Skocz do zawartości
apper

zbiornik na zamówienie - do oceny

Rekomendowane odpowiedzi

Akwarium fatalne lepiej by to dzieciaki z przedszkola pokleily, kasa do zabrania a firmie należy sie jeszcze koment na googlach żeby ludzie czasu nie tracili na taki chłam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, inmar napisał:

Pana Bartosza pamiętam z zamawiania mojego zbiornika,było to coś koło 7 lat temu i akwarium było wykonane perfekcyjnie,klejenie bezfugowe,spoiny może 1mm.Trudno teraz w to uwierzyć,że brak technologii.

Marek, pytanie kto wtedy kleił Twój zbiornik, pan Bartosz czy pracownik? Jeśli pracownik, to tutaj może bym się doszukiwał ich problemów, ktoś kto miał wiedzę, umiejętności i tzw. "rękę" może zmienił pracodawcę i nie mają godnego następcy. Tak sobie dywaguję, bo ich zbiorniki naprawdę miały kiedyś super jakość.


I znowu zalewamy, i znowu i tak do usranej śmierci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, fannadil napisał:

Akwarium fatalne lepiej by to dzieciaki z przedszkola pokleily, kasa do zabrania a firmie należy sie jeszcze koment na googlach żeby ludzie czasu nie tracili na taki chłam.

W większej ilości miejsc już nie zamierzam tego roztrząsać. Firma zaproponowała takie jak wyżej rozwiązanie. Nie satysfakcjonuje mnie ono do końca, ale też nie uchylili się od odpowiedzialności.  Może rzeczywiście nie potrafią tego skleić lepiej i jeśli tak jest to odpowiedź jest fair.

 

Możecie polecić mi jakichś wykonawców? Do Przemka ze Szczecina już napisałem z zapytaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szok.. spróbuj w erybce. 


Było : Sps/Lps OW 80x60x45, 23kg LR,18kg LS, Cree DIY 5ch-320W+87W T5, jebao dc6000+rw8, jager 200w, schuran 120 na jebao dc6000, doser one evo fast.

 

Jest : SPS OW 120x70x50 + 180L sump. Swiatło 650W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@apper gdybyś zamówił akwarium w standardzie który otrzymałeś to tematu by nie było. Jeżeli faktycznie ustaliłeś, że ma być zrobione na żyletę i za to płacisz a firma ta czy owa zaakceptowała warunki to nie może być mowy o czymś takim. Nie wierze, że mówili Ci, że klejenie może wyjść różnie, szyby nie będą pocięte należycie i na dodatek będziesz miał odpryski? Jeżeli taka była informacja, w co wątpię, przed wpłatą zaliczki to zwracam honor firmie :) Cieszy fakt, że ujawniłeś firmę oraz poinformowałeś jak dana firma się przykłada do zaistniałej sytuacji. Nie uciekają od odpowiedzialności więc nie ma co też za bardzo naskakiwać. Niestety razi tłumaczenie, że w takim standardzie się robi akwaria ( + że nie owijają wełny w bawełnę jak firma stoi ). Staje się niestety standardem łapanie klienta i niewywiązywanie się umów co razi strasznie. Niby nasz Kraj taki duży a nie ma powoli z kim rozmawiać. Strach cokolwiek zlecić bo albo terminy niedotrzymane albo wykonanie albo co gorsza jedno i drugie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@apper zagadaj z Grześkiem w Amadynie na Okulickiego.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001

Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz

http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/

http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na to żeby komuś dokopać, tylko sobie dobrze zrobić. 

Akwa nie wymienisz z dnia na dzień i będziesz na nie codziennie patrzył.

mi kiedyś gościu przy montażu drzwi zarysował... Trochę popłakał ze z własnej kasy będzie musiał odkupić, ale sory ja codziennie bym się na to wkurzał i bym nie dał rady na to patrzeć. Jakby chcieli Ci kasę lub polowe przynajmniej oddać kasę lub polowe i zostawić to coś to byłoby to uczciwa kasa za uczciwe akwa, a tak to nie pozostawiają Ci wyboru.

co do terminu teoretycznie jak masz zamowienie lub umowę i tam jest termin napisany i nie ma żadnych wyłączeń norm czy innych takich opisujących dokładność, to masz odszkodowanie z kc i możesz zlecić komuś i obciążyć ich kosztami za ekspres, ale przy takiej kasie to koszty prawnicze bedą podobne.

Cto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
8 minut temu, inmar napisał:

W erybce czas oczekiwania 21 dni roboczych.

Tylko że erybka też się ostatnio nie popisała ze zbiornikiem :P jest na forum świeży temat.

Łooo tu

 

 

Edytowane przez Gość (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to żeby komuś dokopywać tylko żeby inny człowiek nie wkopał się na taką minę, i te tłumaczenia że się lepiej nie da z kogo oni próbują idiotę zrobić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc co wszędzie jest tak samo albo się uda albo się nie uda ?

Widywałem bardzo ładnie wykonane szkła Erybki i AM. To co się stało w tych 2 tematach to jakaś porażka - mam nadzieję że chwilowe niedomaganie całego systemu i nie będzie miało odzwierciedlenia w przyszłych wykonaniach. Znamy opinię jednostronną - nie wiemy czy miało być najtaniej jak się da czy najlepiej jak się da.

Idioty chyba nikt nie próbuje zrobić - AM zaproponowało wg mnie jedno z sensownych rozwiązań 100% zwrot gotówki, nie wiemy czy wykonanie było na progu opłacalności łatwiej machnąć ręką na te kilka m2 szkła niż dołożyć drugie tyle. Choć czasami robi się to dla zachowania dobrej marki.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś robi takie akwaria, to przy zamówieniu powinien pokazać zdjęcie i powiedzieć .... oooo takie robimy, lepszych się nie da i wtedy ktoś decyduje czy chce takie czy nie.

Zwrot gotówki to nie wyjście, szczególnie jak ktoś kupił graty, skałę itp. za kilka tysięcy i trzeba to gdzieś składować, gwarancja leci i musi iść do innego sklepu i czekać na nowe szkło kilka tygodni.

 

Edytowane przez pdz (wyświetl historię edycji)

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma litości dla takich partaczy!!! ... Ciekawe co by zrobili jakby Ci się to rozszczeliniło i zalało pół chaty. Odesłać i kasa do zwrotu za taką fuszerke !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Herman napisał:

Nie ma litości dla takich partaczy!!! ... Ciekawe co by zrobili jakby Ci się to rozszczeliniło i zalało pół chaty. Odesłać i kasa do zwrotu za taką fuszerke !

Zaraz, zaraz, Kolego Młody-Gniewny....

Tutaj nie mówimy o usterce wpływającej na szczelność baniaka tylko na jego wygląd a to dwie różne sprawy. Baniak dalej jest funkcjonalny, tyle że nieestetyczny.

Więc nie używaj argumentów "gdyby babcia miała wąsy..." :)

Bez urazy.


125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT,  Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, chwialek napisał:

Znamy opinię jednostronną - nie wiemy czy miało być najtaniej jak się da czy najlepiej jak się da

No by się @apper musiał wypowiedzieć, ale trudno mi uwierzyć, żeby wydając wcale nie małe pieniądze na szkło na zamówienie, chciał oszczędzić stówę w zamian za byle jak zrobione spoiny. To już pewnie łatwiej by było oszczędzić na frezowaniu krawędzi.

By chciał po taniości, to by poszedł do pana Stasia, co kiedyś raz w 1980 akwarium skleił, a nie do AM.

Edytowane przez Słony leszcz (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Herman napisał:

Odesłać i kasa do zwrotu za taką fuszerke !

I to właśnie zaproponowała firma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Młody kolego" jesli tą firmę  przerosło poprawne sklejenie zbiornik i odwalił taką kaszane w klejeniu  że dno jest w powietrzu, to jaką masz pewność ze Ci to nie pierdzielnie...i co wtedy taka firma pokryje Ci koszty zniszczeń... ??? Trzeba eliminować takich PARTACZY z rynku wtedy każdy będzie zdrowszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, chwialek napisał:
12 minut temu, Herman napisał:

Odesłać i kasa do zwrotu za taką fuszerke !

I to właśnie zaproponowała firma.

By to było ok, jakby chodziło o buty kupione przez internet. Formalnie pewnie sprawę załatwia, etycznie i wizerunkowo - już nie koniecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, dale napisał:

Zaraz, zaraz, Kolego Młody-Gniewny....

Tutaj nie mówimy o usterce wpływającej na szczelność baniaka tylko na jego wygląd a to dwie różne sprawy. Baniak dalej jest funkcjonalny, tyle że nieestetyczny.

Więc nie używaj argumentów "gdyby babcia miała wąsy..." :)

Bez urazy.

Młody to chciałbym być ;)ale gniewny jak najbardziej w takich sytuacjach...bo szlak mnie trafia że kasuja Ci bez litości a odwalają takie buble.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nawet gdyby miało byc najtaniej to czy zwalnia to wykonawcę z jakosci. Czy dokładając jakosć swojej pracy wykonawca musi zainwestowac jakies dodatkowe  pieniądze? - nie, on poprostu ma taki charakter i nawet gdyby mu dopłacic to i tak to zepsuje. Nie wyobrażam sobie mechanika który wprawdzie zrobi ci to co chciałes ale wybrudzi ci fotel, połowe osłon powrzuca na tylne siedzenie i powie "zrobiłem tak bo chciałes tanio".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po każdej nieudanej sztuce akwarium mielibyśmy usuwać firmę z rynku to było by pusto... to nie są szkła klejone mechanicznie to nadal jest hand made i błąd czynnika ludzkiego jest nieunikniony. Takie akwa nie powinno opuścić murów firmy to fakt, ktoś powinien za to odpowiadać bo wpływa to na dalsze postrzeganie firmy.

Z tymi zbiornikami coś faktycznie nie mamy szczęśliwych wykonawców - albo raz się uda a raz nie. Albo nieterminowych i niesłownych, wprowadzający klienta w błąd. I weź tu wybierz wykonawcę kolejnego szkiełka ... Jeszcze najlepiej żeby transport nie stanowił problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie strasznie dużo tu emocji choć to ja powinienem być najbardziej zdenerwowany ;)

Co do mojego zamówienia to nie zamawiałem po kosztach. Ustaliliśmy z Aquamedic cenę, która była na poziomie innych znanych wykonawców. Nie chciałem zbiornika jak najtaniej. Wykonawcy przesłałem bardzo dokładny szkic zbiornika, w którym jeszcze zaznaczyłem prośbę o bardzo staranne spoinowanie (zwłaszcza frontu). Zależało mi na jakości bo wcześniej miałem zbiorniki na super poziomie estetycznym. Wyszło jak wyszło... To co mogę powiedzieć, żeby być obiektywnym to zbiornik wykonany jest technicznie ściśle według projektu. Trzyma wymiary zewnętrzne, otwory (których jest nie mało) są zrobione takie jak chciałem i tam gdzie chciałem. Do fazowania i poleru krawędzi nie mam uwag. Są dwa widoczne na zdjęciach uszkodzenia szkła (przycierka przy jednym z otworów i wyszczerbienie jednej krawędzi) więcej mankamentów szkła nie znalazłem, ale dwa wymienione nie powinny się przydarzyć. Obaw co do jego wytrzymałości raczej nie mam.

W mojej ocenie zbiornik położyło spoinowanie, którego estetyka nie jest dla mnie do zaakceptowania.

Korespondencja między mną a właścicielem przebiegła bardzo kulturalnie. Pan właściciel przeprosił za moje rozczarowanie, nie uchylał się od odpowiedzialności i zaproponował zwrot całości kwoty łącznie z wysyłką. Tak to się najprawdopodobniej zakończy. Nie będę na siłę forsował naprawy skoro firma przyznaje, że nie da rady zrobić tego lepiej. Stracę przez to sporo czasu, ale innego wyjścia nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To właśnie o tym mówię, ze jak firma nie potrafi lepiej i wie, że jest źle i ludzie reklamują, to aby nie pchać się w koszta i klienta nie blokować, powinni dać zdjęcie i powiedzieć, że lepiej nie będzie.

Gdybym taką fotkę widział, zatwierdził, to nie mam prawa mieć żalu przy odbiorze.

A jak dalej będą przyjmować zamówienia to będzie to samo.

Edytowane przez pdz (wyświetl historię edycji)

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też nie oczekujmy, że firma powie: "nie umiemy kleić zbiorników, ale jak bardzo chcesz, to możesz nam zapłacić kupę kasy za partactwo":-) Miejmy nadzieję, że ktoś tam (i w jednej, i drugiej firmie) wyciągnie właściwe wnioski i takie sytuacje się nie powtórzą. Choć nie zazdroszczę osobom czekającym właśnie teraz na zamówione zbiorniki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.