamówieniu jest dla mnie kompletnie niezrozumiały i sprawił, że już z usług sklepu nie skorzystam. Otóż zaczęło się od tego, że zrobiłem duże zamówienie z okazji black friday, było w nim wiele produktów aquaforest oraz świetlówki ati. Po złożeniu zamówienia brak odezwu, a zazwyczaj tego samego dnia była wysyłka. Po kilku jakimś czasie zadzwoniłem dowiedzieć sie co sie dzieje, to Pan Konrad zaczął coś gadac, że zamówiłem świetlówki, ale nie powinienem ich widzieć dostępnych w sklepie bo ich nie ma na stanie oraz, ze teraz okres przedświąteczny i na pewno kurier zniszczy i on musi sie zastanowić jak to wysłać. Drugi telefon udało mi sie dogadać że połowę zamówienia wyśle od razu, a świetlówki po nowym roku. Pierwsza część do mnie dotarła, ale w paczce zamiast 2 opakować components strong było jedno. Zrobiłem zdjęcie co było w paczce i wysłałem na oficjalnego maila sklepu, opisałem czego brakuje. Oczywiście brak odzewu na maila... Dzwonie wiec po kilku dniach, mówie o brakującym produkcie, przez telefon wszystko ok, nie ma problemu, doślemy. Jest już nowy rok, ze sklepu brak jakiejkolwiek próby kontaktu. Więc dzwonie, przypominam o świetlówkach i brakującym produkcie. Znowu przez telefon wszystko jest super zostanie wysłane na pewno. Chyba z 2 albo 3 telefony wykonałem przypominajac o wysyłce. Ostatecznie udało mi się wyprosić wysyłkę świetlówek. Świetlówki oczywiście zostały uszkodzone przez najlepszą firmę kurierska DPD, ale o to nie mogę mieć do sklepu pretensji bo sam zgapiłem, i zbyt powierzchownie sprawdziłem przesyłkę przy odbiorze. Natomiast drzwoniłem potem przypomniec o brakującym components strong, dostałem zapewnienie, że juz zaraz bedzie pakowane i wysyłane (dwukrotnie) i cisza. po tygodniu napisałem maila, że rezygnuję z brakującego produktu i proszę zwrot pieniędzy na konto ale oczywiście bez odzewu. Dlatego mój post tutaj. Jestem bardzo rozczarowany podejściem do klienta, przede wszystkim tym, że o musiałem wykonywać po 10 telefonów przypominając o moim zamówieniu, że rzucano mi kilka obietnic wysyłki, ktore potem nie miały miejsca, a ostatecznie całkowicie mnie olewano. To były moje ostatnie zakupy u Pana Konrada! Hey, Przyznaje się bez bicia że tak było :-( Myślę że znaleźliśmy rozwiązanie po rozmowie telefonicznej . Pozdrawiam Konrad 2 godziny temu, goclik napisał: Kilka dni temu dzwoniłem do nich w sprawie ryby i kilku korali, generalnie chciałem zostawić kilka stówek. Poprosiłem również o zdjęcia korali jako, że stan sklepu internetowego jest mało aktualny. Pan z którym rozmawiałem dokładnych cen nie znał i zostałem poproszony o wysłanie wiadomości email. Więc wysłałem. Odpowiedzi brak. Chyba im już nie zależy Proszę o podanie z jakiego adresu było wysłane zapytanie. Niestety obecnie nie robimy wysyłek po mimo wielu planów nie znaleźliśmy dobrego rozwiązania na wysyłki . Obecnie realizujemy tylko po przez znajomego który jeździ po Polsce . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Linek Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2020 Po dzisiejszym wpisie na forum Pan Konrad skontaktował się ze mną z przeprosinami, i zwrócił pieniądze za niedostarczone i uszkodzone w przesyłce produkty. Mam nadzieję, że to tylko jakieś chwilowe zawirowania w sklepie. Być może po prostu tym razem miałem pecha, bo w rozmowie telefonicznej pan Konrad zawsze robi sympatyczne wrażenie. Trochę przez tą sytuację straciłem zaufanie do sklepu, jednak zwracam honor za zakończenie tej sytuacji. Cytuj 140x70x50, Pacific Sun Diuna T5 8x54W, Royal Exclusiv Bubble King 160, 2x Jebao OW-40, AquaTrend DoserOne Evolution, AquaTrend Levelautomatic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek123blau Zgłoś Napisano 11 Czerwca 2020 W dniu 31.01.2020 o 13:19, CoralHouse napisał: Myślę że znaleźliśmy rozwiązanie po rozmowie telefonicznej W moim przypadku sklep Pana Konrada jest sklepem wzorcowym i bardzo bym chciał robić tylko w takich sklepach zakupy. Przydarzyło mi się tak że zakupiona pompa Jebao DCP-3000 ze sklepu Pana Konrada okazała się wadliwa (pracowała tylko bez obciążenia dobrze ), na drugi dzień po zgłoszeniu problemu do Coral house czyli wczoraj otrzymałem drugą identyczną pompę na wymianę. Jest to ekspresowe rozwiązanie mojego problemu i wielkie dzięki się należą za tak wspaniałe podejście do klienta!!! Popsutą pompę mam odesłać do wskazanego punktu reklamacyjnego z pominięciem Coral House. Jeszcze raz wielkie podziękowania i zapewniam że będę wszystkim polecał zakupy w Coral House. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tata Zgłoś Napisano 23 Czerwca 2020 Polecam ! Obsługa pierwsza klasa! Nie dam złego słowa o tym sklepie powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaghub Zgłoś Napisano 2 Lipca 2020 tez polecam.zostawilem tam troche kasy i nie zaluje.glownie robilem przez alledrogo,lecz teraz uderzylem na strone.dostalem rabat ,jednak nadal zycie jest niedostepne z pozycji strony.szkoda.moze wkrotce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michall_181 Zgłoś Napisano 10 Grudnia 2020 W ciągu zaledwie tygodnia zrobiłem dwa zamówienia w C.H. Jestem bardzo zadowolony, wszystko zapakowane idealnie, zabezpieczone przed uszkodzeniem. Ostatnią paczkę odebrałem po jakichś 24h.Polecam!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach