L.G. Zgłoś Napisano 22 Lutego 2022 (edytowane) Mam wielki szacunek do polskich firm , bo mam nadzieję że wybiją się kiedyś na zagranicznych rynkach. Ale jak miałem problem ze sprzętem od innej firmy odesłałem i sprawa została wyjaśniona. Ale w PL coś jest nie tak. Tym bardziej , że wcześniej były tanie wentylatory w waszych lampach , rdzewiały jak fiacior i również firma nie przyznała się do tego . Ps : jest jak jest . 20 lat temu mówiono niemiecka jakość i polska praca. Teraz chińskie to dobre . Edytowane 22 Lutego 2022 przez Ariel (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek Zgłoś Napisano 22 Lutego 2022 4 minuty temu, Ariel napisał: Mam wielki szacunek do polskich firm , bo mam nadzieję że wybiją się kiedyś na zagranicznych rynkach. Ale jak miałem problem ze sprzętem od innej firmy odesłałem i sprawa została wyjaśniona. Ale w PL coś jest nie tak. Tym bardziej , że wcześniej były tanie wentylatory w waszych lampach , rdzewiały jak fiacior i również firma nie przyznała się do tego . Doceniam każdy feedback - tyle że tu znowu odbiegamy od wątku ;-) Ale odpowiem - nie wiem o jakich lampach rozmawiamy(jakim modelu) i kiedy produkowanym. Oświetleniem zajmujemy się od 2009r - i od tego czasu wiele zmieniło się w naszych produktach. Owszem, w pierwszych wersjach lamp (Black Python, pierwsze Deimos/Phobos) zdarzały się problemy z rdzą przy uszkodzeniu powłoki - jednak w tej chwili wszystko lampy mają 3 lata gwarancji i nie używamy ani tanich zasilaczy, ani wentylatorów czy innej elektroniki - i tak jest od wielu lat. Trudno mi się odnieść do tego konkretnego przykładu - jeśli kiedykolwiek było to zgłaszane do naszego serwisu to z chęcią jutro sprawdzę historię i będę mógł się do tego odnieść. Proszę o podanie szczegółów (nr seryjny, dane kupującego) - coś co pozwoli nam odnieść się do tej uwagi. Nie lubię używać takich argumentów - ale nawet takim tuzom jak Ecotech czy AI zdarzają się wpadki(przepalane diody czy soczewki po kilku miesiącach użytkowania) co nie znaczy że są to złe produkty. Wszystkie nasze lampy (nawet te pierwszej generacji) były zabezpieczane powłoką DryZinc - i podwójnym malowaniem. Dopóki nie doszło do uszkodzenia powłoki - z lampami raczej nie działo się nic, chyba że były przetrzymywane w warunkach niezgodnych z instrukcją(czyli np. zamknięte w szafce/koronie bez wentylacji) - w takich warunkach niestety nawet konstrukcje bardzo sprawdzone po prostu poddawały się. Zapraszam do nas do sklepu gdzie wiszą lampy używane od 2016r - w warunkach wysokiej wilgotności i soli w powietrzu - można zobaczyć jak działają i jak wyglądają. Tak jak powiedziałem wyżej - wszystkie zgłoszenia serwisowe w przypadku używania zgodnie z instrukcją zawsze były rozpatrywane na korzyść Klienta - a bardzo często zdarzało się tak że nawet po okresie gwarancji wymienialiśmy podzespoły na nasz koszt(gdy były jakiekolwiek wątpliwości w kwestii właściwego zabezpieczenia /malowania itd). Ale jak napisałem wyżej - z chęcią sprawdzę Twój przypadek i będę mógł napisać coś więcej.. Na szybko sprawdziłem jakiekolwiek zgłoszenia/mejle z Twojego adresu email (przypisanego w NR) i niestety nic nie znalazłem. Cytuj pozdrawiam Przemysław Cybulskiwww.Pacific-Sun.eu Home for advanced technology Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L.G. Zgłoś Napisano 22 Lutego 2022 Nic nie znajdziesz , bo nigdy nic nie miałem. Znajomi mieli , niektórzy mają sklepy w DE . Jeśli jesteś pewien swego , czyli twój sprzęt działa, nie ten stary , ten nowy , to wiesz co robić. Na tym forum jest jak jest , wiesz sam czego oczekujesz , bo płacisz za to . Nie będę tu więcej pisał bo i tak sporo jest usuwane z tego forum , a jeszcze kilka lat te,mu było inaczej . W Polsce nie liczy się wiedza , tylko ...... . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek Zgłoś Napisano 22 Lutego 2022 Cóż... Nigdy żadne negatywne opinie na temat naszych produktów nie były kasowane z NR. Powtórzę to raz jeszcze - nigdy. Jak poszukasz to znajdziesz afery z 2012 czy wcześniej - do tej pory są na forum. Usuwanie postów to nie jest żadne rozwiązanie. Nie wiem na podstawie czego twierdzisz że w Polsce nie liczy się wiedza..? Co to wg Ciebie znaczy?? Sugerujesz brak wiedzy w jakiejś konkretnej kwestii? Na podstawie czego twierdzisz że sporo usuwane jest z forum? Co konkretnie? Podaj konkretne przykłady a nie tak piszesz ogólnie, bo to trochę bez sensu jest taka dyskusja. Z twojej wypowiedzi wynikało że masz negatywne doświadczenia z PS ... A tu jednak nie chodzi o Ciebie tylko kogoś innego... ? Ale jak miałem problem ze sprzętem od innej firmy odesłałem i sprawa została wyjaśniona. Ale w PL coś jest nie tak. Tym bardziej , że wcześniej były tanie wentylatory w waszych lampach , rdzewiały jak fiacior i również firma nie przyznała się do tego . Szczerze to nawet nie wiem co odpisać rzeczowo na tego posta - mam zwyczaj taki że nie lubię używać argumentów " ktoś miał, ktoś narzekał"... Swoją drogą , w wątku jest więcej off top niż postów stricte odnoszących się do tematu wątku.. Cytuj pozdrawiam Przemysław Cybulskiwww.Pacific-Sun.eu Home for advanced technology Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr4b3Q Zgłoś Napisano 23 Lutego 2022 14 godzin temu, Przemek napisał: Jaka wersja firmware w module Wifi? Pisałem o tym wyżej, w odpowiedzi do innego posta(wersję firmware w dozowniku widzimy w chmurze, wersji firmware modułu Wifi niestety nie). Aby to sprawdzić musisz wejść na adres IP Twojego dozownika poprzez przeglądarkę(jeśli nie znasz adresu IP - to zrestartuj dozownik - odłącz z prądu i podłącz - adres IP przypisany do dozownika pojawi się na LCD dozownika) - tam pojawi się informacja o zainstalowanym firmware w module WIFI. ps-link v1.9.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mem_phis Zgłoś Napisano 2 Marca 2022 (edytowane) jako, że z PS nie doszliśmy do konsensusu, a było tu tylu chetnych do prowadzenia testu na swoich zbiornikach i ratowania honoru PS, to daje im szanse. Cały piekny zestaw tak jak do mnie wrocil z PS z dodatkami i bajerami (czujniki, uchwyty, sondy, plyny), ktore do niego mam bedzie do przejecia w super promocji, po czym mozna go odpalic i za 3-6m zdac relacje jak to smiga. Powiem szczerze, ze az faktycznie zrobie na niego mega promke jezeli ktos sie zobowiąże go solennie użytkować przez nastepne minimum poł roku (ewentualnie do pierwszej awarii zbiornika) - tylko ktos znany tu na forum, a nie wczoraj rejestrowane konto (fajnie jakby test byl chociaz ciut obiektywny, a nie wykonany po kolezensku). A na dniach jakos, wrzuce jeszcze omawiane nagranie telefoniczne na YT (tylko musze to jakos zgrac w odpowiednim formacie), wiec jak komus sie bedzie chcialo tracic czas (nawet na przewijaniu to 38min tego jest) to bedzie mial okazje jeszcze skonfrontowac rozne wypowiedzi ktore sie tu pojawily i moze wtedy podejmie sam dla siebie decyzje, kto tu bardziej sciemnial i kto kogo oczernial. Mam nadzieje, ze juz powoli bede mogl zamknac ten etap... Edytowane 2 Marca 2022 przez mem_phis (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laszek Zgłoś Napisano 5 Marca 2022 Witam. Jak sobie mogę zaktualizować khlab kore7 do najnowszej wersji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek77 Zgłoś Napisano 5 Marca 2022 W dniu 30.01.2022 o 12:43, Przemek napisał: Tu masz video manual jak dokonać aktualizacji firmware: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 19 Maja 2022 Muszę napisać,że nie żałuję zakupu,jedynie było upierdliwe rozrabianie litrowych butelek i przeszedłem na rozrobione bańki 5 litrów.Pomału kończy się pierwsza taka bańka i wyniki są w granicach błędu a niejednokrotnie takie same.Staram się raz dziennie pomieszać taką bańką,nie wiem czy trzeba,ale tak robię.Wydłużyłem okresy kalibracji Kore z 4 na 5 tygodni na razie bo nie widzę potrzeby częściej a może nawet rzadziej będę robił jeśli wyniki się będą pokrywać z Hanną nadal. Cytuj http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laszek Zgłoś Napisano 5 Czerwca 2022 Taki syf się tu zrobił a mam pytanie. Bo szczerze zapomniałem. Kalibrowałem sobie dzisiaj kh lab kore 7. Wartość referencyjna wpisujemy przed pierwszym testowym testem? Mierzona małą Hanka. Wysłane z mojego V2110 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2022 Nie bardzo zrozumiałem pytanie,ale jak chcesz wpisać wartość referencyjną to wpierw trzeba ją zresetować,później niech zrobi test i wtedy po zrobieniu Hanką wpisujemy wartość referencyjną.Ja k czasem mi się chce to ustawiam sobie tak płyn,że nie mam potrzeby wpisywania tej wartości,aktualnie mam.Kończy mi się 5 L bańka rozrobionego regentu i jakoś to leci. Cytuj http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laszek Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2022 Nie bardzo zrozumiałem pytanie,ale jak chcesz wpisać wartość referencyjną to wpierw trzeba ją zresetować,później niech zrobi test i wtedy po zrobieniu Hanką wpisujemy wartość referencyjną.Ja k czasem mi się chce to ustawiam sobie tak płyn,że nie mam potrzeby wpisywania tej wartości,aktualnie mam.Kończy mi się 5 L bańka rozrobionego regentu i jakoś to leci.O to mi chodziło. To zrobiłem odwrotnie wrócę do domu i poprawie. Ja ustawiałem zawsze tą wartość po kalibracji pompy ale wiecznie zapominałem kolejność.Wysłane z mojego V2110 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
9866666 Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2022 I właśnie dlatego często się wściekam na Pacific Sun! Brak dobrze napisanych instrukcji czy przejrzystego przejścia przez wszystkie etapy konfiguracji. Czy wiecie że "dawka awaryjna" jeżeli KH spadnie poniżej zadanego poziomu doleje wam tylko pompę numer 4? Ja tam miałem ZeoStart3 i dolało mi ponad 100ml płynu na raz... Proces kalibrowania przez stronę tez by mogli dokładniej opisać - a nie musisz w otwierać na zmianę instrukcję i ich stronę. Na prawdę mają ekstra produkt, a taka d*pa z nich z tymi instrukcjami! :/ Samego zakupu nie żałuję, jednak przez takie "smaczki" ludzie wybierają inne produkty które po prostu są lepiej opisane Cytuj Było 30l >> 112l + 45l >> 375l >> 490l >> Jest 637l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laszek Zgłoś Napisano 6 Czerwca 2022 Kolejność faktycznie dobra. Na Hance 8.45 na kh lab po wpisaniu referencyjnej wartości i puszczeniu testu 8.33.Wysłane z mojego V2110 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 7 Czerwca 2022 (edytowane) 20 godzin temu, 9866666 napisał: I właśnie dlatego często się wściekam na Pacific Sun! Brak dobrze napisanych instrukcji czy przejrzystego przejścia przez wszystkie etapy konfiguracji. Czy wiecie że "dawka awaryjna" jeżeli KH spadnie poniżej zadanego poziomu doleje wam tylko pompę numer 4? Ja tam miałem ZeoStart3 i dolało mi ponad 100ml płynu na raz... Proces kalibrowania przez stronę tez by mogli dokładniej opisać - a nie musisz w otwierać na zmianę instrukcję i ich stronę. Na prawdę mają ekstra produkt, a taka d*pa z nich z tymi instrukcjami! :/ Samego zakupu nie żałuję, jednak przez takie "smaczki" ludzie wybierają inne produkty które po prostu są lepiej opisane Też tak zrobiłem,z AF Power Elixir bo nie wiedziałem.Ale sprzęt kupiłbym ponownie. Edytowane 7 Czerwca 2022 przez inmar (wyświetl historię edycji) Cytuj http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sosna Zgłoś Napisano 9 Czerwca 2022 Czesc. Zeby nie było tak kolorowo to dodam swoją opinię. Kupiłem kh keepera plusa Mam go podłączonego od 2 dni. Kalibracja jest w miarę spoko. Poleciałem według instrukcji i całkiem spoko poszlo. Schody zaczęły się przy pomiarach. Nie wiedzieć czemu mieszadełko magnetyczne nie działa u mnie. Dzięki temu regentu dolewa znacznie więcej i jak osiągnie ilość odpowiadajaca 15kh to pokazuje komunikat że sprawdzic wężyki od akwa I regentu. Odpowiedź jaka dostałem na niedziałające mieszadełko: Proszę wyciągną mieszadełko i umieści je jeszcze razy w szklanym pojemniku. Zmienić w ustawieniach prędkość mieszania i przesłać nam film z pracy kh keepera Zrobiłem tak dodatkowo przeprowadziłem proces calibracji jeszcze raz I nadal lipa.Czy ktoś miał podobny problem? Ciekaw jestem co odpisza na załączonym filmik. Dwa pomiaru udało mi się uzyskać mieszając rurka dołączona do zestawu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś Napisano 9 Czerwca 2022 Kolego Sosna, resetowałeś sprzęt? U mnie działa wszystko ale miałem problem z kalibracją, a właściwie z wagą bo mi wyniki zawyżała, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sosna Zgłoś Napisano 10 Czerwca 2022 Dwa razy. Plus 3 kalibracje. Waga pokazuje dobrze i ilość płynu. U mnie problem jest z niedziałającym mieszadłem. Jak kładę pilsa to odrazu ciągnie go na środek ale nie ruszą się nic w czasie pomiaru. Jak korzystam z precyzyjnej wagi dołączonej do zestawu. Poczekam dzis co napisze mi support. W niedziele wyjeżdżam to pewno nie pozostanie mi nic innego jak kolejny reset i kalibracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 10 Czerwca 2022 Ja zdecydowałem sie kupić apex , powinien być u mnie we wtorek . Mam dwa urządzenia z reef factory i z oboma mam problem ze coś nie działa . Trzeci raz nie chciałem inwestować w te firmę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sosna Zgłoś Napisano 10 Czerwca 2022 Ja mam czujnik poziomu sam i sprawdza się w zbiorniku dolewki. Mam też termocontrol i działa spoko poza tym że jak przekroczy temp zakres temp to schładza aż do zadanej. Mówiąc krótko mam 26.1st zadana a 27.1 graniczna po której ma się włączać chłodzenie. Jak przekroczy 27.1 to tak slugo działają wiatraki aż temp nedzie 26.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś Napisano 10 Czerwca 2022 wydaje mi się ze jest jakaś lipa ze sprzętem, może się zdarzyć, pewnie Ci RF wymieni na nowy Keepera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonzo6 Zgłoś Napisano 15 Czerwca 2022 (edytowane) Może zadam "dziecinne" pytanie, ale jak rozcieńczać reagent po zmianie oprogramowania na obecne ????. Chodzi o kore 7 kh lab Edytowane 15 Czerwca 2022 przez gonzo6 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sosna Zgłoś Napisano 15 Czerwca 2022 Wysłali nowe mieszadło magnetyczne. Jeszcze nie wiem jak to zamontować ale ponoc jest jak.Bede musiał rozkręcić obudowę i wrzucić to na na spod urządzenia. Jak przyjdzie to wtedy napisze co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś Napisano 15 Czerwca 2022 Mieszadlo wrzucasz poprostu do tego sloiczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sosna Zgłoś Napisano 16 Czerwca 2022 To tylko część tego mechanizmu. Po kh keeperem są dwie śrubki i tam jest urządzenie odpowiedzialne za ruch tabletka Podmieniłem sama tabletkę i nic to nie dało.Sklep mi pożyczył do testu Co może się zepsuć w samej tabletce? Zawiódł mechanizmu poruszania tabletka czyli pole magnetyczne Niech ktoś mnie poprawi jeśli się myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach